Tehnikafoorum
http://yx.yx.ee/tehnikafoorum/

2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
http://yx.yx.ee/tehnikafoorum/viewtopic.php?f=30&t=2104
Lehekülg 2/5

Autor:  Mairo [ 14 Jaan 2010 17:37 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Noor rootslane võib liituda Mercedes GP tiimiga

Soome ajalehe Turun Sanomati andmetel liitub rootslasest valitsev Jaapani vormel-3 sarja võitja Marcus Ericsson Mercedes GP meeskonnaga.

Ericsson testis ka 2009. aasta detsembris Jerezis Brawn GP autot.

Rootslast nähakse tiimi järgmise testisõitjana.

Väidetavalt eelistati teda vormel-1 kogemusega Nick Heidfeldile.

http://www.postimees.ee

Autor:  Mairo [ 14 Jaan 2010 21:00 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

McLaren, Renault ja Lotus avalikustasid esitlusaja

Renault ja McLareni võistkonnad esitlevad oma vormelit jaanuari lõpus ja Lotus veebruarikuu esimesel poolel.

McLareni 2010. aasta vormelit nähakse 29. jaanuaril, Renault'l 31. jaanuaril ja Lotusel 12. veebruaril.

Kui McLaren pole veel esitluspaika kinnitanud, siis Renault esitleb oma vormelit koos BMW Sauberi tiimiga Valencias.

Lotuse tiim testib oma masinat juba 5. veebruaril erapilkude all ning ametlikult näidatakse seda nädal hiljem.

http://www.sponest.ee

Autor:  Mairo [ 15 Jaan 2010 14:49 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Toro Rosso saab auto valmis enne põhivõistkonda Red Bulli

Red Bulli vormel-1 meeskonna tütarvõistkond Toro Rosso saab üllatuslikult oma selle aasta auto valmis enne põhimeeskonda ning saab alustada talviste testidega 1. veebruaril Valencias, kui sarjas testikeeld lõppeb.

Red Bulli auto veebruari esimesteks päevadeks valmis ei saa ning kõigi eelduste kohaselt saab Red Bull testidega alustada veebruari teisel nädalal Jerezi ringrajal.

Toro Rossi üheks piloodiks on kinnitatud Sebastien Buemi, kuid teise sõitjaga pole veel lepingut sõlmitud.

http://sport.err.ee

Autor:  Mairo [ 17 Jaan 2010 22:30 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Schumacherit hakatakse Rosbergile eelistama?

Mercedese boss Dieter Zetsche ei välista võimalust, et uuel hooajal hakatakse seitsmekordset maailmameistrit Michael Schumacheril eelistama meeskonnakaaslasele Nico Rosbergile. Selle küsimuse lahendavat Mercedes GP Petronase juht Ross Brawn.

«Nende asjadega hakkab tegelema Brawn. Ta on maailma üks parimaid tiimipealikuid ja ma usaldan tema otsuseid täielikult,» sõnas Zetsche Itaalia ajalehele Gazzetta dello Sport. «Kui poleks olnud Rossi, ei võitnuks me eelmisel aastal maailmameistritiitlit. Kui ta arvab, et me peaksime mängima Schumacherile, siis minul vastuväiteid pole.»

http://www.postimees.ee

Autor:  Mairo [ 18 Jaan 2010 22:13 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Fisichellast on taas saamas Sauberi võistluspiloot

Itaalia vanameister Giancarlo Fisichella on lähedal, et sõlmida uueks hooajaks leping Sauberi vormel-1 meeskonnaga.

Mullust hooaega alustas 37-aastane Fisichella Force Indias, kuid viimased viis etappi roolis ta Ferrarit, kus asendas vigastatud Felipe Massat. Algaval hooajal on Fisichella Ferrari testisõitja, kuid Itaalia autotootja sõnul ei takista see Fisichellal mõne teise meeskonna eest võistelda.

Fisichella roolis Sauberit ka 2004. aastal. Toona kogus ta hooajaga 22 punkti ja sai sõitjate arvestuses 11. koha.

http://sport.err.ee

Brawn: Schumacher tuleb maailmameistriks

Mercedes GP vormel-1 meeskonna juht Ross Brawn usub, et tippsporti tagasi pöördunud seitsmekordne maailmameister Michael Schumacher kroonitakse ka sel aastal parimaks.

