Hetke kellaeg on 12 Mai 2024 20:49

Kõik ajad on UTC + 3 tundi




Postita uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
 Bahrein, Sakhir [12.-14. märts 2010] 
Autor Sõnum
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Bahrein, Sakhir [12.-14. märts 2010]
Bahreini kvalifikatsiooni järgsed kommentaarid

Sellest hooajast teeme iga võistluse ja kvalifikatsiooni järel lühikokkuvõtte, mida piloodid arvasid.

Sebastian Vettel (1. koht – Red Bull Racing)
Oli parimas stardikohas üllatunud ja väga rahul, kuna eilsel päeval ei saanud piisavalt testida. Tänas mehaanikuid ja tiimi talvel tehtud töö eest.

Felipe Massa (2. koht – Ferrari)
Rahul, et pärast rasket hooaega ollakse kiired ja suudetakse taas paremate kohtade eest võidelda. Siiski tuli parim aeg alles viimasel katsel ja eelnevatel kordadel esines väiksemaid probleeme. Ootab rasket võistlust ja kuigi eilne ettevalmistus sujus hästi, siis pole suudetud veel välja nuputada, millised on kõige paremad hetked rehvide vahetamiseks.

Fernando Alonso (3. koht – Ferrari)
Hea meel, et meeskond on kohe hooaja algul konkurentsis, kuigi viimasel kiirel ringil eksis paaris kurvis ja kaotas mõned kümnendikud, millest ka suurem kaotus Felipe Massale.

Lewis Hamilton (4. koht – McLaren)
Väga imestunud kvalifikatsiooni tulemuses, kuigi oli teadlik, et parimate vormelite kiirust veel pole. Peab sõidu võitmist ebatõenäoliseks, kuid loodab stardis oma kohta hoida või parandada. Probleemse kohana tõi rajal välja teise sektori, kus jääb survejõust puudu.

Nico Rosberg (5. koht – Mercedes GP)
Veidi pettunud, kuid jäi tulemusega rahule, sest esimeste sekka end nagunii ei pidanud. Probleemina tõi välja rehvide ülekuumenemise ja kui ühte kurvi jääb pidurdamine hilja peale, siis järgmiste kurvide läbimiseks ei haardu rehvid nii hästi. Loodab võistlusel kolmanda koha pärast heidelda.

Mark Webber (6. koht – Red Bull Racing)
Tulemuses täiesti pettunud ja tunnistas, et sai kirja valel ajal päeva halvima ringi. Viimasel katsel läks 16. kurvini kõik hästi, kuid siis ei suutnud kõike koos hoida, et hea aeg tuleks.

Michael Schumacher (7. koht – Mercedes GP)
Pärast pikka puhkust jäi seitsmenda kohaga rahule ning tõi juhusliku kokkulangemise, kus 1991. aastal debüteeris ta samuti seitsmendalt kohalt. Kiitis uut tiimi ning ootab võistluselt veel paremat tulemust.

Jenson Button (8. koht – McLaren)
Tunnistas, et kvalifikatsiooni algul oli esipiduritega probleeme, mis siiski said lahendatud. Samas jäi ikka miski auto küljes häirima, mida insenerid uurivad. Loodab homme võistlusel esimese kurvi puhtalt läbida.

Robert Kubica (9. koht – Renault)
Jäi rahule, et täideti kolmandasse vooru jõudmise eesmärgi, kuid tunnistas ühtlasi, et soovis paremat näha, kuna eelnevad kaks vooru kulgesid hästi, kuid kolmanda vooru viimase ringi 16. kurvis tekkis suur ülejuhitavus, mis maksis 0.4 sekundit. Võistlusel loodab kohta parandada.

Adrian Sutil (10. koht – Force India)
Kiitis meeskonda hea töö eest, millega saavutati seni hooaja parim algus. Võistlusel loodab paar kohta tõusta ja punktidel lõpetada. Trumbina näeb kõva rehvisegu, mida ainsana esikümnest kasutati ja see võib võistlusel kaasa aidata. Ühtlasi tunnistas, et esimesed kaks vooru kulgesid veidi paremini, kui kasutati pehmet rehvi, kuid auto peaks suurema kütusekogusega väga hea olema.

