Hetke kellaeg on 28 Aprill 2024 14:43

Kõik ajad on UTC + 3 tundi




Postita uus teema Vasta teemale  [ 120 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5
 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad 
Autor Sõnum
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Virgin Racing oli Glockile kõige turvalisem valik

Toyota endine piloot Timo Glock tunnistas, et valis Virgin Racing võistkonna, kuna see oli kõige turvalisem võimalus võistlusrivvi jõudmiseks.

Pärast Toyota lahkumist kaalus Glock ühinemist Renault võistkonnaga, kus oleks võinud saada Robert Kubica tiimikaaslaseks, kuid samal ajal oli teiseks võimaluseks ka BMW Sauber.

„See tuli puhtalt starti jõudmise nimel, kuigi need teised kaks valikut oleks ka head olnud,” lausus sakslane. „Samas Sauber pidi väga pikalt FIAlt vastust ootama, kas nad üldse saavad luba võistelda. Samal ajal oli Renault mul kindla võimalusena, kuni äkitselt tuli omanike vahetuse olukord. Seejärel mõistsin, et kumbki variant pole hea ja lõpuks jääksin tühjade kätega.”

„Mulle lihtsalt meeldib teha midagi uut ja põnevat.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


10 Märts 2010 18:09
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
McLareni konkurendid on FIA otsuses pettunud

Mitmed McLareni konkurendid on pettunud FIA otsuses, millega kuulutati briti võistkonna tagatiivalahendus legaalseks ja nüüd peavad teised suurendama oma kulutusi sarnase konstruktsiooni väljaarendamise nimel.

Bahreini Grand Prix eel tõusis üles uus skandaal, kus mitmed tiimid avaldasid suurt pahameelt McLareni tagatiiva lahenduste osas ja nõudsid FIA-lt asja uurimist. Pärast FIA heakskiitu lausus Mercedes GP pealik Ross Brawn, et rohkem aega vaidlemisele ei raisata ja hakatakse sarnast lahendust ehitama.

„Peame edasi liikuma ja sellest nüüd enda variandi valmistama,“ lausus eelmisel aastal kahekordsete difuusorite vaidluse võitnud Brawn. ”Polnud selge, milliseks olukord kujunes, kuid saime FIAlt selguse majja, mida nemad asjast arvavad ning hakkame siis samas suunas tegutsema.“

McLareni vormelitel kasutatav lahendus võimaldab neil suurema sirgekiiruse saavutada, kuna tagatiib püsib suure koormuse all stabiilsena. Selleks peab piloot sulgema kokpiti kaudu mootorite ventilatsiooniava. Kuigi teiste arvates on tegu liikuva detailiga, mis on vormelitel keelatud, polnud FIA samal meelel.

„Me aimasime, et see käib sedasi,“ jätkas Brawn, ”kuid me ei teadnud, kuidas täpsemalt. Nüüd aga teame.“

Kui Brawn võttis asja rahuga, siis Lotuse tehnikaülem Mike Gascoyne oli sootuks ägedam.

„Ma usun endiselt, et see on liikuv aerodünaamiline seadeldis, kuna masina aerodünaamika seadistus muutub,“ lausus Gascoyne. ”Tehku piloot seda siis põlvega või mitte, auto aerodünaamiline olukord pole kogu aeg ühtne, seega peab olema tegu liikuva detailiga.“

„Me teame, millised reeglid on... kuid see on üsna rumal reeglite tõlgendus.“

Gascoyne leidis veel, et selle uue detaili lubamisega tekib olukord, kus konstrueeritakse veelgi keerulisemad lahendused, mis nõuavad rohkem raha ainuüksi arendamise jaoks.

”Lõpuks teevad kõik selle ja kellelgi pole eelist, kulutame palju raha ja mille nimel? See annab ringi peale kaks või kolm kümnendikku, mille kõik kätte saaks – täielik ajaraiskamine.“

Veel ägedama sõnavõtuga oli Renault tehnikadirektor Bob Bell: „See on täielik nali. Sellega ületatakse selgelt reeglit, mille kohaselt ei tohi masinal olla liikuvaid aerodünaamilisi detaile. Tegu on täiesti illegaalse vahendiga. Ajal, kui üritame kulutisi vähendada, alustatakse uut võidurelvastust. FIA käitus vastutustundetult ja nüüd kulutavad kõik palju raha. FIA peaks selliseid asju tõsisemalt võtma.“

”Minu arvates on selline asi naeruväärne perioodil, kus kõik püüavad kulutusi kärpida. Meil on kindlaks määratud, kui palju inimesi tohime etappidele kohale tuua ja mehaanikud teevad naeruväärselt palju öötunde.“

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


12 Märts 2010 18:29
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Todt: Uusi tiime tuleks tervitada, mitte kritiseerida

Rahvusvahelise autospordiliidu (FIA) uus president Jean Todt mõistis hukka need, kes enne uue vormel-1 hooaja algust on kritiseerinud uute F1 tiimide lisandumist ja nende läbi sarja nõrgendamist.

2010. aasta vormelihooaja alguse eel peetud pressikonverentsil soovis FIA vastvalitud president uusi meeskondi hoopis tänada ja tervitada lisandumise puhul kuninglikku vormelisarja. "Te peate ülimalt austama neid julgeid tiime, kes majandusraskuste kiuste on ilmunud ja investeerinud raha F1-e," pragas Todt kritiseerijatega. "Kindlasti pole sobiv hetk neid kritiseerida, pigem toetada ja see toetus on kõigi huvides," lisas ta.

Todt avaldas kiitust uutele tulijatele Virginile, HRT-le ja Lotuse meeskondadele treeningsõitudel näidatud heade aegade eest ning kinnitas, et lootust tuleb kõigile uustulnukatele anda.

Reedestel vabatreeningutel Bahreini ringrajal näitas uustulnukatest parimat minekut Malaisia omanike hallatav Lotus, kelle esipiloot Heikki Kovalainen näitas avatreeningul 20. ja teisel 18. aega. Ta meeskonnakaaslane Jarno Trulli oli vastavalt 21. ja 19.