2006. aastal viimati vormel-1 sarjas osalenud Schumacher peab algaval hooajal heitlema tiitli eest eelkõige endiste maailmameistrite Fernando Alonso ja Lewis Hamiltoni ning tiitlikaitsja Jenson Buttoniga, kirjutab Eurosport.

«Kui ma peaksin nendest kellegi peale raha panema, siis on selge, et Schumacher on neist parim kandidaat,» sõnas Brawn ajalehele Bild. «Michael on praegu rohkem lõdvestunud ning ma tunnetan temas suurt entusiasmi.»

Samas usub Brawn, et kohe esimesel etapil Schumacher etapivõiduni ei jõua, kuna ta vajab sarjaga kohanemiseks paar etappi aega.

http://www.postimees.ee

Autor:  Mairo [ 19 Jaan 2010 13:55 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Kubica külastas Renault' tehast

Robert Kubica alustas 2010. aasta ettevalmistusi Renault' tehases, kus ta proovis esmakordselt uue vormeli kokpiti.

Poolakas oli kohal R30 vormeli istme paigaldamisel ning samuti kohtus uue bossi Eric Boullieriga.

„Olen enne siin tehases käinud, kui testisin mõned aastad tagasi nende vormelit, kuid on tore naasta ja näha, kui palju on selle ajaga muutunud,” lausus Kubica.

„Tehas on nüüd suurem ning uusi asju on juurde ehitatud, näiteks CFD keskus, mis on väga muljetavaldav ning saab meie vormeli arendusel määravaks.”

„Tehases kõndides märkad suurepärast õhkkonda ning kõik on tegudeks motiveeritud - täpselt nagu ka mina!”

Kubica naaseb tehasesse selle kuu lõpus, et istme paigaldus lõpule viia.

http://www.sponest.ee

Autor:  Mairo [ 19 Jaan 2010 14:23 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

De la Rosa sai Sauberi vormel-1 meeskonna põhisõitjaks

Sauberi vormel-1 meeskond teatas, et sõlmis lepingu 38-aastase Pedro de la Rosaga, kes oli seitse aastat McLareni testisõitja. Tiimi teiseks sõitjaks on Kamui Kobayashi.

De la Rosa sõitis vormel-1 sarjas viimati võidu 2006. aastal Brasiilia GP’l, kui asendas Juan Pablo Montoyat. «Ma uskusin alati, et mulle antakse tiimisõitjana uus võimalus. Kuna testisõitude arvu vähendati radikaalselt, siis töötasin selle eesmärgi nimel,» sõnas de la Rosa.

«Pedro veetis mitu aastat tippmeeskonna juures. Meie kui meeskond tahame saada osa tema kogemusest ja sama kehtib ka noorele Kamuile,» sõnas Peter Sauber.

http://www.postimees.ee

Autor:  Mairo [ 19 Jaan 2010 17:15 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Ferrari üritab kütuse tarbimise probleemi vähendada

Ferrari võistkond pingutab selle nimel, et mootorite kütusekulu märgatavalt vähendada.

2010. aastal pole lubatud vormeleid võistluse ajal tankida ja seepärast peavad kõik võistkonnad oma masinatel muudatusi tegema. Arvamuste kohaselt tarbib Ferrari V8 mootor ringi kohta märgatavalt rohkem kütust kui põhikonkurendid Mercedes ja Renault. Ühtlasi tunnistas ka tiimi pealik Stefano Domenicali, et nad tegelevad selle probleemiga.

Siiski ei tohi mootorite kallal otseseid muudatusi külmutusreegli tõttu teha ning ainsad arendustööd jäävad selles vallas töökindluse tagamiseks. See ei heiduta Domenicalit ning ta usub, et võistkond on 14. märtsiks täiesti valmis.

„Oleme Bahreiniks valmis,” lausus Domenicali. „Usun, et sel aastal saab kütuse tarbimine väga tähtis olema. Pingutame koos Shelliga tõsiselt selle probleemi kallal. Meil on veidi erinevad ootused, aga liigume õiges suunas.”

Selle hooaja võistlusstrateegias hakkab suuremat rolli mängima see, kes suudab kõige vähem kütust kulutada ja rehve paremini säilitada, kuna tankimine on keelatud ja kahe erineva rehvisegu kasutamise pärast peavad piloodid vähemalt korra bokse külastama.

