|
Hetke kellaeg on 13 Mai 2024 01:14
|
Vaata vastamata teateid | Vaata aktiivseid teemasid
Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Autor |
Sõnum |
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPANA TELEFONICA 2009[RAJASKEEM][RIIGILIPP][INFOT VÕISTLUSE JA RAJA KOHTA]I) Võistlusel peetavaid ringe on 66 II) Võistlusraja pikkus on 4,655km III) Võistluse distants on 307,104km IV) Ringraja rekord on 1:21,670 ning see kuulub sõitjale nimega Kimi Räikkönen (2008). [PARDAKAAMERA (2008. AASTA)]http://www.youtube.com/watch?v=RE7aSqX9-VU&feature=PlayList&p=4550A7FEF0ECDC46&playnext=1&playnext_from=PL&index=18[20. SAJAND JA HISPAANIA GP]Hispaanias asetsev Catalunya ringrada on võistlejatele väljakutsuv kuid samas väga nappe möödasõidu võimalusi pakkuv. 20. sajandi esimesel aastal võidutses Mika Häkkinen McLarenil, samas kahel järgneval aastal võttis etapivõidu Michael Schumacher Ferraril. Ferrari edu jätkus Hispaanias ka kahel järgneval aastal, kui Michael Schumacher võitis sõidu (2003) Fernando Alonso ning (2004) meeskonnakaaslase Rubens Barrichello ees. 2005. aasta etapi eel tehti rajal muudatusi viimasel sektoril paiknevate kurvidega, et parandada möödasõidu võimalusi esimesse kurvi sisenedes. Tol aastal domineeris etappi Kimi Räikkönen. Järgmisel aastal võttis võidu Fernando Alonso, kellest sai esimene hispaanlane kes oma koduetapil võistlussõidu võitnud. 2007. aasta etapp kujunes edukaks Felipe Massale, kellel tekkis pingeline moment esimese ringi esimeses kurvis Fernando Alonsoga. Viimane sõitis kurvi otseks ning lõpetas võistluse lõpuks kolmandal kohal. Järgneval aastal domineerisid Hispaania GP-l Ferrarid. Kimi Räikkönen võttis seal võidu Felipe Massa ees. [VÕITJAD 21. SAJANDIL]2008 - Kimi Räikkönen (Ferrari) 2007 - Felipe Massa (Ferrari) 2006 - Fernando Alonso (Renault) 2005 - Kimi Räikkönen (McLaren-Mercedes) 2004 - Michael Schumacher (Ferrari) 2003 - Michael Schumacher (Ferrari) 2002 - Michael Schumacher (Ferrari) 2001 - Michael Schumacher (Ferrari) 2000 - Mika Hakkinen (McLaren-Mercedes) [2008. AASTA KVALIFIKATSIOONI ESIKAHEKSA]1 Kimi Räikkönen Ferrari 1:21,8132 Fernando Alonso Renault 1:21.9043 Felipe Massa Ferrari 1:22.0584 Robert Kubica BMW Sauber 1:22.0655 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:22.0966 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:22.2317 Mark Webber Red Bull-Renault 1:22.4298 Jarno Trulli Toyota 1:22.699[2008. AASTA GRAND PRIX ESIKAHEKSA]1 Kimi Räikkönen Ferrari 1:38:19.051 (+0)2 Felipe Massa Ferrari +3.2 (+1)3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes +4.1 (+2)4 Robert Kubica BMW Sauber +5.6 (+0)5 Mark Webber Red Bull-Renault +35.9 (+2)6 Jenson Button Honda +53.0 (+7)7 Kazuki Nakajima Williams-Toyota +58.2 (+5)8 Jarno Trulli Toyota +59.4 (+0)[AJAKAVA: 8.-10. MAI]1. vabatreening 8. mail kell 11:00 - 12:30 2. vabatreening 8. mail kell 15:00 - 16:30 3. vabatreening 9. mail kell 12:00 - 13:00 Kvalifikatsioon 9. mail algusega kell 15:00 Võistluse start 10. mail kell 15:00 [INDIVIDUAALNE ÜLDSEIS ENNE BAHREINI GP ETAPPI]1 Jenson Button Brawn-Mercedes 31p2 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 19p3 Sebastian Vettel RBR-Renault 18p4 Jarno Trulli Toyota 14.5p5 Timo Glock Toyota 12p6 Mark Webber Red Bull-Renault 9.5p7 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 9p8 Fernando Alonso Renault 5p9 Nick Heidfeld BMW Sauber 4p10 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 4p11 Nico Rosberg Williams-Toyota 3.5p12 Kimi Räikkönen Ferrari 3p13 Sebastien Buemi STR-Ferrari 3p14 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 1p15 Nelsinho Piquet Renault 0p16 Felipe Massa Ferrari 0p17 Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 0p18 Adrian Sutil Force India-Mercedes 0p19 Robert Kubica BMW Sauber 0p20 kazuki Nakajima Williams-Toyota 0p[MEESKONDLIK ÜLDSEIS ENNE BAHREINI GP ETAPPI]1 Brawn-Mercedes 50p 2 RBR-Renault 27.5p 3 Toyota 26.5p 4 McLaren-Mercedes 13p 5 Renault 5p 6 BMW Sauber 4p 7 STR-Ferrari 4p 8 Williams-Toyota 3.5p 9 Ferrari 3p 10 Force India-Mercedes 0p
