Hetke kellaeg on 17 Mai 2024 05:27

Kõik ajad on UTC + 3 tundi




Postita uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
 Markko Märtin hakkab sõitma Taani DTC sarjas 
Autor Sõnum
TF Colonel
TF Colonel
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29
Postitusi: 5646
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
Postitus Markko Märtin hakkab sõitma Taani DTC sarjas
Markko Märtin hakkab sõitma Taani DTC sarjas
http://www.dtc-net.dk
Taani ringrajasõidusarja Danish Touringcar Championship kodulehe andmetel on Markko Märtin sõlminud lepingu Hans Hartmanni juhitava Honda Racingiga.
Märtinile tutvustas sarja endine rallisõitja ja praegune DTC-piloot Henrik Lundgaard, kellel olid head kontaktid Hartmann Honda Racingu meeskonna juhi ja omaniku Hans Hartmanniga. Ringrajakogemuse sai eestlane taanlase abiga mullu oktoobris.
Hartmann kinnitas, et on rahul Märtini otsusega sarjas osaleda. "Kuigi kolmanda auto ehitamisega tänavuseks hooajaks oli probleeme, otsustasin Markko indu ja pühendumist nähes auto leida teisest sarjast," märkis Hartmann.
DTC pressiesindaja Morten Alstrup kinnitas http://www.rally.ee'le, et Markko Märtin osaleb sel hooajal võistlussarjas kõigil üheksal etapil. DTC-sarja avaetapp peetakse 30. aprillil Silkeborgis Jyllandsringeni rajal.

Pilt
Võistluskalender:
30. aprill - (Jyllandsringen)
21. mai - (Padborg Park)
11. juuni - (Sturup Raceway)
13. august - (Ring Djursland)
2. september - (Jyllandsringen)
3. september - (Jyllandsringen)
23. september - (Padborg Park)
24. september - (Padborg Park)
15. oktoober - (Jyllandsringen)

http://www.dtc-net.dk / http://www.rally.ee


Viimati muutis Arvi 10 Märts 2006 16:33, kokku muudetud 1 kord.

09 Märts 2006 10:20
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus 
Mehel ikka näpud sügelevad. Selle uudise peale ie oska kohe midagi kosta ega kuhugi pista. Kui ma nüüd õieti mäletan siis kas mitte see Henrik Lundgaard ei olnud Markko kruusameeskonnas piloot. Kes sõitis alati ennem võistlust trassi läbi ja parandas legendi seal kus vaja oli.

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


09 Märts 2006 10:55
Profiil
master
master
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Jaan 2006 19:14
Postitusi: 2991
Asukoht: Viljandi | Helsinki
Postitus 
Pool hooajast läheb ilmselt autoga täielikule harjumisele,aga ma usun,et teisest poolest hakkab ta ettepoole kahh vahepeal juba trügima.


09 Märts 2006 13:29
Profiil
elite member
elite member
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 744
Asukoht: Rapla
Postitus 
Väga kena üllatus siiski. Niipalju kui ma vaatasin ametlikku lehekülge, ennustatakse Märtinile kohta poodiumilt kuuendani.


09 Märts 2006 13:35
Profiil
master
master
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Jaan 2006 19:14
Postitusi: 2991
Asukoht: Viljandi | Helsinki
Postitus 
Kucoch Wrote:
Väga kena üllatus siiski. Niipalju kui ma vaatasin ametlikku lehekülge, ennustatakse Märtinile kohta poodiumilt kuuendani.


Krt saaks kahh taani keelest aru oleks päris mahe :D
Kas sel lehel mingit inglise-varianti pole :?:


09 Märts 2006 14:01
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus 
Väga vinge! Miks mitte sealt edasi DTM-i? 8)


09 Märts 2006 14:14
Profiil
elite member
elite member
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 744
Asukoht: Rapla
Postitus 
=deutsch= Wrote:
Väga vinge! Miks mitte sealt edasi DTM-i? 8)


Mine tea ehk mehel ongi sellised plaanid.


