Hetke kellaeg on 13 Mai 2024 01:14

Kõik ajad on UTC + 3 tundi




Postita uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
 Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009] 
Autor Sõnum
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
FORMULA 1 GRAN PREMIO DE ESPANA TELEFONICA 2009


[RAJASKEEM]

Pilt

[RIIGILIPP]

Pilt

[INFOT VÕISTLUSE JA RAJA KOHTA]

I) Võistlusel peetavaid ringe on 66
II) Võistlusraja pikkus on 4,655km
III) Võistluse distants on 307,104km
IV) Ringraja rekord on 1:21,670 ning see kuulub sõitjale nimega Kimi Räikkönen (2008).

[PARDAKAAMERA (2008. AASTA)]

http://www.youtube.com/watch?v=RE7aSqX9-VU&feature=PlayList&p=4550A7FEF0ECDC46&playnext=1&playnext_from=PL&index=18

[20. SAJAND JA HISPAANIA GP]

Hispaanias asetsev Catalunya ringrada on võistlejatele väljakutsuv kuid samas väga nappe möödasõidu võimalusi pakkuv. 20. sajandi esimesel aastal võidutses Mika Häkkinen McLarenil, samas kahel järgneval aastal võttis etapivõidu Michael Schumacher Ferraril. Ferrari edu jätkus Hispaanias ka kahel järgneval aastal, kui Michael Schumacher võitis sõidu (2003) Fernando Alonso ning (2004) meeskonnakaaslase Rubens Barrichello ees.

2005. aasta etapi eel tehti rajal muudatusi viimasel sektoril paiknevate kurvidega, et parandada möödasõidu võimalusi esimesse kurvi sisenedes. Tol aastal domineeris etappi Kimi Räikkönen. Järgmisel aastal võttis võidu Fernando Alonso, kellest sai esimene hispaanlane kes oma koduetapil võistlussõidu võitnud.

2007. aasta etapp kujunes edukaks Felipe Massale, kellel tekkis pingeline moment esimese ringi esimeses kurvis Fernando Alonsoga. Viimane sõitis kurvi otseks ning lõpetas võistluse lõpuks kolmandal kohal. Järgneval aastal domineerisid Hispaania GP-l Ferrarid. Kimi Räikkönen võttis seal võidu Felipe Massa ees.

[VÕITJAD 21. SAJANDIL]

2008 - Kimi Räikkönen (Ferrari)
2007 - Felipe Massa (Ferrari)
2006 - Fernando Alonso (Renault)
2005 - Kimi Räikkönen (McLaren-Mercedes)
2004 - Michael Schumacher (Ferrari)
2003 - Michael Schumacher (Ferrari)
2002 - Michael Schumacher (Ferrari)
2001 - Michael Schumacher (Ferrari)
2000 - Mika Hakkinen (McLaren-Mercedes)

[2008. AASTA KVALIFIKATSIOONI ESIKAHEKSA]

1 Kimi Räikkönen Ferrari 1:21,813
2 Fernando Alonso Renault 1:21.904
3 Felipe Massa Ferrari 1:22.058
4 Robert Kubica BMW Sauber 1:22.065
5 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:22.096
6 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:22.231
7 Mark Webber Red Bull-Renault 1:22.429
8 Jarno Trulli Toyota 1:22.699

[2008. AASTA GRAND PRIX ESIKAHEKSA]

1 Kimi Räikkönen Ferrari 1:38:19.051 (+0)
2 Felipe Massa Ferrari +3.2 (+1)
3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes +4.1 (+2)
4 Robert Kubica BMW Sauber +5.6 (+0)
5 Mark Webber Red Bull-Renault +35.9 (+2)
6 Jenson Button Honda +53.0 (+7)
7 Kazuki Nakajima Williams-Toyota +58.2 (+5)
8 Jarno Trulli Toyota +59.4 (+0)

[AJAKAVA: 8.-10. MAI]

1. vabatreening 8. mail kell 11:00 - 12:30
2. vabatreening 8. mail kell 15:00 - 16:30

3. vabatreening 9. mail kell 12:00 - 13:00
Kvalifikatsioon 9. mail algusega kell 15:00

Võistluse start 10. mail kell 15:00

[INDIVIDUAALNE ÜLDSEIS ENNE BAHREINI GP ETAPPI]