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
26 Aprill 2009 17:44 |
|
|
VormeliHunt
newbie
Liitunud: 24 Märts 2009 11:10 Postitusi: 16
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
ajakava on vale:)
|
27 Aprill 2009 14:25 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Viga parandatud.
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
27 Aprill 2009 14:30 |
|
|
rauninho
Rallistaar 2009
Liitunud: 07 Juul 2006 15:58 Postitusi: 3430 Asukoht: Tallinn
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Button saigi eelmise hooaja ainsad punktid Hispaaniast, nüüd lood hoopis teised.
_________________ TFRBR
|
27 Aprill 2009 14:57 |
|
|
iceman
platinum member
Liitunud: 20 Aug 2006 22:32 Postitusi: 1359 Asukoht: pärnu
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
ohh nice, järgmine nädal f1 juba, ma mõtsin, et nüüd 3 nädalat pausi
_________________ http://www.last.fm/user/raikkonen1
|
27 Aprill 2009 16:49 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Esimene 3 nädalane paus peaks tulema peale Suurbritannia GP-d (21. juuni), ehk siis enne Saksamaa GP-d (12. juuli).
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
27 Aprill 2009 16:54 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
BMW Sauber läheb Hispaaniasse uuendustegahttp://www.gpupdate.netHispaania etapil kruvitakse esimest korda BMW Sauberi vormelitele suuremad uuendused külge ning tiimi juht Mario Theissen loodab, et ootamine tasub end ära. Hooaega alustas võistkond tugevalt ning juba Austraalias võideldi poodiumikohtade eest. Neljandal etapil Bahreinis olid lood juba teistsugused ning kummalgi piloodil ei õnnestunud punktidele jõuda. Theissen näeb ebaedu põhjusena, et arendusjuppe pole autodele koheselt peale kruvitud ning kvalifikatsioone, kus ei suudeta maksimumi võtta. Hispaaniaks loodab ta juba suurt sammu edasi. „Osalt seepärast, et pole suutnud kvalifikatsioonis auto potentsiaali välja pigistada ning osalt teiste meeskondade arendustöö tõttu,” leidis Theissen põhjuseid kesiste esituste jaoks. „Otsustasime hooaja eel, et toome suuremad uuendused Barcelonaks ning võin vaid loota, et see tasub end ära.” „Praegu paistab, et oleme maas, aga kui uuendused on seda väärt, siis võib pilt kahe nädalaga muutuda.” „Praegu nähtu on üsna üllatav, kuidas uued reeglid on rebimise väga tihedaks teinud. Neljandal võistlusel nägime kolmandana meeskonda, kes kvalifikatsioonis täielikult domineeris – see on väga ebatavaline.” „See näitab, et koos väikeste vahedega võivad asjalood mõne sõiduga muutuda.” „Auto oli Melbourne’is väga hea. Robert oleks võinud tolle sõidu võita, kuigi me polnud kiireimad, aga ta oli ikkagi konkurentsis.” „Nagu näha, siis teised meeskonnad arendavad oma autosid igal võistlusel, kuid meie valmistame Barcelonaks ühte suurt paketti ning võin vaid loota, et teeme seal sammu edasi.” „Hooaja vältel saab olema palju uuendusi, kuid see on suurematest esimene, seega loodan nii mõndagi.” Theissen eitas, et neil on arendustööga probleeme ning samuti kummutas jutte sellest, et eelmisel aastal loobuti üsna varakult auto