|
Hetke kellaeg on 15 Mai 2024 05:53
|
Vaata vastamata teateid | Vaata aktiivseid teemasid
|
Lehekülg 1/1
|
[ 22 postitust ] |
|
Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
Autor |
Sõnum |
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
FORMULA 1 GROSSER PREIS SANTANDER VON DEUTSCHLAND[RAJASKEEM][RIIGILIPP][INFOT VÕISTLUSE JA RAJA KOHTA]I) Võistlusel peetavaid ringe on 60 II) Võistlusraja pikkus on 5,148km III) Võistluse distants on 308,863km IV) Ringraja rekord on 1:29,468 ning see kuulub sõitjale nimega Michael Schumacher (2004). [PARDAKAAMERA (2007. AASTA)]http://www.youtube.com/watch?v=VK9lDhYFulQ[VÕITJAD 21. SAJANDIL]2007 - Fernando Alonso (McLaren-Mercedes) 2006 - Michael Schumacher (Ferrari) 2005 - Fernando Alonso (Renault) 2004 - Michael Schumacher (Ferrari) 2003 - Ralf Schumacher (Williams-BMW) 2002 - Rubens Barrichello (Ferrari) 2001 - Michael Schumacher (Ferrari) 2000 - Michael Schumacher (Ferrari) [2008. AASTA KVALIFIKATSIOONI ESIKAHEKSA !!!PUUUDUB!!!][2008. AASTA GRAND PRIX ESIKAHEKSA !!!PUUDUB!!!][AJAKAVA: 10.-12. JUULI]1. vabatreening 10. juulil kell 11:00 - 12:30 2. vabatreening 10. juulil kell 15:00 - 16:30 3. vabatreening 11. juulil kell 12:00 - 13:00 Kvalifikatsioon 11. juulil algusega kell 15:00 Võistluse start 12. juulil kell 15:00 [INDIVIDUAALNE ÜLDSEIS ENNE SUURBRITANNIA GP ETAPPI]1 Jenson Button Brawn-Mercedes 64p2 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 41p3 Sebastian Vettel RBR-Renault 39p4 Mark Webber RBR-Renault 35.5p5 Jarno Trulli Toyota 21.5p6 Felipe Massa Ferrari 16p7 Nico Rosberg Williams-Toyota 15,5p8 Timo Glock Toyota 13p9 Fernando Alonso Renault 11p10 Kimi Räikkönen Ferrari 10p11 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 9p12 Nick Heidfeld BMW Sauber 6p13 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 4p14 Sebastien Buemi STR-Ferrari 3p15 Robert Kubica BMW Sauber 2p16 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 2p17 Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 0p18 Adrian Sutil Force India-Mercedes 0p19 Nelsinho Piquet Renault 0p20 Kazuki Nakajima Williams-Toyota 0p[MEESKONDLIK ÜLDSEIS ENNE SUURBRITANNIA GP ETAPPI]1 Brawn-Mercedes 105p 2 RBR-Renault 74.5p 3 Toyota 34.5p 4 Ferrari 26p 5 Williams-Toyota 15.5p 6 McLaren-Mercedes 13p 7 Renault 11p 8 BMW Sauber 8p 9 STR-Ferrari 5p 10 Force India-Mercedes 0p
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
22 Juun 2009 10:42 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
Vihm ähvardab rikkuda Saksamaa vormel-1 MM-etapiIlmaennustuse kohaselt sajab Saksamaal terve nädalavahetuse, kõige hullemat vihmasadu prognoositakse pühapäevase vormel-1 MM-etapi ajaks. Meteoroloogide sõnul hakkab Nürburgis sadama juba täna ning vihm ja jahe ilm jätkuvad ka järgnevatel päevadel, kirjutab Planet-F1. Pühapäevaks lubatakse küll soojemat ilma, ent kogu päevaks ennustatakse tugevat vihmasadu. Tänavu on üks etapp juba tugevas vihmasajus sõidetud, kui Hiina