Tehnikafoorum
http://yx.yx.ee/tehnikafoorum/

Spekulatsioonid e. Meeskondade kooseisud aastal 2007
http://yx.yx.ee/tehnikafoorum/viewtopic.php?f=30&t=358
Lehekülg 2/2

Autor:  Arvi [ 20 Juul 2006 23:26 ]
Postituse teema: 

Felipe Massa kõnelustes Ferrari ja Toyotaga

Ferrari vormel-1 meeskonna teine number, brasiillane Felipe Massa ei ole järgmiseks aastaks veel töökohta kindlustanud ning peab läbirääkimisi nii praeguse tööandjaga kui Toyotaga.

Autor:  Siim [ 21 Juul 2006 09:12 ]
Postituse teema: 

Massal vedas roppu moodi, et Ferrosse koha sai. Tänu sellele on tal tõenäosus ikka veel jätkata ses sarjas. Vaevalt, et keegi seniste tulemuste põhjal teda nii väga endale tahaks.
Oli ju mees kah tuntud oma lapsikute eksimuste poolest.

Autor:  Janec [ 21 Juul 2006 11:13 ]
Postituse teema: 

Aga olgem ausad. Massa oskab sõita küll. Ning vead mis ta hooaja alguses tegi on nüüdseks kadunud. See hooaeg ta alla viienda koha langenud ei ole 11-st etappist on ta lõpetanud 8. katkestanud 3 etappi Neis üks oma viga, teine katkestamine tuli kui Melbournis talle ava kurvis selga sõideti ning kolamas katkestamine oli Monacos kus Ferrari andis otsad. Seega üks katkestamine on ainult ta oma vea tõttu.

Autor:  Siim [ 21 Juul 2006 11:18 ]
Postituse teema: 

On vist jah maha rahunenud. Vahepeal oli ju ju kohe F1-s selline käibefraas mehe kohta, kes lollisti eksis - "Mees tegi Maasat!" :)

Autor:  Mairo [ 21 Juul 2006 12:29 ]
Postituse teema: 

Massa võiks Ferraris jätkata minu arust :)
Kimi võiks minna Renaulti.

Autor:  Arvi [ 07 Aug 2006 20:45 ]
Postituse teema: 

Mark Webber järgmine hooaeg Red Bullis.
Vormel-1 meeskond Red Bull teatas, et järgmisel hooajal on meeskonna põhisõitjateks šotlane David Coulthard ja austraallane Mark Webber.
Sel hooajal Williamsis sõitev Webber asendab austerlast Christian Klieni. Williamsil on tulevaseks hooajaks samuti kõik selge – Nico Rosbergi kõrvale palgati austerlane Alexander Wurz.

REUTERS

Autor:  Siim [ 07 Aug 2006 20:49 ]
Postituse teema: 

Nüüd siis Clien vaba agent. Seda ma arvasin kohe, et Webber kauaks ripakile ei jää. Mees on liiga kaua olnud ses süsteemis, et ta lihtsalt minema lasta.
Seni ma veel kõhklen veidi BMW pilootides. Loomulikult tuleb Kubicale anda aega atra seada. :) Heidfeldi Ungari poodium ei mõju, asjaolusid arvestades, eriti veenvalt.

Autor:  Janec [ 07 Aug 2006 22:14 ]
Postituse teema: 

Kubica võiks saada põhipiloodiks küll.

Autor:  Siim [ 18 Sept 2006 11:45 ]
Postituse teema: 

Pilt

MF1 nimeline tiim hakkab tuleval hooajal kandma nime Spyker MF1 ja Diago Monteiro on hetkel üsna kindel, et säilitab oma koha tiimis. Christian Albersi koht tiimis on aga üsna kahtlane kuna meeskond pidavat piiluma värkelt vabanenud Christian Klien-i poole ja väga edukat testsõitjat Adrian Sutil-it.

Autor:  Sync [ 18 Sept 2006 18:23 ]
Postituse teema: 

Väga huvitav, hollandi meeskond tahab sõitjaks saada kiirema hollandlase asemel aeglasemat portugaallast. :P

Autor:  Janec [ 19 Sept 2006 11:45 ]
Postituse teema: 

Natuka jah arusaamatu :shock:

Autor:  Schumi [ 21 Nov 2006 15:51 ]
Postituse teema: 

Liuzzi ja Speed on enam-vähem oma koha Toro Rossos kindlustanud, Doornbos vist enam Speedi kohale ei kandideeri.