arendamisest. „See pole tõde. Olen alati öelnud, et see pole tõde – pingutasime eelmisel aastal tulemuste nimel ning olen seda varem selgitanud. Meil oli vähemalt sama palju uuendusi kui aasta varem, lihtsalt need polnud nii edukad.” „Me ei loobunud mullu varakult arendustööst. Kahju, et selle aasta vormel pole oma võimete piiril, kuid nii need asjad on.” „Oleme kolm kuud järjest edasi arenenud ja nüüd on tagasilöök. Meeskond peab näitama, ning teeb seda, kui tugevad me oleme. Kõik peavad aeg-ajalt sellega toime tulema ning usun, et tõuseme tagasi tippu.” http://www.sponest.ee
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
27 Aprill 2009 22:04 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Seagripp ohustab Hispaania GP'dVarsti pandeemia mõõtmeid võtma hakkav seagripp ei jäta ilmselt puutumata ka vormel-1 maailma. Vähemalt niiviisi väidab Motorsport Aktuell, seda seetõttu, et praeguste andmete põhjal on seagripp kõige rohkem Euroopas levinud just Catalunya piirkonnas Hispaanias. Saksamaa tervishoiuministri Ulla Schmidti hinnangul on gripi laiaulatuslik levik tõenäoline just suurtel rahvaüritustel, kus väikesel pindalal viibib tuhandeid inimesi. „Igaüks peaks mõistma, et ei saa toimuda suursündmusi, eriti veel 70 000 pealtvaatajaga võistlusi, sest tuhanded neist võivad grippi nakatuda,” ütles ta. Mehhikos on grippi surnute arv tõusnud 150-ni ning sealsed koolid, muuseumid, raamatukogud, kinod, teatrid ja kirikud on külalistele suletud. Siiski ei ole gripp ühtegi inimelu nõudnud väljaspool Põhja-Ameerikat. Gripiohu pärast toimus teisipäeval Mehhikos tähtis jalgpallikohtumine inimtühjade tribüünide ees. A1GP korraldajad teatasid täna, et nende sarja finaalvõistlus Mehhikos jääb samuti gripipuhangu tõttu ära. 22.-24. mail toimuma pidanud võistlus jääb ära publiku ja asjaosaliste ohutust silmaspidades. „Me peame tagama kõikide A1GP'ga seotud inimeste truvalisuse, nagu ka tuhandete Mehhiko fännide oma ning see ongi meie peamine mure,” ütles A1GP esimees Tony Teixeira. http://www.sponest.ee
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
29 Aprill 2009 18:55 |
|
|
Siim
tehnikafoorum 24/7
Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59 Postitusi: 10579 Asukoht: Rapla
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Täiesti arusaadav. Nalja selle asjaga ei ole.
|
29 Aprill 2009 21:35 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Force India täiendab oma difuusorit Hispaania etapiksViimaste seas võidu sõitmine annab Force Indiale motivatsiooni paremate tulemuste saavutamiseks ning suudetakse arendustöös nii mõnelegi tiimile silmad ette teha. Suuremad ja paremas olukorras paiknevad meeskonnad nagu Ferrari, BMW Sauber ja Red Bull Racing teevad uue difuusori kallal tööd alles oma tehastes, kuid Force India kasutas oma algset versiooni juba Bahreinis ning Hispaaniaks tullakse uute lahendustega välja. Kvalifikatsioonis suutis Adrian Sutil mõlemad Toro Rosso piloodid seljatada ning tema tiimikaaslane Giancarlo Fisichella pääses viimasest reast startimisest. Sel nädalal teatas meeskonna juht ja omanik Vijay Mallya, et järgmisel nädalal peetavale Hispaania etapile plaanitakse oma difuusorilahendust paremaks muuta. „Barcelona jaoks on meil veel üks uuendus tulemas, täpsemalt selle vahepealse difuusori täiendatud versioon, ning mõned aerodünaamilised uuendused,” ütles Mallya. Bahreinis lahutas kogu võistlejaterivi vähem kui kaks sekundit ning india miljardär tunnistas, et konkurents on väga tihe. „Keskmiste seas on kõik nüüd sajandikega eraldatud ja selles jahis kaasategemine on üsna muljetavaldav saavutus.” http://www.sponest.ee