etapil võidutses rasketes oludes Red Bulli piloot Sebastian Vettel. http://www.postimees.ee2009 Saksamaa GP - Eelvaade - Brawn GPhttp://www.gpupdate.netJenson Button:Nürburgring on keeruline rada, aga seal on kaks võtmesõna, mis peaksid tingima meile hea auto. Tegu on suhteliselt aeglase rajaga, millel on palju keskmise kiirusega kurve, mis on omakorda aga BGP 001 tugevuseks. Nürburgring on samuti rada, mis nõuab tugevat pidurdamist, seega peab hea olema ka pidurdusmaadel. Ühe vaba lisanädala vältel on kõik nii meie kui Mercedes-Benzi tehastes väga kõvasti tööd teinud, et valmistuda Saksamaa Grand Prix'ks, kuhu tahame viia auto, mis suudaks teha enamat, kui pettumustvalmistaval Briti Grand Prix'l. Minu viimane esitus Silverstone'is näitas, et auto kiirus on tõeliselt konkurentsis, seega oleme me selle sõidu eel enesekindlad. Ma olen kindel, et me näeme tõeliselt tugevat võitlust oma lähimata rivaalidega ja loodame pakkuda fännidele suurepärase sõiduelamuse. Rubens Barrichello:Ma olen alati nautinud võidusõitu Nürburgringil, sest see pakub sõitjatele tõelist väljakutset. Rajaplaan on selline, mis lubab luua rütmi, kuid samas on huvitavaid künkaid, millest tuleb hoiduda. Ma võitsin sõidu siin 2002. aastalm seega on sellel rajal minu jaoks alati meeldivad mälestused. Ilm võib olla veidi etteaimamatu tänu oma asukohale Eifeli mägede vahel, aga me loodame soojemad temperatuure, kui olid Silverstone'is. Esimene kurv siin on tõeliselt oluline, et saada kirja hea ring. Peab oma asukoha määratlema ääretult täpselt, et sellest kurvist õigesti väljuda. Samas on see ka üks parimaid möödasõidukohti, kuna tihti eksitakse ja selles on võimalik kasu lõigata. Mitmed kurvid Nürburgringil on omavahel seotud, mistõttu on oluline leida õigeid viise kurvi sisenemiseks kogu ringi vältel. Me ei ole siin mitu aastat võistelnud, seega on huvitav teada saada, kuidas on rada läbida hea autoga. 2009 Saksamaa GP - Eelvaade - Toyotahttp://www.gpupdate.netJarno Trulli:Nürburgring on mootorispordis nii kuulus rada ning seetõttu on alati fantastiline sinna minna ja näha vana Nordschleife'i. Uus rada on pisut teistsugune, aga omal moel on ta endiselt väljakutsuv. See on rada, mida ma tegelikult väga hästi tunnen ja mul on olnud seal meeldivaid päevi, eriti 1999. aastal, kui ma lõpetasin F1-s esimest korda poodiumil. Ma olen alati optimistlik ja ootan 10 aasta järel taas võitlust poodiumile. Me näitasime Silverstone'i kvalifikatsioonis, et me oleme konkurentsis, kuigi võistlus oli kohutava algusega. Seega loodan sellelt nädalavahetuselt palju. Meeskonna jaoks on see oluline sõit, sest meie tegas on vaid tunni aja sõidu kaugusel, see motiveerib meid enam. Ma tean, et meil on palju toetajaid ja ma loodan, et näitame neile tulemust, mida nad kõik tahavad. Timo Glock:See on mu koduetapp ja see on esimene kord, kui saan F1 autoga siin võistelda, ma ootan seda väga. Loomulikult ei ole modernsel Nürburgringil mingeid sarnasusi vana