Ka Monteiro koht Spykeris on enam-vähem kindel.

Jääb üle vaid McLaren, kus on veel lahtiseid otsi...

Ja mainiks ära, et Spyker MF1-st saab järgmisel aastal ametlikult Spyker F1 Team.

Autor:  Sync [ 21 Nov 2006 20:16 ]
Postituse teema: 

Schumi Wrote:
Liuzzi ja Speed on enam-vähem oma koha Toro Rossos kindlustanud, Doornbos vist enam Speedi kohale ei kandideeri.

Ka Monteiro koht Spykeris on enam-vähem kindel.

Jääb üle vaid McLaren, kus on veel lahtiseid otsi...

Ja mainiks ära, et Spyker MF1-st saab järgmisel aastal ametlikult Spyker F1 Team.

Ei tahaks eriti uskuda, et Spyker Monteiro ärib endale. Ta on 2 aastat juba F1's sõitnud ja mingit tulemust pole olnud. Minu teada ainukesed punktid sai ta 2005 Indinapolise sõidust, kus kokku oli sõitjaid ainult 6. Aga kes teab, äkki on ta boksides asjalik mees ja arendab autot hästi...
Igatahes ainukesed vabad põhipiloodi kohad on veel McLarenis ja Skyperis. Ja mõlemale kohale on päris palju kandidaate.

Autor:  Schumi [ 21 Nov 2006 23:41 ]
Postituse teema: 

SyncMaster Wrote:
Schumi Wrote:
Liuzzi ja Speed on enam-vähem oma koha Toro Rossos kindlustanud, Doornbos vist enam Speedi kohale ei kandideeri.

Ka Monteiro koht Spykeris on enam-vähem kindel.

Jääb üle vaid McLaren, kus on veel lahtiseid otsi...

Ja mainiks ära, et Spyker MF1-st saab järgmisel aastal ametlikult Spyker F1 Team.

Ei tahaks eriti uskuda, et Spyker Monteiro ärib endale. Ta on 2 aastat juba F1's sõitnud ja mingit tulemust pole olnud. Minu teada ainukesed punktid sai ta 2005 Indinapolise sõidust, kus kokku oli sõitjaid ainult 6. Aga kes teab, äkki on ta boksides asjalik mees ja arendab autot hästi...
Igatahes ainukesed vabad põhipiloodi kohad on veel McLarenis ja Skyperis. Ja mõlemale kohale on päris palju kandidaate.

Siiski siiski. Kui rääkida Monteiro sõitudest, siis meenub üks väga imeline sõit - Spa 2005. Nimelt sõitis ta vihmastes oludes täiesti ausa võitlusega välja 8. koha ja ühe punkti! Ise tahaksin Spykeri roolis näha Winkhelhocki või Sutilit - mõlemad sellel aastal märkimisväärsed testidel.

Ja STR kohad on vähemalt hetkel veel ametlikult vabad...

Autor:  Urmo [ 22 Nov 2006 18:27 ]
Postituse teema: 

Schumi Wrote:
SyncMaster Wrote:
Schumi Wrote:
Liuzzi ja Speed on enam-vähem oma koha Toro Rossos kindlustanud, Doornbos vist enam Speedi kohale ei kandideeri.

Ka Monteiro koht Spykeris on enam-vähem kindel.

Jääb üle vaid McLaren, kus on veel lahtiseid otsi...

Ja mainiks ära, et Spyker MF1-st saab järgmisel aastal ametlikult Spyker F1 Team.

Ei tahaks eriti uskuda, et Spyker Monteiro ärib endale. Ta on 2 aastat juba F1's sõitnud ja mingit tulemust pole olnud. Minu teada ainukesed punktid sai ta 2005 Indinapolise sõidust, kus kokku oli sõitjaid ainult 6. Aga kes teab, äkki on ta boksides asjalik mees ja arendab autot hästi...
Igatahes ainukesed vabad põhipiloodi kohad on veel McLarenis ja Skyperis. Ja mõlemale kohale on päris palju kandidaate.

