Hetke kellaeg on 11 Mai 2024 08:35

Kõik ajad on UTC + 3 tundi




Postita uus teema Vasta teemale  [ 120 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad 
Autor Sõnum
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Mulle ka uus Mercedes GP masin väga meeldib. Väga kobe.


25 Jaan 2010 22:39
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Schumacher irooniaga: võitsin kõik tiitlid räpaselt

Täna Mercedes GP esitlusel viibinud ajakirjanikud ei suutnud vaadata mööda seitsmekordse vormel-1 maailmameistri Michael Schumacheri musta sõidustiili kuulsusest. Sakslane ei jäänud aga lehemeestele vastust võlgu.

«Jah, ma võitsin kõik need tiitlid räpaselt sõites,» vastas Schumacher ironiseerivalt. «Kõik seitse MM-tiitlit ja 91 etapivõitu»

Üldiselt kinnitas 41-aastane Schumacher, et ainsaks eesmärgiks on seatud järjekordne MM-tiitel.

«Me teeme kõik selleks, et tulla uuesti maailmameistriks,» kinnitas Schumacher, kes näeb võtmeisikuna Mercedes GP bossi Ross Brawni. «Kui Rossi sugune mees on tiimi eesotsas, siis ei saa väiksemat eesmärki olla. Vaadake, mida ta eelmine aasta brawn GPga tegi.»

http://www.postimees.ee

McLaren: Tänavu saavutame kõik oma eesmärgid

McLaren on veendunud, et uus vormel täidab kõik nende 2010. aasta eesmärgid.

Kui eelmisel aastal oli McLarenil tõsiseid probleeme hooaja alustamisega, siis tänavu ei kavatse tiim vanu vigu korrata.

„MP4-25 vormeli arendamisel seadsime mõned väga suured eesmärgid ja olen ülimalt rahul meie konstruktorite ja inseneride tööga,” lausus tiimi pealik Martin Whitmarsh.

„Uued reeglid on muidugi auto välimust muutnud suurema kütusepaagi tõttu, kuid oleme loodud lahendustega rahul ja usun, et eelmise aasta kogemustele tuginedes on meil Jenson Buttonile ja Lewis Hamiltonile konkurentsivõimeline masin pakkuda.”

„Kas see võitleb tiitli eest? Veel on liiga vara öelda. Kas võidab etappe? Kindlasti loodame seda. Kas olen autosse pandud tööga rahul? Kohe kindlasti.”

Ametlikult pole McLaren veel otsustanud, kes esimesena 2010. aasta vormelit proovib, kuna Pedro de la Rosa liitus BMW Sauberiga, kuid teadete kohaselt istub nüüd esimesena McLareni rooli nende testipiloot Gary Paffett.

„Selgelt on jaanuarikuus testide puudumine aidanud kaasa vormeli ehituskavale, kuid jätkame endiselt suurt tööd McLareni Tehnoloogiakeskuses.”

„Esitleme vormelit 29. jaanuaril MP4-25 vormelit Vodafone’i Inglismaa peakontoris ning testime esmakordselt 1. veebruaril Valencias.”

„Loomulikult mõjutas Pedro leping Sauberiga meie testiprogrammi, kuid see pole probleemiks. Oleme väga rahul, et ta sai 2010. aastaks võistluspiloodi koha – ta on meid palju aidanud ning on kõigile kalliks sõbraks.”

„Nagu kõigi tiimide puhul tavaks, aitavad esimesed testid vormeli esitust hinnata ning insenerid ja mehaanikud mõistavad paremini uut vormelit ning uute reeglite mõju.”

„Eelmistele aastatele sarnaselt paigaldame uuendusi hilisematel testidel ja meie vormel on avavõistlusel kindlasti parem kui esimesel testil.”

McLaren on samuti veendunud, et Jenson Button ja Lewis Hamilton aitavad tiimi suuresti ning kahe briti vahel ei teki isiklikke probleeme.

„Olen pilootide osas üsnagi rahul. Lewist teades ning Jensonit tundma õppides olen üsnagi kindel, et meie pilootiderivi saab olema stabiilne ja samaväärselt tulutoov.”

„Kumbki neist ei tulnud maailmameistriks kogu aeg piiri peal sõites, nende ümber on samuti meeskond koondunud ja insenerid on aidanud parimad omadused välja tuua. Ootamegi, et piloodid aitavad neile määratud inimestega koos maksimumi saavutada.”

„Meil on samuti väga kogenud ja võimekas võistlustiim ning kavatseme täielikult pilootide tugevatele omadustele rõhuda.”

„Ühtlasi nad teavad, et 2010. aastal on konkurents väga tihe. Koostöö, mõistmise ja auto puhul jagatud edusammudega saame suure eelise. Arvestades testipiiranguid ja vähest rajaaega nädalavahetustel saame just selliselt eelise. Nii Jenson kui Lewis mõistavad seda.”

„Seepärast olen meie pilootide osas nii põnevil – tõesti usun, et nad toovad kaasaegse vormel 1 tugevad pooled esile. Loomulikult ei oleks tegu võidusõiduga, kui hoiaksime neid rihma otsas, kuid prioriteediks on ikka võiduvõimelise vormeli arendamine.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


25 Jaan 2010 23:21
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Red Bull ja Toro Rosso valisid varusõitjad Austraaliast ja Uus-Meremaalt

Vormel-1 sarja Red Bulli ja Toro Rosso meeskonnad valisid tiimide tänavusteks varusõitjateks austraallase Daniel Ricciardo ja uus-meremaalase Brendon Hartley.

Red Bull toetas mõlemaid noori sõitjaid juuniorideeas, nüüd asuvad nad tänavuste etappidel kandma reservsõitja kohustust.

20-aastane Perthist pärit Ricciardo on valitsev Briti F3 sarja meister. Samuti 20-aastane Hartley lõpetas sama sarja 2008. aastal kolmandana ning liikus seejärel edasi F3 Euro sarja.

Eelmise aastal MMi konstruktorite arvestuses teise koha saanud Red Bulli põhipiloodid on Sebastian Vettel ja Mark Webber. Red Bulli tütarmeeskond Toro Rosso jätkab uuel hooajal šveitslase Sebastien Buemi ja hispaanlase Jaime Alguersuariga.

http://sport.err.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


26 Jaan 2010 13:21
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Michael Schumacher võib vormel-1 sõita kauemgi kui 2012. aastani

Tänavu tippsporti naasev seitsmekordne vormel-1 maailmameister Michael Schumacher võib ajalehe Bild teatel sõita F1-s kauemgi kui näeb ette mehe praegune kolmeaastane leping Mercedesega.

"Hea on see, et Mercedes usub minusse ja annab mulle aega end taas tõestada kolm hooaega. Aga see ei tähenda, et mu karjäär vaid nende kolme aastaga piirduks," sõnas sakslane Bildile.

"Samas mõtlen kõigele väga ettevaatlikult. Olen ma spontaanne või on entusiasm pikaajalisem. Praeguseks olen elevil olnud juba mõnda aega ja usun, et veel mõni aasta."

2006. aastal tippspordist loobunud sakslane võitis kaks tiitlit Bennetoni ning viis Ferrari meeskonnaga, kus tehniliseks direktoriks oli ta hea sõber, praegune Mercedese tiimi juht Ross Brawn.

http://sport.err.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


27 Jaan 2010 20:16
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Lopez kaotas vormel 1 lootuse kolm aastat tagasi

US F1 piloot Jose Maria Lopez arvas, et kolm aastat tagasi kadus tal igasugune võimalus vormel 1 sarja pääsemiseks.

Lopez oli vormel Renault V6 sarja meister ning võistles vormel 3000 ja GP2 sarjas, kuuludes lisaks Renault vormel 1 meeskonda reservpiloodina. Siiski võttis saatus teise pöörde ja 2006. aasta lõpus pidi ta oma pakid kokku pakkima ning Euroopast lahkuma.

„Kolm aastat tagasi, kui naasin Euroopast, ei suutnud ma ette kujutada, et võin veel sellise võimaluse saada,” lausus Lopez. „Ma tean, kui raske on vormel 1 sarja saada.”

„Jumalale tänatud, et tulemused ja muud asjad mind aitasid. Vormel 1 sarjas on viis uut võistkonda, mis tähendas palju saadaval kohti.”

„Kui uus vormel 1 võimalus poleks pärast fantastilist 2009. aastat tulnud, siis oleks väheusutav, et see üldse enam oleks tulnud.”

Lopez tunnistas, et uue tiimina on raske alustada, kuid on veendunud, et suudetakse teistest uustulnukatest, Lotusest, Virginist ja Camposest üle olla.

„Raske on eesmärke seada, kuna uusi asju on palju – uus piloot, uus võistkond, nullist alustamine. Peame kannatlikud olema ning uskuma oma töötajatesse. Praegu on eesmärk teistest uutest tiimidest üle olla.”

Campos jätab kõik testimised vahele

Campos Meta vormel 1 meeskond tunnistas, et nad ei pruugi ühelgi hooajaeelsel testimisel osaleda, kuid kavatsevad Bahreiniks valmis olla.