Nordschleife'iga, mis oli kirjeldamatu rada. Ma sõitsin seal hiljaaegu Toyota Aurisega ja see oli väga lõbus. Ma naudin tänapäevast Nüburgringi ja olen selle ajaga väga tuttav, kuna ma kasvasin üles saksa võidusõidu keskel. Esimene vormel 1 etapp, millel ma kaasa tegin, oli 2000. aastal Nürburgringil, mil ma osalesin ühel toetussõidul ja seega tulen sellele nädalavahetusel vastu erilise tundega. On üllatav, et juba pool hooajast saab läbi - see on läinud nii kiiresti. Mul on olnud mõningaid häid sõite seni ja on meeldiv võidelda eesotsas nii tihti. See nädalavahetus on järjekordne katsumus, mida ma ei suuda ära oodata. 2009 Saksamaa GP - Eelvaade - Ferrarihttp://www.gpupdate.netFelipe Massa:Neljapäeval saabun ma Nürburgringile ja ma ootan F60 rooli naasmist. Selle raja plaan peaks paremini sobima, kui Silverstone'i kiired kurvid. Palju oleneb sellest, kuidas me rehvid tööle saame, kuigi meil on ka uusi komponente, mida me Kimiga reedel katsetame. On võimatu öelda, mida me sellelt nädalavahetuselt saavutada loodame. Esimest poolt hooajast oli väga keeruline ennustada ja ma ei näe mingit põhjust, miks see peaks muutuma hooaja teise poolde suundudes. Kimi Räikkönen:Reaalsus on see, et me ei looda sellel aastal võitu. Meil on endiselt väga palju vaja võrreldes liidritega tasa teha. Seetõttu jätkas meeskond tööd ka eelnevate nädalate vältel, et tuua sellele etapile uusi lahendusi. Rada peaks F60 iseloomule paremini sobima kui Silverstone, aga me saame selgema pildi alles reedestel vabatreeningutel. Konkurentsis olemiseks on vaja autot hea juhitavusega, mis on stabiilne pidurdamisel. Alati on keeruline teha ennustusi ja fänidele midagi lubada, aga tänasel päeval oleks poodiumikoht meie jaoks juba hea tulemus arvestades, et sel aastal oleme seal vaid korra olnud. Meie jaoks äärmiselt keerulise hooaja lõpuni on jäänud üheksa etappi. Meie eesmärk on pingutada igal etapil võimalikult palju ja mitte mõelda, mitu punkti liidrid meist ees on. http://www.sponest.ee
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
09 Juul 2009 19:18 |
|
|
Janec
WRC VÄNT
Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47 Postitusi: 9084 Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
VABATREENING NR11 M. Webber Red Bull 1:33.082 2 J. Button Brawn GP 1:33.463 3 F. Massa Ferrari 1:33.745 4 J. Trulli Toyota 1:33.795 5 G. Fisichella Force India F1 1:33.839 6 K. Räikkönen Ferrari 1:33.840 7 N. Rosberg Williams 1:33.902 8 S. Vettel Red Bull 1:33.909 9 K. Nakajima Williams 1:33.952 10 F. Alonso Renault 1:34.148 11 N. Heidfeld BMW 1:34.221 12 R. Barrichello Brawn GP 1:34.227 13 L. Hamilton McLaren 1:34.483 14 R. Kubica BMW 1:34.694 15 N. Piquet jr. Renault 1:34.738 16 S. Bourdais Scuderia Toro Rosso 1:34.827 17 S. Buemi Scuderia Toro Rosso 1:34.878 18 H. Kovalainen McLaren 1:34.893 19 T. Glock Toyota 1:34.911 20 A. Sutil Force India F1 1:35.092 Allikas: http://f1.gpupdate.net/en/Photo: http://f1.gpupdate.net/en/