Siiski siiski. Kui rääkida Monteiro sõitudest, siis meenub üks väga imeline sõit - Spa 2005. Nimelt sõitis ta vihmastes oludes täiesti ausa võitlusega välja 8. koha ja ühe punkti! Ise tahaksin Spykeri roolis näha Winkhelhocki või Sutilit - mõlemad sellel aastal märkimisväärsed testidel.

Ja STR kohad on vähemalt hetkel veel ametlikult vabad...


ära aja, Toro Rosso kohad on juba ammu kindlad, need kuuluvad Liuzzile ja Speedile. Berger:"Tegime ära kiirelt lepingu, kuna sõitjad suudavad esineda paremini, kui ei pea tuleviku pärast muretsema". Ammu teada et str kinni ;)

Autor:  Schumi [ 22 Nov 2006 19:12 ]
Postituse teema: 

Ametlikku kinnitust pole! :roll:

Nagu Berger ütles: ''Suuremaid muudatusi ei toimu'',
kuid ametlikku kinnitust pole. Kui oleks, siis ametlikul Toro Rosso lehel oleks see olemas.

Autor:  Arvi [ 22 Nov 2006 19:22 ]
Postituse teema: 

Takuma Sato palk on vormelipilootidest üks suuremaid

Takuma Sato ei jõudnud tänavu vormel-1 sarjas kordagi punktikohale, on ta üks nutikamaid oma oskuste müümisel Super Aguri tiimile.
Hispaania meedia teatel on jaapanlase sissetulek järgmisel aastal 7,7 miljonit dollarit. Samal ajal teenib Sato meeskonnakaaslane Anthony Davidson vaid 0,25 miljonit dollarit, vahendab Sportnet.
Kahekordse maailmameistri tasu Renault'st oli tänavu 7,2 miljoni USD ringis, järgmisel aastal maksab McLaren hispaanlasele siiski usutavasti rohkem.
Kui Sato palganumber vastab tõele, siis kasvatab 29-aastane jaapanlane oma pangakontot rohkem kui märksa tuntumad sõitjad David Coulthard, Mark Webber, Jenson Button või Giancarlo Fisichella
allikas:epl

Autor:  Schumi [ 22 Nov 2006 19:23 ]
Postituse teema: 

arvionov Wrote:
Kui Sato palganumber vastab tõele, siis kasvatab 29-aastane jaapanlane oma pangakontot rohkem kui märksa tuntumad sõitjad Felipe Massa, David Coulthard, Mark Webber, Jenson Button või Giancarlo Fisichella
allikas:epl


Ühe tähtsa nime lisasin. :lol:

Autor:  Mairo [ 22 Nov 2006 20:06 ]
Postituse teema: 

Ma vaatan, et tasus tal ära see sinna tiimi minemine, raha poole pealt :P

Autor:  Arvi [ 23 Nov 2006 19:48 ]
Postituse teema: 

Häkkinen jätkab DTM-sarjas
:Mercedese võidusõiduboss Norbert Haug tegi lõpu kuuldustele Mika Häkkineni tagasipöördumisest F1 MM-sarja.
Šveitsi ajakirjale Motorsport Aktuell antud usutluses ütles Haug, et kaks korda maailmameistriks kroonitud soomlane jätkab ka tuleval aastal Saksamaa turismiautode (DTM) sarjas, vahendas Sportnet.
"Kuuldused Mika naasmisest on alusetud, ettepanekut selleks ei ole teinud ei meie ega mõni muu meeskond," teatas Haug.
Häkkinen pidi oma lepingut DTM-i meeskonnaga Stuttgardis pikendama juba 4. novembril, kuid kui allkirjade andmine venis, algasidki kuulujutud soomlase karjääri jätkumisest F1-s. "Mingeid probleeme pole, vaid mõned pisiasjad Mika tuleviku suhtes Mercedes-Benzis on vaja täpsustada," ütles Haug.
allikas:epl

Autor:  Alex [ 25 Nov 2006 21:30 ]
Postituse teema: 

Häkkinen jõuab võib-olla mõnel etapil poodiumile kah järgmisel aastal DTMis.