09 Märts 2006 14:17
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus 
Kucoch Wrote:
=deutsch= Wrote:
Väga vinge! Miks mitte sealt edasi DTM-i? 8)


Mine tea ehk mehel ongi sellised plaanid.


Tegelt sellega algas projekt viie aastaga F1-te :D :D

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


10 Märts 2006 13:34
Profiil
elite member
elite member
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 744
Asukoht: Rapla
Postitus 
Froodo Wrote:
Tegelt sellega algas projekt viie aastaga F1-te :D :D


Just nimelt...ma ka eile õhtul mõtlesin korraks selle üle.


10 Märts 2006 13:36
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus 
Väikeste, tublide eestlaste suured unistused. :D


10 Märts 2006 18:05
Profiil
TF Colonel
TF Colonel
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29
Postitusi: 5646
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
Postitus 
Märtin testib Monzas Hondat
Pilt
Monza ringrada on kahel päeval turismiautode päralt, teisipäeval ja kolmapäeval teevad testsõite 34 pilooti, teiste hulgas ka Taani DTC hooajaks valmistuv Markko Märtin.
Märtini jaoks on see esimeseks kokkupuuteks tema käsutusse antava Honda Accord Euro-R-ga, Märtin pole siiani autot veel oma silmaga näinudki, teatas sportnet.ee.
Koos Märtiniga teeb teste ka teine Hartmann Honda Racingu piloot Martin Jensen, kes Itaaliasse saabub USAst.
allikas: EPL


Viimati muutis Arvi 21 Märts 2006 19:22, kokku muudetud 1 kord.

21 Märts 2006 14:06
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus 
Huvitav miks küll Märtin just selle sarja valis? Mis teda siis selle juures võlub? Tahab proovida ringrada? Või on äkki hea õnne korral ikkagi plaan DTM-i end sisse sahistada?


21 Märts 2006 14:36
Profiil
TF Colonel
TF Colonel
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29
Postitusi: 5646
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
Postitus 
Nendele küsimustele oskab ainult Markko ise vastata.
Aga kaldun arvama et tahab lihtsalt kätt soojas hoida, ja järgminehooaeg ralliradadele naasta. Tal pidi ju süda ikka WRC järgi ihkama.


21 Märts 2006 14:45
Profiil
TF Captain
TF Captain
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2006 11:57
Postitusi: 3197
Asukoht: Tallinn/Anna/TF
Postitus 
Markko Märtin oli oma esimesel testil ringrajaauto roolis kolmest osalenud DTC sõitjast kiireim.
Pilt
Test viidi läbi tugevas vihmasajus, mistõttu tiimijuht Alex Frederichseni sõnul polnud sellest täit loodetud kasu. “Siiski ei läinud testipäev täiesti raisku,” lisas ta. “Leidsime autol mõned pisivead, mistõttu oli meil treeningust siiski ka veidi tulu.”
Märtin, kes proovis kätt Honda Accord Euro-R-ga esmakordselt, sõitis Monza rajal välja Taani ringrajasarja sõitjatest kiireimad ringiajad. DTC-l osalevad Martin Jensen ja Jens Edman olid eestlasest umbes pool sekundit aeglasemad.
Märtini tiimikaaslane Hartmann Honda Racing meeskonnas Martin Jensen on Taani turismiautode sarjas osalenud alates 2001. aastast, tema kõrgeim koht pärineb aastast 2004, mil ta oli kolmas. Peugeot 407-ga sõitev Edman on pärit Rootsist, Taani sarjas hakkas ta sõitma 2002. aastal ning mullu lõpetas ta hooaja kokkuvõttes kolmandal kohal.

Allikas:motorsport.ee


22 Märts 2006 10:04
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus 
Jess! See kohe teeb meele rõõmsaks. :) Loodetavasti mees suudab seal tegusi teha.