_________________ Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.
|
10 Juul 2009 12:57 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
II VABATREENING
1 L. Hamilton McLaren 1:32.149 23 2 S. Vettel Red Bull 1:32.331 31 3 J. Button Brawn GP 1:32.369 32 4 M. Webber Red Bull 1:32.480 28 5 J. Trulli Toyota 1:32.511 32 6 A. Sutil Force India 1:32.585 32 7 R. Barrichello Brawn GP 1:32.664 26 8 F. Alonso Renault 1:32.774 24 9 K. Nakajima Williams 1:32.872 32 10 N. Piquet Renault 1:32.992 29 11 N. Heidfeld BMW 1:33.012 36 12 F. Massa Ferrari 1:33.052 34 13 N. Rosberg Williams 1:33.128 34 14 R. Kubica BMW 1:33.161 28 15 T. Glock Toyota 1:33.172 34 16 K. Räikkönen Ferrari 1:33.182 29 17 H. Kovalainen McLaren 1:33.724 27 18 S. Buemi Toro Rosso 1:33.903 30 19 S. Bourdais Toro Rosso 1:34.025 30 20 G. Fisichella Force India 1:38.877 3
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
10 Juul 2009 16:39 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
Reedese päeva kokkuvõteI VT: Mark Webber oli reede hommikul kiireimhttp://www.gpupdate.netMark Webber näitas reedesel esimesel vabatreeningul kiireimat aega. Saksamaa GP eel peetud treeningul edestas Nürburgringil MM-sarja liidrit Jenson Buttonit. Red Bulli teisel piloodil Sebastian Vettelil oli täna nukker päev, sest tema autot vaevasid tehnilised probleemid. Asfaltkate oli täna üsna jahe - vaid 11 kraadi, temperatuur küll treeningu edenedes tõusis. Pisut oli ka vihma ning kui pool tundi oli möödas, katsetas valitsev maailmameister Lewis Hamilton ka vahepealse ilma rehve. Mark Webber valitses ajatabeli tipus pea kogu hommikupooliku - tema parimaks ajaks jäi 1:33.082. Button oli aga teisel kohal juba neli kümnendikku aeglasem. Kohalikul kangelasel Vettelili tekkisid probleemid elektroonikaga raja esimeses kurvis ning peagi liitus temaga samas kohas ka Adrian Sutil, kelle masina käigukast üles ütles. Teised sakslased Rosberg, Heidfeld ja Glock lõpetasid vastavalt 7., 11. ja 19. kohal. Sutil suutis viimasel hetkel veel läbida kiire ringi ning tõusis sellega koguni 8. kohale. Kolmandat tulemust näitas Felipe Massa Ferrarile, kellele järgnesid Jarno Trulli ning Giancarlo Fisichella. Tundub, et Force Indiad on sel rajal päris heas hoos. Brawni teine piloot Rubens Barrichello näitas alles 12. aega. II VT: Hamilton naases taas tippu http://www.gpupdate.netMcLaren pakkus oma fännidele meeldiva üllatuse, kui Lewis Hamilton kvalifitseerus Saksamaa GP eelsel teisel vabatreeningul edetabeli tippu. Britt edestas Sebastian Vettelit, kellele järgnesid Jenson Button ja Mark Webber. Treeningut häiris ka vihm, kuid ennustuste kohaselt on vihma oodata kogu nädalavahetuse vältel. Hamiltoni parim aeg oli 1:32.149. Enamus sõitjaid kasutasid ka vahepealse ilma rehve ja tõenäoliselt läheb neid veel sel nädalavahetusel vaja. Giancarlo Fisichella tegi kohe treeningu algul avarii, kui sõitis Kumho Kurves barjääridesse ja vigastas autol nii esimist kui tagumist osa. Meeskonnakaaslane Adrian Sutil tegi pärast hommikust ebaõnnestumist käigukasti tõttu kodupublikule meeldiva üllatuse ja lõpetas kuuendal kohal. Täna pärastlõunal näitas neljandat aega Red Bulli teine piloot Mark Webber, kellele järgnes Jarno Trulli. Itaallasest Toyota piloodil oli täna probleeme aga 1. ja 4. kurvi läbimisega ja ta tegi mõlemas ka pirueti. Treeningu keskpaigas vaevlesid mitmed sõitjad pidavusprobleemide käes, sest Bridgestone'i kõvem rehvisegu sel etapil eriti hea pidamisega ei ole. See sai saatuslikuks ka Rubens Barrichellole, kes lõpetas alles 7. kohal, talle järgnesid Alonso ja Nakajima. Jaapanlasel oli probleeme Coca-Cola kurvi läbimisega, kus ta raja kõrvalt ka lisa käis võtmas. Esikümnesse mahtusid veel Nelson Piquet junior ja Nick Heidfeld, kellest viimane läbis täna ka kõige enam ringe. Nii Ferrari piloodid kui ka McLareni teine piloot Heikki Kovalainen pidid leppima kohtadega alles teise kümne lõpuosas. http://www.sponest.ee