Rubens Barrichello (11. koht – Williams)
Tunnistas väiksemaid probleeme ja tõi välja vähese testiaja eilsel päeval, kuid siiski saadi kirja loodetust halvem tulemus.

Vitantonio Liuzzi (12. koht – Force India)
Oli tulemuse üle pettunud, sest lootis kolmandasse vooru jõuda. Kui hommikul oli masinaga veel kõik korras, siis kvalifikatsiooni ajal esinesid mingil põhjusel veojõuga probleemid. Loodab, et võistluseks on asi lahendatud ning ootab head võidusõitu.

Nico Hülkenberg (13. koht – Williams)
Lootis oma esimesest kvalifikatsioonist paremat tulemust ja lisas, et masin ei sobinud kuigi hästi ja ise ei suutnud korralikult ringi läbida.

Pedro de la Rosa (14. koht – BMW Sauber)
Pingutas oma viimasel kiirel ringil väga, kuid eksis ja kaotas paar kümnendikku. Ühtlasi ei jäänud tulemusega rahule, kuna loodeti paremat, aga tõdes veel, et pärast eilseid sõite mõisteti, et Bahreini ringrajal tehtud muudatused ei aidanud üldse vormeli esitustele kaasa. Kõigest hoolimata nautis üle kolme aasta kvalifikatsioonis osalemist.

Sebastien Buemi (15. koht – Toro Rosso)
Tunnistas, et oleks võinud ehk paar kümnendikku kiirem olla, kuid jäi igati oodatud tulemusega rahule. Sõidus üritab punktidele jõuda, mis tähendab vähemalt kümnendat kohta.

Kamui Kobayashi (16. koht – BMW Sauber)
Ootas pärast talvisi teste paremat tulemust, kuid tunnistas, et raja uus künklik osa ei sobi nende vormelile. Loodab, et ilm ja rada ei mõjuta homme liiga palju masina rehve, mis võimaldaks kohta parandada ja ehk punktidele jõuda.

Vitali Petrov (17. koht – Renault)
Nautis oma elu esimest vormel 1 kvalifikatsiooni ja jäi tulemusega rahule. Sõidus püüab endast parima anda.

Jaime Alguersuari (18. koht – Toro Rosso)
Lootis teisse vooru jõuda, kuid pingutas oma kiirel ringil üle, millele ei aidanud kaasa ka masina halb haarduvus rajaga. Loodab sõidus paar kohta parandada ja lisas, et järgmisel korral tuleb parem ring kirja saada.

Timo Glock (19. koht – Virgin Racing)
Jäi saavutusega väga rahule, eriti just faktiga, et oldi uutest tiimidest parimad. Tõi välja esimestega 2.7 sekundi suuruse vahe, mida üritatakse vähendada ja tänas tiimi suure töö eest.

Jarno Trulli (20. koht – Lotus)
Hommikust testiaega arvestades jäi tulemusega rahule ning loodab võistluse jooksul piisavalt infot koguda, mis aitaks auto käitumist paremini mõista, sellele lisaks loomulikult ka finišeeruda.

Heikki Kovalainen (21. koht – Lotus)
Jäi oodatud tulemusega rahule ning tunnistas, et ei andnud kvalifikatsioonis endast parimat, kuid usub, et sõidus pääseb auto töökindlus ja potentsiaal paremini esile.

Lucas di Grassi (22. koht – Virgin Racing)
Tänas tiimi ja oli väga rahul, et jõuti terve masinaga vormel 1 starti. Loodab järgmistel kordadel parema esituse teha, kuna sel nädalavahetusel on pidevad probleemid seganud testimist.

Bruno Senna (23. koht – HRT)
Õnnitles meeskonda suure töö eest ja tunneb leevendust, et lõpuks suudeti starti jõuda.