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
01 Mai 2009 15:46 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
BMW Sauber ei kasuta Hispaanias KERSiBMW Sauber ei kasuta Hispaania Grand Prix’l kineetilise energia taastuvsüsteem KERSi. Meeskond otsustas uuest süsteemist loobuda, kuna Hispaaniaks on autod läbinud suure aerodünaamilise muudatuse ning soovitakse sellest maksimumi võtta. Mõistetavalt ei kasuta BMW Sauber KERSi ka Monacos, kuna seal pole sellest nii suurt kasu. „Barcelonas pole meie kahel autol KERSi, kuna aerodünaamika uuenduse ning KERSiga sõitmine ei tööta hästi,” ütles BMW Sauberi juht Mario Theissen. „Arvatavasti Türgis on meie autodel KERS tagasi.” Üldises plaanis on Theissen aga rahul, kui palju edusamme on tiim KERSi arendusel teinud. „Tehnoloogia poolelt on meie tulemus väga positiivne. Selle töötamisel polnud rikkeid. KERSi positiivne tulemus oli, et see töötas isegi Malaisia tormis.” „Auto pärast ei kasutanud me seda iga kord. Slikkrehve ja kaalujaotust arvestades on vaja esiossa head balanssi, kuid KERS on jaotatud auto tagaossa ning seetõttu lasub kogu raskus seal.” Kuna suuremad piloodid jäävad kaalu tõttu ebasoodsasse seisu, siis tõstetakse järgmiseks hooajaks autode miinimumkaalu 15 kg võrra 620 kg peale. http://www.sponest.ee
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
05 Mai 2009 17:53 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
TV3 näitab siis Hispaania etapi kvalifikatsiooni kordusena nagu tehti ka eelmise hooaja Brasiilia kvalifikatsiooni sõiduga.
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
06 Mai 2009 22:38 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
I VABATREENING
1 J. Button Brawn GP 1:21.799 21 2 J. Trulli Toyota 1:22.154 30 3 R. Kubica BMW 1:22.221 24 4 N. Heidfeld BMW 1:22.658 14 5 K. Nakajima Williams 1:22.659 24 6 N. Rosberg Williams 1:22.667 26 7 N. Piquet Renault 1:22.753 24 8 T. Glock Toyota 1:22.828 29 9 F. Massa Ferrari 1:22.855 15 10 R. Barrichello Brawn GP 1:22.859 24 11 K. Räikkönen Ferrari 1:22.873 20 12 M. Webber Red Bull 1:22.934 25 13 S. Vettel Red Bull 1:22.959 24 14 L. Hamilton McLaren 1:23.077 21 15 S. Bourdais Toro Rosso 1:23.088 30 16 G. Fisichella Force India F1 1:23.089 25 17 F. Alonso Renault 1:23.157 18 18 S. Buemi Toro Rosso 1:23.185 31 19 H. Kovalainen McLaren 1:23.522 17 20 A. Sutil Force India F1 1:23.536 19
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
08 Mai 2009 15:04 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
II VABATREENING
1 N. Rosberg Williams 1:21.588 43 2 K. Nakajima Williams 1:21.740 40 3 F. Alonso Renault 1:21.781 36 4 R. Barrichello Brawn GP 1:21.843 39 5 M. Webber Red Bull 1:22.027 37 6 J. Button Brawn GP 1:22.052 35 7 S. Vettel Red Bull 1:22.082 45 8 N. Piquet Renault 1:22.349 26 9 S. Buemi Toro Rosso 1:22.571 17 10 K. Räikkönen Ferrari 1:22.599 40 11 S. Bourdais Toro Rosso 1:22.615 30 12 G. Fisichella Force India 1:22.670 32 13 L. Hamilton McLaren 1:22.809 31 14 H. Kovalainen McLaren 1:22.876 29 15 F. Massa Ferrari 1:22.878 35 16 R. Kubica BMW 1:22.948 40 17 N. Heidfeld BMW 1:23.173 39 18 T. Glock Toyota 1:23.360 46 19 J. Trulli Toyota 1:23.623 47 20 A. Sutil Force India <aeg puudub>
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
08 Mai 2009 16:45 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
KVALIFIKATSIOON
3. PERIOOD
1 J. Button Brawn GP 1:20.527 2 S. Vettel Red Bull 1:20.660 3 R. Barrichello Brawn GP 1:20.762 4 F. Massa Ferrari 1:20.934 5 M. Webber Red Bull 1:21.049 6 T. Glock Toyota 1:21.247 7 J. Trulli Toyota 1:21.254 8 F. Alonso Renault 1:21.392 9 N. Rosberg Williams 1:22.558 10 R. Kubica BMW 1:22.685