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
10 Juul 2009 21:42 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
3. vabatreening: vahekorrad on muutumas?Saksamaa GP eelne viimane vabatreening lõppes pisut üllatavate tulemustega. Nimelt oli seis treeningu lõpus sarnane eelmise aasta tulemustega. Kiireimaks osutus taas britt McLarenil. Hamilton sõitis välja aja 1:31.121. Talle järgnes Fernando Alonso ning kolmas koht kuulus Felipe Massale. Neljandale kohale platseerus Vetteli Red Bull, kuid kaotust liidrile oli juba ligi pool sekundit. Tänane ilm oli pisut parem, kui eile, kuid juba treeningu algul ähvardasid ringraja kohal vihmapilved. Kui sõitjad olid saanud kirja esimesed ajad, oli tabeli liider Jenson Button, kellele järgnes Adrian Sutil Force Indial. Lõpuks langesid aga mõlemad Force India piloodid teise kümne keskpaika. Treening möödus ilma vahejuhtumiteta, veidi närvipinget pakkus vaid Piquet, kellel üks kurv läks pisut pikaks. Liidri meeskonnakaaslane Heikki Kovalainen sai täna kirja alles 19. tulemuse, samas kui Massa meeskonnakaaslane Ferraris Kimi Räikkönen üllatas koguni 6. kohaga. Endiselt on probleeme BMWdel: Nick Heidfeld kümnes ja Robert Kubica koguni kaheksateistkümnes. Täna polnud ka heas hoos Brawnid: Button sõitis välja 11. aja ja Barrichellole läks kirja 14. tulemus. Treeningu põhjal tundub, et tõotab tulla põnev võidusõit, kuna mitmed eelmisel aastal domineerinud meeskonnad on taas pakkumas konkurentsi ka punktikohtadel liiklevatele meeskondadele. http://www.sponest.ee1 L. Hamilton McLaren 1:31.121 16 2 F. Alonso Renault 1:31.340 18 3 F. Massa Ferrari 1:31.351 20 4 S. Vettel Red Bull 1:31.542 17 5 M. Webber Red Bull 1:31.610 16 6 K. Räikkönen Ferrari 1:31.615 19 7 J. Trulli Toyota 1:31.620 23 8 N. Rosberg Williams 1:31.690 20 9 K. Nakajima Williams 1:31.731 20 10 N. Heidfeld BMW 1:31.928 21 11 J. Button Brawn 1:32.009 22 12 T. Glock Toyota 1:32.022 20 13 A. Sutil Force India 1:32.104 20 14 R. Barrichello Brawn 1:32.124 13 15 G. Fisichella Force India 1:32.135 21 16 N. Piquet Renault 1:32.223 15 17 S. Buemi Toro Rosso 1:32.239 23 18 R. Kubica BMW 1:32.269 20 19 H. Kovalainen McLaren 1:32.742 18 20 S. Bourdais Toro Rosso 1:32.883 21
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
11 Juul 2009 13:27 |
|
|
saemeez
gold member
Liitunud: 09 Nov 2007 03:18 Postitusi: 1004 Asukoht: Tallinn-Raplamaa
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
_________________ Vormel 1 ei vaja petiseid nagu Alonso ja Piquet!
|
11 Juul 2009 17:00 |
|
|
Arvi
TF Colonel
Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29 Postitusi: 5646 Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
Timo Glock tõsteti eelviimaselt kohalt viimaseks
Toyota vormel-1 piloot Timo Glock sai noomituse ning saadeti kodusel Nürburgringi GP-l stardirivi lõppu, kuna kohtunike hinnangul takistas sakslane kvalifikatsioonisõidus Fernando Alonsot (Renault). Glock sai ajasõidus eelviimase ehk 19. koha, kuid ta peab veel ühe koha loovutama ja laskma mööda ka Toro Rosso sõitja Sebastien Bourdais'. Kohtunikud süüdistasid Glocki hispaanlase Alonso ees liiga aeglases sõidus ning nimetasid seda ohtlikuks käitumiseks.