US F1 kavatseb leidlikkusega silma paista

US F1 võistkond lubas oma 2010. aasta vormeli puhul eriti silma paista leidlike lahendustega.

Ameerika Ühendriikides põhinev võistkond on juba peaaegu aasta oma vormeli kallal tööd teinud ning nende ühe peakonstruktori Scott Bennetti sõnul ei kavatseta võistlejaterivi sabas sörkima hakata.

„Mul on väga vedanud, et olen saanud esimesest päevas enamjaolt kogu vormeli kallal tööd teha - olen selle arengu peaaegu igat sammu näinud,” avalikustas Bennett.

„Põhiliselt olen tegelenud esi- ja tagavedrustusega. See on olnud suureks väljakutseks. Vormel 1 masinad on väikesed ning peame paljud asjad väga kompaktselt ehitama.”

„Viimaste aastate näidetega võrreldes oleme asjale täiesti erinevalt lähenenud. Ma ei saa veel midagi täpsemalt öelda, kuid oleme kõike uuest vaatenurgast vaadanud ning erinevad vastused leidnud.”

„Üsna pea saame teada, kas need olid õiged või valed otsused, kuid meie auto pole kindlasti kellegi teise omast maha kopeeritud. Muideks, me oleme neljast uuest tiimist ainsad, kes ehitavad oma käigukasti.”

http://www.sponest.ee

Autor:  Mairo [ 21 Jaan 2010 16:14 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Alonso eelmise aasta Ferrari mudeli kuid uue värvilahendusega Paul Ricardi rajal

Pilt
http://www.gpupdate.net

Autor:  Siim [ 21 Jaan 2010 17:44 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Heh! Nagu Toyota juba. :)
Arvatavasti saab uus lõplik värvilahendus olema siiski midagi muud. Ferro ikka läbi aegade olnud üleni punane. Olgu siis peasponsor, kes tahes. Hetkel küll seda valget liiga palju. Aga küllap lõplik versioon on midagi muud.

Autor:  Henri [ 21 Jaan 2010 19:39 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Sanchez Wrote:
Heh! Nagu Toyota juba. :)
Arvatavasti saab uus lõplik värvilahendus olema siiski midagi muud. Ferro ikka läbi aegade olnud üleni punane. Olgu siis peasponsor, kes tahes. Hetkel küll seda valget liiga palju. Aga küllap lõplik versioon on midagi muud.


Umm, viimati sõitis Ferrari valge taga- ja esitiivaga 2006. Ja nii alates 2000-st aastast vist. Enne seda kasutati pikalt musta esitiiba ja valget tagatiiba.

Ja see ongi lõplik värvilahendus, lihtsalt hetkel see F60 peal.

Autor:  Mairo [ 21 Jaan 2010 19:59 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Williams alustab puhtalt lehelt

Williams loodab agressiivse lähenemisega naasta sel hooajal võiduteele.

Meeskonna tehnikadirektor Sam Michael teatas sel nädalal, et 2010. aasta vormel pole eelmise edasiarendus, vaid puhtalt lehelt alustatud projekt.

„FW32 on otsast lõpuni puhtalt lehelt alustatud,” lausus Michael. „Aerodünaamika poolelt on tegu täiesti uue versiooniga.”

Michaeli sõnul andsid 2009. aasta uued reeglid Williamsile võimaluse esitiimidega vahe vähendamiseks ning nüüd kasutatakse eelmise hooaja stabiilsust uue vormeli platvormina.

„Fakt, et meil olid 2009. aastal töökindlad vormelid ning eemaldasime eelmise mudeli paljud probleemid, annab julgustust tuleviku suhtes.”

Samuti usub kogu tiim, et Rubens Barrichello kogemused ja Nico Hülkenbergi talent aitavad võiduteele naasta.

„Rubens on üsna paljunõudev tüüp, seda muidugi positiivses mõttes, kuna tahab kõike kiiresti saavutada,” jätkas Michael. „Vanuse tõttu vaevalt ta viie aasta pärast sõidab ning selle pärast ka kiiremini edu soovib.”

Hülkenbergi peetakse viimase aja üheks paljulubavamaks piloodiks, kes on kahe testihooajaga Williamsis palju edasi arenenud. Michael loodabki, et koos Barrichelloga jõutakse võitudeni.

„Nico pingutused mõjuvad Rubensile hästi. Nico on Williamsis algusest saadik kiire olnud ja on väga palju pingutanud.”

