Tehnikafoorum
http://yx.yx.ee/tehnikafoorum/

Mclaren
http://yx.yx.ee/tehnikafoorum/viewtopic.php?f=30&t=362
Lehekülg 1/19

Autor:  Urmo [ 05 Mai 2006 19:07 ]
Postituse teema:  Mclaren

Tõenäoliselt on siis selline Mclaren aastal 2007, Dennis tegi (nagu pildil näha) diidli Vodafonega juba suht ammu tagasi, ehk siis 80.nds coming back, for mclaren :D

Pilt

Autor:  Siim [ 05 Mai 2006 19:15 ]
Postituse teema: 

Tahab veidi harjumist, aga jah ´80-ndad siis tulevad tõesti tagasi Mäkile. :) Usun, et kui näeks asja juba valmis kujul, oleks pilt üsna kena.

Autor:  Janec [ 05 Mai 2006 19:33 ]
Postituse teema: 

Kui veel valge värvi asemel Kroom on nagu seda on see hooaeg siis on asi ikka väga kena.

Autor:  Siim [ 05 Mai 2006 19:59 ]
Postituse teema: 

Sel hooajal on probleem eristada MF1 masinaid Mäkkidest, siis 2007 võib tulla asi Toyoga üsna sarnane. Ehk see kroom päästab jah.

Autor:  Urmo [ 05 Mai 2006 20:02 ]
Postituse teema: 

Suhteliselt tobe et Toyota on tegelt maha kopeerinud selle endise Mclareni värvilahenduse, mina arvan et Toyota peaks enda oma ära muutma!

Autor:  Janec [ 08 Mai 2006 13:54 ]
Postituse teema: 

Mind hakkab vaikselt ära tüütama see Mclareni saaga. Kui saadakse masin vastupidavaks ehitatid siis liigub ta nagu tigu rajal. Aga kui on masin kiire siis ei pea ta lihtsalt enam vastu. Ning see on kestnud juba aastaid. 2004 aasta oli lihtsalt pehmelt öeldes suur katastroof. 2005 oli masin väga kiire vist isegi kõige kiirem sarjas. Aga vastupidavus oli alla igasugu arvestust. See hooaeg peab masin vastu eeskujulikult AGA kiirust ei ole ollagi. Ma lihtsalt ei saa aru millest see tuleb.

Autor:  Siim [ 08 Mai 2006 14:00 ]
Postituse teema: 

Ise olen avastanud end juba mitmendat hooaega järjest mõtlemast, et see hooaeg läks jälle aia taha, aga küll mehed õpivad ja järgmine hooaeg on tiim kindlasti tasemel, aga võta näpust. :(

Autor:  Urmo [ 08 Mai 2006 20:05 ]
Postituse teema: 

Eks oma jagu ole ikka kõigel. 2005 aastal ohverdas Mclaren vastupidavuse kiirusele, nagu ka Haug ise ütles. Ilmselt sinna jäi ka MM tiitel, aga samas vaevalt et see tehnika säästlikuma versiooni puhul nii kiire oleks....tänavu tegi muidugi McLaren kõik et saada vastupidavuse probleemidest lahti saada, aga kiirust jh ple..

Autor:  Siim [ 15 Mai 2006 16:45 ]
Postituse teema: 

Kardan, et Barcelona GP teema all tekkinud arutelu Kimi võimalikust liikumisest on ikka vägagi päevakohane.
Ise arvan, et Kimi liikumine on üsna kindel. Mees on liiga palju pidanud ses autos pettuma. Mingil hetkel ei kaalu isegi suurem rahahunnik asja üles. Seda enam, et McLaren on Kimi suhtes üsna äraootaval seisukohal ja praegu küll ei tõtta teda väga kinni hoidma.