2. PERIOOD
11 K. Nakajima Williams 1:20.531 12 N. Piquet Renault 1:20.604 13 N. Heidfeld BMW 1:20.676 14 L. Hamilton McLaren 1:20.805 15 S. Buemi Toro Rosso 1:21.067
1. PERIOOD
16 K. Räikkönen Ferrari 1:21.291 17 S. Bourdais Toro Rosso 1:21.300 18 H. Kovalainen McLaren 1:21.675 19 A. Sutil Force India 1:21.742 20 G. Fisichella Force India 1:22.204
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
09 Mai 2009 22:23 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Button oli parimast stardikohast üllatunudhttp://www.gpupdate.netHispaania GP kvalifikatsiooni võitnud Jenson Button tunnistas, et ei oodanud sellist tulemust. Brawni piloot jättis oma parima ringi viimastele sekunditele ning suutis sel hooajal kolmanda kvalifikatsioonivõidu võtta. Kui tal oleks soojendusringiga kaks sekundit kauem läinud, poleks ta viimasele kiirele ringile üldse jõudnudki. Inglane tunnistas, et tal oli sellega õnne. „See oleks võinud minna väga, väga valesti,” ütles Button. „Ajastasime selle üsna hästi, kuid Kubica oli soojendusringil ning pidin ta mööda laskma.” „Mulle öeldi, et vähem kui neli sekundit saan normaalsest ringist aeglasemini sõita, et õigeaegselt uut alustada. Jõudsin mõned sekundid varem üle joone – tegu oli rohkem õnne kui täpsusega.” „See oli minu nädalavahetuse parim ring. Mul on kergema autoga probleeme olnud, kuid suurema kütusekogusega õnnestus kõik.” „Olen väga rahul ning see on mulla teatud mõttes väike üllatus, Shovi häält raadios oli üsna hea kuulda.” Lisaks usub Button, et homme pole kerge võita, kuna Sebastian Vettel kaotas vaid mõne kümnendikuga. „Ma pole kindel, et poole kümnendikuga parim stardikoht võtta on hämmastav eelis. See uuendus on samm edasi. Tuleb selle kallal veel tööd teha, me pole maksimumi sellest veel saanud, loodan seda õnnestumas näha, kuid tehases peaksid inimesed rahul olema sellega, mida oleme teinud.” „Nädalavahetuse jooksul proovisime paljusid asju ning olime suunaga rahul. Olen hetkekiirusega rahul.” „Ma ei tea, mitmendal ringil Seb peatub, kuid saab olema hea tunne taas siin sõita. Viimasel kahel võistlusel ei pääsenud ma pressikonverentsi lähedalegi. Homme on hea sellelt kohalt startida. Ferrari oli teises voorus üllatavalt kiire ning neil on KERS.” „Olen põnevil ja ei uskunud, et stardiksin selliselt kohalt.” Tiimikaaslase parim stardikoht tuli Barrichellole üllatusenahttp://www.gpupdate.netRubens Barrichello tunnistas, et Jenson Buttoni Hispaania GP kvalifikatsioonivõit üllatas teda. Barrichello paistis kogu kvalifikatsiooni kiireim Brawni piloot olevat, kuid viimastel sekunditel tegi meeskonnakaaslane Button kaheksandalt kohalt hüppe esimesele. „Olin teises voorus autoga väga, väga rahul ning see tuli mulle üllatusena,” ütles Barrichello Buttoni tulemuse kohta. „See oli Jensoni poolt suurepärane tulemus, ta teeb suurepärast tööd ning väärib seda.” Favoriitidest lõpetas oma viimase kiire ringi Barrichello ning eeldas, et Buttoni kiire ringi viimastele sekunditele jätmine ei tasu inglasele ära. „Mul oli hea ring, olin ehk liiga vara rajal ning see jättis mu võimalusest ilma. Ring oli hea, sobivalt piirides.” Barrichello on kõigest hoolimata kindel, et suudab homsel võistlusel võidu eest võidelda. „Meil on võistluseks hea auto. Võitlen edasi. Jenson teeb hetkel tõesti head tööd ja pean lihtsalt rohkem pingutama, et temast jagu saada.” Vettel jäi teise kohaga rahulehttp://www.gpupdate.netSebastian Vettel jäi oma esitusega Hispaania GP