De la Rosa kavatseb oma esitustega üllatada

Pedro de la Rosa usub, et suudab BMW Sauberis sõites nii mõndagi inimest oma esitustega üllatada.

Hispaanlane pole pärast 2002. aastat aktiivselt vormel 1 sarjas võidu sõitnud ning on testinud McLarenis. 2010. aastaks sai ta võimaluse naasta tegevpiloodina BMW Sauberi tiimis.

„Ma poleks siin, kui kahtleksin oma võimetes,” lausus de la Rosa. „Olen vägagi motiveeritud.”

„Teen suurt tööd ning usun, et just sellega on võimalik läbi lüüa – motivatsiooni ja tahtejõuga. Seega jah, mul on kõik olemas.”

„Kui hea ma saan olema? Eks näis! Usun, et ületan nii mõnegi ootused ja edasi vaatab, mis saab. Talv on pikk. Meil on neli nädalat testimiseks ning aegamisi taastan oma kiiruse.”

Ühtlasi usub de la Rosa, et aastad McLareni testijana on teda paremaks muutnud ja loodab neid kogemusi rajal realiseerida.

„Usun, et mu kogemus on väga oluline. Paari kuu või aastaga pole võimalik kogemust omandada. Läbi aastate saad kogemust ning seda on mul tiimile anda.”

„Tahan oma tiimikaaslast Kamui Kobayashit aidata, kuna ta on kiire, noor ja kogemusteta. Meeskonna potentsiaali rakendamiseks peab olema väga tugev sõitjatepaar ja usun, et suudan sellele kaasa aidata.”

BMW Sauberi ootuste kohta lisas hispaanlane: „Tuleb reaalselt läheneda. Pean tiimi ja inimestega rohkem aega veetma. Pean rohkem 2010. aasta masina kohta õppima ning tuleb oodata veebruarikuu testideni, et küsimustele vastused saada.”

„See on mu esimene tööpäev! Peame mõeldavad eesmärgid seadma. Siiski oleks pettumus, kui me ei suudaks stabiilselt punktide eest võidelda.”

Lotuse tiim ületas Trulli ootused

Jarno Trulli sõnul on Lotuse meeskond oodatust parem, kuid sellegipoolest ei tasuks imesid loota.

Eriti üllatas Trullit olukord tehases, mis oli uue meeskonna kohta väga hästi varustatud.

„See on üsna uus ja tundub väga kaasaegne,” lausus Trulli. „Siin ehitati MG mudeleid Le Mansi sõidu jaoks. Meil on kõik olemas, kaasa arvatud süsinikkiudude tootmiseks mõeldud ruumid. Sellele lisaks on meil samuti ideaalne tuuletunnel kasutada, mida esmaspäeval külastasin.”

„Uue tiimi kohta oleme paremas olukorras kui lootsin.”

Pärast viit aastat Toyotas liitub Trulli Lotusega. Kui Toyota vormel 1 tiim sai Jaapanist suuri rahasid, siis olid ka ootused suuremad, kui reaalselt saavutati. Lotuse puhul on piiratud ressursid ja sellest tulenevalt ka piiratud ootused.

„Kuna Lotus on väiksem, siis võib see palju efektiivsemalt välja kukkuda, kuid pole kahtlustki, et sellel pole Toyota potentsiaali,” jätkas Trulli.

„Meil pole illusioone: keskendume madalaprofiilisele hooajale, et aeg-ajalt punkte koguda. Prioriteediks on taastada viie aasta jooksul Lotuse väärtuslik nimi.”

Kubica alustab Renault eest testimisi üksinda

Renault vormel 1 tiimi pealik Eric Boullier teatas, et tõenäoliselt peab esimestel testidel osalema Robert Kubica üksinda.

Hetkel on Kubica ainus piloot, kes on 2010. aastaks Renault võistkonda kinnitatud ning vormelit esitletakse juba 31. jaanuaril Valencias, päev enne talviste testide algust. Ühtlasi on tõenäoline, et poolakas istub üksinda uue vormeli rooli, kuna teise sõitja koht on endiselt lahtine.

„Ausalt öeldes on see endiselt lahtine,” lausus Boullier teise piloodi kohta. „Jälgime mitmeid piloote, kaks neist on kogemustega ja kaks uustulnukat. Oleme hetkel viimane aktiivne meeskond, kellel pole kaks pilooti kinnitatud, ja olukord on võrreldes juuliga väga muutunud, mil võis kõigiga läbi rääkida.”