Campose võistkond palkas põhisõitjaks Bruno Senna ning Dallara poolt ehitatud vormeli kere läbis eelmisel nädalal kokkupõrketestid, kuid põhiprobleemina nähakse rahaolukorda.

Tiimi strateeg Daniel Eiseni sõnul saab hooaja esimene võistlus olema nende testiaeg.

„Bahrein on testimine, mitte esimene võistlus,” lausus Eisen. „Vormelid on väga tasemel, meil on lepinguline piloot ja meie eesmärgiks on Bahreinis kohal olla.”

„Kõik on mures ja see on loogiline, kuna hooaeg on pikk ja oleme uued tegijad. Kuid peamised asjad kõige pealt, tahame kohal olla nii, et kõik on parimas korras, eriti vormelid.”

„Pole saladus, et räägime läbi investorite ja sponsoritega, eriti rahvusvahelises mõõtmes, kuid kõik kulgeb plaanipäraselt.”

Eisen lükkas tagasi väited, et meeskonna plaan palgata Bruno Senna, oli rahade sissetoomiseks mõeldud. Samuti lisas, et Campos ei plaani rahakotiga pilootide läbi edu saavutada.

„Bruno ei tulnud meie juurde oma rahadega ja see on tähtis. Oleme algusest saadik sedasi tahtnud. Jah, see tooks palju rahasid sisse, kuid eelkõige tahame valmis olla. Me ei tohi kuidagigi autode arengut ohtu seada.”

Samuti kinnitas tiim, et teine piloot võib neil selguda alles Bahreini eel.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


27 Jaan 2010 21:47
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Alonso ja Massa kavatsevad tiitli võita

Fernando Alonso ja Felipe Massa loodavad, et Ferrari uue vormeliga suudetakse tiitlid võita.

Neljapäeval esitleti Maranellos uut Ferrari F10 vormelit, millega loodetakse pärast kesist 2009. aastat taas tippu tõusta.

Ferrariga liitunud Fernando Alonso tunnistas, et uue vormeli nägemine oli talle emotsinaalne hetk ning loodab sel aastal sellega tiitli eest võidelda.

„See on mulle esimene kord, esimene Ferrari esitlus, ja mu tunded on ülevoolavad,” lausus Alonso. „Tahan kogu tiimi tänada, kuna nad on tõesti suurt tööd viimastel kuudel teinud, et see unelm, uus vormel valmis saada. Sooviksin tänada veel sponsoreid ja partnereid, kuna nad on kirglikult suurt tööd teinud.”

„Oleme väljakutseks valmis ning kavatseme 100 protsenti vormeli potentsiaalist välja tuua. Felipe ja mina oleme väga tugev tiim ning loodame, et pakume kõigile Ferrari toetajatele võimaluse tunda uhkust, kui nad näevad seda masinat tiitlit võitmas.”

Ühtlasi oli Massa uut vormelit nähes põnevil, millega ta täna pärastlõunal Fioranos sõita saab.

„Kahtlemata on suur rahulolu siin olla Ferrari veel ühel esitlusel, see on eriline hetk, kuna mullu polnud kerge,” lausus Massa.

„Mul oli avarii ja juhtus kõike muud. Olen väga uhke ja väga õnnelik ning tunnen, et tahan veel rohkem tööd teha, seega tõesti loodan, et see on väga hea vormel ning võitleme oma punase Ferrariga tiitli eest.”

„Tahame seda teha ning olen õnnelik, et saan siin olla.”

Ferrari uue vormeli rajadebüüt lükati edasi

Ferrari tiim oli sunnitud ära jätma esitlussõidu Fiorano ringrajal kehvade ilmatingimuste pärast.

Felipe Massa pidi täna esitletud F10 vormeliga mõned ringid Fiorano ringrajal läbima, kuid rada oli madalate temperatuuride tõttu jääkihiga kaetud.

Siiski kavatseb võistkond rajale minna esimesel võimalusel, kui ilm vähegi lubab.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


28 Jaan 2010 16:39
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Alonso: Uute reeglitega on võitja aimatavam

Fernando Alonso usub, et tankimise keelamine muudab sõidu tulemused 2010. aastal etteaimatavamaks, kuna sõitjal, kes kvalifikatsioonis jääb esikolmikust välja, on raskem võistlust võita.

Tankimise keeld võeti vastu eesmärgiga soodustada möödasõite rajal mitte boksipeatuste vältel, et kütusestrateegia mängust välja jääks. Alonso meelest ei muutu uute reeglitega aga möödumine lihtsamaks ja kõik kes kvalifikatsioonis on madalamal kolmandast kohast, on tõsise katsumuse ees võita.

„Kui startida esimese kahe või kolme hulgast, siis on olemas alus võitmiseks, vastasel juhul on see aga peaaegu võimatu,” kinnitab ta. „Vanade reeglitega võis stardis ka viies või kuues olla ning võimalus oli strateegiaga teisi edestada. Nüüd on kõigil ühesugune taktika ja viiendal-kuuendal kohal on väga vähe võimalusi.”

„Eelnevalt oleme pidanud kasutama vormel 1-s kõiki võimalikke möödumisvõimalusi ja seega me teame, kui raske see on. Sel aastal peame jällegi kasutama kõiki möödumisvõimalusi ning minu arvates muutub tankimise keelamisega ning strateegia kasutamiseta kvalifikatsioon tähtsamaks, kui ta peaks olema.”

Alonso on kindel, et Ferrari on ehitanud väga konkurentsivõimelise auto ja ta ootab väga testimisi Valencias, Jerezis ja Barcelonas.

„Enda meelest olen ma väga rahulik ning õnnelik inseneride ja tehnikute poolt tehtud töö üle,” ütles Alonso. „Veebruaris on mul esimene kord istuda Ferrari rooli, kus on asju, millega olen rohkem rahul ja mis mind 100%-liselt veel ei rahulda. Felipe ja minu testid aitavad autot muuta kas ühele või teisele paremaks, aga ma usun, et esimesel võistlusel tunnen end mugavalt. See meeskond suudab valmis teha väga hea auto üsna lühikese ajaga.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


28 Jaan 2010 22:46
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Button ei nõustu Alonsoga tankimise osas

Jenson Button avaldas arvamust Fernando Alonso väite kohta, et tänu tankimise keelamisele on võistluste tulemused lihtsamini ennustatavad.

Kütusestrateegia, mis oli eelmiste aastate etappidel otustava tähtsusega, ei ole 2010. aastal enam lubatud. Autodesse peab tankima stardis piisavalt kütust, et need jõuaksid ka finišisse. Alonso usub, et sõitude tulemused on selged suuresti juba pärast kvalifikatsiooni ning esikolmikust väljas olevad piloodid ei suuda võidule kandideerida. Button aga temaga ei nõustu ja arvab, et suurema kütusekoguse korral on vältimatu ka suurem rehvikulu. See omakorda tähendab suuremaid vahesid sõitjate kiirustes, mis võimaldavad möödumist.

„Ma ei nõustu Alonsoga,” ütles Button McLareni esitlusel. „Ma usun, et endiselt võetakse ette möödumisi ja ei tohi unustada, et meil on veel ka rehvivahetamiseks peatused ning uued rehvid võivad olla ringi kohta kuni kaks sekundit kiiremad.”

McLareni peainsener Tim Giss nõustub britiga ja täpsustab ka, miks tankimise keelamine teeb võidusõidu huvitavamaks.

„Jah, see suudab teha vaatemängu märkimisväärselt paremaks,” kinnitab Goss. „Eelnevalt oli teada, millal keegi tuleb peatusesse tankima ja seega ajastasid kõik meeskonnad oma strateegilised otsused ja möödumised peatuse ajaks. Nüüd sunnib võistlejaid boksipeatust tegema vaid kohustus kasutada kahte rehvisegu. Seeõttu on strateegilised otsused vähem etteaimatavad ja neid on keerulisem vastu võtta. Võistlusel saab teha ühe või kaks peatust ning rehve vahetada hilja või vara. See muudab võistluse kindlasti väljakutset pakkuvamaks ja huvitavamaks ja loodetavasti suurendab see möödasõitude arvu rajal ja vähendab boksipeatuste vältel.”

McLareni võistlusdirektori Jonathan Neale'i sõnul muudab suurem kütusekogus rehvide kulumise enamaks ja insenerid peavad omama väga külma närvi, kui boksipeatus peaks olema valele ajale ajastatud. Ta lisas, et meeskond on suutnud rehvivahetamisega hakkama saada kahe ja poole sekundiga, kuid on realist ja möönab, et võistlussituatsioonis loodetakse siiski hakkama saada kolme sekundiga.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


29 Jaan 2010 22:09
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Räägitakse juba Ferrari uuest 2010. aasta vormelist

Juba on liikvel jutud, et Ferrari pole oma F10 vormeliga rahul ning valmis on joonestatud selle B-versioon.

Ferrari esitles esimesena oma 2010. aasta vormelit, mille kallal hakati eelmisel aastal väga varakult töötama. Nüüd räägitakse, et vormel pole võistkonna ootusi täitnud ja paberil on uue mudeli joonised.