ERR SPORT / REUTERS
_________________ Juuksuril oli karvane tunne.
|
11 Juul 2009 18:16 |
|
|
Arvi
TF Colonel
Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29 Postitusi: 5646 Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
Kvalli Tulemused:
1. Mark Webber Red Bull 1.32,230 2. Rubens Barrichello Brawn GP + 0,127 3. Jenson Button Brawn GP + 0,243 4. Sebastian Vettel Red Bull + 0,250 5. Lewis Hamilton McLaren + 0,384 6. Heikki Kovalainen McLaren + 1,629 7. Adrian Sutil F. India + 2,084 8. Felipe Massa Ferrari + 2,344 9. Kimi Räikkönen Ferrari + 2,480 10. Nelson Piquet Renault + 2,577 11. Nick Heidfeld BMW 12. Fernando Alonso Renault 13. Kazuki Nakajima Williams 14. Jarno Trulli Toyota 15. Nico Rosberg Williams 16. Robert Kubica BMW 17. Sebastien Buemi T. Rosso 18. G. Fisichella F. India 19. Timo Glock Toyota 20. Sebastien Bourdais T. Rosso
_________________ Juuksuril oli karvane tunne.
|
11 Juul 2009 18:18 |
|
|
Henri
TF Captain
Liitunud: 22 Sept 2006 15:10 Postitusi: 3580 Asukoht: Tallinn
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
RB sai siis 10k EURi trahvi ka
|
11 Juul 2009 18:20 |
|
|
Arvi
TF Colonel
Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29 Postitusi: 5646 Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
Henri Wrote: RB sai siis 10k EURi trahvi ka Mille eest?
_________________ Juuksuril oli karvane tunne.
|
11 Juul 2009 18:39 |
|
|
Henri
TF Captain
Liitunud: 22 Sept 2006 15:10 Postitusi: 3580 Asukoht: Tallinn
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
Vetteli ja Nakajima kokkupõrke eest pit lane-il.
|
11 Juul 2009 18:39 |
|
|
Siim
tehnikafoorum 24/7
Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59 Postitusi: 10579 Asukoht: Rapla
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
Ma ise kvalli ei näinud, aga näha on, et mingid muutused on toimunud. Mäkid on tagasi pildis ja Sutil on mingit imesõitu teinud vaatan
|
11 Juul 2009 21:39 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
Saab näha mis juhtub. Tõsiselt pettunud, et Alonsol asi luhta läks. Kvalifikatsioonis teine kiireim ring, samas kui Piquet Q3-s ja kvali parim aeg oli 15. Kuiva sõidu puhul kukub Sutil kindlasti ära kusagile keskele.
Vähemalt tegid väikesed vihmahood asja tõsiselt põnevaks ja väljasõite jagus.
Loodan vihma.
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
11 Juul 2009 21:40 |
|
|
saemeez
gold member
Liitunud: 09 Nov 2007 03:18 Postitusi: 1004 Asukoht: Tallinn-Raplamaa
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
Kaalude teema tuli küll üllatusena.. Et Brawnid nõnda kerged ja Kovalainen vs Hamilton.. Et Soomlane oma vana künaga nii palju raskem,kuid heas tempos.. Loodan,et ta tõesti uue hingamise leidnud Alonsoga sai ikka nalja.. Vaatasin kvalli üksi ja nägin,et ta sõidab head aega.. Ütlesin endamisi,et sõida välja.. Ja ta kuulaski Muidu kipub vastupidi olema,et kui soovid kellegile halba,siis see juhtub hoopis mõne hea sõitjaga Loodan kuivas ilmas starti ja vihmast finishit.. Nii on kõige huvitamav suur küsimärk on Macid.. Kui nad enam vähem sõidus ka hoos,siis saab homme nalja rajal
_________________ Vormel 1 ei vaja petiseid nagu Alonso ja Piquet!
|
12 Juul 2009 02:48 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
Hommikul sadas ning sarnaseid tingimusi on terve päeva kestel oodata.