Äkki keegi oskab Taani keelt: http://www.hartmann-racing.dk/


Viimati muutis Siim 21 Mai 2006 14:01, kokku muudetud 1 kord.

22 Märts 2006 10:42
Profiil
gold member
gold member
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2006 16:21
Postitusi: 1168
Asukoht: Elva
Postitus 
See oleks ikka täis tase kui Markko teeks ka seal ilma :D

_________________
Pilt


28 Märts 2006 20:11
Profiil
TF Colonel
TF Colonel
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29
Postitusi: 5646
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
Postitus 
Markko Märtin jätkas ringraja-Honda testimist Taanis
Tänavu turismiautode meistrisarjas DTC (Danish Touringcar Championship) osaleval Markko Märtinil avanes 29. märtsil võimalus esimest korda testida oma võistlusautot Taani ringrajal.
Test toimus kolmapäeval FDM Jyllandsringenil, mis on paljude sõitjate arvates keeruline oma rohkete kurvide tõttu. Teistkordselt Honda Accord Euro-R ringrajaautot testinud Markko Märtinit see rada siiski ei heidutanud.
"Siin on palju kurve, see on tõsi," ütles ta. "Täna oli üsna libe ning sõita ei olnud lihtne. Peame auto seadistusega tööd tegema. Saime mõningaid mõtteid selle kohta, mida me tahame teha. Loodetavasti saame need ellu viia järgmisel korral," rääkis esmakordselt Taanis autot testinud eestlane.
Testipäeval tuli veidi vihma ning rada niiske ka kogu järgmise päeva. Pealtnägijate sõnul oli Märtin veidi "võimalikke piire ületanud" ning sõitnud kahekordses vasakkurvis rajalt välja.
"See ei juhtunud ainult selles kurvis, see juhtus mitmetes kurvides," tunnistas Märtin. "Asfalt oli väga libe ning libisesin mitmetes kohtades. Haarduvust ei olnud üldse, raske oli püsida sõidujoones ning auto tagaosa kippus lihtsalt käest minema."
Kuigi professionaalse rallisõitjana ei ole Markko Märtinil ringrajakogemust, ei tunne ta vajadust sõidustiili muutmiseks. "Mul ei ole kiire millegi muutmisega, kuna ma pean esmalt teada saama, mida ringrada üldse endast kujutab. Proovin sõita võimalikult palju ringe ning katsetada nii palju erinevaid asju kui võimalik, et näha, mis juhtub. See on ainus lahendus. Hetkel ma ei tea, mida tuleks muuta."
Varem on Markko Märtin võistlusautot testinud Monza ringrajal, kus test viidi läbi tugevas vihmasajus. "Testipäev täiesti raisku ei läinud, kuna leidsime autol mõned pisivead," kommenteeris eestlase esimest testisessiooni tiimijuht Alex Frederichsen.
Märtin, kes enam kui nädal tagasi proovis Itaalias kätt Honda ringrajaautoga esmakordselt, sõitis välja Taani ringrajasarja pilootidest paremad ringiajad. DTC-sarjas osalevad Martin Jensen ja Jens Edman olid siis eestlasest umbes pool sekundit aeglasemad.

Pilt
http://www.rally.ee


30 Märts 2006 11:21
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus 
Oodake veel veidi kui mehel hea seadega auto istumise all, ... . 8)


30 Märts 2006 16:13
Profiil
TF Colonel
TF Colonel
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29
Postitusi: 5646
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
Postitus 
Markko Märtin oma sõidustiili ei muuda
Märtin tahab endale ringrajasõidu nipid selgeks teha ega kiirusta sõidustiili muutmisega.
Üleeile testis Markko Märtin esimest korda oma võistlusautot Honda Accord Euro-R Taani ringrajal. Test toimus FDM Jyllandsringenil, mis on paljude sõitjate arvates keeruline oma rohkete kurvide tõttu. See fakt Märtinit eriti ei heidutanud.
“Üks on kindel, kurve on tõesti palju,” ütles eestlasest Taani sarja uustulnuk. “Oli üsna libe, mis tegi sõitmise keeruliseks. Peame veel töötama auto seadistuse kallal,” sõnas Märtin, lisades: “Olen Taanis testimas esmakordselt ning juba nüüd saan aru, mida peame veel tegema. Järgmiseks korraks püüame testimise käigus pähe tulnud mõtted ellu viia.”