Tavaliselt hakkavad võistkonnad koheselt vormelite uuenduste kallal tööd tegema ja hooaja algul muutuvad need oluliselt, kuid olukord, kus meeskond tegeleb juba B-mudeliga, tähendab suurejoonelisi muudatusi.

Ühtlasi kardab Ferrari endine võidusõitja Gerhard Berger, et tiim pole enam nii tugev kui 2000ndate algul.

„Isegi Fernando Alonsoga koos pole Ferrari üldine tugevus nii hea kui Michael Schumacheriga,” lausus Berger. „Neil on puudu Jean Todt, Ross Brawn ja tihti alahinnatud Rory Byrne. Õigete inimesteta oled kiiresti oma teelt kadunud.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


29 Jaan 2010 22:36
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Ainult olematu vormel 1 võistkond palus Toyotalt abi

McLareni boss Martin Whitmarsh avaldas imestust selle üle, et ükski uutest tulijatest ei ole tundnud huvi Toyota kogutud kogemuste vastu ning nendega kontakteerunud mudeli saamise osas. Teema tuli avalikuks seoses sellega, et 2011. aastal debüüti plaaniv Stefan GP sai kokkuleppele Toyotaga kasutada nende tehnilisi andmeid oma vormeli ehitamisel.

Toyota oli alustanud käesolevaks aastaks vormeli ehitamisega, enne kui teatati sarjast loobumisest. Nii Whitmarsh kui Ferrari president Luca di Montezemolo leiavad, et uutel meeskondadel oleks olnud mõttekam kasutada võõraid keresid, kui alustada täiesti uute loomist iseseisvalt.

„Ma arvan, et üldiselt McLaren usub, et F1-s osalejad peaksid arendama oma autod ise,” möönas Whitmarsh. „Ometi oleme me oleme kasu peal väljas ja minevikus on nähtud, et teistele kere tootmine on mõttekas. Me jätkame seda ideed, aga ma ei ole kindel, kas me oleks valmis seda tegema vahetult enne Bahreini, kui keegi seda soovima peaks.”

„Irooniline on see, et meeskondadel oli võimalus palud Toyota mudeli kasutamist. Toyota ehitas kaks autot, mis olid jõulude ajal olemas ja ma olen üllatunud, et keegi neilt abi ei küsinud.”

„See oli tõenäoliselt vale otsus, aga ju siis on neil omad põhjused selliseks otsuseks. Me näeme juba lähinädalatel, kas saame uusi meeskondi aidata. Ma arvan, et nii McLaren kui mina FOTA esimehena tagame selle, et uutele tulijatele saaks võimalikult palju vormel 1 valgustada.”

Whitmarsh võttis selleks aastaks FOTA eesistuja kohustused üle Ferrari presidendilt Luca di Montezemololt ning leiab, et uustulnukad peaksid end tõestama, et on väärt kohta sarjas.

„Uutele meeskondadele on tulek raske. Me teame, kui keeruline on ka nende kogemuste ja vahenditega, mis on olemas meil, alustada hooaega. Uuele meeskonnale on see kõik väga-väga raske.”

Stefan GP kinnitas täna, et nemad kavatsevad kindlasti jätkata pürgmist F1 sarja poole, mis saab Toyota toetusega oluliselt lihtsam olema.

Meeskond loodab olla tuleval aastal 14. meeskond stardirivis, kuigi juba selleks hooajaks on sattunud ohtu lootus, et võistlust alustab 26 masinat. Campose meeskond ei tegelevat praegu vormeli ehitamisega ning jätavad vahele hooajaeelsed testimised ja seega on raske uskuda, et ollakse hooaja alguses valmis starti tulema.

Samuti käivad kahtlused US F1 meeskonna ümber, kes pole teatanud oma auto esmaesitluse tähtaega ning pole leidnud veel endale teist sõitjat.

Virgin GP esitleb oma uut autot tuleval kolmapäeval ning kuigi jäetakse vahele esimesed testimised Valencias, plaanitakse kohal olla Jerezis.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


29 Jaan 2010 23:34
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Mairo Wrote:
Räägitakse juba Ferrari uuest 2010. aasta vormelist

Juba on liikvel jutud, et Ferrari pole oma F10 vormeliga rahul ning valmis on joonestatud selle B-versioon.

[/url]


Ei võtaks seda juttu väga tõsiselt. Sellised konkurentide uinutamised on teada tuntud.
Samas pidi Ferrari tegema ikka meeletu hüppe oma arengus, et tulla tagasi pildile. Ilma ülal mainitud meesteta on Ferrari allakäik olnud ilmselge.
Alonso on küll väga hea piloot, aga asi seal isumise alla ikka ei ole tasemel, siis asi ikka väga hapu.


30 Jaan 2010 11:54
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Hamilton tahtis Buttonit oma tiimikaaslaseks

Lewis Hamilton avalikustas, et ta soovitas McLarenile Jenson Buttoni palkamist juba enne läbirääkimiste algust.

Hamiltoni eelistas enda sõnul 2010. aasta võimalikest tiimikaaslastest just Buttonit.

„Keegi pole veel teadnud, et tegelikult helistasin Martin Whitmarshile ja küsisin Jensoni kohta juba enne läbirääkimisi,” lausus Hamilton. „Tol hetkel helistasin neile ja uurisin, mis toimub. Lugesin erinevate pilootide kohta igusuguseid asju.”

„Õnneks öeldi mulle, kellega nad räägivad, kuid mul polnud sõnaõigust piloodi valimisel. Seega uurisin, kas nad rääkisid juba Jensoniga. Miks Jenson? Sest ta on parim piloot ja nad tahtsid parimat saadaval olevat pilooti.”

„Lihtsalt tahtsin teada, kuna inimesed uurisid kogu aeg, kellest saab mu tiimikaaslane.”

Hamilton rõhutas veel, et ta ei tahtnud Heikki Kovalainenit lahkumas näha, kuid sai aru, et tiim tahab muudatusi teha.

„Olin vana tiimikaaslasega rahul, kuid tundus, et nad otsisid kedagi teist.”

Williams palkas testisõitjaks soomlase

Williams palkas testipiloodiks soomlase Valtteri Bottase, kelle mänedžeriks on Mika Häkkinen.

Kuna 2009. aasta testipiloot Nico Hülkenberg sai endale võimaluse tõestamaks oma oskuseid tänavu võistlusoludes, siis vabanes koht Bottasele.

„See on suurepärane viis 2010. aasta alustamiseks,” lausus Bottas. „Mul on väga suur au kuuluda väärikasse AT&T Williamsi võistkonda.”

„See on mu karjääri oluline samm, kuid nüüd algab tõeline töö tippu tõusmise nimel. Olen kindel, et õpin tiimis veetes palju ja usun, et koos saavutane palju.”

„See võimalus annab mulle veelgi rohkem energiat piloodina edasi arenemiseks ning eesmärkide saavutamiseks, mille hulka kuulub vormel 1 sarjas meistriks tulemine.”

„Tänan söör Frank Williamsit ja võistkonna juhatust. Samuti sooviksin tänada oma mänedžeritiimi ja sponsoreid kogu toetuse eest.”

Uustulnukana vormel 3 eurosarjas lõpetas Bottas hooaja mullu kolmanda kohana ARTi tipptiimis. Nüüd kuulub ta sarja tiitli favoriitide hulka.

Ferrari: Schumi oleks meiega jäänud

Ferrari president Luca di Montezemolo on veendunud, et Michael Schumacher oleks jäänud nende võistkonda, kui reeglitega oleks lubatud kasutada kolmandat vormelit.

Eelmisel aastal pidi Schumacher välja vahetama vigastatud Felipe Massa, kuid kaelavigastuste tõttu jäi sakslase naasmine vaid mõtteks. Di Montezemolo sõnul tärgatas just see hetk Schumacheris kire taas sõitmise vastu ning oleks valinud võimalusel Ferrari, mitte Mercedese. Ühtlasi nimetas Schumacheri naasmist Mercedese roolis Ferrari president väärteoks.

„Mulle meeldib Schumacher ja ma olen selle väärteo autor,” lausus di Montezemolo. „Mina äratasin ta kire naasta võidusõitu ja ausalt öeldes ei uskunud kunagi, et näen teda autos, mis pole Ferrari. Kolmas vormel oleks Schumacherile kasulik olnud. Usun, et kui oleks kolmas masin lubatud, siis oleks Schumacher kaldunud Ferrari poolele. Nüüd on ta konkurent nagu paljud teised. Ma ei muretse selle pärast, et ta võib meie infot Mercedesesse viia.”

Di Montezemolo on pikka aega toetanud kolme masina ideed, kuid lisaks on valmis abistama väiksemaid võistkondi vormeli kereehituse osas. Ühtlasi oleks tema sõnul vormel 1 sarjale kasulik, kui väiksemad tiimid saaksid klientautodega sõita.

„Tahan veidi üldisemalt rääkida: ma rääkisin kolmanda vormeli võimalusest, kuid ei öelnud, et Ferraril peab olema kolm. Mõte on selline: annaksin meelsasti Ferrari vormeli ameeriklaste, sakslaste või austraallastele kasutamiseks. Kindlasti kulutaksid nad vähem, kui nullist ehitades. Nad võivad selle anda andekale ja tugevale piloodile või proovida noort pilooti. Ütlesin Stefano Domenicalile, et ta teeks tööd võimaluse kallal, millega osad tiimid saaksid oma vormeleid teistele anda.”