1 Jenson Button Brawn-Mercedes 31p
2 Rubens Barrichello Brawn-Mercedes 19p
3 Sebastian Vettel RBR-Renault 18p
4 Jarno Trulli Toyota 14.5p
5 Timo Glock Toyota 12p
6 Mark Webber Red Bull-Renault 9.5p
7 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 9p
8 Fernando Alonso Renault 5p
9 Nick Heidfeld BMW Sauber 4p
10 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 4p
11 Nico Rosberg Williams-Toyota 3.5p
12 Kimi Räikkönen Ferrari 3p
13 Sebastien Buemi STR-Ferrari 3p
14 Sebastien Bourdais STR-Ferrari 1p

15 Nelsinho Piquet Renault 0p
16 Felipe Massa Ferrari 0p
17 Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes 0p
18 Adrian Sutil Force India-Mercedes 0p
19 Robert Kubica BMW Sauber 0p
20 kazuki Nakajima Williams-Toyota 0p

[MEESKONDLIK ÜLDSEIS ENNE BAHREINI GP ETAPPI]

1 Brawn-Mercedes 50p
2 RBR-Renault 27.5p
3 Toyota 26.5p
4 McLaren-Mercedes 13p
5 Renault 5p
6 BMW Sauber 4p
7 STR-Ferrari 4p
8 Williams-Toyota 3.5p
9 Ferrari 3p

10 Force India-Mercedes 0p

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


26 Aprill 2009 17:44
Profiil
newbie
newbie

Liitunud: 24 Märts 2009 11:10
Postitusi: 16
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
ajakava on vale:)


27 Aprill 2009 14:25
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Viga parandatud.

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


27 Aprill 2009 14:30
Profiil
Rallistaar 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Juul 2006 15:58
Postitusi: 3430
Asukoht: Tallinn
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Button saigi eelmise hooaja ainsad punktid Hispaaniast, nüüd lood hoopis teised. 8) :P

_________________
TFPiltRBR


27 Aprill 2009 14:57
Profiil
platinum member
platinum member
Kasutaja avatar

Liitunud: 20 Aug 2006 22:32
Postitusi: 1359
Asukoht: pärnu
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
ohh nice, järgmine nädal f1 juba, ma mõtsin, et nüüd 3 nädalat pausi

_________________
http://www.last.fm/user/raikkonen1


27 Aprill 2009 16:49
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Esimene 3 nädalane paus peaks tulema peale Suurbritannia GP-d (21. juuni), ehk siis enne Saksamaa GP-d (12. juuli).

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


27 Aprill 2009 16:54
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
BMW Sauber läheb Hispaaniasse uuendustega

Pilt
http://www.gpupdate.net

Hispaania etapil kruvitakse esimest korda BMW Sauberi vormelitele suuremad uuendused külge ning tiimi juht Mario Theissen loodab, et ootamine tasub end ära.

Hooaega alustas võistkond tugevalt ning juba Austraalias võideldi poodiumikohtade eest. Neljandal etapil Bahreinis olid lood juba teistsugused ning kummalgi piloodil ei õnnestunud punktidele jõuda.

Theissen näeb ebaedu põhjusena, et arendusjuppe pole autodele koheselt peale kruvitud ning kvalifikatsioone, kus ei suudeta maksimumi võtta. Hispaaniaks loodab ta juba suurt sammu edasi.

„Osalt seepärast, et pole suutnud kvalifikatsioonis auto potentsiaali välja pigistada ning osalt teiste meeskondade arendustöö tõttu,” leidis Theissen põhjuseid kesiste esituste jaoks.

„Otsustasime hooaja eel, et toome suuremad uuendused Barcelonaks ning võin vaid loota, et see tasub end ära.”

„Praegu paistab, et oleme maas, aga kui uuendused on seda väärt, siis võib pilt kahe nädalaga muutuda.”

„Praegu nähtu on üsna üllatav, kuidas uued reeglid on rebimise väga tihedaks teinud. Neljandal võistlusel nägime kolmandana meeskonda, kes kvalifikatsioonis täielikult domineeris – see on väga ebatavaline.”

„See näitab, et koos väikeste vahedega võivad asjalood mõne sõiduga muutuda.”