Hispanian Racing Team ehk HTR sai kirja vaid Bruno Senna teise treeninguaja, millega kuulsa Ayrton Senna sugulane sai 22. koha. Kolmanda uustulnuka Virgin Crosworthi sõitjad Timo Glock ja Lucas di Grassi olid teises treeningsõidus 20. ja 21. kohal. Avatreeningul näitas Glock 19. tulemust.

http://sport.err.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


12 Märts 2010 23:43
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Parima uue tiimi koht on väärt miljoneid

Lotuse võistkonna tehnikaülem Mike Gascoyne avalikustas, et isegi kui punktikohale ei jõuta, saab parim uus tiim miljonitega tasustatud.

Praegusel hetkel koosneb vormel 1 võistlusrivi 12 võistkonnast ja see tähendab, et uutest tiimidest jõuab vähemalt üks hooaja kokkuvõttes parima kümne sekka. Esikümnesse jõudmine on aga igale võistkonnale tähtis, sest siis saadakse Concorde lepingu kohaselt rahasid.

Bahreini järel on Lotuse tiim eduseisus, sest kuigi punktikohale ei jõutud, oldi ainsad uutest võistkondadest, kes finišeerusid. Nimelt, kui ükski uutest tiimidest ei jõua hooaja jooksul punktidele, siis hakatakse arvestama ülejäänud kohti, kus 11. positsioon loetakse parimaks.

„Järgmisel kolmel sõidul on tähtis vaid finišisse jõuda,” lausus Gascoyne. „Praegu keskendume töökindlusele. Pole reaalne punkte jahtida, aga sihime konstruktorite arvestuses kümnendat kohta, kuna see on palju raha väärt.”

„Tõenäoliselt uued tiimid punkte ei kogu, seega saavad finišikohad tähtsad olema, 11., 12. või 13. koht sõidus võib lõpuks rahas palju väärt olla.”

Renault'le võimaldati mootoriarendus

Kuigi FIA ei lubanud selleks aastaks muuta mootorite võimsust võrdsemaks, sai Renault siiski loa teha oma mootorite juures suuremaid muudatusi, et muuta seda vastupidavamaks ja kallimaks.

Prantsuse autotootja kirjutas FIA-le, et nad peaks saama loa muuta oma mootoreid eesmärgiga võrdsustada kõigi erinevate mootorite võimsused käesolevaks aastaks.

Selline otsus võeti vastu pärast seda, kui Renault' mootoreid kasutav Red Bull Racing leidis, et on ebaõiglane keelustada mootorite arendus, kui need kõigil veel võrdsed ei ole.

Red Bulli pealik Christian Horner lausus: „Ma leian, et probleem on see, kui mitte lubada arendamist ning siis see üldse keelustada, mis annab ühele meeskonnale eelise või paneb teise halvemasse olukorda.”

„Seega peab looma tasakaalu või me lõpetame seisus, kus Mercedese mootoreid kasutavad meeskonnad võidavad kõik sõidud, mis ei oleks F1-le kuigi hea. Teised tootjad võivad võtta vastu otsuse lahkuda sarjast.”

„Mootor ei tohiks olla põhiline vahede tekitaja.”

FIA peaks olema kõige „võrdsustamiste” vastu, kuna nende arvates ei ole erinevate jõuallikate vahel piisavat erinevust. Samas on Renault'le öeldud, et nad võivad oma mootorit muuta vastupidavamaks ja kallimaks.

Muud muudatused, mida on palutud, näiteks arendada Renault' mootorite kütusetarbimist, lükati tagasi, sest need muudatused tehtaks vaid esituse paranemise eesmärgil ning ei oleks teiste meeskondade suhtes aus.

Webber: Red Bull saab palju vastupidavamaks

Mark Webber on kindel, et Red Bull Racing tõstab oma stabiilsuse sel aastal tippu, kuigi selle vähesuse tõttu ei õnnestunud meeskonnal hooaja avaetapilt Bahreinis korjata võitu.

Austraallase meeskonnakaaslane Sebastian Vettel sõitis kogu sõidu võidusuunas, kuid poole peal kaotas tema auto mootor võimsuse ning nii kiiresti liikuda polnud enam võimalik.

Kuigi selline asi tekitab kartusi, et Red Bull võib kannatada jälle probleemide käes, mis maksid neile eelmisel aastal palju punkte, on Webberi sõnul meeskond tootmas palju kindlamat masinat.

„Ükski meeskond ei ole täiesti pommikindel ning mõningaid eksimusi tuleb ikka ette,” rääkis ta BBC-le. „Me oleme viimaste kuude jooksul palju auto kohta õppinud ja me jätkame samal kursil.”

„Meie stabiilsus eelmisel aastal oli briljantne ja ma olen kindel, et jõuame sinna taas.”

Lisaks usub Webber, et F1-s saab 2010. aastal näha ka palju põnevamaid sõite, kui oli Bahreinis. Muuhulgas pidas ta igavuse põhjuseks seda, et paljud meeskonnad alles uurisid, mis seisus praegu keegi on.

„Meil on seljataga mitu väga head hooaega: 2008. aasta, kui Lewis Hamilton võitles kuni viimase etapini tiitli pärast, eelmisel hooajal, mil Jenson Button võitis tiitli, võis näha väga häid möödasõite.”

Webberilt küsiti ka kahe kohustusliku boksipeatuse kohta ning austraallane vastas: „Asja see hullemaks ei teeks. Praegu on üks peatus väga väärtuslik, kõik kestab vaid neli sekundit ning on üsna etteaimtav, millal peatus tehakse.”

„Kui oleks kaks peatust, on suurem tõenäosus, et meeskond eksib. Kaks peatust aitaks, aga see ei ole lahendus rajal möödasõitute arvu kasvatamisele.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


21 Märts 2010 20:32
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Hamilton arvab, et Webber loobub käesoleva hooaja järel

2008. aasta maailmameister Lewis Hamilton vihjas ajakirjanikele, et Red Bulli austraallasest piloot Mark Webber võib hooaja lõpus vormel-1 karjääri lõpetada.

"Ma ei tea, kui kaua ta plaanib veel vormel-1 sõita, aga mulle tundub, et see on aasta, mille ta tahab tipus lõpetada ja siis lõpparve teha," sõnas Hamilton.

Kuulujuttude kohaselt on Red Bull lepingu sõlminud Kimi Räikköneniga, kes sõidab praegu autoralli MM-sarjas. Lepingu kohaselt sõidaks Räikkönen tuleval hooajal Sebastiani Vetteli kõrval Red Bullis. Webberi leping meeskonnaga lõpeb selle hooaja lõpus.

http://sport.err.ee

McLaren: Red Bullil on kütusega probleeme

McLareni võistkonna esimees Ron Dennis on veendunud, et Red Bulli Racingu võistkonnal on kütusega probleeme.