Klientautode üle arutlus pole vormel 1 sarjale uus asi, kuid ühesuguste vormelite kasutamine on FIA reeglitega keelatud. Seega kõik 2010. aasta 13 võistkonda peavad suutma iseseisvalt masina üles ehitada, kaasa arvatud Toro Rosso võistkond, kes on seni kasutanud Red Bulli näidiseid. 2008. aastal kandideeris vormel 1 kohale David Richardi Prodrive võistkond, aga kuna plaaniti kasutada McLareni vormeleid, siis jäi see teiste tiimide vastumeele pärast ära.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


31 Jaan 2010 00:33
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Renault sõlmis lepingu F1 ajaloo esimese venelasest piloodiga

Vormel-1 sarja Renault meeskond palkas meeskonna teiseks sõitjaks venelase Vitali Petrovi, kellest saab F1 ajaloo esimene venelasest piloot.

25-aastane Viiburist pärit Petrov sõitis eelmisel hooajal GP2 sarjas, kus sai sakslase Nico Hulkenbergi järel teise koha. Ka Hulkenberg jätkab tänavu juba vormel-1 sarjas Williamsi meeskonnas.

Meedia oletuste kohaselt ostis Petrov sisuliselt endale Renault`s koha, tuues meeskonda hinnanguliselt 15 miljonit USA dollarit. Rahasüst on probleemide küüsis meeskonnale suureks toeks, kuivõrd eelmise hooaja lõpus kaotas Renault suursponsori ING.

Venelasest võidusõitjad on varemgi F1 meeskondade juures olnud tegevad, ent mitte kunagi võistlussõitjatena. 2006. aastal oli Midlandi meeskonnas testisõitjaks Roman Russinov, 2002. aastal testis Minardit aga Sergei Zlobin.

Vitali Petrovi kõrval on Renault esisõitja algaval hooajal poolakas Robert Kubica.

http://sport.err.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


31 Jaan 2010 19:30
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Barrichello soovitab Rosbergil Mercedesest lahkuda

Rubens Barrichello soovitas Nico Rosbergil Mercedes GP võistkonnast lahkuda, kui tahab oma täit potentsiaali saavutada.

Barrichellol on enda sõnul halvad kogemused pikaajalisest koostööst Michael Schumacheriga, kellega ta võistles Ferraris ja kes nüüd liitus Mercedese tiimiga. Nimelt pidi brasiillane tihtilugu mängima teist viiulit nimeka sakslase kõrval.

„Jah. Põgene sealt!” kõlas Barrichello vastus, kui temalt küsiti, kas tal on Rosbergile nõu anda. „See on ainus asi, mida oskan talle öelda. Ta peab kiiresti sõitma ja vältima avariisid: need on alati Ross Brawni sõnad enne võistlust.”

Kuigi Barrichello tunnistab, et tema kommentaar on veidi liialdatud, siis on ta ühtlasi veendunud, et Schumacheri poolt näidatud esialgne kiirus Valencia testirajal peaks olema Rosbergile hoiatuseks.

„Nico on väga andekas ning soovin talle kõike paremat, kuid ma ei soovita halva pärast tal lahkuda. Minu kogemusi teades ning nähes, kui kiire Michael täna oli, saab tal raske olema. Soovin talle kõike paremat, kuna ta on andekas ja võiks kunagi maailmameistriks saada. Ütleme nii, et kui tal on Michaeliga samas tiimis samad võimalused meistriks tulla, siis pole muu oluline.”

Kõigest hoolimata naudib Barrichello seda, et veteranidest Schumacher ja Pedro de la Rosa on võistlustulle naasnud.

„Hea on neid tagasi näha. Arvan, et kui ma eelmisel aastal kiire masinaga peaaegu tiitli võitsin, siis hakkasid paljud tiimid uusi mõtteid mõlgutama.”

„Sest viis aastat tagasi räägiti ainult Kimi Räikkönenist ja uutest pilootidest, et vormel 1 tahab kogu aeg vaid uusi piloote. Nüüd on vähe testimist, üldsemitte, ja see tõstab vanemate pilootide väärtust.”

Di Resta kinnitati Force India testipiloodiks

Force India võistkond kinnitas, et 2010. aastal on nende testipiloodiks Paul di Resta.

Di Resta testis mullu detsembris Force India roolis ning tänavu kuulub ta võistkonda koos Vitantionio Liuzzi ja Adrian Sutiliga. Šoti päritolu di Resta peaks saama sel aastal sõidukogemust reedestel testipäevadel.

„Sooviksin tänada nii Pauli kui JR Hildebrandi nende pühendumuse eest Jerezi testimisel,” lausus tiimi pealik Vijay Mallya.

„Mõlemad tegid suurt tööd ja avaldasid muljet. Oleme väga uhked, et keegi Pauli suuruse kaliibriga liitub meiega, kuna tema potentsiaal oli koheselt näha ja tal on vormel 1 jaoks õige suhtumine.”

„Meie poolt koostatud programm lubab tal vormeli, tiimi ja õhkkonnaga kohaneda ja ootame sellest edukat partnerlust.”

Viimastel aastatel DTM sarjas osalenud di Resta oli õnnelik, et sai lepingu.

„Olen vaimustatud, et lõpuks sain võimaluse vormel 1 sarja pääsemiseks,” lausus di Resta. „Olen rahul, et alustan vormel 1 karjääri Force Indias, millel on palju potentsiaali. See viib mu sammukese edasi vormel 1 sarjas sõitmise juurde, kuid tean, et pean masina ja radade kohta palju õppima.”

„Arvan, et see programm on ideaalne viis olla täielikult valmis, kui avaneb võimalus võistelda. Loodan, et see on minu ja Force India pikaajalise koostöö algus.”

Stefan GP saatis varustuse Bahreini

Stefan Grand Prix nimeline meeskond näitab oma jätkuvat tahet võistleda tänavusel hooajal vormel-1 sarjas. Seda näitab ainuüksi seegi, et tiim saatis oma varustuse juba Bahreini poole teele, kus antakse tänavusele hooajale avapauk.

Serbia meeskond on saavutanud algse kokkuleppe Toyotaga, et neilt saadaks tehnilist tuge ning Balkani tiim on vägagi kindel, et nad suudavad algaval hooajal veel stardirivvi jõuda. Kuulduste järgi on Stefan GP'l õigus kasutada Toyota 2010. aasta hooajaks valmistatud vormelit ja mootorit.

Kuigi meeskond pääseks sarja sõitma vaid juhul, kui üks praegusest 13 FIA poolt kinnitatud meeskonnast teavitaks oma loobumisest.

Teisipäevases pressiteates annab meeskond mõista, et on oma varustuse Bahreini suunanud, kuigi nad on teadlikud sellest, et kõik hetkel sarjas osalevad tiimid vannuvad järeleandmatult, et võistlevad tänavu.

Stefan GP on eelnevalt andnud teada, et isegi kui nad 2010. aastal F1-te sõitma ei pääse, siis testivad nad terve aasta ja proovivad 2011. aastal uuesti.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


02 Veeb 2010 18:50
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Mercedes: Me pole nii kiire kui Ferrari

Mercedes GP pealik Ross Brawn tunnistas, et nende vormel pole nii kiire, kui osadel konkurentidel, kuid loodab väiksemad probleemid lahendada enne järgmist testi Jerezis.

Sel nädalal said nii Michael Schumacher kui Nico Rosberg Mercedese vormeliga Valencias testida, kuid aegade kokkuvõtvas tabelis oli Schumacher parimana alles seitsmes, kaotades Ferrarile, Sauberile, McLarenile ja Renault’le. Kuigi testiaegade põhjal ei saa midagi kindlat väita, on Brawn kindel, et Mercedes pole nii kiire kui mõned konkurendid.

„Täispaakidega sõites ei tundunud asi kuigi halb, aga kiiruse poolest jäime veidi maha ning probleeme on nii juhitavuse kui auto balansiga, mis on võimalik enne Jerezi likvideerida – me teame, milles probleem on,” lausus Brawn. „Loomulikult arenevad ka teised tiimid. Me pole nii kiired kui Ferrari. Samuti paistis Lewis Hamilton teisipäeval kiire olevat, seega meil on veel tööd teha.”

„Peame iga 150-200km järel mootorite väljalasketorusid vahetama. See on probleem, mis on võimalik lahendada, kuid siin on seda raske teha. Meil on juhitavus korrast ära, kuna õpime nende rehvide kohta ja nägime paar asja kohe ära, mida tahame rehvidega Jereziks teha.”

Pärast masinaga testimist lausus Schumacher, et ei oota kohe etapivõite.

„Hooaeg on pikk ja me peame valmis olema, tuleb häid punkte koguda kohe algusest alates,” lausus sakslane. „Ma ei ootaks kohe algul võite. Ma pole seda eesmärgiks seadnud ega oodanud.”

Talvised testimised jätkuvad järgmisel kolmapäeval Jerezis, kus nähakse ka uut Red Bulli vormelit.