„Auto oli Melbourne’is väga hea. Robert oleks võinud tolle sõidu võita, kuigi me polnud kiireimad, aga ta oli ikkagi konkurentsis.”

„Nagu näha, siis teised meeskonnad arendavad oma autosid igal võistlusel, kuid meie valmistame Barcelonaks ühte suurt paketti ning võin vaid loota, et teeme seal sammu edasi.”

„Hooaja vältel saab olema palju uuendusi, kuid see on suurematest esimene, seega loodan nii mõndagi.”

Theissen eitas, et neil on arendustööga probleeme ning samuti kummutas jutte sellest, et eelmisel aastal loobuti üsna varakult auto arendamisest.

„See pole tõde. Olen alati öelnud, et see pole tõde – pingutasime eelmisel aastal tulemuste nimel ning olen seda varem selgitanud. Meil oli vähemalt sama palju uuendusi kui aasta varem, lihtsalt need polnud nii edukad.”

„Me ei loobunud mullu varakult arendustööst. Kahju, et selle aasta vormel pole oma võimete piiril, kuid nii need asjad on.”

„Oleme kolm kuud järjest edasi arenenud ja nüüd on tagasilöök. Meeskond peab näitama, ning teeb seda, kui tugevad me oleme. Kõik peavad aeg-ajalt sellega toime tulema ning usun, et tõuseme tagasi tippu.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


27 Aprill 2009 22:04
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Seagripp ohustab Hispaania GP'd

Varsti pandeemia mõõtmeid võtma hakkav seagripp ei jäta ilmselt puutumata ka vormel-1 maailma.

Vähemalt niiviisi väidab Motorsport Aktuell, seda seetõttu, et praeguste andmete põhjal on seagripp kõige rohkem Euroopas levinud just Catalunya piirkonnas Hispaanias.

Saksamaa tervishoiuministri Ulla Schmidti hinnangul on gripi laiaulatuslik levik tõenäoline just suurtel rahvaüritustel, kus väikesel pindalal viibib tuhandeid inimesi.

„Igaüks peaks mõistma, et ei saa toimuda suursündmusi, eriti veel 70 000 pealtvaatajaga võistlusi, sest tuhanded neist võivad grippi nakatuda,” ütles ta.

Mehhikos on grippi surnute arv tõusnud 150-ni ning sealsed koolid, muuseumid, raamatukogud, kinod, teatrid ja kirikud on külalistele suletud.

Siiski ei ole gripp ühtegi inimelu nõudnud väljaspool Põhja-Ameerikat. Gripiohu pärast toimus teisipäeval Mehhikos tähtis jalgpallikohtumine inimtühjade tribüünide ees.

A1GP korraldajad teatasid täna, et nende sarja finaalvõistlus Mehhikos jääb samuti gripipuhangu tõttu ära. 22.-24. mail toimuma pidanud võistlus jääb ära publiku ja asjaosaliste ohutust silmaspidades.

„Me peame tagama kõikide A1GP'ga seotud inimeste truvalisuse, nagu ka tuhandete Mehhiko fännide oma ning see ongi meie peamine mure,” ütles A1GP esimees Tony Teixeira.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


29 Aprill 2009 18:55
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Täiesti arusaadav. Nalja selle asjaga ei ole.


29 Aprill 2009 21:35
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Force India täiendab oma difuusorit Hispaania etapiks

Viimaste seas võidu sõitmine annab Force Indiale motivatsiooni paremate tulemuste saavutamiseks ning suudetakse arendustöös nii mõnelegi tiimile silmad ette teha.

Suuremad ja paremas olukorras paiknevad meeskonnad nagu Ferrari, BMW Sauber ja Red Bull Racing teevad uue difuusori kallal tööd alles oma tehastes, kuid Force India kasutas oma algset versiooni juba Bahreinis ning Hispaaniaks tullakse uute lahendustega välja.

Kvalifikatsioonis suutis Adrian Sutil mõlemad Toro Rosso piloodid seljatada ning tema tiimikaaslane Giancarlo Fisichella pääses viimasest reast startimisest.

Sel nädalal teatas meeskonna juht ja omanik Vijay Mallya, et järgmisel nädalal peetavale Hispaania etapile plaanitakse oma difuusorilahendust paremaks muuta.

„Barcelona jaoks on meil veel üks uuendus tulemas, täpsemalt selle vahepealse difuusori täiendatud versioon, ning mõned aerodünaamilised uuendused,” ütles Mallya.