Autor:  Janec [ 05 Dets 2006 11:35 ]
Postituse teema: 

Meeskondade kooseisud ja nubrid. Nagu näha on määratud Felippe Massa Ferrari "esipilodiks"

Vodafone McLaren Mercedes (Mercedes)
1 Fernando Alonso
2 Lewis Hamilton

ING Renault (Renault)
3 Giancarlo Fisichella
4 Heikki Kovalainen

Scuderia Ferrari Marlboro (Ferrari)

5 Felipe Massa
6 Kimi Raikkonen

Honda Racing F1 Team (Honda)
7 Jenson Button
8 Rubens Barrichello

BMW Sauber F1 Team (BMW)
9 Nick Heidfeld
10 Robert Kubica

Panasonic Toyota Racing (Toyota)
11 Ralf Schumacher
12 Jarno Trulli

Red Bull Racing (Renault)
14 David Coulthard
15 Mark Webber

AT&T Williams (Toyota)
16 Nico Rosberg
17 Alex Wurz

Scuderia Toro Rosso (Ferrari)
18 Not yet confirmed
19 Not yet confirmed

Spyker F1 Team (Ferrari)
20 Christijan Albers
21 Not yet confirmed

TBA Super Aguri F1 Team (Honda)
22 Takuma Sato
23 Anthony Davidson

Autor:  Henri [ 26 Dets 2006 13:41 ]
Postituse teema: 

Vormel-1 sarjas võistlevatest pilootidest 20 selgunud

Eelmisel nädalal tulnud teade, et Spykeri meeskond palkas oma teiseks sõitjaks Adrian Sutili, tähendab seda, et järgmiseks vormel-1 hooajaks on kinnitatud 20 võistleja osalemine.

Toro Rosso on oma pilootidena nimetanud Vitantonio Liuzzi kui Scott Speedi, ent lõplikku sõna ei ole veel öelnud, kuna tahab veel teisi võimalusi kaaluda. Neid kohti himustavad veel Tiago Monteiro ja Robert Doornbos, kes on valmis sõitma sponsorite toel.

Suurbritannia ja Saksamaa on järgmisel aastal esindatud nelja võistlejaga ning Itaalia kolmega, kui Liuzzi Toro Rossos jätkab.

F1-piloodid aastal 2007:
McLaren-Mercedes
Fernando Alonso (Hispaania)
Lewis Hamilton (Inglismaa)

Renault
Giancarlo Fisichella (Itaalia)
Heikki Kovalainen (Soome)

Ferrari

Kimi Räikkönen (Soome)
Felipe Massa (Brasiilia)

Honda
Jenson Button (Inglismaa)
Rubens Barrichello (Brasiilia)

BMW

Nick Heidfeld (Saksamaa)
Robert Kubica (Poola)

Toyota

Jarno Trulli (Itaalia)
Ralf Schumacher (Saksamaa)

Red Bull

David Coulthard (Šotimaa)
Mark Webber (Austraalia)

Williams
Nico Rosberg (Saksamaa)
Alexander Wurz (Austria)

Toro Rosso
Vitantonio Liuzzi (Itaalia)*
Scott Speed (USA)*

Spyker
Christijan Albers (Holland)
Adrian Sutil (Saksamaa)

*ametlikult kinnitamata

Autor:  Taavi [ 26 Dets 2006 13:51 ]
Postituse teema: 

Mul on siuke karvane tunne,et Renault'de allakäik vähemalt tuleval hooajal on päris kõva.Fisi ei suutnud midagi erilist minu arust see aastagi näidata ja ei ole usku mul temasse ka järgmine hooaeg.Kovalainen vajab kogemusi,kiiret sõitu tema poolt kohe oodata on ilmselt natuke palju tahetud kuigi testidel on ta hea.
Eelkõige arvan ma,et suurem võitlus esikohtade pärast tuleb Ferrari,Mäkide ja Honda(,BMW) sõitjate vahel.

Autor:  Siim [ 26 Dets 2006 13:55 ]
Postituse teema: 

Jah, siiani keerles ju kogi tiim ümber Alonso. Fisi ja Kova ei pääse ses mõttes küll löögile jah.

Lehekülg 2/2 Kõik ajad on UTC + 3 tundi
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/