EESTI PÄEVALEHT


31 Märts 2006 13:07
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus 
Markko Märtin jäi DTC hooaja avaetapil raja kõrvale

Taani turismiautode sarja DTC avaetapil Jyllandsringenil oli Markko Märtin sunnitud katkestama juba esimesel ringil.
Tehnilisi probleeme oli eestlasel ka ajasõidus, kus esimese sessiooni lõppu Märtin ei jõudnudki.
Avaetapi võitis endine vormel-1 piloot Jan Magnussen, John Nielseni ja parimalt kohalt startinud Casper Elgaardi ees.
Hooaeg jätkub kolme nädala pärast, 21. mail Padborg Parkil.

ETV SPORT

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


30 Aprill 2006 19:01
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus 
Mitte just eriti särav algus.


30 Aprill 2006 19:33
Profiil
TF Colonel
TF Colonel
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29
Postitusi: 5646
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
Postitus 
Võistlus lõppes Märtinile enne starti
Pilt
Markko Märtinile lõppes esimene võistlus Taani turismiautode sarjas enne, kui alatagi sai – eestlase Honda Accord heitis finaalis lähtejoonelt meetritki liikumata hinge, vahendab Postimees.
Finaalsõidu stardini jäi mõni sekund, kui Märtin järsku autoakna lahti kruvis ja käega vehkima hakkas. Kohale tõtanud abitöötajad aitasid hingusele läinud Honda raja äärde lükata, kuhu Märtin üksiku vahisõduri moel seisma jäigi.
«Laadimine kadus ja aku sai otsa,» selgitas ralliäss, kui pärast võistluse lõppu viimaks Hartmann Honda Racing Teami boksi pääses. Edukalt finišisse jõudnud konkurendid «suitsutasid» tribüüniesisel asfaldil iseenda ja publiku auks rehve, eestlasel jäi üle vaid nädalavahetuse ebaõnnestumised kokku lugeda.
Märtsikuus ootamatult laiemale üldsusele Taani turismiautode sarja minekust teatanud Märtin ei läinud hooaja avaetapil Jyllandsringenil taevast tähti alla tooma.
«Ma isegi ei tea, milline auto on ringrajal hea,» vastas ta, kui ajakirjanikud laupäevaste treeningusõitude järel Honda juhitavuse kohta pärisid. Nagu kiuste ei töötanud ka meeskonna arvutisüsteem, mis masina käitumisest täpsemat infot andnuks.

POSTIMEES


02 Mai 2006 12:36
Profiil
TF Colonel
TF Colonel
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29
Postitusi: 5646
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
Postitus 
Märtin: elan uut ja huvitavat elu