„Seega keskendume nüüd kahele asjale. Esiteks on väga tähtis rahu ja moraali taset meeskonnas tõsta ning teiseks otsida sponsoreid. Otsuse langetamiseks tahame need kaks asja paika saada.”

„Muidugi oleks väga hea otsus teha enne esimest testi, aga kui seda ei juhtu, peab Kubica üksi vormelit arendama.”

Boullier kinnitas, et üks tõenäoliseid piloote on Nick Heidfeld, kes oli BMW Sauberis Kubica tiimikaaslane.

„Vale oleks seda eitada. Kindlasti on tegu erineva küsimusega, kuna ta on nii palju aastaid koos Robertiga sõitnud. Küsimus seisneb selles, kas tahame neid taas koos sõitma panna või mitte, kuid ta kuulub nimekirja.”

„Täna oleme olukorras, kus turule pole palju piloote jäänud. Mõtlen vormel 1 kogemusega piloote ja edukaid uustulnukaid. Me arvestame piloodi esitusi ning kaugele ta arenenud on.”

Veel kinnitas Boullier, et Renault uue partneri Gerard Lopezi organisatsioon Gravity noorpiloodid ei saa mingit eelist teiste ees.

„Kindlasti mitte. Mõnda minu kommentaari on Gravity vastu kasutatud. Hullumeelne oleks lihtsalt Gravity pilootidele eelis. Renault vormel 1 tiimi pealikuna tuleb Renault huve kaitsta, mitte Gravity.”

Boullier lisas veel, et pole olulist vajadust sõlmida teise piloodi leping mõne prantslasega.

„Rahvus pole üldse oluline. Sedasi on Renault mitmeid aastaid suhtunud ja isegi meie partner Total ei sekku tiimi sellesse poliitikasse.”

„Seega on täielikult tiimi otsustada, mis on parim. Piloodiks võib olla prantslane, kuid ka venelane, hiinlane, sakslane, austerlane või ükskõik kes.”

Veel sai kinnitust kuulujut, et venelasest GP2 piloot Vitali Petrov kandideerib Renault teise sõitja kohale.

Massa istub reedel taas vormeli rooli

Felipe Massa testib reedel Ferrari 2008. aasta vormelit Hispaanias Barcelona ringrajal.

Brasiillane istub pärast Ungari Grand Prix’l juhtunud avariid kolmandat korda vormeli rooli, olles eelnevalt sõitnud juba kahel korral Ferrari 2007. aasta vormeliga.

Ühtlasi testib sel nädalal Ferrariga valitsev Moto GP maailmameister Valentino Rossi ning reedel istub tema asemel vormelisse Massa.

„Kuna vormel ja rada olid saadaval, siis mõtlesin, et oleks hea veel ühe päeva vormeliga sõita ning hooajaks valmistuda,” lausus Massa.

„Pärast testipäevi Fioranos ja Mugellos, on see hea võimalus nii huvitaval ja väljakutsuval rajal kätt proovida.”

http://www.sponest.ee

Autor:  iceman [ 22 Jaan 2010 00:29 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Go Pedro (Y)

Loodan, et tal tuleb hea hooaeg.

Autor:  Mairo [ 22 Jaan 2010 20:10 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Ei kujuta ette, mis tuleval hooajal saama hakkab. Meeskondlikud koosseisud on ikka väga põnevad.

Autor:  Arvi [ 22 Jaan 2010 21:03 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Kas need jänkid on ka oma sõitjad juba avalikustanud või mitte?

Autor:  Mairo [ 22 Jaan 2010 21:59 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

arvionov Wrote:
Kas need jänkid on ka oma sõitjad juba avalikustanud või mitte?


Ei veel, eks siia ikka uudis laekub kui midagi selgub. Samas on aga öeldud, et kel rahanatukest on, see ka meeskonda ilmselt saab.

Alguersuari jätkab Toro Rosso vormelitiimis

Hispaanlasest vormelipiloot Jaime Alguersuari jätkab ka tänavusel hooajal võistlemist Toro Rosso tiimis.