US F1 ja Campos kavatsevad probleemidest hoolimata starti jõuda

US F1 ja Campos Meta võistkonnad on enda sõnul vormel 1 hooajaks täiesti valmis, kuigi just nende kahe uustulnuka ümber käivad kõige suuremad jutud ebaõnnestumise kohta.

Esimese uustulnukana esitles Virgin Racing kolmapäeval oma vormelit ning Lotus on kinnitanud, et 12. veebruaril nähakse nende oma. Seega on jäänud kahtlused kahele allesjäänud uustulnukale, kes tunnistasid viimaste nädalate probleeme, kuid ometigi on kindlad, et saavad kõik esimeseks võistluseks valmis.

US F1 asepresident Peter Windsor lausus, et praegusel hetkel mõeldakse ainult Bahreini võistlusele.

„Miski pole muutunud, töötame täiskoormusel,” lausus Windsor. „Bahrein on eesmärk ja me ei mõtle millelegi muule. Lihtsalt hämmastav on näha, palju aega ja tööd kõik omalt poolt panustavad.”

„Meil oli väike tagasilöök, kui sponsor jäi oma maksega hilja peale, aga see on uue võistkonna kohta täiesti tavaline. Oleme edasi liikunud ja asendaja leidnud.”

Windsori sõnul minnakse rajale autoga, kui kõik vajalikud avariitestid on läbitud, mis peaks ka üsna pea juhtuma.

„Auto on jäänud ünsa hilja peale, kuna oleme selle arendusse tohutult aega matnud. Võtame asja rahulikult ja võistkonnana oleme kindlad, et liigume õiges suunas.”

„Kohe, kui avariitestid on läbitud, esitleme oma vormelit ja liigume Bahreini suunas. Me jõuame Bahreini. Me ei pruugi seal ilusti hakkama saada, kuid oleme kohal ja sealt alates kasvame. Kõik sõltub usust, kirest ja inimestest, kes on õilsale eesmärgile pühendunud.”

Ühtlasi eitati kuulujutte, mille kohaselt olevat US F1 palunud esimesel kolmel võistlusel osalemisest vabastust.

Campos Grand Prix võistkonna juhatuse liige teatas anonüümselt neljapäeval, et ka nemad on sõlmimas lepet, mis garanteerib tiimi tuleviku, kuna seni on avalikult tunnistatud rahalisi probleeme.

Arusaama kohaselt on lepe saadud uue investori Tony Teixeiraga, kes on ühtlasi A1GP sarja omanik ja tooks Camposele suuri rahasid.

„Meil on kokkulepped paigas ja ootame olukorra lahendust lähipäevil,” lausus anonüümne allikas rõhutades, et tiim on Bahreinis kohal.

Hiljuti sai vormel 1 sarja suunas püüdlev Stefan GP kokkuleppele itaalia võistlusautode konstruktor Dallaraga ja seepärast läksid liikvele jutud, et Campose ning Dallara eelnevalt sõlmitud lepe on ohus. Siiski pole teadete kohast kaks asja omavahel seotud.

Samal ajal, kui Dallara tagab Camposele täiesti uue vormeli, siis Stefan GP-ga sõlmitud lepe näeb ette Toyota 2010. aasta vormeli kere edasiarendust.

Alonso ei pea Ferrarit kindlaks favoriidiks

Fernando Alonso ei pea Ferrari võistkonda favoriitideks, kuigi Valencia testimise kõigil kolmel päeval näidati parimat ringiaega.

Kui esimesed kaks päeva sõitis Ferrari uue F10 vormeliga Felipe Massa ja dikteeris tempot, siis sai kolmandal päeval masinat proovida ka Alonso, kes oli koheselt kiire.

„Ei, ma ei arva sedasi,” kõlas Alonso vastus küsimusele, kas Ferrari on nüüd favoriit. „See on kõigest esimene päev ja vähemalt minu jaoks on prioriteet end võimalikult hästi tunda. Mul on veel palju asju, mida õppida ja mis on mulle tundmatud.”

„Ehk on meie parimad ringiajad kõigil kolmel päeval seotud kütusekoguste või millega iganes, kuna on tõsi, et oleme kiired. Siiski tuleb konkurentsis püsimiseks teha kindlaks, et masin suudaks läbida palju ringe, oleks hea ja jõuaks kõikidel etappidel finišisse. Auto peab olema väga, väga hea ja enne Barcelonat või Jerezi viimast testimist me ei pööra tähelepanu kiirusele.”

Pärast kesist 2009. Aastat Renault võistkonnas ei oota Alonso kohe imesid.

„Esmamulje on alati hea. Mullu olid nad väga head ja ma polnud kuigi tihti kvalifikatsiooni kolmandas voorus. Seepärast olen vägagi ettevaatlik. Esimene päev möödus hästi, kuid seda seepärast, et tundus väga lihtne sõita ja Felipe kasutada oli vormel esimesel kahel päeval. Olen temalt abistavat informatsiooni saanud.”

Heidfeld kinnitati Mercedes GP testipiloodiks

Nick Heidfeld kinnitati Mercedes GP võistkonna testipiloodiks.

Möödunud hooaja lõpus lahkus Heidfeld BMW Sauberi võistkonnast ning enne Michael Schumacheri naasmise kinnitamist seostati teda kohaga Mercedes GP võistkonnas. Pärast seda usuti, et ta pidas rääkimisi veel Renault ja Lotusega, kuid lõpuks leppis Mercedese testikohaga.

„Olen väga rahul, et saan liituda Mercedes GP Petronas vormel 1 võistkonnaga,” lausus Heidfeld. „See on tiim, mis on hooaja eel kõige rohkem tähelepanu saanud, mitte ainult Michael Schumacheri naasmise pärast, vaid ka Hõbenoolte naasmise osas pärast 50 aastat.”

„Kuigi mulle oleks muidugi meeldinud aktiivse piloodi koht, olen väga uhke, et saan olla uue Hõbenoole võistkonna osaks. Olen näinud, kui pühendunud nad on ja olen ise samasugune. Annan endast parima, et Michaeli ja Nicot abistada.”

Heidfeld hakkab taas Mercedes-Benziga koostööd tegema, olles pääsenud saksa autotootja abiga vormel 1 sarja.

Heidfeldi lisandumise järel on rahvuselt kõik Mercedes GP piloodid sakslased.

Ecclestone soovitab Stefan GP tiimil palgata Ralf Schumacher

Vormel 1 sarja kommertsjuht Bernie Ecclestone toetab täielikult Stefan GP meeskonna püüdlusi ja soovitab neil palgata põhipiloodiks Ralf Schumacheri.

Serbia võistkond, mille omanikuks on miljardär Zoran Stefanovic, tegutseb praegusel hetkel Kölnis paiknevas Toyota vanas tehases. Nimelt on Stefan GP võistkonnal koostöölepe Jaapani autotootjaga nii vormeli kui mootori jaoks.

Nüüd on taas Ecclestone näidanud välja oma toetust Stefan GP-le ja usub täielikult, et nad võivad välja vahetada iga väljalangenud võistkonna.

„Ma ei usu, et US F1 ja Campos saavad hooajaks valmis,” lausus Ecclestone. „Selle asemel hoian hästi ühendust Stefaniga ja püüan neile pääsekohta vormel 1 sarja leida. Ralf Schumacher oleks neile ideaalne piloot. Tal on kogemusi ja tunneb tiimi.”

Ralf Schumacher pole 2007. aasta järel Toyotast lahkumisest saadik vormel 1 sarjas võistlenud. Siiski näitas sakslane huvi naasmise vastu, kui ka tema vend Michael hakkas naasmist kaaluma.

Teadete kohaselt on Toyota poolt toetatav Kazuki Nakajima endale koha võistkonnas juba kinnitanud ja veebruari teisel poolel saab ka masinat testida.

Ühtlasi on märgatud, et tiimi abistab McLareni endine konstruktor ja spionaažitõttu vormel 1 sarjast lahkunud Mike Coughlan. Ühtlasi usutakse, et pikaajaline McLareni mänedžer ja petuskandaalis osalenud Dave Ryan on võistkonnaga seotud, sellele lisaks Midlandi, Spykeri ja Force India võistkondi juhtinud Colin Kolles.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


04 Veeb 2010 19:59
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Barrichello: veteransõitjad on atraktiivsemaks muutunud

Mullu vormel-1 sarjas kokkuvõttes kolmanda koha saanud Rubens Barrichello usub, et näitas oma eelmise hooaja esitustega, et veteransõitjaid ei tasu veel maha kanda.

Ühtlasi usub Barrichello, et aitas sellega kaasa ka 41-aastase Michael Schumacheri ja 38-aastase Pedro de la Rosa tagasitulekule.

«See on väga hea, et nad tagasi otsustasid tulla,» sõnas Barrichello. «Arvan, et eemisel aastal kui ma sõitsin konkurentsivõimelise autoga ja peaaegu võitsin MM-tiitli, andsin sellega ka neile hoopis teistsuguse mõtlemise.»

Barrichello sõnul on uued testimisreeglid tublisti tõstnud vanade ja kogenud sõitjate aktsiaid. «Oleme tänu sellele tublisti atraktiivsemaks muutunud,» sõnas Barrichello.