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
12 Juul 2009 12:33 |
|
|
rauninho
Rallistaar 2009
Liitunud: 07 Juul 2006 15:58 Postitusi: 3430 Asukoht: Tallinn
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
Sutil 2. kohal praegu.
_________________ TFRBR
|
12 Juul 2009 15:46 |
|
|
Taavi
master
Liitunud: 05 Jaan 2006 19:14 Postitusi: 2991 Asukoht: Viljandi | Helsinki
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
Oli midagi huvitavat ka? Mulle pakub hetkel Tour de France rohkem pinget Ennustus läheb küll päris võssa.
|
12 Juul 2009 17:06 |
|
|
Siim
tehnikafoorum 24/7
Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59 Postitusi: 10579 Asukoht: Rapla
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
Õnnitlused Webberile! Väha hea meel Webberi esimese GP võidu üle. Ferrari kah üle pika aja poodiumil. Suht õnnega pooleks, aga siiski. Kahju, et Hamiltonil asi pekki läks. Oleks tahtnud näha milleks uus auto võimeline on. Lootsin vaikselt, et ehk õnnestub ka Sutil-il korjata esimesed punktid, aga kahjuks ei. Siiralt kahju on Bourdais-st. Ebaõnne rüütel. Kutt ise iagti sümpaatne kutt. Kui nüüd kutile kinga antakse ja Loeb tema koha võtab, siis ma küll väga rõõmus selle üle ei ole. 1 M. Webber Red Bull 1:36:43.310 2 S. Vettel Red Bull + 9.252 3 F. Massa Ferrari + 15.906 4 N. Rosberg Williams + 21.099 5 J. Button Brawn GP + 23.609 6 R. Barrichello Brawn GP + 24.468 7 F. Alonso Renault + 24.888 8 H. Kovalainen McLaren + 58.692 9 T. Glock Toyota + 1:01.457 10 N. Heidfeld BMW + 1:01.925 11 K. Nakajima Williams + 1:02.327 12 G. Fisichella Force India F1 + 1:02.876 13 N. Piquet jr. Renault + 1:08.328 14 R. Kubica BMW + 1:09.555 15 A. Sutil Force India F1 + 1:11.941 16 S. Buemi Scuderia Toro Rosso + 1:30.225 17 J. Trulli Toyota + 1:30.970 18 L. Hamilton McLaren + 1 laps
Did not finish 19 K. Räikkönen Ferrari + 26 laps 20 S. Bourdais Scuderia Toro Rosso + 42 laps
|
12 Juul 2009 19:47 |
|
|
Henri
TF Captain
Liitunud: 22 Sept 2006 15:10 Postitusi: 3580 Asukoht: Tallinn
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
haha, loeb ei võta eales tema kohta. Alguersuari saab ilmselt Ungarist STR-i piloot. Õige kah, Bourdais mõttetu tüüp F1-s. Nagu ka Piquet.
|
12 Juul 2009 20:11 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
Kaks punkti tuli koju, seega igati positiivne asi. On lootust, et Renault on liikuma saadud.
Üks positiivsemaid asju sõidu jooksul oli esimene kurv, kus Hamilton ära koristati.