Bahreini võistluse järel teatas Red Bulli tiim, et Sebastian Vettel oli sunnitud hoo maha võtma, kuna esines motoori väljalasketoruga probleeme, hiljem selgitati välja, et viga seisnes rohkem süüteküünlas. Selle tulemusel kaotas Vettel esikoha ning ületas finišijoone neljandana.

Nende avalduste osas on aga väga skeptiline endine McLareni pealik Ron Dennis, kelle sõnul esineb Red Bulli vormeliga probleem, kus mootor tarbib liiga palju kütust ühe ringi kohta.

„Ringiajad kukkusid nii kõvasti, et jääb mulje nagu mindi üle kütuse säästurežiimile,” sõnas Dennis. „Red Bulli puhul võib probleem seisneda vormeli konstruktsioonis. Kütusepaak võib olla liiga väike või kütusekulu on oodatust suurem.”

Webber süüdistab möödumisvõimaluste puudumises esirehve

Red Bulli piloot Mark Webberi arvates on pilootidel üksteisest raskem mööduda kitsamate esirehvide tõttu.

Bahreini nädalavahetuse järel toodi põhiprobleemina välja just rehvid, miks võistlus tundus uimane ning sündmustevaene. Nimelt ootasid paljud, et rehvid kuluvad kiiremini ja tekitavad sedasi põnevust, aga sõidu jooksul sooritati vaid üks boksipeatus. Sel hooajal võeti kasutusele veel kitsamad esirehvid, et autode balanssi parandada ja just seda näeb Webber probleemina.

„Ma arvan, et rehvide kanda on suur osa sellest probleemist,” lausus Webber väheste möödumisvõimaluste kohta. „Need on eelmisest hooajast erinevad ja nendega on raske teiste tuules sõita.”

Ühe lahendusena on pakutud teise kohustusliku boksipeatuse kehtestamist, aga Webberi arvates toimiks see vaid telepubliku jaoks ja ei tekitaks möödasõite juurde.

„See poleks halb. Eduka boksipeatuse jaoks tehakse suurt tööd, kõik on nelja sekundiga läbi ja nüüd on etteaimatav, millal kõik boksi pöörduvad. Kaks peatust võivad tekitada pinget juurde ja tiimi enda võimalikud eksimused hakkaks suuremat rolli mängima. Kaks peatust aitavad kaasa, kuid see pole lahendus sellele, kuidas möödumised lihtsamaks muuta.”

Kõigest hoolimata on Webber kindel, et hooaja jooksul näeme Bahreinist huvitavamaid sõite.

„Kindlasti tuleb mõni põnevam sõit kui Bahreinis nähtu. Võistluse eel olid kõigi ootused suured, aga need jäid teostamata. Just sai läbi kolm põnevat hooaega, kui Lewis Hamilton kindlustas 2008. aasta tiitli alles viimasel võistlusel ja mullu nägime häid möödasõite.”

Mercedes üritab boksipeatused kiiremaks muuta

Mercedes GP võistkond üritab Austraalia etapil uue tungrauaga oma boksipeatused sekundi võrra kiiremaks teha.

Bahreini järel tunnistas tiimi pealik Ross Brawn, et liidrite tempos ei suudeta püsida, kuid loodetakse järgnevate võistlustega järele võtta. Nüüd püütakse ka boksipeatuste osas edusamme teha, mille jaoks konstrueeriti uus eesmine tungraud, mis võimaldab mehaanikutel kiiremini vanad rehvid uute vastu välja vahetada.

Barheini võistluse eel selgus, et Red Bull suudab rehvid vahetada 1.8 sekundiga, aga auto seisis paigal 3.5-4.0 sekundit. Ka Mercedes GP pressiesindaja kinnitas, et 3.5 sekundi ümber toimuv boksipeatus on hea tulemus, kuid lähitulevikus peetakse 2.5 sekundit vägagi reaalseks.

Red Bull selgitas varusõitjate olukorda

Red Bull selgitas varusõitjate olukorda ning teatas, et Daniel Ricciardo saab olema põhitiimi reservpiloot kogu hooajaks ja Brendon Hartley täidab sama ülesannet Toro Rossos.

Hooaja eel teatas Red Bull, et kaks noorukit hakkavad kordamööda olema Red Bulli ja Toro Rosso varusõitjad sõltuvalt etapist, mis tähendaks, et ühel sõidul on Ricciardo Red Bulli ja Hartley Toro Rosso reservpiloot, kuid järgmisel etapil vahetatakse meeskondi.

Nüüd selgitas dr Helmut Marko, et kuigi noored piloodid saavad vabalt Red Bulli ja Toro Rosso boksides liikuda, siis on Ricciardo Red Bullis ja Hartley Toro Rossos kogu hooaja.

„Võistlusnädalavahetustel täidavad meie noorpiloodid pressikohustusi, käivad läbi Red Bulli külalistega ja peavad viibima kõigil tehnilistel koosolekutel,” lausus Marko. „Poleks mõtet neid võistkonniti edasi-tagasi liigutada, sest iga tiim töötab isemoodi.”

Sellele lisaks levib arusaam, et kui üks Red Bulli või Toro Rosso aktiivsetest pilootidest ei saa sõita, siis on mõlemal juhul asendaja rollis Ricciardo. Hartley ainus võimalus debüteerida avaneb vaid siis, kui vähemalt kaks pilooti ei saa nädalavahetusel osaleda.

Stefan GP lõpetas koostöö Toyotaga

Zoran Stefanovic teatas, et tema meeskond ei jätka koostööd Toyota endise vormel 1 võistkonnaga, kuna plaanid liituda selleks aastaks mootorispordi tippklassiga luhtusid.

FIA otsustas tagasi lükata Stefan GP sooviavalduse sellel hooajal võistlemiseks ja selle asemel korraldas konkursi 2011. aasta vabale kohale. Hooaja eel sõlmis Stefanovic veel Toyotaga koostöölepingu, mille eest neid tänas, kuid lisas, et sellel pole praegusel hetkel enam otstarvet.

„2010. aasta jaoks pole see enam teostatav,” lausus Stefanovic. „Meil on üks teine plaan mõttes, seega eks näis.”