Autor:  Siim [ 16 Aug 2006 09:41 ]
Postituse teema: 

Käib kõmu, et Mercedes plaanib oma osalust suurendada praeguselt 40%-lt 70-80 protsendini. Tiim on tunnistanud oma kasvavat frustratsiooni seoses sellega, et nad pole suutnud võita ühtegi MM tiitlit peale aastat 1999.
On isegi üsna tõenäoline, et Mercedes võtab asja üle täies mahus. Mercedes ei olevat sugugi rahul McLareniga viimaste aastate jooksul. Enne kõike on siis asja taga Mercedese emafirma DaimlerChrysler. Veel lisati, et üsna suurt eeskuju on nädanud üles konkurent BMW, kes on väga edukalt arenenud peale liitumist Sauberiga.
täielik üle võtmine peaks maksma minema umber 400 milj. dollarit. Siiski ei loobuta McLarenist lõplikult. Koostöö jätkub SLR tänava superautode arendamise vallas.

crash.net

Autor:  Janec [ 16 Aug 2006 11:48 ]
Postituse teema: 

Siis peaks nimi kah vist muutuma. Jääb vist anult Mercedes

Autor:  Urmo [ 16 Aug 2006 16:08 ]
Postituse teema: 

Kolin Wrote:
Siis peaks nimi kah vist muutuma. Jääb vist anult Mercedes


See oleks sama hea kui EEsti maastikult kaoks korvpalliklubi nime all KALEV või siis kaoks Manchester United vms saite minust aru :)
igatahes, McLareni kadumine oleks katastroof, nii ajalooline tiim peaks jääma, kui Norbert haug ja Mercedes soovivad oma tiimi, siis miks ei tee nad seda, jätku mootor Mäkile ja tehku tiim Mercedes/Direxiv nagu siin vahepeal räägiti... see oleks ju sama hea, vahe oleks ainult selles, et nii direxiv kui ka mclaren kasutaks mercedese mootoreid ja direxiv oleks muidugi poole kehvem meeskond, kuna nad ei saaks mclareni parimaid tiimijuhte ja kontstruktoreid omale, kui nad aga Mclareni omale saaks, saaksid nad kõik praegused tehnikageeniused omale :!:

Autor:  Siim [ 16 Aug 2006 16:35 ]
Postituse teema: 

Kuidagi tühi oleks küll jah see nimi ilma McLaren-ita.

Autor:  Janec [ 16 Aug 2006 18:17 ]
Postituse teema: 

Direxiv ei saa enam liituda enam F1 sarjaga. Sina Greystone kui F1 ekspert peaks teadma ka põhjuseid mika nad ei saa enam liituda F1-ga. Kui ei ta siis võin selgitada- Põhjus on lihtne üle 12 meeskonna ei saa osaleda sarjas põhjusel, et ei jätku pokse kõigile meeskondadele. Praegu on 11 meeskonda sarjas. Aga juba järgmien hooaeg on neid meeskondasi 12 uueks tuliaks on Prodrive. Seega ei jagu hetkel Direxivile kohta sarjas. Juhul kui keegi peaks sarjast jalga laskma siis on jälle võimalus uutel tulijatel sarjaga liituda

Autor:  Urmo [ 16 Aug 2006 21:34 ]
Postituse teema: 

Kolin Wrote:
Direxiv ei saa enam liituda enam F1 sarjaga. Sina Greystone kui F1 ekspert peaks teadma ka põhjuseid mika nad ei saa enam liituda F1-ga. Kui ei ta siis võin selgitada- Põhjus on lihtne üle 12 meeskonna ei saa osaleda sarjas põhjusel, et ei jätku pokse kõigile meeskondadele. Praegu on 11 meeskonda sarjas. Aga juba järgmien hooaeg on neid meeskondasi 12 uueks tuliaks on Prodrive. Seega ei jagu hetkel Direxivile kohta sarjas. Juhul kui keegi peaks sarjast jalga laskma siis on jälle võimalus uutel tulijatel sarjaga liituda

Irf, seda ma tean küll et 12 meeskona saab f1es vaid olla, seda on isegi Frank Williams isiklikult õelnud :) , point on selles, et sellest pole ma kuulnud et Prodive on kindlalt järgmine aasta, ma käisin vahepeal pikalt ära, ehk tuli see uudis siis?`Prodive tuleb f1te siis tähendab et ka David Richards jah?! Aniway, Mercedes vingugu vähem, BMWst sain ma täiesti aru kui nemad williamsi juurest lahku lõid, vaadake 2004 ja 2005 aastast masendav, 2000-2003 aastad olid lootustandvad ja tundus et kohe-kohe see kooslus võtab tiitli aga ei, Mercedesel poleks küll vaja nii palju vigiseda, vaadaku eelmist aastat, tiitlikonkurents ja võite hooaja peale 10, mis on üks rohkem kui Renaultil...
aga jah vabandan siis tõesti selle direxivi Mclareni duubeltiimi jutu pärast, polnud Prodive tulemist tõesti kuulnud veel :shock:

Autor:  Janec [ 16 Aug 2006 22:38 ]
Postituse teema: 

Jah Prodrive on järgmine hooaeg F1-es

Autor:  Siim [ 15 Sept 2006 13:01 ]
Postituse teema: 

Pilt

McLaren on kaalumas võimalust lasta käiku oma protezee, Lewis Hamilton. McLaren teab, et tegemist on väga kiire mustanahalise piloodiga, aga F1 autot pole mees siiski testinud ja seega oleks veidi riskantne võtta n.ö puhaste paberitega mees ja panna ta F1 võistlustulle.

Autor:  Janec [ 15 Sept 2006 15:18 ]
Postituse teema: 

Ega jah kõigepealt peab ta läbima 300 km testi,et saada superlisents.

Autor:  Alex [ 11 Okt 2006 18:34 ]
Postituse teema: 

Mhh. Ei tea, mida McLaren 2007 saavutada võib: kaks uut sõitjat ning Adrian Neweyt kah enam pole, kes veel 2006. auto ehitas. Huvitav, kas 2007 ikka võidu kätte saavad erinevalt 2006st? :o

Autor:  Siim [ 11 Okt 2006 18:51 ]
Postituse teema: 

McLarenil oleks küll viimane aeg tuhast tõusta, kuigi ma ei tea mis ime läbi.

Autor:  Mairo [ 11 Okt 2006 19:05 ]
Postituse teema: 

Kolin Wrote:
Jah Prodrive on järgmine hooaeg F1-es


Prodrive liitub siiski 2008, kuna 2007 nad maksavad alles liitumis tasu.
Ja asja point on selles, et Prodrive liitub 2008, kuna siis saab auto osta, mitte ei pea ise tegema.

Aga jah, loodan, et McLarenil hakkab ka minema ja näeb tihedat võitlust järgmisel hooajal, eriti vastupidavusega tuleb neil midagi ette võtta.

Autor:  Siim [ 11 Okt 2006 19:09 ]
Postituse teema: 

Eks McLareni häda on see sama, mille pärast Newey sealt ära läks: suur korporatsioon, liiga palju otsustajaid, jäik pürokraatia. Kõik see on kiirele arengule tõeliseks piduriks.

Autor:  Mairo [ 18 Okt 2006 07:11 ]
Postituse teema: 

McLaren tutvustab uut autot 14. jaanuaril Valencias
17.10.2006

Vormel-1 sarjas võistlev McLaren-Mercedes tutvustab oma järgmise aasta auto mudelit 14. jaanuaril Valencias.
Meeskond viibib samal ajal Valencias ka testisõitudel. McLareni põhipiloodiks saab tuleval hooajal hispaanlane Fernando Alonso, teise sõitja koht on veel lahtine.

ETV SPORT

Autor:  Urmo [ 18 Okt 2006 16:53 ]
Postituse teema: 

s*ttagi, kui ma selle auto juures enam üldse midagi usun, siis seda et see on 2 aastat järjest iluuuus :P

Autor:  Arvi [ 31 Okt 2006 22:12 ]
Postituse teema: 

McLareni suurtoetajate sekka astus Hispaania pangaettevõte
Hispaania Santander Bankist sai McLareni vormel-1 meeskonna sponsor. Teisipäeva hommikul uue toetajaga lepingu sõlmimisest teatanud McLaren kirjutas vaid nädal tagasi alla sponsorlepingule Hispaania kindlustusfirmaga Mutua Madrilena.
Kohaliku ajakirjanduse andmeil liitub Santander meeskonnaga uuest hooajast, mil McLareni vormelit hakkab juhtima hispaanlane Fernando Alonso ning toob tiimi kontosse 10 miljonit eurot.
„Mul on äärmiselt hea meel, et Santander meid spondeerima soostus. Oleme mõlemad dünaamilised ning ambitsioonikad,” lausus Ron Dennis.

http://www.f1racing.net

Lehekülg 1/19 Kõik ajad on UTC + 3 tundi
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/