Karun Chandhok (24. koht – HRT)
Ei suutnud uskuda, et sai pärast hommikusi probleeme kvalifikatsioonis osaleda ning pääseda sõitu. Lisas veel, et tõenäoliselt on ainus piloot vormel 1 ajaloos, kes tegi oma esimesed ringid Grand Prix kvalifikatsioonis. Ühtlasi tänas kogu võistkonda.

http://www.sponest.ee

Tänud Sanchez, et tulemused viitsisid üles riputada :wink:.

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


14 Märts 2010 00:03
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Bahrein, Sakhir [12.-14. märts 2010]
Alguersuari ja de la Rosa said karistada

Pilt
http://www.gpupdate.net

Pedro de la Rosat ja Jaime Alguersuarit tarhviti laupäeval Sakhiris kiiruse ületamise eest boksiteel, kus tuleb sõita 60 km/h sõidukiirusega.

Kaks hispaanlast ületasid kiirust laupäevasel vabatreeningul ning seda vaid mõne minutiliste vahedega. Alguersuari kiiruseks mõõdeti 61,2 km/h, ning selle tagajärjeks oli 400 euro suurune trahv ja kaasmaalase de la Rosa kiiruseks saadi lausa 69,2 km/h ja sellise rikkumise karistuseks on 2000 eurone trahvikviitung.

Kiirusepiirangud boksialas võeti kasutusele pärast 1994. aasta San Marino Grand Prix’d, mis on üks kõige mustemaid nädalavahetusi vormel üks ajaloos üleüldse. Piloodid peavad piiratud kiirusel sõitma alates boksialasse sisenemisel, mida tähistab valge joon ning kuni boksialast väljumiseni, mida tähistab samuti valge joon.

Massa vormelil vahetatakse mootor

Pilt
http://www.gpupdate.net

Ferrari vahetab enne hooaja avastarti Bahreini GP-l Felipe Massa vormelil mootorit. Brasiillane, kes on Sakhiris kahel korral võidutsenud, saavutas ajasõidus teise tulemuse, jäädes alla vaid Sebastian Vettelile, kuid Massale ei järgne jõuallika vahetuse tagajärjel karistust.

Vanade reeglite alusel pidanuks ühe piloodi mootor vastu pidama kaks võistlusnädalavahetust ning Massa oleks võistlusele startinud 10 kohta tagant poolt. Alates eelmisest hooajast on ühel võistlejal kasutada kaheksa mootorit terve hooaja peale.

Kuid praegu kehtivate reeglitega Massa karistada ei saa, sest 10 kohalise tagandamise karistuse saaks talle määrata alles siis, kui piloot hakkaks kasutama üheksandat mootorit hooaja jooksul.

Ferrari andis mõista, et Massa vormelil vahetatakse mootor vaid ohutuse mõttes ning nad võivad seda mootorit edasi kasutada tulevastel vabatreeningutel.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


14 Märts 2010 12:05
Profiil
master
master
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Jaan 2006 19:14
Postitusi: 2991
Asukoht: Viljandi | Helsinki
Postitus Re: Bahrein, Sakhir [12.-14. märts 2010]
Mõni targem võiks linke visata kuskohast saaks normaalse kvaliteediga (kui üldse saab) live-ülekannet näha, VSB mul puudub :evil:


14 Märts 2010 12:26
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Bahrein, Sakhir [12.-14. märts 2010]
BAHREINI GRAND PRIX

Pilt
http://www.gpupdate.net

2010. aasta avaetapil Bahreinis võttis kaksikvõidu Ferrari meeskond. Esimesena veeres üle finišijoone uues meeskonnas debüteeriv Fernando Alonso ning 16 sekundit hiljem ka Felipe Massa. Nendele järgnes McLareni esipiloot Lewis Hamilton ja neljas oli suure osa sõidust liidripositsioonil sõitnud Sebastian Vettel Red Bullil.

Punktikohale jõudsid veel Rosberg ja Schumacher Mercedes GP-l, seitsmes oli valitsev maailmameister Jenson Button McLarenil, kaheksas Webber Red Bullil, üheksas Liuzzi Force Indial ning kümnes Rubens Barrichello Williamsil.