Massa: ma ei saa lubada, et jään karjääri lõpuni Ferrarisse

Felipe Massa teatas, et erinevalt oma uuest tiimikaaslasest Fernando Alonsost, ei kavatse tema oma karjääri lõpuni Ferrarisse jääda.

Massa aga teatas, et ei saa sarnaselt Alonsoga lubada, et kuulub oma karjääri lõpuni Ferrarisse.

«Ma olen 28-aastane. Kuidas ma midagi sellist lubada saaksin?» avaldas ta. «Alonsol oli õigus kui ta ütles, et Ferrarist paremasse meeskonda minek on väga ebareaalne kui mitte võimatu.»

«Tunnen end Ferraris nagu kodus, aga ma tahan veel mitu aastat võidu sõita,» sõnas Massa, kelle esialgne leping lõppeb sel suvel. «Oleme lepingu pikendamisest juba rääkinud.»

http://www.postimees.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


07 Veeb 2010 20:08
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Ecclestone: Campos ja US F1 paluvad võistlustelt vabastust

Vormel 1 kommertsjuht Bernie Ecclestone on suurendanud kahtlusi US F1 ja Campose võistkondade osalemise kohta ning pakub tõenäoliseks, et mõlemad uued tiimid jätavad esimesed kolm võistlust vahele.

Ecclestone avalikustas, et vormel 1 sarja tähtsaimas Concorde lepingus on klausel, mis lubab võistkondadel hooaja vältel kolm võistlust vahele jätta. Kuigi on ebatõenäoline, et keegi senistest võistkondadest seda kasutab, siis see võib olla Campose ja US F1 tiimide jaoks hädavajalik, kui nad tahavad vormel 1 starti jõuda.

„Arvan, et me ei näe Campost ja ameeriklasi, kindlasti paluvad nad esimeselt kolmelt võistluselt vabastust,” lausus Ecclestone. „Concorde lepingu kohaselt lubatakse võistkondadel puududa kolmelt etapilt.”

Mõlemad võistkonnad on seni väitnud, et jõuavad esimese võistluse starti, kuid ühtlasi on Campos tunnistanud rahaprobleeme, mis pidid teadete kohaselt täna lahenduse saama. Samal ajal olevat US F1 võistkond läbimas viimaseid avariiteste ning juttude kohaselt on nende vormeli ehitus üsna kaugele jõudnud.

Kõigest hoolimata on Serbia päritolu Stefan GP võistkond valmis sekkuma ja täitma koha, kui üks neist uutest tiimidest starti ei jõua. Nimelt on võistkond soetanud lahkunud Toyota võistkonnalt nende 2010. aasta vormel 1 projekti ja saanud lepingu tehniliseks abiks.

„Nad on saanud Serbia valitsuselt raha, olen sellest peaministriga rääkinud,” lisas Ecclestone.

Seni on Stefan GP võistkonnaga seostatud Ralf Schumacheri, Kazuki Nakajimat ja Jacques Villeneuve’i.

Sauberi uus vormel vastas tiimi ootustele

BMW Sauberi tehnikadirektor Willy Rampfi sõnul täitis uus vormel kõik nende ootused.

Ferrari mootoritel edasi liikuv C29 vormel näitas eelmise nädala testimistel head minekut, kus oldi kiiruselt Ferrari järel kohe teisel kohal. Rampfi sõnul oli testimine seda edukam, et kõik kolm päeva möödusid probleemideta.

„Kokkuvõttes võime auto töökindlusega rahule jääda,” lausus Rampf. „Kolme päeva jooksul läbisime üle 1000 kilomeetri ja seda ilma suuremate probleemideta. Loomulikult tuleb teha mõned muudatused, kuid selleks testid ongi.”

Siiski tunnistas Rampf, et on raske hinnata, kui kiire nende vormel teistega võrreldes tegelikult on.

„Sel aastal on seda veelgi raskem hinnata kui varem. Võime vaid öelda, et meie vormel töötab vastavalt simulatsioonide ja tuuletunneli järgi kujunenud ootustele.”

„Suuresti erinevad kütusekogused teevad võimatuks võrdluse teiste tiimide vormelitega.”

Rampf lisas veel, et võistkonna uued piloodid Pedro de la Rosa ja Kamui Kobayashi saavad üksteisega hästi läbi ning aitavad tiimi.

„Mõlemad piloodid on võistkonnale uued ja seega õpime veel üksteist tundma. Siiski on pilootide ja võistkonna vahel koostöö väga hästi alanud.”

„Pedro puhul võib näha, kuidas tema tohutu kogemus on andnud talle laialdased tehnilised teadmised, mis on kõigi jaoks kasulik.”

„Kamui tabab asju üsna kiiresti ning saab inseneridele kohe edastada, mida on vaja muuta. Kokkuvõttes teevad piloodid ja insenerid juba väga head tööd.”

Heidfeld ei pääse Mercedese uue vormeli rooli

Mercedes GP testipiloot Nick Heidfeld peab tõenäoliselt kogu talvise testiperioodi pealt vaatama, kuidas tiimi põhisõitjad uue vormeliga sõidavad.

Heidfeld määrati Mercedese reservpiloodiks ning vajadusel asendab ta Michael Schumacheri või Nico Rosbergi, kui üks neist ei saa mingil põhjusel vormel 1 etapil osaleda. Siiski on jäänud vaid 12 testipäeva enne hooaja algust ja Mercedes-Benzi spordidirektor Norbert Haugi sõnul ei anta Heidfeldile erilist testiaega.

„Oleme ette kujutanud, et enne hooaja algust saavad Michael ja Nico võimalikult palju testida,” lausus Haug. „Ebatõenäolise juhuse korral on valmis Heidfeld asendama üht meie põhipilooti.”

Mercedes jätkab testimist sel kolmapäeval ja võistkonna pealik Ross Brawn on juba välja öelnud, et kavatseb autol tehtavate uuendustega vahet Ferrariga vähendada.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


08 Veeb 2010 20:02
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Venelane Petrov ei pruugigi vormel-1 sarjaga liituda

Kui nädal tagasi teatas Renault’ vormel-1 meeskond, et nende tuleva hooaja üheks sõitjaks saab venelane Vitali Petrov, siis nüüd on mehe liitumine mootorispordi kuningliku sarjaga küsimärgi alla sattunud.

Nimelt peaks Petrov Renault’le maksma 13 miljonit naela, et mees saaks sõita, kuid siiamaani pole venelase isa Alexander Petrovic pangalt laenu saanud.
Petrovic andis tagatiseks endale kuuluva kinnisvara, kuid pank pole veel ülekannet teinud. Venelastele on tiimi poolt juba teada antud, et kui 1. märtsiks raha Renault’ arvel pole, siis otsitakse Petrovi asemel uus sõitja.

http://www.postimees.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


08 Veeb 2010 21:52
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Karm värk. Pane kogu oma kinnisvara panti. Pärast saab mees poole hooaja pealt ikka kinga ja kodumajas elab juba mõni Briatore pruut sees. :)
Jälle üks kodutu rohkem.


08 Veeb 2010 22:19
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Sanchez Wrote:
Karm värk. Pane kogu oma kinnisvara panti. Pärast saab mees poole hooaja pealt ikka kinga ja kodumajas elab juba mõni Briatore pruut sees. :)
Jälle üks kodutu rohkem.


Kõige naljakam kogu selle loo juures on tegelikult see, et Renault enne Petrovi kinnitamist väitis koguaeg, et taga otsitakse talenti mitte raha. Võta nüüd kinni. Ega Petrov testidel ka ju kehvasti esinenud, ikkagi esimene (võin eksida) esitus F1 auto roolis.

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


08 Veeb 2010 22:26
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Force India jahib viiendat kohta

Force India vormel 1 võistkond peab konstruktorite arvestuses viienda koha saavutamist reaalseks.

Force India tegi 2009. aastal läbimurde, kui Belgia etapil starditi võistlusele esikohalt ning võideldi võidu pärast. Pärast seda suutis Adrian Sutil kvalifitseeruda Itaalias teise ja Brasiilias kolmanda kohaga.

Kogu aasta vältel olid esitused aga hüplikud ning kokkuvõttes saavutati üheksas koht. Seni on tiimi uus vormel VJM03 näidanud testidel head minekut ning võistkond kavatseb tänavu palju stabiilsemaid esitusi näidata.

„Kui me suudame punktitabelis keskkohast paremad olla, viiendal või kuuendal positsioonil, siis on tegu eduka hooajaga,” lausus Force India operatsiooniülem Otmar Szafnauer.

„Mullu lõpetasime üheksanda kohaga, kui me suudame veel kolm või neli kohta tõusta, siis oleme õigel teel. Püüame jätkata samas vaimus, millega eelmise aasta lõpetasime – seega peaksime selle hooaja algul olema palju tugevamad kui mullu. Sellega peaks kaasnema regulaarsed punktikohad ja vahelduvad poodiumid.”

Selleks aastaks loodab võistkond lahendada probleemid aeglastel ringradadel, kus mullu jäi pidevalt kiirusest puudu.