„Suured tänud Toyotale, mis on suurepärane firma ja teeb oma tööd hästi. Nüüd korraldavad nad asju teisiti, Kölnis on nad keskendunud rohkem tulu teenimisele.”

Siiski ei välistanud Stefanovic tulevikus koostööd Toyotaga: „Me ei hakka seda praegu läbi rääkima.”

Kõigest hoolimata üritatakse jätkuvalt vormel 1 sarja pääseda ja selle nimel peetakse FIAga läbirääkimisi.

„Otsime kogu aeg lahendust, mis oleks meile vastuvõetav. Hetkel pole millegi organiseerimiseks võimalust. Praegu vaatame, mis suunas lähitulevikus liikuda. Kavatseme FIAga asju arutama hakata, kuid tuleb oodata ja siis otsustada. Asi pole lihtsalt jah sõna ütlemises, pigem selles, kuidas kõike teha.”

Ühtlasi spekuleeritakse, et Stefan GP kavatseb ära osta US F1 võistkonna ja tolle õigused käimasolevale vormel 1 hooajale. Stefanovicil avaneks sedasi võimalus debüteerida oma tiimiga juba sel aastal, kuid US F1 võistkonna omandamisega võivad kaasneda trahvid, kuna tiim ei jõudnud avavõistluseks starti. Trahvile lisaks võidakse võistlusloast ka ilma jääda.

Williams: Hülkenberg on meie suur staar!

Söör Frank Williams teatas, et soovib tulevast staari Nico Hülkenbergi enda meeskonnas pikemat aega hoida.

Hülkenberg tegi oma vormel 1 debüüdi Bahreini etapil, kus ta lõpetas 14. kohaga. Varasemalt on tal ette näidata vormel 3 eurosarja ning GP2 tiitlid. See annab noorele sakslasele head eeldused ja Williams loodab enda tiimi tihedamalt Hülkenbergi ümber üles ehitada.

„Nico on meie suur staar,” lausus Williams. „Ta on iga võistlussarja võitnud, kus ta on osalenud. Ainsana on seda ette näidata veel Lewis Hamiltonil. See ütleb juba kõik.”

Hülkenbergi mänedžer Willi Weber on varasemalt välja öelnud, et tahab järgnevate aastate jooksul noore sakslase Ferrari võistkonda viia, kuid Williams loodab Hülkenbergi võimalikult kaua enda ridades hoida.

„See kõik sõltub minust, et nad teda endale ei meelitaks. Minu arvates oli Weberist kohatu öelda, et Hülkenberg on 2013. aastal Ferraris. Igatahes loodan, et Nico on meiega veel väga pikalt. Ma panin tema kõrvale sõitma kogenud Rubens Barrichello, et ta võimalikult palju õppida saaks.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


24 Märts 2010 14:33
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Alonso soovitab fännidel kannatust varuda

Bahreinis võidutsenud ja hooaja eel igavat võidusõitu ennustanud Fernando Alonso palus nüüd fännidel enne otsustamist mõned sõidud ära oodata.

„Arvan, et paljud meid andsid pärast Bahreini võistlust tormakaid kommentaare,” lausus Alonso. „Tõsi, et Sakhiris toimunud võidusõit polnud midagi erilist, välja arvatud Ferrarile, kuid liiga vara on rääkida reeglite muutmisest.”

„Peame ootama ja teised sõidud ära vaatama, ei tasu emotsionaalselt midagi otsustada. Reeglite pidev muutmine on kogu aeg fänne segadusse ajanud.”

Ferrari pealik Stefano Domenicali on sama meelt: „Liiga vara on järeldusi teha ja ei tohiks emotsionaalselt käituda. Peame ootama ja vaatama, kuidas võistlused hooaja jooksul kulgevad, alles siis võime selge pea ja tõenditega asjad üle vaadata.”

Uued tiimid näevad vaeva hüdraulikariketega

Kõik kolm uut vormel 1 võistkonda on tunnistanud hooaja eel ja Bahreini etapil hüdraulikaprobleeme ja loodavad lähiajal lahenduse leida.

Nii Lotus, Virgin Racing kui ka HRT kasutavad XTrac ülekandesüsteemi, mis konstrueeriti spetsiaalselt Cosworthi mootorite jaoks. Siiski ei suudetud testide ajal probleeme lahendada ning hooaega alustati teadmisega, et hüdraulikaga võib probleeme tulla.

Lotuse piloot Heikki Kovalainen teatas, et meeskond tegeleb juba oma hüdraulikasüsteemi loomisega, mis loodetakse juulikuus valmis saada. Soomlane lisas: „See on õige samm, kui tahame täit kontrolli oma masina hüdraulika osas.”

Samal ajal üritab asja palju kiiremini lahendada Virgin Racingu võistkond, kelle mõlemad vormelid katkestasid Bahreinis käigukasti- ja hüdraulikarikete tõttu. Tehnikadirektor Nick Wirthi sõnul ollakse juba Austraalias uuendustega kohal.

„Meil on mõned uued jupid, millega üritame Bahreinis nähtud probleemid hüdraulika ja ülekandesüsteemiga koheselt lahendada,” lausus Wirth. „Keegi ei öelnud, et esimesed sõidud saavad kerged olema. Kuid hea on kohe nende probleemidega tegelda ja sellele oleme praegu aega kulutanud.”

HRT pealik Colin Kolles lausus, et nad on pärast Bahreini võistlust koos XTraciga suurt vaeva näinud, et Melbourne’iks valmis saada.

Hamiltoni mänedžeri kohale on palju soovijaid

Lewis Hamilton avalikustas, et tema mänedžeri kohale on esitatud palju sooviavaldusi, kuid ei soovinud ühtegi nime avalikustada.

Hooaja eel selgus, et isa Anthony Hamilton loobub poja eest hoolitsemisest ning keskendub oma karjäärile. Pärast seda on välja pakutatud uuteks võimalikeks mänedžerideks endiseid vormel 1 piloote nagu näiteks Martin Brundle ja Mika Häkkinen.

„Ausalt öeldes olen palju sooviavaldusi saanud, kuid ma ei kiirusta otsustamisega,” lausus Hamilton. „Olen fantastilises meeskonnas, kus on palju võimekaid inimesi, seega pole praegu mänedžeri vaja. Hetkel ei pea ma mingeid läbirääkimisi.”