Pilt
Markko Märtin ei tea, kui kauaks tal jätkub tahet kihutada Taani ringrajasarjas, kavatsuse autoralli tipptasandile naasta on aga üks Eesti populaarsemaid sportlasi oma sõnul kindlalt maha matnud.
Markko Märtin jagab reporteritele muljeid ebaõnnestunud võistlusest.
Kõik, kel autospordiga kokkupuudet olnud, kinnitavad: ringrada on võrreldes ralliga hoopis teine maailm. Kust tuli mõte hüpata pärast säravat rallisõitjakarjääri, pea ees, tundmatus kohas vette?
Mingil tasandil hakkas mõte idanema 2002. aastal, mil Henrik Lundgaard siin sõitma hakkas. Asi tundus huvitav – võiks ju proovida, mida ringrada endast kujutab. Nüüd saabuski õige aeg katsetada, sest pikema võistluspausi järel olnuks kõik veelgi raskem. Esialgu isegi ei tea, kas ringrajale siirdumist võib nimetada spordiks või hobiks.
Lihtsalt niisama ma sõita ei taha – kui, siis ikka hästi. Samas ei hakka ka, hambad ristis, üritama. Autoga on juba kihutatud küll.
Kas tiimiomaniku Hans Hartmanniga on käed löödud terveks DTC hooajaks või liigute edasi sammhaaval?
Põhimõtteliselt leppisime kokku terveks hooajaks. Aga kui mulle siin võistelda ikka üldse ei meeldi või ei sobi, siis vaevalt tahan nii pikalt vaevelda. Sõnaga – kui tuleb hästi välja, on kõik võimalik. Kui mitte, siis sinna ta jäägugi!
Milline tulemus oleks teie, MM-rallisid võitnud mehe jaoks piisavalt hea?
Esikuuikusse jõudes võiksin endale hindeks panna «neli miinus». Aga esimeste etappide kohta ei taha midagi ennustada.
Kuivõrd sai ringraja kasuks otsustades määravaks kihk taas võidu kihutada?
Nii küll pole, et peaksin kindlasti sõita saama. Algul mõtlesin tõesti: äkki hakkab spordita igav. Nüüdseks olen jõudnud tegeleda väga paljude muude asjadega ja võidusõit näib pigem segavaks teguriks muutuvat. Kohustusi on rohkem kui aega. Tahtsin juba eelmise aasta lõpus puhkusele minna, aga pole mahti saanud.
Samas pole Taani sarjas osalemine väga kurnav. Avaetapi eel katsetasime autot vaid kolmel päeval, iga kord neli korda kakskümmend minutit. Vihmas ja külmas ei hakanud rehvid isegi õigesti tööle. Sõidad törtsu, seejärel ootad järgmist korda poolteist tundi. Kuna vahepeal on rajatingimused muutunud, on väga raske pihta saada. Elu väikeses tiimis pole võrreldav tehasemeeskonnaga, kus varem töötasin.
Ütlesite, et aega on vähe. Millega lisaks Eesti noorte rallitiimi koolitamisele tegelete?
Täiesti erinevate asjadega. Teatud tulemusi näete kindlasti mõne aja pärast, teisi mitte.
Kas need nähtavad tulemused on kuidagi seotud spordiga?
Jah.
Milliste tunnetega jälgite ralli MM-võistlusi?
Teen endale asja huvitavaks, vaatan kiiruskatsete tulemused alles võistluspäeva lõppedes järjest üle. Ega eriti üllatuda tule. Nii kohutavalt nõrgast jõuproovist ei tunne ma kindlasti puudust. Pigem on hea meel, et ei pea aasta ringi tegelema alaga, kus omavahel võistlevad ainult kolm-neli autot, kõik ülejäänu on aga loterii-allegrii – kellel parasjagu trehvab.
Aga kui rallielus hakkaksid puhuma uued tuuled ja teil tekiks taas võimalus kaasa lüüa – kas süda igatseks siis ikkagi tagasi?
Ei usu! Olen juba pikemat aega tahtnud hakata tegelema muude asjadega. Ja viimane pool aastat on kinnitanud arvamust, et nii on huvitavam. Rallisõit on kohutavalt raske töö.
Ma tõesti ei sooviks pensionile minnes mõelda, et olen terve elu autoga kihutanud. Kui tuleb mõni huvitav pakkumine, võin rooli istuda. Aga kindlasti mitte terveks hooajaks.
Kuusteist MM-etappi on selgelt liiga palju, mul on lennujaamadest ja lennukitest kõrini.
Kas võib öelda, et profielu hakkas teile ajudele käima?
Ei, ma ei stressanud. On igaühe vaba valik, kui kaua ta karussellil tiirelda tahab. Mäletan, kuidas vanad sõitjad omal ajal kaebasid: liiga palju sõite, kodus üldse olla ei saa. Aga keegi ju ei käskinud neil autosse istuda. Ma ei tahaks jõuda punkti, kus mingit muud võimalust peale ralli enam ei jäägi. Mida nooremalt uusi asju õpid, seda parem. Tippsport ja päriselu erinevad siiski üsna tuntavalt.
Kas hammast ei ajanud verele isegi märtsikuine Portugali ralli, kus pärast pikka pausi võistlesite?
Kindlasti mitte. Olud olid seal nii hullud, et meenutasid kõiki varasemaid halbu kogemusi. Udu vihkasin juba siis, kui mulle kihutamise eest raha maksti. Kuidas saanuks ma teda nüüd, tasuta sõites, mitte vihata? Õnneks võisin autot tüürides edasi liikuda, nagu tahtsin, mööda kõikidest kividest ja kändudest. Täpselt sama lugu on ringrajaga. Ma ei pea enam teiste pilli järgi tantsima nagu varem. Kui soovin, sõidan; ei soovi, ei sõida.
Kas teie mänedžer Paul Turner jälgib siiski hoolsalt rallimaailmas toimuvat ja annab sobiva pakkumise korral märku?
Eks ta huvi pärast kindlasti jälgib, kuid me ei tööta selle nimel, et midagi leida. Tagasitulekut ei plaani ma praegu isegi siis, kui tuleks suurepärane pakkumine. Kindlasti on kõige lihtsam toimetada seal, kus oled aastaid tegutsenud, kuid lõpuks muutub elu rutiinseks ja igavaks. Rallis sai peaaegu kõike nähtud, mind oleks raske millegagi üllatada. Praegu pole aga tihtipeale õrna aimu, mis ees ootab, kõik on uus ja huvitav.