Itaalias baseeruv Red Bulli kompaniile kuuluv vormelimeeskond teatas reedel ametlikult, et 19-aastane kõigi aegade noorim F1-s debüteerinud Alguersuari jätkab šveitslase Sebastien Buemi kõrval meeskonnas teise piloodina.

Enne märtsis algavat uut hooaega on tänavuses vormelikarusellis tinglikult täitmata veel nelja piloodi kohad. Renault pole siiani teada andnud, kes asub poolaka Robert Kubica kõrval nende meeskonna teiseks sõitjaks. Ka F1 maailma uustulnukas Campos Meta on teada andnud ühe sõitja - brasiillase Bruno Senna palkamisest.

Senise karjääri jooksul kaheksast võidusõidust osa võtnud Jaime Alguersuari pole seni veel MMil ühtegi punkti noppinud. Ta liitus Toro Rossoga mullu Ungari GP ajal, asendades prantslast Sebastian Bourdaisi.

http://sport.err.ee

Autor:  Mairo [ 23 Jaan 2010 12:57 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Petrov pakub koha eest vormel 1 sarjas 15 miljonit eurot

GP2 piloot Vitali Petrov loodab sel aastal vormel 1 sarja pääseda ning pakub selle eest 15 miljonit eurot.

Eelmisel aastal lõpetas Petrov GP2 sarja teise kohaga Nico Hülkenbergi järel ning nüüd on pidanud läbirääkimisi Renault ja Campose võistkondadega. Petrovi isiklik sponsor on Moskvas põhinev pank Sberbank ning maailma suurim maagaasi firma Gazprom. Iga võistluse kohta pakutakse välja 800 000 eurot.

Petrovi mänedžeriks on Michael Schumacheri legendaarne järelvaataja Willi Weber, kelle sõnul pole oma rahadega sõitjad mingiks uudiseks vormel 1 sarjas.

„Ainult esimesed kuus või seitse pilooti teenivad tegelikult raha, ülejäänud toovad seda tiimidele,” lausus Weber. „Kes seda hakkab tegema, jääb seda karjääri lõpuni tegema, kui just pole tegu erakordse talendiga.”

Siiski ei kaalu Renault meeskond Petrovi palkamist ainult rahade pärast.

„Inimeste sõnul kaalume Petrovi ainult tema rahade pärast,” lausus tiimi juht Eric Boullier, „kuid ta pole läbi räägitavaist rikkaim. Ei tohi unustada, et ta lõpetas GP2 sarja teise kohaga. Ainuüksi tema talendist piisab vormel 1 sarja saamiseks.”

Barrichello loodab veel meistriks tulla

Rubens Barrichellol jätkub motivatsiooni rohkem kui enam, et vormel 1 maailmameistriks saada, kuigi uuel hooajal sõidab ta Williamsi võistkonnas.

Hiljuti külastas Barrichello Williamsi tehast, et töölisi paremini tundma õppida ning tutvuda ka Cosworthi inimestega. Brasiillane jäi nähtuga rahule ja on kindel, et tema kogemused aitavad inimestel paremini edu saavutamise nimel tööd teha.

„Naljakas, kuidas asjad lähevad,” lausus Barrichello. „Oleksin pärast viit aastat vormel 1 sarjas võinud öelda, et siin on raske hakkama saada, kuid pärast nii pikka aega tahan endiselt midagi saavutada.”

„Unistus saada maailmameistriks on suurem kui varem. See pole pelgalt unistus, ma pingutan väga edu saavutamise nimel.”

Kuna Barrichello tund võidu sõita on nii suureks kasvanud, siis jättis ta Brasiilias puhkuse veetmise lühikeseks ja siirdus juba Inglismaale.

„Olen mitu korda juba Williamsi tehast külastanud, seega on hea Cosworthi tulla ning kavatsusi näha. Ka nende juures on häid märke näha – nad ei kavatse niisama aega veeta, nad on vormel 1 sarjas, et võita.”

„Põhimõtteliselt on hea veidi infot saada, kuid samuti teisi inimesi tagant tõugata ja neid toetada, kuna me võidame ja kaotame koos. Lihtsalt telefonis ei saa kõike teha – tuleb ise kohal olla. Tegelikult olen oma elamise Williamsi tehase ette sättinud.”

„Kolme päevaga üritan kõigi nimed selgeks õppida. Naudin seda väga ning see motiveerib mind.”