kvalifikatsioonis väga rahule, kuigi mõni kümnendik röövis talt esikoha. Vetteli kvalifikatsioonivõit jäi vaid Jenson Buttoni taha kinni, kes suutis viimasena rajal olles kõigist kiiremini sõita ning ületada finišijoone võiduajaga. Sakslane jäi siiski oma esitusega rahule. „Meil on väga hea auto ning see nädalavahetus paistab hästi minevat – seega olen rahul,” lausus Vettel. „Teise vooru esimesel kiirel ringil tundsin end üsna hästi. Arvasin, et ringiaeg on hea, kuid sellest ei piisanud Jensoni alistamiseks.” „Soovisin parimat stardikohta, kuid viimasel minutil võttis ta selle endale. Teine koht on suurepärane.” „Taastusime eilsest hästi, mil probleeme esines. Parandasime selle ning täna hommikul muutsime veidi autot, mis paistis kiirust juurde andvat.” „Vajasime esimeses voorus kõigest ühte kiiret ringi kõvemal rehvil ning teises voorus pehmemal. Seega suurepärane töö ja komplimendid kogu meeskonnale, kuna mõned jupid saabusid alles viimasel minutil.” Vettel tunnistas, et Buttoni liidrikoht üllatas teda, kuna viimane ei suutnud esimesel kahel sektoril kiiremat aega näidata. Esikümnes autodel üsna võrdsed kaaludFIA avalikustas homsele sõidule minevate masinate kaalud. Oluline on kindlasti märkida, et esikümme lõpetas sellise kaaluga tänase kvalifikatsiooni, kuid teistel oli võimalik oma autot veel tankida. Üldiselt ollakse esikümnes rajal üsna võrdselt kaaluvate autodega. Kõige varem võiks ehk boksi oodata Felipe Massat, kuna tema masinal on peal ka KERS. Tõenäoliselt tuleb ka kergeima autoga, kuid ilma KERSita rajale suunduv Alonso üsna peagi boksi. Tundub, et Brawni meeskond on pisut siiski mures oma tulemuste pärast ja seetõttu oldi rajal ka pisut kergemate masinatega. Seetõttu võib poodiumikohtade heitlus kujuneda suuresti boksipeatuste taktika mängumaaks. Üllatav pisut, et Toyotad on rajal masinatega, mille kaaluvahe on peaaegu 10 kilogrammi. See annab kindlasti Trullile oma meeskonnakaaslase ees eelise, kui suudab umbes neli ringi kauem rajal olla. Üldse peaks Trulli esikaheksas kõige kauem rajal olema. Teises kümnes mängivad kaalud märksa suuremat rolli. Kõige raskema masinaga rajale minev Hamiltonil on kasutada küll KERS, mis aga annab pigem stardis mõningase eelise talle Heidfeldi ja ehk ka Piquet ees, kes pole eriti kergete autodega rajal. Seevastu Heikki Kovalainen läheb rajale üsnagi kerge autoga ja tõenäoliselt võib ta koos Räikköneniga parandada stardiga mõned kohad, kuna mõlematel on kasutada KERS. Üllatav on see, et Fisichella viimaselt stardikohalt on rajale minemas nii kerge autoga. 1. Jenson Button Brawn Mercedes 646.0 2. Sebastian Vettel RBR Renault 651.5 3. Rubens Barrichello Brawn Mercedes 649.5 4. Felipe Massa Ferrari 655.0 5. Mark Webber RBR Renault 651.5 6. Timo Glock Toyota 646.5 7. Jarno Trulli Toyota 655.5 8. Fernando Alonso Renault 645.0 9. Nico Rosberg Williams Toyota 668.010. Robert Kubica BMW Sauber 660.011. Kazuki Nakajima Williams Toyota 676.612. Nelson Piquet Renault 677.413. Nick Heidfeld BMW Sauber 676.314. Lewis Hamilton McLaren Mercedes 683.015. Sébastien Buemi STR Ferrari 678.016. Kimi Räikkönen Ferrari 673.017. Sébastien Bourdais STR Ferrari 669.018. Heikki Kovalainen McLaren Mercedes 657.019. Adrian Sutil Force India Mercedes 675.020. Giancarlo Fisichella Force India Mercedes 656.0http://www.sponest.ee
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
09 Mai 2009 22:32 |
|
|
Janec
WRC VÄNT
Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47 Postitusi: 9084 Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
No Ferrari suutis jälle black-i maha panna.