allikas:postimees


02 Mai 2006 13:17
Profiil
TF Colonel
TF Colonel
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29
Postitusi: 5646
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
Postitus 
Taanlased küsivad: kes on Markko Märtin?

WRC karussellil lõpututest intervjuudest vintsutatud Markko Märtin nautis Taani turismiautode meistrivõistluste avaetapil Jyllandsringenil enda sõnul täiest hingest kõrvaltegelase rolli.
Neid, kes Märtini auto juures pikemalt seisatasid, leidus paraku vähe. «Uskuge või mitte, aga Märtin pole Taanis tuntud nimi,» kinnitas DTC ellukutsujate hulka kuuluv Morten Alstrup. «Tegelikult ütleksin, et paljud ringrajafännid pole Märtinist kunagi kuulnudki.»
Tulevikus loodab Alstrup näha ka hulgaliselt rahvuslippe lehvitavaid Eesti fänne. Jyllandsringenil turistide horde veel märgata polnud, sinimustvalgete esindatuse eest hoolitsesid paarkümmend lähikonna farmides töötavat maarjamaalast. Ent Märtini tulemuste paranedes võib pilt muutuda.
«Kõik sõltub sellest, kuidas Markko ringrajaga kohaneb,» vaagis Alstrup. «Rallil kihutad sa üksinda teel, saad täielikult sõidule keskenduda. DTC sarjas võib rada olla viis korda laiem, kuid konkurendid trügivad ees, taga ja küljel. Kokkupõrked on paratamatud, niisugune rüselemine võib rallimehel tekitada kultuurišoki.»

POSTIMEES


03 Mai 2006 11:26
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus 
Paraku ta nii on jah :wink:

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


03 Mai 2006 12:02
Profiil
Näita postitusi viimasest:  Sorteeri:  
Postita uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik ajad on UTC + 3 tundi


Kes on online

Kaustajad vaatamas seda foorumit: Pole registreeritud kasutajaid ja 1 külaline


Sa ei saa postitada uusi teemasid siia foorumisse
Sa ei saa vastata teemadele siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada manuseid siin foorumis

Otsi:
Hüppa lehele:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.