Samal ajal soovitas vormel 1 sarja kommertsjuht Bernie Ecclestone Lewis Hamiltonil üldse üksi jätkata.

„Piloot ei vaja mänedžeri,” leidis Ecclestone. „Gerhard Berger on selle ehe näide. Ta tegeles kõigega ise ja teenis omal ajal rohkem raha kui teised. Kindlasti tegi ta paremaid otsuseid enda jaoks kui mõne mänedžeri abiga.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


25 Märts 2010 01:12
Profiil
TF Colonel
TF Colonel
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29
Postitusi: 5646
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Schumacher ei soovi isiklikke eesmärke tänavuseks hooajaks välja öelda


Seitsmekordne vormel-1 maailmameister Michael Schumacher ei soovi jätkuvalt välja öelda isiklikke sihte tänavuseks vormelihooajaks.
Peale kolmeaastast võistluspausi tippsporti naasnud Schumacher sai hooaja esimesel etapil kuuenda koha, jäädes ka meeskonnakaaslasele Mercedesest Nico Rosbergile alla ühe koha võrra.
Austraalias Melbourne`is hooaja teiseks etapiks valmistuv sakslane märkis intervjuus kohalikele reporteritele, et jäi Bahreini sõiduga igati rahule. "Tegemist oli esimese sõiduga mu uuel väljakutsel, muidugi olen rahul," rääkis sakslane. "Allajäämist Nicole ma ei häbene, ta on ikkagi väga hea ja kiire sõitja."
Küsimusele hooaja eesmärkide kohta vastas sakslane kõrvalepõiklevalt. "Miks te tahate mind alati mingi lubaduse külge aheldada? Selleks, et hiljem tulla ja küsida, miks ma kehvemini sõitsin kui lubasin?" Naeratades jätkas ta: "Üritage, üritage. Ma ei lähe selle õnge. Piisab sellest kui mind sõidetud tulemuste pealt hinnataks. Ei soovi anda loosungeid selle kohta kuidas ma plaanin sõita ja millal ma plaanin sõita."

REUTERS/ERR SPORT

_________________
Juuksuril oli karvane tunne.


25 Märts 2010 14:45
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Alonso tunnistab Red Bulli paremust

Kahekordne vormel 1 maailmameister Fernando Alonso tunnistas, et Red Bullil on kasutada kiireim vormel, kuid lisas, et etapi võitmiseks ei piisa alati kiirusest.

Kaks nädalat tagasi peetud Bahreini etapil näitas Red Bull oma masina tugevust ja kontrolliti esikohalt kogu võistluse kulgu, enne kui Sebastian Vettelil esines tehniline rike ja Ferrariga sõitnud Alonso tõusis liidriks.

„Kiiruse poolest on Red Bull praegu ehk teistest ees, mis ei tule 2009. aasta tugeva lõpu järel üllatusena,” lausus Alonso, „aga üks asi on sõita kiireima masinaga ja teine asi on võistlus võita.”

„Sõidu algul ei suutnud ma teda rünnata, kuna pehmete rehvidega oli ta selgelt parem. Kõvad rehvid tundusid mul paremini töötavat, aga siis võis ta juba ka rahulikumalt sõita või kes teab – kunagi ei tea kõiki tagamaid.”

„Arvan, et tuleb paar võistlust veel ära oodata, enne kui saab midagi kindlat öelda. Püüame taas neil tihedalt kannul olla ja kõik sõltub veel ringradadest. Loodetavasti oleme Austraalias head ja suudame võidu eest võidelda. Pärast tema probleeme oli meil pisiavalt õnne, loodetavasti stardime nüüd tema ees ja ei pea enam mingit tehnilist riket ootama.”

Samuti ei usu Alonso jutte nagu oleks Red Bulli Renault mootor kütusesäästlikum kui Ferrari, mis lubaks stardis kergema masinaga olla.

„Minu arust see 6 kg kergem või midagi sellist on lihtsalt kuulujutt. Minu arvates ei suuda keegi täpselt öelda, kellel Bahreini stardis kõige kergem masin oli. Seega ei keskendu me üldse sellele, mõtleme vaid enda kütusekulule ja oleme talvise tööga rahul.”

Ferrari pikendas Shelliga koostööd viie aasta võrra

Ferrari vormel 1 võistkond pikendas Shelliga tehnilise koostöö ja kommertslepingut järgnevaks viieks aastaks.

„Meie ja Shelli koostöö pikendamine 2015. aasta lõpuni on veel üks Scuderia plaanidest muuta end pikaajaliste koostööde läbi tugevamaks ja näitab, et firmana on Ferrari oma ala parim,” lausus tiimi pealik Stefano Domenicali.

„Shell on oma algusaastast 1929 Scuderiaga koostööd teinud ning on meie edule palju kaasa aidanud.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


25 Märts 2010 19:40
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Virgini kütusepaak on liiga väike

Virgin Racing meeskond tunnistas, et nende kütusepaak on liiga väike osade võistluste läbimiseks ja FIA andis eriloa nende vormeli konstruktsiooni muutmiseks.

Kuna meeskondadel pole lubatud vormeli kere põhiosa hooaja jooksul muuta, siis pidi Virgin paluma FIA-lt selleks eriluba, kuna leiti, et suure kütusetarbimise tõttu ei jõutaks nõudlikel võistlustel lõpuni sõita. Seda eriti kuumades oludes nagu Austraalia Grand Prix’l.

Meeskonna tehnikadirektor Nick Wirth loodab, et vajalikud muudatused suudetakse Euroopa hooaja algul lahendada.

„Hiljuti esitasime FIA-le avalduse kütusepaagi mahu suurendamiseks ja oleme rahul, et saime selleks loa,” lausus Wirth. „Hooajaeelsel testimisel ja Bahreini debüütvõistlusel selgus, et meie kütusepaagi maht pole väga nõudlike sõitude jaoks piisav.”

„Kütusepaagi nõuded seati paika 2009. aasta juunis ja mitmed seda mõjutavad tegurid on nüüdseks muutunud, mispärast tuleb ka meil muudatusi läbi viia. Täname FIA-t selle lubamise eest ja loodame vajalikud muudatused Euroopa hooaja algul lõpetada.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


26 Märts 2010 19:57
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Glock on Virgini vormeli lagunemisest nördinud

Virgin Racingu piloot Timo Glock tunnistas, et meeskond pole suutnud vormeli töökindluse tagamise näol edusamme teha.