_________________ Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.
|
10 Mai 2009 08:14 |
|
|
Siim
tehnikafoorum 24/7
Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59 Postitusi: 10579 Asukoht: Rapla
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Rodriquez Wrote: No Ferrari suutis jälle black-i maha panna. Just nimelt. F1-s ikka teist korda astuda sama reha otsa on ikka eriti haige. Või on siis Ferro päälikel põhimõte, et asi oleks võrdne, siis teeme Kimile sama ämbri, mis Massale tegime.
|
10 Mai 2009 10:06 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Räikkönen tunnistas, et osaliselt oli see ka tema süü. Ta uskus, et aeg piisavalt hea ning ei näinud põhjust rajale minemiseks.
Täna on siis ka veel väike vihmavõimalus.
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
10 Mai 2009 10:25 |
|
|
rauninho
Rallistaar 2009
Liitunud: 07 Juul 2006 15:58 Postitusi: 3430 Asukoht: Tallinn
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
GO Nakajima !!!! Haha, Kimilt hea töö!
_________________ TFRBR
|
10 Mai 2009 11:40 |
|
|
rauninho
Rallistaar 2009
Liitunud: 07 Juul 2006 15:58 Postitusi: 3430 Asukoht: Tallinn
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
super ! krt ennustus läks veits metsa, kubica ja hamiltoni pärast massa super
_________________ TFRBR
|
10 Mai 2009 16:49 |
|
|
Siim
tehnikafoorum 24/7
Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59 Postitusi: 10579 Asukoht: Rapla
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Ütleks, et seni vist üks igavaid etappe.
|
10 Mai 2009 17:16 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Hispaania GRAND PRIX
1 J. Button Brawn GP 1:37:19.202 2 R. Barrichello Brawn GP + 13.056 3 M. Webber Red Bull + 13.924 4 S. Vettel Red Bull + 18.941 5 F. Alonso Renault + 43.166 6 F. Massa Ferrari + 50.827 7 N. Heidfeld BMW + 52.312 8 N. Rosberg Williams + 1:05.211 9 L. Hamilton McLaren + 1 laps 10 T. Glock Toyota + 1 laps 11 R. Kubica BMW + 1 laps 12 N. Piquet jr. Renault + 1 laps 13 K. Nakajima Williams + 1 laps 14 G. Fisichella Force India F1 + 1 laps
15 K. Räikkönen Ferrari + 49 laps 16 H. Kovalainen McLaren + 59 laps 17 J. Trulli Toyota + 66 laps 18 S. Buemi Scuderia Toro Rosso + 66 laps 19 S. Bourdais Scuderia Toro Rosso + 66 laps 20 A. Sutil Force India F1 + 66 laps
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
10 Mai 2009 18:20 |
|
|
TheXer
superfan
Liitunud: 28 Juun 2007 17:01 Postitusi: 1840 Asukoht: Luhamaa
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
peab tunnistama jh, et suhteliselt igav oli seekord
_________________ Lihtne viis kiirelt raha teenida. Tutvu ja registreeri: http://bee4.biz/?ref=10565
|
10 Mai 2009 20:26 |
|
|
Janec
WRC VÄNT
Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47 Postitusi: 9084 Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
|
Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
F1 haakkab sama igavaks muutuma nagu seda on WRC. Üks vana paneb etapp etappi järel kotti
_________________ Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.
|
10 Mai 2009 21:04 |
|
|
|
Kes on online |
Kasutajad vaatamas seda foorumit: Pole registreeritud kasutajaid ja 2 külalist |
|
Sa ei saa postitada uusi teemasid siia foorumisse Sa ei saa vastata teemadele siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis Sa ei saa postitada manuseid siin foorumis
|
|