Bahreinis lahutas kogu võistlejaterivi vähem kui kaks sekundit ning india miljardär tunnistas, et konkurents on väga tihe.

„Keskmiste seas on kõik nüüd sajandikega eraldatud ja selles jahis kaasategemine on üsna muljetavaldav saavutus.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


01 Mai 2009 15:46
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
BMW Sauber ei kasuta Hispaanias KERSi

BMW Sauber ei kasuta Hispaania Grand Prix’l kineetilise energia taastuvsüsteem KERSi.

Meeskond otsustas uuest süsteemist loobuda, kuna Hispaaniaks on autod läbinud suure aerodünaamilise muudatuse ning soovitakse sellest maksimumi võtta. Mõistetavalt ei kasuta BMW Sauber KERSi ka Monacos, kuna seal pole sellest nii suurt kasu.

„Barcelonas pole meie kahel autol KERSi, kuna aerodünaamika uuenduse ning KERSiga sõitmine ei tööta hästi,” ütles BMW Sauberi juht Mario Theissen. „Arvatavasti Türgis on meie autodel KERS tagasi.”

Üldises plaanis on Theissen aga rahul, kui palju edusamme on tiim KERSi arendusel teinud.

„Tehnoloogia poolelt on meie tulemus väga positiivne. Selle töötamisel polnud rikkeid. KERSi positiivne tulemus oli, et see töötas isegi Malaisia tormis.”

„Auto pärast ei kasutanud me seda iga kord. Slikkrehve ja kaalujaotust arvestades on vaja esiossa head balanssi, kuid KERS on jaotatud auto tagaossa ning seetõttu lasub kogu raskus seal.”

Kuna suuremad piloodid jäävad kaalu tõttu ebasoodsasse seisu, siis tõstetakse järgmiseks hooajaks autode miinimumkaalu 15 kg võrra 620 kg peale.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


05 Mai 2009 17:53
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
TV3 näitab siis Hispaania etapi kvalifikatsiooni kordusena nagu tehti ka eelmise hooaja Brasiilia kvalifikatsiooni sõiduga.

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


06 Mai 2009 22:38
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
I VABATREENING

1 J. Button Brawn GP 1:21.799 21
2 J. Trulli Toyota 1:22.154 30
3 R. Kubica BMW 1:22.221 24
4 N. Heidfeld BMW 1:22.658 14
5 K. Nakajima Williams 1:22.659 24
6 N. Rosberg Williams 1:22.667 26
7 N. Piquet Renault 1:22.753 24
8 T. Glock Toyota 1:22.828 29
9 F. Massa Ferrari 1:22.855 15
10 R. Barrichello Brawn GP 1:22.859 24
11 K. Räikkönen Ferrari 1:22.873 20
12 M. Webber Red Bull 1:22.934 25
13 S. Vettel Red Bull 1:22.959 24
14 L. Hamilton McLaren 1:23.077 21
15 S. Bourdais Toro Rosso 1:23.088 30
16 G. Fisichella Force India F1 1:23.089 25
17 F. Alonso Renault 1:23.157 18
18 S. Buemi Toro Rosso 1:23.185 31
19 H. Kovalainen McLaren 1:23.522 17
20 A. Sutil Force India F1 1:23.536 19

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


08 Mai 2009 15:04
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
II VABATREENING

1 N. Rosberg Williams 1:21.588 43
2 K. Nakajima Williams 1:21.740 40
3 F. Alonso Renault 1:21.781 36
4 R. Barrichello Brawn GP 1:21.843 39
5 M. Webber Red Bull 1:22.027 37
6 J. Button Brawn GP 1:22.052 35
7 S. Vettel Red Bull 1:22.082 45
8 N. Piquet Renault 1:22.349 26
9 S. Buemi Toro Rosso 1:22.571 17
10 K. Räikkönen Ferrari 1:22.599 40
11 S. Bourdais Toro Rosso 1:22.615 30
12 G. Fisichella Force India 1:22.670 32
13 L. Hamilton McLaren 1:22.809 31
14 H. Kovalainen McLaren 1:22.876 29
15 F. Massa Ferrari 1:22.878 35
16 R. Kubica BMW 1:22.948 40
17 N. Heidfeld BMW 1:23.173 39
18 T. Glock Toyota 1:23.360 46
19 J. Trulli Toyota 1:23.623 47
20 A. Sutil Force India <aeg puudub>