Talvistel testidel vaevles meeskond hüdraulikarikete käes ning Bahreini ja Austraalia Grand Prix valmistustöödel tuli taas töökindluse osas probleeme tunnistada. See kõik on ajanud Glocki nördimuse piirile.

„Taas oli käigukastiga probleeme,” lausus Glock Austraalia reedese päeva kohta. „Arvasime, et see on kontrolli alla saadud, kuid hommikul tuli uus probleem esile, mis jätkus ka teise treeningu ajal.”

Küsimusele, kas Virgin Racing on suutnud veebruari testidega võrreldes masinat töökindlamaks muuta, kõlas vastus: „Ei. Praegusel hetkel oleme samas olukorras nagu testimise ajal.”

„Arvasin, et oleme edusamme teinud... aga kui me suudame vaid 10 ringi läbida, siis pole sellest abi.”

Glock usub, et isegi lisatestiaeg poleks talvel meeskonda kuidagi aidanud: „Alustasime testimist üsna hilja ja masin polnud enne veebruari valmis. Arvan, et rohkem aega poleks testimiseks jäänud, kuna need probleemid tuleb sügavamalt läbi mõeldes lahendada – seega oleks esimeseks võistluseks valmis saamisega raskeks läinud.”

„Hea oleks olnud enne Euroopa hooaega veel teste teha, kuid liitusime vormel 1 sarjaga ning kusagile pole jäetud testimiseks lisaruumi. On nagu on, eks näis.”

Heidfeld on pilootide ühenduse uus esimees

Sebastian Vettel ja Felipe Massa said juhtivad ametikohad vormel 1 pilootide ühenduse GPDA uue esimehe Nick Heidfeldi kõrval.

Kuna GPDA eelmine esimees Pedro de la Rosa otsustas ametikohast loobuda, et keskenduda BMW Sauberis sõitmisele, siis valiti Austraalia kvalifikatsiooni eel uueks esimeheks Mercedes GP varusõitja Nick Heidfeld.

Koos de la Rosaga lõpetasid aktiivse töö ühenduses Mark Webber ja Fernando Alonso, kelle kohustused võtsid üle Vettel ning Massa.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


27 Märts 2010 13:07
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Williams: Barrichello on meie jaoks parim piloot üldse

Williamsi tehnikadirektor Sam Michael on hämmingus Rubens Barrichello sõitjaomadustest ja imestab, miks brasiillane pole veel maailmameistriks saanud.

Seni on 37-aastane Barrichello selgelt debütandist meeskonnakaaslase ja GP2 meistri Nico Hülkenbergi alistanud, näidates veatut sõitu ning kogudes selle hooaja mõlemalt etapilt punkte.

„Miks Rubens Barrichello pole kunagi meistriks tulnud?” imestas Michael. „Meie jaoks on ta parim piloot. Ta toob auto koju, ei eksi rajal, kasutab iga võimaluse ära, oskab väga hästi autot arendada ning oma vanuse kohta väga kiire mees.”

Masina kohta lausus brasiillane ise järgmist: „Vormel on piisavalt hea. Lihtsalt kogume punkte, kuni jõuame poodiumi eest võitlema hakata.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


29 Märts 2010 16:16
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Rahvusvaheline meedia kritiseerib Schumacheri esitusi

Hooaja algusest on möödas vaid kaks võistlust ja juba on hakanud rahvusvaheline meedia kritiseerima seitsmekordse maailmameistri Michael Schumacheri sooritusi.

Austraalia etapi nädalavahetus oli legendaarsele sakslasele pigem masendav, kuna kõikidel päevadel pidi tunnistama meeskonnakaaslase Nico Rosbergi paremust ning sõidus sai temast korraks mööda ka Virgin Racingu piloot Lucas di Grassi.

Ajaleht Sun tituleeris Austraalia etapi sakslase puhul anonüümseks pärastlõunaks: „See pole see, mille eest Mercedes talle maksab. Selliste tulemuste puhul ei pruugi Schumacher näha isegi esimese hooaja lõppu selles kolmeaastases lepingus.”

Ajaleht Times kahtles, kas Schumacheril on üldse kohta kaasaegses vormel 1 sarjas: „Ta lahkus eelmisel õhtul Albert Parkist nördinud inimesena, kuna avastas, et tema nimi ei maksa uue generatsiooni seas midagi. Temast sai peaaegu kunagise hiilguse hale vari, kui pidi leppima kümnenda kohaga.”

Itaalias kaheldakse kõige rohkem Schumacheri otsuse üle naasta vormel 1 sarja Mercedese roolis ja mitte Ferraris, nagu ajalehes La Stampa kirjutatakse: „Mercedese masin pole parim, kuid üks nende piloot, kellel on seitse tiitlit ja teenib 35 miljonit eurot, on kaotanud vormeli kasutusjuhendi. Tõestus? Temast möödus Virgini piloot.”

„Kas oleme tõesti kindlad, et selle punase kiivri all sõidab Michael Schumacher? Äkki oli Luca di Montezemolol õigus ja tegu on tema kaksikvennaga.”

Schumacher ise jäi võistlusega rahule, kuigi pidi varakult boksi pöörduma ja laskma auto esitiiva välja vahetada: „Too intsident otsustas mu sõidu saatuse. Ma endiselt nautisin seda, eriti kuna liikusime esimestest kiiremini.”

Williams: Barrichello on meie jaoks parim piloot üldse

Williamsi tehnikadirektor Sam Michael on hämmingus Rubens Barrichello sõitjaomadustest ja imestab, miks brasiillane pole veel maailmameistriks saanud.

Seni on 37-aastane Barrichello selgelt debütandist meeskonnakaaslase ja GP2 meistri Nico Hülkenbergi alistanud, näidates veatut sõitu ning kogudes selle hooaja mõlemalt etapilt punkte.

„Miks Rubens Barrichello pole kunagi meistriks tulnud?” imestas Michael. „Meie jaoks on ta parim piloot. Ta toob auto koju, ei eksi rajal, kasutab iga võimaluse ära, oskab väga hästi autot arendada ning oma vanuse kohta väga kiire mees.”