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
13 Juul 2009 11:36 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Saksamaa, Nürburgring [10.-12. juuli 2009]
Barrichello süüdistab ebaedus täielikult Brawn GP tiimihttp://www.gpupdate.netRubens Barrichello süüdistab oma Brawn GP meeskonda ning brasiillase sõnul näidati Saksamaal, kuidas on lihtne kindlast võidust kaotus teha. Barrichello asus juba esimese kurvi järel võistlust juhtima, kuid langes sõidu käigus Jenson Buttoni järel kuuendale kohale, kuna kasutati ainsatena esimeste seas kolme boksipeatuse taktikat. „Ma pole tänase päevaga üldse rahul,” ütles brasiillane. „Kuna see on väga hea näide, kuidas võistlusel kaotada.” „Tegin kõik, mida pidin. Pidin esikohal esimesse kurvi sisenema ja tegin seda. Siis põhimõtteliselt kaotasin sõidu nende (Brawn GP) pärast. Kui sedasi jätkame, siis kaotame mõlemad meistritiitlid ja see oleks kohutav.” Kuigi kolme peatuse taktika osutus Nürburgringil täiesti valeks, oleks Barrichello suutnud tõenäoliselt neljandal kohal finišeerida, kui poleks teise peatuse ajal tekkinud probleemi kütusetankeriga. „Ausalt öeldes sooviksin praegu lihtsalt lennukisse hüpata ja koju lennata. Ma ühegi tiimiliikmega rääkida, kuna oleks täielik bla, bla, bla, bla… ja ma ei taha seda kuulata. Olen lihtsalt ülimalt pettunud.” Saksamaa etapi järel langes Barrichello punktitabelis mõlema Red Bulli piloodi järel neljandale kohale. Massa loodab hea tulemusega tiimi motiveeridahttp://www.gpupdate.netFelipe Massa loodab, et Saksamaal saavutatud poodiumikoht aitab Ferrari meeskonnal kogu allesjäänud hooajaks motivatsiooni kõrgena hoida. Massal õnnestus start ideaalselt ja võitles kogu sõidu kõrgete kohtade pärast, lõpetades kolmanda kohaga. Brasiillane tunnistas küll pettumust, et poodiumikoht sel hooajal nii hilja tuli, kuid loodab, et see aitab tiimil head tööd jätkata. „Ausalt öeldes igatsen esikolmikus olemist, kuid see oli fantastiline võistlus,” ütles Massa. „Tegin fantastilise stardi, möödusin paljudest autodest.” „Mul oli pehmete rehvidega palju probleeme, kuid õnneks suutsin Sebastiani ees püsida ja mõneks ajaks tempot dikteerida. Kui kruvisime autole alla teise rehvikomplekti, siis oli tähtis juba enne seda kiiresti sõita.” „Olen õnnelik, kogu tiim tegi boksipeatustega suurepärast tööd, seega aitab see tulemus kindlasti meeskonnal edasi pingutada, et tagada hooaja lõpuks ja järgmiseks aastaks hea vormel.” Ühtlasi tunnistas Massa, et KERS aitas tal Sebastian Vettelit kõige tähtsamal ajal enda selja taga hoida. „Kõik sõidavad võidu, meil on KERS, mis aitab kohta kaitsta, möödumist proovida, kuid tahaksid KERSi vahetada veidi parema survejõu vastu.” http://www.sponest.eeWebber: tahtsin väga seda võitu Saksamaa vormel-1 etapil Nürburgringil teenis oma karjääri esimese võidu austraallane Mark Webber. «See on minu jaoks imeline päev,» vahendab BBC Webberi sõnu. «Tahtsin väga seda võitu.» Webber alustas võistlust parimalt stardikohalt, kuid pidi alguses brasiillase Rubens Barrichello endast mööda laskma. Sõit kulges Webberi jaoks aga paremini ning austraallane tõi Red Bulli meeskonnale järjekordse võidu. «Lõpus olin enda võidus üsna kindel, kartsin ainult vihma, kuid õnneks siiski sadama ei hakanud,» sõnas Webber. http://www.postimees.ee
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
13 Juul 2009 12:04 |
|
|
|
|
Lehekülg 1/1
|
[ 22 postitust ] |
|
Kes on online |
Kasutajad vaatamas seda foorumit: Pole registreeritud kasutajaid ja 2 külalist |
|
Sa ei saa postitada uusi teemasid siia foorumisse Sa ei saa vastata teemadele siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis Sa ei saa postitada manuseid siin foorumis
|
|