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


08 Mai 2009 16:45
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
KVALIFIKATSIOON

3. PERIOOD

1 J. Button Brawn GP 1:20.527
2 S. Vettel Red Bull 1:20.660
3 R. Barrichello Brawn GP 1:20.762
4 F. Massa Ferrari 1:20.934
5 M. Webber Red Bull 1:21.049
6 T. Glock Toyota 1:21.247
7 J. Trulli Toyota 1:21.254
8 F. Alonso Renault 1:21.392
9 N. Rosberg Williams 1:22.558
10 R. Kubica BMW 1:22.685

2. PERIOOD

11 K. Nakajima Williams 1:20.531
12 N. Piquet Renault 1:20.604
13 N. Heidfeld BMW 1:20.676
14 L. Hamilton McLaren 1:20.805
15 S. Buemi Toro Rosso 1:21.067

1. PERIOOD

16 K. Räikkönen Ferrari 1:21.291
17 S. Bourdais Toro Rosso 1:21.300
18 H. Kovalainen McLaren 1:21.675
19 A. Sutil Force India 1:21.742
20 G. Fisichella Force India 1:22.204

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


09 Mai 2009 22:23
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Button oli parimast stardikohast üllatunud

Pilt
http://www.gpupdate.net

Hispaania GP kvalifikatsiooni võitnud Jenson Button tunnistas, et ei oodanud sellist tulemust.

Brawni piloot jättis oma parima ringi viimastele sekunditele ning suutis sel hooajal kolmanda kvalifikatsioonivõidu võtta. Kui tal oleks soojendusringiga kaks sekundit kauem läinud, poleks ta viimasele kiirele ringile üldse jõudnudki. Inglane tunnistas, et tal oli sellega õnne.

„See oleks võinud minna väga, väga valesti,” ütles Button. „Ajastasime selle üsna hästi, kuid Kubica oli soojendusringil ning pidin ta mööda laskma.”

„Mulle öeldi, et vähem kui neli sekundit saan normaalsest ringist aeglasemini sõita, et õigeaegselt uut alustada. Jõudsin mõned sekundid varem üle joone – tegu oli rohkem õnne kui täpsusega.”

„See oli minu nädalavahetuse parim ring. Mul on kergema autoga probleeme olnud, kuid suurema kütusekogusega õnnestus kõik.”

„Olen väga rahul ning see on mulla teatud mõttes väike üllatus, Shovi häält raadios oli üsna hea kuulda.”

Lisaks usub Button, et homme pole kerge võita, kuna Sebastian Vettel kaotas vaid mõne kümnendikuga.

„Ma pole kindel, et poole kümnendikuga parim stardikoht võtta on hämmastav eelis. See uuendus on samm edasi. Tuleb selle kallal veel tööd teha, me pole maksimumi sellest veel saanud, loodan seda õnnestumas näha, kuid tehases peaksid inimesed rahul olema sellega, mida oleme teinud.”

„Nädalavahetuse jooksul proovisime paljusid asju ning olime suunaga rahul. Olen hetkekiirusega rahul.”

„Ma ei tea, mitmendal ringil Seb peatub, kuid saab olema hea tunne taas siin sõita. Viimasel kahel võistlusel ei pääsenud ma pressikonverentsi lähedalegi. Homme on hea sellelt kohalt startida. Ferrari oli teises voorus üllatavalt kiire ning neil on KERS.”

„Olen põnevil ja ei uskunud, et stardiksin selliselt kohalt.”

Tiimikaaslase parim stardikoht tuli Barrichellole üllatusena

Pilt
http://www.gpupdate.net

Rubens Barrichello tunnistas, et Jenson Buttoni Hispaania GP kvalifikatsioonivõit üllatas teda.

Barrichello paistis kogu kvalifikatsiooni kiireim Brawni piloot olevat, kuid viimastel sekunditel tegi meeskonnakaaslane Button kaheksandalt kohalt hüppe esimesele.

„Olin teises voorus autoga väga, väga rahul ning see tuli mulle üllatusena,” ütles Barrichello Buttoni tulemuse kohta.