Seoses uute reeglitega oodati senisest tunduvalt põnevamat võidusõitu. Reaalsuses aga sai esimeste ringide jooksul selgeks, et ülipõnevat vaatemängu oodata ei ole. Esimeses kurvis sooritas Fernando Alonso oma meeskonnakaaslasest möödasõidu ning tõusis teiseks. Lisaks viskas Mark Webberi Red Bulli mootor välja ühe suitsupahvaku.

Adrian Sutilil oli kerge kokkupuude stardis ühe Renault'ga ning seetõttu langes ta võistljeaterivis tahapoole ning kaotas võimaluse punktidele heidelda.

Juba teisel ringil pidi võistluse pooleli jätma Hispania Racingu piloot Karun Chandhok, kes sõitis üle äärekivi ja kaotas auto üle kontrolli. See põhjustas omakorda kokkupõrke, mille tulemusena mees oli sunnitud esitiiva kaotuse tõttu katkestama. Järgmisel ringil pakkus vaatajatele pisut vaatemängu Nico Hülkenberg, kes sooritas rajal pirueti, samal hetkel jättis võistluse pooleli Virgini piloot Lucas di Grassi.

„Tõenäoliselt oli probleeme hüdraulikaga, kuid me peame seda veel kontrollima,” sõnas di Grassi pärast katkestamist.

14. ringil tuli boksi Renault' piloot venelane Vitali Petrov, kelle autoga tekkis aga boksis probleeme. Autot ei saadud pärast peatust enam käima ning nii oli ka tema sunnitud võistlusest kõrvale jääma. Samal ajal algasid ka esimesed ja enamikule ka viimased boksipeatused. Virgini päev lõppes Timo Glocki garaažisõiduga.

19. ringi lõpuks oli katkestanud ka Bruno Senna HRT-l, mis tähendas, et võistlustulle oli uustulnukatest jäänud vaid Lotus, kes suutis ka lõpuni vastu pidada. Esimeste peatustega sai Lewis Hamilton mööda Rosbergist ning vahepeal hakkas ka Schumacher oma meeskonnakaaslasele lähenema, kuid kinni teda siiski ei püüdnud.

29. ringil suundus Pedro de la Rosa oma BMW Sauberiga boksi, mis andis märku sellest, et teda vaevasid probleemid. Mehe auto veeretatigi garaaži ning oli sellega võistluse 7. katkestaja.

34. ringil hakkasid Vetteli Red Bulli vaevama probleemid ning ta teatas ka meeskonnale raadio teel, et autost kaob jõud. Paari ringi pärast jõudis järele Ferraritandem ning mõlemad ka möödusid Vettelist, samaga sai hakkama lisaks veel Lewis Hamilton.

Veel enne lõppu teatati Nico Rosbergile, et tal on võimalus Vettelist mööda saada, kuid sakslane oma võimalust ära kasutada ei suutnud. Kuigi Jarno Trulli ringiajad langesid drastiliselt hüdraulikaprobleemide tõttu, otsustas meeskond siiski mõlemal masinal lasta finišini sõita ning nii teeniti 15. ja 17. koht. Nende vahele jäi veel viimane katkestaja Sebastien Buemi, kes tegelikult võistluse katkestas, aga ometi lõpuprotokollis koha sai.

1 F. Alonso Ferrari 1:39:20.396
2 F. Massa Ferrari +16.0
3 L. Hamilton McLaren +23.1
4 S. Vettel Red Bull +38.7
5 N. Rosberg Mercedes +40.2
6 M. Schumacher Mercedes +44.1
7 J. Button McLaren +45.2
8 M. Webber Red Bull +46.3
9 V. Liuzzi Force India +53.0
10 R. Barrichello Williams +62.4
11 R. Kubica Renault +69.0
12 A. Sutil Force India +82.9
13 J. Alguersuari Toro Rosso +92.6
14 N. Hülkenberg Williams +1 ring
15 H. Kovalainen Lotus +2 ringi
16 S. Buemi Toro Rosso +3 ringi
17 J. Trulli Lotus +3 ringi