McLareni esmaesitlus nähtav Interneti vahendusel

McLareni meeskond teatas, et kavatseb Interneti vahendusel reaalajas üle kanda oma uue auto esmaesitluse.

McLaren kinnitas reedel, et üritus toimub Vodafone'i peakorteris, mis asub Newburys, kuid autolt katte võtmine nagu ka pressikonverents Jenson Buttoni ning Lewis Hamiltoniga kantakse üle meeskonna ametlikul kodulehel.

Üritus, mis toimub 29. jaanuaril, algab kohaliku aja järgi kell 11.00 päeval. Eestis näitab kell siis 13.00.

http://www.sponest.ee

Autor:  Mairo [ 23 Jaan 2010 15:59 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Heidfeld kinnitati Mercedese testipiloodiks

Kui Nico Rosberg ja Michael Schumacher on kinnitatud Mercedes Grand Prix põhisõitjateks, siis nüüd on leping sõlmitud ka endise BMW Sauberi piloodi Nick Heidfeldiga. Mänedžeri sõnul sai sakslasest meeskonna testi- ja reservpiloot.

25 jaanuaril esitletakse ka Nick Heidfledi kutsutud külalistele Mercedese meeskonna esmaesitlusel Stuttgartis. "Nick [Heidfeld] keskendub täielikult meeskonna ja teiste sõitjate toetamisele testi- ja reservpiloodina. Nick omab kohta ühes tippmeeskonnas, kuigi kahjuks ei õnnestunud tal saada põhisõitja kohta.

Rossi ja Massa osalesid Ferrari eratestil

Lõppeval nädalal toimus Ferrari meeskonnal eratestimine Hispaanias Catalunya ringrajal, millest võtsid osa Valentino Rossi ning Felipe Massa.

MotoGP meister sai võimaluse autot testida kahel päeval - kolmapäeval ning neljapäeval - ja sõitis kokkuvõttes välja aja 1:21.900. Rossi kasutas Ferrari 2008. aasta mudelit, millele olid alla pandud GP2 sarjas kasutusel olevad slikk-rehvid. Võrdlusena võib öelda, et Kimi Räikkönen teenis 2008. aastal samal rajal parima stardikoha tulemusega 1:21.813 ja Jenson Button eelmisel aastal ajaga 1:20.527.

Felipe Massa istus autorooli reedel ning kasutas samuti mudelit F2008. Brasiillase aega meeskond aga avalikustanud ei ole. See on liikvele saatnud spekulatsioonid, et Massa ei suutnud Rossiga võrdset kiirust näidata.

Rossi meelest oli testimine Barcelonas tunduvalt meeldivam kui 2008. aastal Mugellos: „Siin on palju lõbusam, sest rada on pisut lihtsam. Mugellos testimisest on küll rohkem kasu, aga see rada on tõesti imeline nii mootorratastele kui autodele ja ma pean ütlema, et 10. kurv on pisut kitsas ja pidurdada tuleb palju hiljem.”

Massa sõnul jäi ta väga rahule oma päevaga ja tunnistab, et põhjust optimismiks on. „Ma olen väga õnnelik, et sain uue võimaluse istuda rajal F1 auto rooli,” rõõmustas brasiillane. „Ma ei suuda ära oodata, kuni saan istuda ka uue auto rooli ning sinna pikaks ajaks jääda.”

Luca Baldisserri sõnul on tal hea meel Rossi üle, kes tegi väga hea soorituse hoolimata halvast ilmast.

„Me katsetasime erinevaid seadistusi ja ta arenes palju,” ütles Baldisserri. „See tähendab, et sõitja õpib kiiresti ja arenguruumi on palju.”

http://www.sponest.ee

Autor:  Mairo [ 23 Jaan 2010 18:27 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Lopez liitub US F1 võistkonnaga

Argentiinas peetud pressikonverentsil selgus, et US F1 meeskond kinnitab esmaspäeval üheks oma piloodiks argentiinlase Jose Maria Lopezi.

Endine Renault testipiloot Lopez avalikustas mitu kuud tagasi, et tal on US F1 meeskonnas koht kindel ning nüüd kinnitas tema pressiesindaja Miguel Mattos, et leping on taskus.

„Kõik on paigas ning ametlik kinnitus tuleb esmaspäeval,” lausus Mattos.