„See oli Jensoni poolt suurepärane tulemus, ta teeb suurepärast tööd ning väärib seda.”

Favoriitidest lõpetas oma viimase kiire ringi Barrichello ning eeldas, et Buttoni kiire ringi viimastele sekunditele jätmine ei tasu inglasele ära.

„Mul oli hea ring, olin ehk liiga vara rajal ning see jättis mu võimalusest ilma. Ring oli hea, sobivalt piirides.”

Barrichello on kõigest hoolimata kindel, et suudab homsel võistlusel võidu eest võidelda.

„Meil on võistluseks hea auto. Võitlen edasi. Jenson teeb hetkel tõesti head tööd ja pean lihtsalt rohkem pingutama, et temast jagu saada.”

Vettel jäi teise kohaga rahule

Pilt
http://www.gpupdate.net

Sebastian Vettel jäi oma esitusega Hispaania GP kvalifikatsioonis väga rahule, kuigi mõni kümnendik röövis talt esikoha.

Vetteli kvalifikatsioonivõit jäi vaid Jenson Buttoni taha kinni, kes suutis viimasena rajal olles kõigist kiiremini sõita ning ületada finišijoone võiduajaga. Sakslane jäi siiski oma esitusega rahule.

„Meil on väga hea auto ning see nädalavahetus paistab hästi minevat – seega olen rahul,” lausus Vettel. „Teise vooru esimesel kiirel ringil tundsin end üsna hästi. Arvasin, et ringiaeg on hea, kuid sellest ei piisanud Jensoni alistamiseks.”

„Soovisin parimat stardikohta, kuid viimasel minutil võttis ta selle endale. Teine koht on suurepärane.”

„Taastusime eilsest hästi, mil probleeme esines. Parandasime selle ning täna hommikul muutsime veidi autot, mis paistis kiirust juurde andvat.”

„Vajasime esimeses voorus kõigest ühte kiiret ringi kõvemal rehvil ning teises voorus pehmemal. Seega suurepärane töö ja komplimendid kogu meeskonnale, kuna mõned jupid saabusid alles viimasel minutil.”

Vettel tunnistas, et Buttoni liidrikoht üllatas teda, kuna viimane ei suutnud esimesel kahel sektoril kiiremat aega näidata.

Esikümnes autodel üsna võrdsed kaalud

FIA avalikustas homsele sõidule minevate masinate kaalud. Oluline on kindlasti märkida, et esikümme lõpetas sellise kaaluga tänase kvalifikatsiooni, kuid teistel oli võimalik oma autot veel tankida.

Üldiselt ollakse esikümnes rajal üsna võrdselt kaaluvate autodega. Kõige varem võiks ehk boksi oodata Felipe Massat, kuna tema masinal on peal ka KERS. Tõenäoliselt tuleb ka kergeima autoga, kuid ilma KERSita rajale suunduv Alonso üsna peagi boksi.

Tundub, et Brawni meeskond on pisut siiski mures oma tulemuste pärast ja seetõttu oldi rajal ka pisut kergemate masinatega. Seetõttu võib poodiumikohtade heitlus kujuneda suuresti boksipeatuste taktika mängumaaks.

Üllatav pisut, et Toyotad on rajal masinatega, mille kaaluvahe on peaaegu 10 kilogrammi. See annab kindlasti Trullile oma meeskonnakaaslase ees eelise, kui suudab umbes neli ringi kauem rajal olla. Üldse peaks Trulli esikaheksas kõige kauem rajal olema.

Teises kümnes mängivad kaalud märksa suuremat rolli. Kõige raskema masinaga rajale minev Hamiltonil on kasutada küll KERS, mis aga annab pigem stardis mõningase eelise talle Heidfeldi ja ehk ka Piquet ees, kes pole eriti kergete autodega rajal.

Seevastu Heikki Kovalainen läheb rajale üsnagi kerge autoga ja tõenäoliselt võib ta koos Räikköneniga parandada stardiga mõned kohad, kuna mõlematel on kasutada KERS. Üllatav on see, et Fisichella viimaselt stardikohalt on rajale minemas nii kerge autoga.