Masina kohta lausus brasiillane ise järgmist: „Vormel on piisavalt hea. Lihtsalt kogume punkte, kuni jõuame poodiumi eest võitlema hakata.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


29 Märts 2010 17:10
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Inimesed on ikka Imelikud eeldades, et Schumi tuleb ja lööb kohe jälle platsi puhtaks. Keegi ei pööra sellele isegi mitte tähelepanu, et kutt on olnud aastaid asjast eemal, F1 reelgid on teinud tohutult muutusi ja autod tundmatuseni muutunud ja mis põhiline - võitlus on muutunud kordades tasavägisemaks. Need ajad, kus Ferrari lihtsalt sõitis kõigist üle on möödas.
Andke mehele aega kohaneda selle kõigega.


30 Märts 2010 10:39
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Tsiteerides klassikuid: (Tule taevas appi)
Kritiseerida on ju alati lihtsam kui tõele näkku vaadata. MercedesGP on ka ise tunnistanud, et eelmse hooaeg lõppuni tiitli eest võitlemisega jäi uue masina arendamiseks vähe aega, sest eelmise hooaja masinat oli vaja uuendada kuni hooaja lõpuni. Sellest tulenevalt jääb hetkel MercedesGP masinatel kiirust natse väheseks. Sama seis ka tegelikult RedBullil. Masina on nad saanud küll kiireks aga vastupidavus on hetke seisuga ümmargune null. Vetteli sõidu stiilile see vormel vastu ei pea. Kutt võtab sellest mis võtta on.
See eest Ferrari, McLaren hakkasid selle hooaja masinat ehitama juba poole eelmise hooaja pealt.

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


30 Märts 2010 12:50
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Wirth maksab ise Virgini vormelite muudatuste eest

Virgin Racingu tehnikadirektor Nick Wirth lubas, et tema Wirth Research firma maksab tiimi vormeli kütusepaagi ümberehituse kinni.

Virgin avastas, et nende vormelid ei pruugi nõudlikel radadel kogu võistlusdistantsi läbida, kuna kütuse tarbimine osutus oodatust suuremaks. Vajalikud muudatused viiakse läbi alles Euroopa hooaja algul, seega Malaisias ja Hiinas ollakse riski peal väljas.

Wirthi sõnul on just nende firma teha see, et Virgini vormelid suudaksid üle lõpujoone jõuda, seepärast ei esitata arvet võistkonnale.

„Meie tagame vormeli kere. Siin pole süüdi mootori- või kütusetarnija. See tähendab, et meie parandame probleemi võistkonna jaoks. Me ei nõua selleks neilt raha,” lausus Wirth.

„Meie vastutusel on tagada masinad, mis suudavad võistluse vastu pidada. See oleneb täielikult meist.”

Austraalias oli ühtlasi kütuse sissevõtuga probleeme, mis tähendas, et Virgini piloodid sõitsid kvalifikatsioonis tunduvalt raskemate masinatega.

„Süüdi oleme meie, mitte tiim. Me ei tee hetkel kuigi head tööd, eriti kvalifikatsioonis.”

Mercedes kavatseb veel sel aastal tiitlivõitlusse sekkuda

Mercedes GP võistkond usub, et nad on tegemas vajalikke edusamme, mis lubaksid Michael Schumacheril ja Nico Rosbergil veel sel aastal vormel 1 meistritiitli eest võidelda.

Meeskond tunnistas juba hooaja eel, et nad ei alusta kohe favoriitidena, kuid slelest hoolimata loodetakse korraliku arendustööga tõusta tiitlipretendentide hulka. Kuigi kahe peetud võistlusega pole veel poodiumikohani jõutud, siis Norbert Haugi sõnul on ambitsioonid sama suured kui enne.

„Jah,” kõlas Mercedese asepresident Haugi vastus küsimusele, kas hooajaeelsed eesmärgid on samad, „aga miks peaksin ma siin istuma ja ei ütlema? Kas me ei peaks siis tiitli eest võitlema?”

„See on meie eesmärk. Lodetavasti suudame suure sammu edasi teha, mille suunas meeskond ka professionaalset tööd teeb.”

„Ma ei tee siin valjut häält, et võidame meistritiitli, aga loomulikult tahame võistlusi võita, kogudes lisaks palju poodiumikohti ja punkte. Loodetavasti saame seejärel ka tiitlijahis osaleda.”

„Võib küsida meie konkurentide arvamust. Oleksin üllatunud, kui paljud neist räägiksid, et Mercedese võib ära unustada, Mercedes pole piisavalt hea. Nad austavad meid nagu meie neid.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


01 Aprill 2010 14:33
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Alonso ei muretse Red Bulli kiiruse pärast

Fernando Alonso ei muretse Red Bulli vormelite kiiruse pärast, kuigi need võtsid Malaisiast selge kaksikvõidu.

Sebastian Vettel ja Mark Webber tõid Malaisiast Red Bullile hooaja esimese kaksikvõidu ja ühtlasi on tiimi nimel seni kõik kolm kvalifikatsiooni võitu.

Kõigest hoolimata ei usu Alonso, et Vetteli arvel oleks praegu kolm etapivõitu, kui poleks esinenud tehnilisi rikkeid. Samuti on hispaanlane veendunud, et Ferrari suudab hooaja jooksul vajalikud muudatused läbi viia.

„Neil on kolm kvalifikatsioonivõitu, kuid kolmes võimalikus võidus pole ma kindel,” lausus Ferrari piloot, „kuna olime Bahreinis väga kiired ja Austraalias neist ehk kiiremadki.”

„Siin oli väga kummaline sõit, nende jaoks liiga lihtne, kuna tegime kvalifikatsioonis valearvestuse. Me ei muretse praegu selle üle.”

„Hooaeg on väga pikk ja suudame masinat palju edasi arendada. Teame, mis valdkonnas tuleb seda paremaks teha, seega olen enam-vähem kindel, et järgmistel võistlustel on meil parim masin.”

„Meistriks saamiseks tuleb olla stabiilse sõiduga, kuid ära ei tohi unustada ka kiirust. Hetkel on vaid kolm sõitu möödas, seega on tavaline, et liider vahetub. Veel on vaja paar võistlust läbida, et olukord stabiliseeruks.”

„Tuleb võimalikult paljudel võistlustel lõpuni jõuda ja punktid koguda, kuid uue punktisüsteemi järgi on vajalik ka võita, kuna 25 punkti on väga hea tasu.”