„Talve jooksul püüdsime keskenduda ringradadele, kus mullu jäid esitused kasinaks – seda muidugi mitte paremate radade arvelt. Kas suudame esitusi korrata? See sõltub vägagi konkurentidest.”

„Siiski keskendusime sellele, et mitte kaotada juba olemas olnud aerodünaamilist efektiivsust, et oleksime ka seal kiired, kus mullu.”

Lopez soovitab US F1 tiimi Adrian Vallest

Hetkel US F1 meeskonna ainus ametlik piloot Jose Maria Lopez teatas, et ta näeks Adrian Vallest meelsasti oma tiimikaaslasena.

Valles testis mõned aastad tagasi Midlandi ja Spykeri vormeleid, kuid naasis 2008. aastal GP2 sarja ning mullu sai temast Superleague vormelite meister.

„Paljudel põhjustel meeldiks mul Adriani tiimikaaslasena näha,” lausus Lopez. „Esiteks on ta noor, andekas ja kogemustega sõitja. Teiseks tean teda Renault noorteprogrammi päevilt. Adrian on kõigis võistluskategooriates hästi hakkama saanud ja oma andekust tõestanud.”

Kuigi US F1 puhul on tegu täiesti uue tiimiga, siis Lopezi arvates pole neil vaja kogemustega sõitjat.

„Minu arvates pole kogemused nii tähtsad, pigem tuleb õigesti meelestatud olla ja tahta meeskonda igati abistada. Loogiliselt oleks väga kasulik kogemusteta võistkonnale kogenud piloodi omamine, kuid niisamuti on kasulik omada noori sõitjaid, kes on valmis endast kõik andma.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


16 Veeb 2010 14:48
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Campos lubas lähiajal uue investori nimetada

Campos Meta võistkond väitis taas, et nad on saanud endale uue investori, kelle avalikustavad lähiajal.

Teadete kohaselt on Camposel raskusi vormelite tootjafirma Dallarale tasumisega ja peab seepärast enne Bahreini võistlust leidma lisaraha. Juba eelmise nädala algul pidi võistkond teatama uue investori nime, kuid seejärel jäädi vaikseks ning liikuma hakkasid kuulujutud, et võistkonna ülemus Adrian Campos müüb oma osaluse partner Jose Ramon Carabantele.

„Järgmise 24 tunni jooksul nimetame oma uue investori,” teatas Campose võistkond uuesti.

Varasemalt peeti võistkonna päästjaks A1 GP sarja omanik Tony Texeirat, aga pärast tema võistlussarja kokkuvarisemist peetakse seda ebatõenäoliseks. Samuti on nimetatud võimalikuks partneriks Volkswagenit, kuid nende spordidirektor Kris Nissen eitas läbirääkimisi.

US F1 on sattunud probleemide küüsi

US F1 tõenäosus vormel 1 starti jõudmisel on veelgi kesisemaks muutunud, kuna viimaste teadete järgi on juhatuse võtmeisik meeskonnast lahkunud.

Teadete kohaselt lahkus äriarenduse juht Brian Bonner võistkonnast, kuna tema palga väljamaksmisega on liiga kaua viivitatud. Ühtlasi olevat US F1 tiimil raskusi palkade väljamaksmisega ning veel räägitakse, et YouTube veebikeskkonna asutaja Chad Hurley otsustas koostöö meeskonnaga lõpetada ja peab läbirääkimisi Campose ning Stefan GP võistkondadega.

Teisipäeval selgus, et US F1 peakorter, mis renditi 2014. aastani, on pandud kolme miljoni dollari eest müüki. Siiski väitis võistkond, et mureks pole põhjust. „US F1 meeskonnal on seal pikaajaline leping, seepärast pole vaja muretseda. US F1 kavatseb täieliku veendumusega sel hooajal võistelda,” teatas tiimi pressiesindaja.

Siiski on vormel 1 hooaja alguseni jäänud vähem kui kuu ja siiani pole kinnitatud tiimi teist pilooti. Sellele lisaks on jäetud lahtiseks vormeli esitlus.

Lotuse võistkonna tehnikaülemus Mike Gascoyne’i sõnul on arusaamatu, kuidas vormel 1 tiim võib esitleda end tõsiseltvõetavana, kui pole suudetud isegi masina esitluskuupäeva paika panna.

„Üsna naljakas on kuulda, kuidas osade uute tiimide sõnul ei tea nad, millal auto valmis saab,” lausus Gascoyne. „Me teadsime avalduse taotlemise hetkest alates, millal oleme valmis. Kui oled korralik tiim, hea konstrueerimise ja tootmise ajakavaga, siis tead täpselt, millal pead kõike tegema.”

Daimler: Mercedese võistkond peab end ise ära tasuma

Daimleri esimees Dieter Zetsche hoiatas, et Mercedes GP võistkond peab ise end ära tasuma ning etappe võitma, kui soovitakse emafirma poolt tuge saada.

Eelmise aasta lõpus ostis Mercedes ära Brawn GP võistkonna ja sedasi täitis pikaajalise eesmärgi tuua tagasi oma tehasetiim. Pilootideks palgati seitsmekordne meister Michael Schumacher ja Nico Rosberg, kellega soovitakse tiitli eest võidelda.

Nüüd avalikustas Zetsche, et võistkond peab võitma hakkama, aga kui on näha märke, et Daimleri rahad lähevad niisama raisku, siis langetatakse uus otsus Mercedes GP tiimi osas.

„Fakt, et Aabar tuli meiega investori näol kaasa, näitab meie poolt oma riskide vähendamist ja ka seda, et vormel 1 peab end ise ära tasuma,” lausus Zetsche. „Saime juhiseid Gottlieb Daimleri käest, kelle sõnul tuleb saavutada kõik või mitte midagi.”

Mercedesest on saanud nüüdseks peale Ferrari ainus tõeline tehasevõistkond pärast Honda, BMW ja Toyota loobumist. Autotootjatest on vormel 1 sarjas veel aktiivselt Renault, kes siiski müüs suure osa oma tiimist investeerimisfirmale.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


18 Veeb 2010 18:38
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Alonso: Ferrari vormel on mu parim

Fernando Alonso kuulutas, et Ferrari F10 vormel on parim masin, millega ta üldse kunagi sõita on saanud.

Kuigi testimisi alustas Ferrari võistkond võimsalt, siis viimasel kahel nädalal on nad ajatabelites madalat profiili hoidnud. Sellest hoolimata paistab Alonso silma pikemate sõitudega ning hispaanlane lausus, et nad pole veel oma kõiki kaarte näidanud.

„Pessimismiks pole põhjust,” lausus Alonso, „sest praegu kasutatav masin on parim, mis mul olnud.”

Kui tiimikaaslane Felipe Massa pidi Jerezis kaks päeva põhiliselt vihmas sõitma, siis sai Alonso päikest nautida ja kogus enda arvele muljetavaldavad 269 ringi.

„Kahel testipäeval oli ilm päikseline ning rada kuiv. Sain oodatust rohkem tööd teha, seega olen väga rahul. Oleme töökindluse ja pikemate sõitude osas head tööd teinud.”

Siiski ei kiirusta Alonso oma konkurente alahindama, kuid hoiatas, et Ferrari pole oma täit potentsiaali veel näidanud.

„Red Bull, McLaren ja Renault on väga kiired olnud ja oma kaarte näidanud, samal ajal hoiame enda omi veel peidus. Analüüsime seda infot, kuid olen väga optimistlik. Kui mina oleks praegu mõnes teises tiimis, siis hoiaksin silma peal Ferraril, kuna kõik kulgeb väga hästi.”

„Tõenäoliselt on veidi probleeme kvalifikatsioonis kerge autoga kiiresti sõitmisel. Seal on Red Bull ja McLaren kiiremad. Just nendega võrreldes tahame Barcelona testimisel edusamme teha.”

Valitsev maailmameister Jenson Button on samuti öelnud, et Ferrarist võib saada hooaja suurfavoriit.

„Arvan, et Ferraril on väga hea masin,” lausus McLareni piloot. „Kui vaadata nende tänaseid sõite, siis on nad väga stabiilsed. Arvan, et neil on hetkel pikemate distantside peal parim stabiilsus.”

Campos paistab olevat päästetud

Campos Meta vormel 1 võistkond kinnitas, et Jose Ramon Carabante on saanud täieliku kontrolli endale ja määranud Adrian Campose asemel tiimipealikuks Colin Kollese.

Pärast nädalaid kestnud spekulatsioone tiimi tuleviku ümber teatati, et Carabantest sai uus suuromanik, kui Adrian Campos müüs oma osaluse ära. Lisaks teatas Carabante, et tal on leping, mis võimaldab neil 2010. aastal kindlalt stardis olla.

„Sooviksin tänada Bernie Ecclestone’i, kes andis endast kõik, et võistkond oleks osalemisvõimeline,” lausus Carabante. „Kogu päästeoperatsioon on olnud kui ajaga võidujooks, kuna kogu aeg on plaanitud kahe konkurentsivõimelise masinaga juba Bahreinis starti jõuda.”

„Palju tööd on veel ees, kuid oleme vormel 1 debüüdi eel põnevil ja ootame head hooaega.”