Teadete kohaselt toetas lepingut eriti agaralt endine vormel 1 piloot Carlos Reutemann, kes tunneb hästi US F1 pealikku Peter Windsori ja tegeleb Argentiinas poliitikaga. Teadupärast hakkab Lopez saama ka valitsuse poolt rahalist toetust.

Renault noorpilootide programmi kuuludes võistles Lopez vormel 3000 klassis ning 2004.-2006. aastani GP2 sarjas, võites 2005. aastal Hispaania etapi.

http://www.sponest.ee

Autor:  Mairo [ 24 Jaan 2010 18:56 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Kovalainen: olen tegelikult kiirem, kui McLarenis näitasin

Soome vormel-1 piloot Heikki Kovalainen usub, et suudab algaval hooajal kriitikute suud sulgeda.

Teatavasti kuulus Kovalainen kahel viimasel aastal McLareni meeskonda, kuid ei suutnud näidata Lewis Hamiltoniga sarnast kiirust, kirjutab Eurosport.

«Tegelikult mind väga ei huvita, mida inimesed arvavad,» sõnas Kovalainen. «Ma ei suutnud McLareni autost maksimumi välja võtta, kuid ma ei usu, et mul oleks vaja mingeid oskusi kõvasti parandada. Paljud arvavad, et ma olen kvalifikatsioonis tugev ja võistlussõidus nõrk, kuid tegelikult on see nii olnud vaid McLarenis.»

Algaval hooajal Lotuse rooli keerav Kovalainen leidis, et näiteks Renault vormelist suutis ta palju rohkem välja pigistada.

http://www.postimees.ee

Autor:  Mairo [ 24 Jaan 2010 20:08 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Rosberg ootab Schumacheriga rammu katsumist

Nico Rosbergi ei heiduta see, et 2010. aastal peab ta oma võimeid tõestama seitsmekordse maailmameister Michael Schumacheri kõrval.

Kui Rosberg sõlmis Mercedes GP võistkonnaga lepingu, siis oli tema partneriks saamas 2009. aasta maailmameister Jenson Button, kes lõpuks otsustas McLareni kasuks. Lõpuks hakkas saksa autotootja läbi rääkima Michael Schumacheriga, kellega sõlmiti leping enne aastavahetust.

Rosberg tunnistas, et kõhkluste ja kahtluste ajal polnud kerge elu, kuid kõigest hoolimata on valmis Schumacheriga võrdsetes oludes rammu katsuma.

„Mootorispordis on vaja mõõdupuud ning minu kõrval on neist parim,” lausus Rosberg. „Mulle on kinnitatud, et meile tagatakse ühesugused töövahendid. Tema on sattunud tähelepanu keskpunkti, samas on mul aega oma tööle keskenduda.”

Ühtlasi ei pea Rosberg kuigi tähtsaks seda, et Schumacher nõudis endale esisõitja numbrit.

„Kui ma Bahreinis võidan, siis inimesi ei huvita, mis numbrit mu auto kannab.”

http://www.sponest.ee

Autor:  Mairo [ 25 Jaan 2010 15:15 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Mercedes GP uus värvilahendus eelmise aasta auto mudeli peal.

Pilt

Video: http://f1.gpupdate.net/en/videos/schumacher-in-mercedes-colours-for-first-time_276/
http://www.gpupdate.net

Autor:  Arvi [ 25 Jaan 2010 16:10 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Päris ilus aparaat

Autor:  Janec [ 25 Jaan 2010 16:12 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

kena välimus on jah

Autor:  Mairo [ 25 Jaan 2010 16:54 ]
Postituse teema:  Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad

Paffett istub esimesena uue McLareni rooli

McLareni testisõitja Gary Paffettil on au esimesena proovida võistkonna 2010. aasta vormelit, kui järgmisel nädalal algavad testimised Valencias.

Algselt pidi MP4-25 vormeliga rajale minema Pedro de la Rosa, aga kui hispaanlane kindlustas lepingu BMW Sauberiga, siis tulid plaanimuudatused.

Kuna Paffett jätkab McLarenis testisõitjana, siis otsustas tiim, et tema pääseb esimesena ka uue masina rooli.

Paffett sõidab Valencia testimiste avapäeval, 1. veebruaril. Kohe järgneval päeval pääseb rooli Lewis Hamilton ning kolmandal päeval on masin Jenson Buttoni käsutuses.

http://www.sponest.ee

Lehekülg 2/5 Kõik ajad on UTC + 3 tundi
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/