„Hetkel on kõik veel lahtine, kuna paljud piloodid paiknevad 30 punkti ümber, aga nagu ütlesin, siis hooaja lõpuks võitlevad tiitli eest kaks või kolm sõitjat.”

Malaisia võistluse järel kaotas Alonso liidrikoha, kuna pidi katkestama pärast tehnilisi rikkeid, mis said alguse juba enne võistluse starti.

„Väga raske sõit oli. Juba stardis oli käigukastiga probleeme, seega polnud masinaga üldse lihtne sõita. Minu jaoks oli elu raskeim sõit ja katkestamiseni tõenäoliselt ka parim.”

Alonso katkestas mootoririkke tõttu ning ka Sauberi piloodid pidid tunnistama probleeme oma Ferrari mootoritega. See ei pane aga Alonsot muretsema.

„Kindlasti ei tekita see muret. Tõsi, et mootorid pole talviste testidega muutunud, kui nendega mingeid probleeme ei esinenud. Samuti on meil palju kogemusi Toro Rosso ja Sauberi näol, kuigi kahjuks pidi viimane samuti probleemide küüsis vaevlema.”

„Loomulikult uurime asja, kuid üldiselt on mootorid enam-vähem samasugused kui mullu, seega usun, et meie mehed on saanud piisavalt kogemust.”

„Usun, et probleemid seisnevad väga kindlates asjades, mida praegu uurime.”

Virgini vormel saab Hispaanias uue aerodünaamika

Virgin Racingu tehnikadirektor Nick Wirth jäi võistkonna Malaisia tulemusega rahule, kuid teatas, et Hispaaniaks on oodata väga suuri muudatusi.

Lucas di Grassi suutis Virgin võistkonna eest Malaisias hooaja esimest korda terve masinaga üle lõpujoone sõita ja edestas oma 14. kohaga kõiki teisi uute tiimide piloote.

„See oli suurepärane,” lausus Wirth. „Hüdraulika, käigukast - kõik need probleemid olid kontrolli all. Väga hea oli lõpuks see masin üle lõpujoone tuua ning ühe murekoorma oma õlgadelt kaotada.”

„Kogu nädalavahetus oli parem kui eelnevad ning siit saame edasi minna. Arvame, et saame Hiinaks mõned uued jupid autole külge keerata, kuid seejärel ootame juba Hispaaniat, kus suudame korralikult kvalifikatsioonis kiire ringi teha ja võidu sõita.”

„Loodame Hispaaniaks mõned aerodünaamilised lahendused tuua ja auto hakkab hoopis teistsugune välja nägema. Loodan, et uus monokok ei valmista mingeid probleeme.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


05 Aprill 2010 12:48
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Pahameel HRT tiimis ainult suureneb

HRT võistkonnas kasvab pahameel Dallara poolt valmistatud F110 vormelite üle.

Alles hiljuti väljendas emotsionaalselt pettumust tiimi tehniline nõustaja Geoff Willis ja nüüd lisas võistkonna ärihuvide eest hoolitsev Manfredi Ravetto omapoolse hinnangu.

„Dallara andis meile hullu kompoti,” lausus Ravetto. „Nad ehitasid vormel 1 masina sellise kvaliteediga, mis ei sobiks isegi vormel 3 sarja.”

Ühtlasi valmistab raskusi masina edasiarendamine, kuna teadete kohaselt hoiab Dallara enda käes kogu infot vormeli kohta.

„Dallara ei sekku meie päevastesse toimetusse. Nad valmistasid vormeli ja see oli ka kõik. Kui tahame masinat edasi arendada, siis peame seda ise tegema,” lisas Ravetto.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


12 Aprill 2010 16:37
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Njaa!
Sedasi on küll asju väga raske ajada. Huvitav kas polnuks olnud targem osta mõne tegutseva tiimi veidi vanem mudel ja hakata seda tuunima.
Kui mingi tundmatu tegija ehitab F1 auto, siis head nahka sealt ei saa jah.


13 Aprill 2010 11:36
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Yamamoto ühines HRT võistkonnaga

Endine Super Aguri ja Spykeri piloot Sakon Yamamoto sai endale varusõitja koha HRT võistkonnas.

Ühtlasi hakkab jaapanlane täitma testipiloodi kohustusi ja saab reedeti vabatreeningutel osaleda.

„Fantastiline on olla uue tiimi üheks osaks ning loodan, et kogun reedeti võistluspilootidele väärtuslikku infot,” lausus Yamamoto. „Olen näinud, kui pühendunud kõik on ja tunnen sama.”

Yamamoto vormel 1 karjääri arvele kogunes 2006. ja 2007. aasta jooksul 14 starti. Pärast seda on ta osalenud veel GP2 klassis.

HRT võistkonna pealik Colin Kolles usub, et jaapanlane annab väärtusliku panuse vormeli arendustööle.

„Usun, et tema panus meie auto arendusele saab olema kasulik ja valmistab meid Euroopa hooajaks paremini ette,” lausus Kolles.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


17 Aprill 2010 13:48
Profiil
TF Colonel
TF Colonel
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29
Postitusi: 5646
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Christian Klieni karjäär jätkub HRT teise varusõitjana


Austerlane Christin Klien asub tööle HRT vormel-1 meeskonna teise testipiloodina ja võtab osa juba sel reedel Hispaanias toimuva etapi vabatreeningust.

F1-maailma uustulnuk sõlmis alles eelmisel kuul lepingu jaapanlase Sakon Yamamotoga, kellest sai meeskonna reservpiloot ja põhitestisõitja.

27-aastane Klien on aastatel 2004-2006 sõitnud vormel-1 sarjas Jaguari ja Red Bulli võistkondadest ja tema viimane töökoht oli BMW testipiloodina.

ERR SPORT/REUTERS

_________________
Juuksuril oli karvane tunne.


05 Mai 2010 20:37
Profiil
Näita postitusi viimasest:  Sorteeri:  
Postita uus teema Vasta teemale  [ 120 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5

Kõik ajad on UTC + 3 tundi


Kes on online

Kasutajad vaatamas seda foorumit: Pole registreeritud kasutajaid ja 2 külalist


Sa ei saa postitada uusi teemasid siia foorumisse
Sa ei saa vastata teemadele siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada manuseid siin foorumis

Otsi:
Hüppa lehele:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.