R P. de la Rosa Sauber +21 ringi
R B. Senna Hispania +32 ringi
R T. Glock Virgin +33 ringi
R V. Petrov Renault +36 ringi
R K. Kobayashi Sauber +38 ringi
R L. di Grassi Virgin +47 ringi
R K. Chandhok Hispania +48 ringi

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


14 Märts 2010 17:26
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus Re: Bahrein, Sakhir [12.-14. märts 2010]
Noh avapauk siis on antud. Ootasin veidi rohkem põnevust, aga hooaeg veel pikk ees. Loodetavasti jagub pinget.


14 Märts 2010 21:50
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus Re: Bahrein, Sakhir [12.-14. märts 2010]
Massal kästi Alonsost kaugemale hoida

Vormel-1 MM-i avaetapil Bahreinis käskis Ferrari tiimi juhtkond Felipe Massal liidrikohal olnud meeskonnakaaslasest Fernando Alonsost rohkem maha jääda.
Teisel kohal sõitnud Massa oli pärast Sebastien Vettelist möödumist Alonsol kohe sabas, kuid siis hakkas tema vormeli mootor liiga kuumaks minema ja kütust liiga palju kulutama ning seetõttu andis Ferrari tallipealik Stefano Domenicali brasiillasele käsu Alonsoga suurem vahe sisse lasta, vahendab mtv3.fi
"Tekkis võimalus, et Massa ei jõua vormelis oleva kütusekogusega finišisse," sõnas Domenicali.
Teatavasti sellel hooajal GP ajal lisatankmist enam ei toimu. F1 MM-sari hakkas Ferrarile väga edukalt, võitis Alonso ja Massa teine.
MM-i teine etapp toimub kahe nädala pärast Melbourne'is.

delfi sport


15 Märts 2010 21:59
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Bahrein, Sakhir [12.-14. märts 2010]
Schumacheri jaoks polnud Bahreini võistlus erakordselt igav

Pilt
http://www.gpupdate.net

Seitsmekordse vormel 1 maailmameistri Michael Schumacheri arvates polnud Bahreini etapp nii igav, kui seda seni kritiseeritud on.

1991. aastal vormel 1 karjääri alustanud Schumacheri arvates polnud Bahreini võistlus sugugi vähem huvitav kui teised aastad, mil ta võidu sõitis.

„Kui jalgpallis lõpeb mäng 0-0, kas see on siis igav?” mõtiskles Schumacher. „Kui korvpallis on seis 100-100, kas see on siis põnev? Vormel 1 sari pole mootorratastel sõitmine ega korvpall. Vormel 1 sarjas on alati vähe möödumisi olnud. Fännid on aga ikka põnevil. Öelge, millal toimus rohkem möödumisi, vormel 1 sarjas on olukord alati samasugune olnud.”

Samal meelel on Ferrari piloot Fernando Alonso, kes soovitab inimestel veel paar etappi ära vaadata, enne kui mingi otsus langetada.

„Siin seisneb kõik tehnikas, kui täpselt suudavad mehaanikud tegutseda, insenerid töötada ja kõike muud,” lausus hispaanlane. „Rohkem meelelahutust otsivad inimesed peaksid selle üle mõtlema, kas tahavad üldse vormel 1 sarja jälgida.”

Kahe maailmameistriga on ühel meelel veel Renault’s sõitev Robert Kubica: „Põnevuse osas ei arva ma, et tänavu oli Bahrein igavam kui mullu.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


25 Märts 2010 19:42
Profiil
Näita postitusi viimasest:  Sorteeri:  
Postita uus teema Vasta teemale  [ 32 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik ajad on UTC + 3 tundi


Kes on online

Kaustajad vaatamas seda foorumit: Pole registreeritud kasutajaid ja 1 külaline


Sa ei saa postitada uusi teemasid siia foorumisse
Sa ei saa vastata teemadele siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada manuseid siin foorumis

Otsi:
Hüppa lehele:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.