Carabante sõnul jääb võistkonna peakorter Hispaaniasse ning Kollesest saab tegevjuht, et nad jõuaks ilusti järgmisel kuul Bahreini starti.

Siiski lisas Kolles, et nad vajavad veel rahalist lisatoetust, kui tahetakse juba Bahreiniks valmis olla.

„Ma ei suutnud ära öelda nii põnevale katsumusele ja olen väga põnevil, et saame selles uues tiimis oma jõud ühendada,” lausus Kolles. „Järgneva kümne päeva jooksul vaatame kogu olukorra üle, otsime lisarahasid Bahreiniks valmis olemise jaoks..”

Võistkonnal on juba leping brasiillase Bruno Sennaga ja kuigi Jose Maria Lopezil on leping US F1 võistkonnaga, olevat viimane alustanud läbirääkimisi Camposega.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


21 Veeb 2010 11:54
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
USF1 tahab jääda kõrvale neljast etapist

US F1 kaasasutaja Ken Anderson kinnitas, et nad peavad läbirääkimisi FIA-ga, et jõuda kokkuleppele, mis lubaks kõrvale jääda 2010. aasta hooaja esimesest neljast etapist.

Kui Campose osalemine tundub juba palju kindlamana pärast Jose Ramon Carabante juhipositsiooni üle võtmist ning Colin Kollese pealikuks kinnitamist, siis spekulatsioonide kohaselt US F1 ümber on neil probleeme sponsorite leidmisega viimastel nädalatel.

Intervjuus New York Timesile ütles Anderson, et USF1 ei jõua tõenäoliselt starti Bahreinis 14. märtsil ja tahetakse kõrvale jääda ka Austraalia, Malaisia ja Hiina Grand Prix'dest.

„Me kõneleme FIA-ga, et selgitada välja, kui paljudelt sõitudelt me võime puududa,” ütles Anderson. „Ideaalses maailmas võime puududa esimeselt neljalt etapilt ning näidata end Barcelonas.”

Concrde'i leping sätestab, et meeskonnad võivad puududa kolmelt etapilt ning alles siis kuulutatakse välja nende ametlik kõrvaldamine osalejate nimekirjast. FIA väitis aga kuu algul, et uued meeskonnad rikuksid lepingut juba siis, kui nad jääksid kõrvale ühelt etapilt.

Anderson usub, et FIA mõistab neid ja loodab US F1 kõigest hoolimata siiski stardirivis näha.

„Ma eeldan, et kõik on võimalik,” kui mehelt küsiti trahvide kohta etappidelt puudumise tõttu. „Aga mis oleks selle mõte? Miks nad peaksid võtma meilt eesõiguse seetõttu, et meil on lennanud esimene kivi teele?”

„See ei ole kindlasti sõnum, mida ma neilt saaks. Nad tahavad meid aidata, mitte välja lüüa.”

Andersoni väitel on nii teine asutaja Peter Windsor ja investor Chad Hurley, kes on üks YouTube'i omanikke, endiselt seotud projektiga.

Ameeriklase sõnul on neil raskusi, kuna sponsorlepingud tuleks kiiresti sõlmida: „Meil on tähtaeg ja kui saame vastuse, et meid toetatkse, kiiresti, siis saame jätkata.” Kui selleks peaks kuluma veel nädal või kaks, siis on see tagasilöök ka meile," lisas ta.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


21 Veeb 2010 13:44
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: 2010. hooaja meeskonnad/sõitjad ja nendega seonduvad kõlakad
Soucek palgati Virgin Racingu uueks varusõitjaks

Teisipäeval teatati, et vormel 2 sarja meister Andy Soucekist saab Virgin Racingu 2010. aasta reservpiloot.

Algul kinnitati Virgini varusõitjaks portugallane Alvaro Parente, kellel tekkis probleeme sponsorrahadega ja seepärast vahetati ta välja Soucekiga. Juba eelnevalt püüdles Soucek vormel 1 sarja suunas ning teda seostati Campos Meta võistkonnaga.

„Olen põnevil, et saan Virgin Racinguga liituda,” lausus Soucek. „See koht pakub mulle suurepärase võimaluse vormel 1 sarja õhkkonnaga kohanemiseks, kus ka mu pikaajalised eesmärgid paiknevad.”

„Ootan Timo Glockilt ja Lucas di Grassilt õpetussõnu ning igasuguse informatsiooni saamist läbi inseneride ja simulaatori.”

„Sooviksin tänada John Boothi ja Nick Wirthi, kuna nad on tunnustanud mind mu karjääri tähtsal hetkel.”

„Põnev ja väga motiveeriv on olla uue tiimi osaks ja loodan, et aitan oma kogemustega vormeli arendusele kaasa, et me võimalikult kiiresti edasi areneks.”

Soucek viibib sel nädalal toimuvatel Barcelona testimistel ning vajaduse tekkimisel asendab põhipiloote Timo Glocki ja Lucas di Grassit.

Stefan GP pidi Portugali testimise ära jätma

Stefan GP võistkond pidi Portugali eratestimised ära jätma, kuna nad ei saanud vajalikke rehve.

Vormel 1 sarja poole pürgiv Serbia võistkond sai oma vormeli juba eelmisel nädalal valmis ja lootis sel nädalal Portimao rajal esimesed ringid läbida, kuid viimasel hetkel ütles alt ära rehve tarniv Bridgestone.

Bridgestone peab tagama vormel 1 rehve vaid neile, kes osalevad käesoleval hooajal, seega kõige paremaid rehve poleks Stefan GP saanud nagunii kasutada, aga loodeti kruvida alla GP2 sarjas kasutatavad jalavarjud, mida ei suutnud Bridgestone nii lühikese etteteatamisega tagada.

Kuna Stefan GP omanik Zoran Stefanovic keeldus proovimast sõita halvemate rehvidega kui vormel 1 või GP2, siis jäeti testimine ära.

„Me ei saa hetkel testida ja püüame lahendust leida,” lausus Stefanovic. „Meil pole rehve ja ei hakka testima nendega, mis ei pea meie vormeli täiskiirusele vastu.”

„Nüüd peame vaatama, mis on meie valikud, kuid kindlasti peame midagi selle olukorra lahendamiseks ette võtma.”

Kuigi Stefan GP on juba mitu kuud püüdlenud 2010. aasta osalemispääsu suunas, siis nende sõnul on asi endiselt ebaselge, kuigi US F1 tiim palus hiljuti vabastust neljalt esimeselt võistluselt.

„Ootame lähiajal olukorra selginemist. Kõik teavad, et osadel tiimidel on teatud probleemid ja meie ootame asjasse selgust.”

Lisaks lootis Stefanovic lähinädalate jooksul piloodid kinnitada.

„Oleme juba Kazuki Nakajimaga kokkuleppele saanud ja ootame sarnast olukorda Jacques Villeneuve’i puhul. Minu arvates on see meile hea otsus.”

Virgin Racing tunnistas testprogrammist mahajäämist

Virgin Racingu tehnikadirektor Nick Wirth tunnistas, et pidev hüdraulika probleem segas neil tõsiselt eelmise nädala testiprogrammi läbimist.

Wirthi sõnul plaaniti sel nädalal Barcelonas kasutada aerodünaamilisi uuendusi, aga kuna Lucas di Grassi ja Timo Glock läbisid kahe peale Jerezi nelja päeva jooksul vaid 144 ringi kokku, siis jätkatakse töökindluse arendamise kallal.

„Kindlasti on olnud raske nädal,” lausus Wirth Jerezi testimise kohta. „Me ei suutnud kuidagi olemasolevate vahenditega hüdraulikaprobleemi lahendada ning seepärast segas see meid kogu testimise vältel.”

„Probleem lasub selles, et hüdraulika õli lekke tõttu ei saa me väga palju ringe järjest läbida ning seepärast peame masinale tehasest uuendusi peale panema, mis probleemi lahendaks.”

„Nüüd peame jätkama töökindluse kallal töötamist, kuigi oleksime tahtnud Bahreiniks mõeldud aerodünaamilisi uuendusi Barcelonas kasutada. See muudatus tähendab, et aerodünaamika uuendused kruvitakse just esimesel võistlusel külge.”

Kui Wirth tunnistas testipäevade ebaõnne, siis sellest hoolimata oli tal palju usku VR-01 vormeli kiirusesse.

„Positiivsest küljest oleme tegelikult palju ettevalmistusi võistluse tarbeks läbinud ning vormeli potentsiaal on kütusekoguseid ja seadistuses tehtud väikeseid muudatusi arvestades väga hea olnud. Me ei läbinud ühtegi ringi tühja paagiga. Pole mõtet ühel probleemil kogu moraali alla langetada, kuna tegelikult on arendustöö väga hästi alanud.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


23 Veeb 2010 15:37
Profiil
Näita postitusi viimasest:  Sorteeri:  
Postita uus teema Vasta teemale  [ 120 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik ajad on UTC + 3 tundi


Kes on online

Kaustajad vaatamas seda foorumit: Pole registreeritud kasutajaid ja 1 külaline


Sa ei saa postitada uusi teemasid siia foorumisse
Sa ei saa vastata teemadele siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada manuseid siin foorumis

Otsi:
Hüppa lehele:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.