-WindCliff- Wrote:
1995 ja 1998 olid kindlasti kaks suht head, eriti esimene, kuna Hilli sissesõidud Suurbritannias ja Itaalias tegid MM-seisu huvitavaks.
1998 nimetas, kuna Häkkineni head sõidud tõid talle tiitli, samas miks mitte ka 1999, kus Irvinel vaid punkt või kaks jäi Häkkineni löömisest puudu.
Kusjuures ma nimetaks ka 1988, kuna jah, Senna ja Prosti omavaheline duell oli vägagi vaatemänguline, sama ka 89, kus mm tiitli lõpplahendus oli eriti dramaatiline.
Naljakal kombel püüdis Hill Schumacherit kõrvaldada ka Nürburgringil, aga seal see tal ei õnnestunud.
1998 oli üldse ime, et tiitliheitlus viimase etapini läks, arvestades, kui domineeriv McLaren oli. Jah, ega 1988-89 aasta tasemest palju puudu ei jäänud. Schumacher pigistas sellest Ferrarist välja ikka nii palju kui seal võtta oli!
Tiitel oleks võinud ju Schumacherile kuuluda, kui vaid poleks tal mootor Jaapanis stardis välja surnud. Viimaselt kohalt sõitis ta end kangelaslikult siiski kolmandaks kui rehv lõhkes ja katkestas.
1999 oli Schumacher tiitel sama hästi kui kindel, kuni... Nojah, igatahes poleks keegi tahtnud näha Irvine tiitlit võitmas, sest oli tal tegelikult pidevalt õnn ning Schumacher pidi teda aitama. Eelkõige meenub eelviimane, Malaisia GP, etapp, kus Irvine eest ära sõitis, Schumacher mängis Häkkineniga lolli ega lasknud teda mööda.
Ja ikka pidi sellel etapil Schumacher lõpuks hoo maha võtma, et Irvine'il võita lasta.
Keegi poleks õigeks pidanud Irvine'i tiitlivõitu kellest oleks saanud esimene Ferrari meister aastast 1979.
1988 - tore jah!
1989 - tore lõpp samuti, kus Senna sõitis Prosti välja eelviimasel etapil Jaapanis. Mõlemad jäid rajaäärde, kuid Senna lükati tagasi rajale, võitis etapi ning siis sai disklahvi. Tiitel Prostile.
1990 - Prost kolis Ferrarisse ja ega palju tiitlist puudu ei jäänud. Kuid jällegi see Jaapan! Ja sellel korral Senna isegi tunnistas, et sõitis rajalt Prosti meelega maha, et tiitel võita.
Kui Schumacher tegi väidetavalt sohki oma räpaste manöövritega, siis ma ei kujuta ette, milleks Sennat võib nimetada.