1. Jenson Button Brawn Mercedes 646.0
2. Sebastian Vettel RBR Renault 651.5
3. Rubens Barrichello Brawn Mercedes 649.5
4. Felipe Massa Ferrari 655.0
5. Mark Webber RBR Renault 651.5
6. Timo Glock Toyota 646.5
7. Jarno Trulli Toyota 655.5
8. Fernando Alonso Renault 645.0
9. Nico Rosberg Williams Toyota 668.0
10. Robert Kubica BMW Sauber 660.0

11. Kazuki Nakajima Williams Toyota 676.6
12. Nelson Piquet Renault 677.4
13. Nick Heidfeld BMW Sauber 676.3
14. Lewis Hamilton McLaren Mercedes 683.0
15. Sébastien Buemi STR Ferrari 678.0

16. Kimi Räikkönen Ferrari 673.0
17. Sébastien Bourdais STR Ferrari 669.0
18. Heikki Kovalainen McLaren Mercedes 657.0
19. Adrian Sutil Force India Mercedes 675.0
20. Giancarlo Fisichella Force India Mercedes 656.0

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


09 Mai 2009 22:32
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
No Ferrari suutis jälle black-i maha panna. :shock:

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


10 Mai 2009 08:14
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Rodriquez Wrote:
No Ferrari suutis jälle black-i maha panna. :shock:


Just nimelt. F1-s ikka teist korda astuda sama reha otsa on ikka eriti haige. Või on siis Ferro päälikel põhimõte, et asi oleks võrdne, siis teeme Kimile sama ämbri, mis Massale tegime. :_l6


10 Mai 2009 10:06
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Räikkönen tunnistas, et osaliselt oli see ka tema süü. Ta uskus, et aeg piisavalt hea ning ei näinud põhjust rajale minemiseks.

Täna on siis ka veel väike vihmavõimalus.

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


10 Mai 2009 10:25
Profiil
Rallistaar 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Juul 2006 15:58
Postitusi: 3430
Asukoht: Tallinn
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
GO Nakajima !!!!
Haha, Kimilt hea töö!

_________________
TFPiltRBR


10 Mai 2009 11:40
Profiil
Rallistaar 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Juul 2006 15:58
Postitusi: 3430
Asukoht: Tallinn
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
super ! krt ennustus läks veits metsa, kubica ja hamiltoni pärast :o

massa super :oops: :P

_________________
TFPiltRBR


10 Mai 2009 16:49
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Ütleks, et seni vist üks igavaid etappe.


10 Mai 2009 17:16
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
Hispaania GRAND PRIX

1 J. Button Brawn GP 1:37:19.202
2 R. Barrichello Brawn GP + 13.056
3 M. Webber Red Bull + 13.924
4 S. Vettel Red Bull + 18.941
5 F. Alonso Renault + 43.166
6 F. Massa Ferrari + 50.827
7 N. Heidfeld BMW + 52.312
8 N. Rosberg Williams + 1:05.211
9 L. Hamilton McLaren + 1 laps
10 T. Glock Toyota + 1 laps
11 R. Kubica BMW + 1 laps
12 N. Piquet jr. Renault + 1 laps
13 K. Nakajima Williams + 1 laps
14 G. Fisichella Force India F1 + 1 laps

15 K. Räikkönen Ferrari + 49 laps
16 H. Kovalainen McLaren + 59 laps
17 J. Trulli Toyota + 66 laps
18 S. Buemi Scuderia Toro Rosso + 66 laps
19 S. Bourdais Scuderia Toro Rosso + 66 laps
20 A. Sutil Force India F1 + 66 laps

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


10 Mai 2009 18:20
Profiil
superfan
superfan
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juun 2007 17:01
Postitusi: 1840
Asukoht: Luhamaa
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
peab tunnistama jh, et suhteliselt igav oli seekord :)

_________________
Lihtne viis kiirelt raha teenida. Tutvu ja registreeri:
http://bee4.biz/?ref=10565


10 Mai 2009 20:26
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: Hispaania, Catalunya [8.-10. mai 2009]
F1 haakkab sama igavaks muutuma nagu seda on WRC. Üks vana paneb etapp etappi järel kotti

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


10 Mai 2009 21:04
Profiil
Näita postitusi viimasest:  Sorteeri:  
Postita uus teema Vasta teemale  [ 29 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik ajad on UTC + 3 tundi


Kes on online

Kasutajad vaatamas seda foorumit: Pole registreeritud kasutajaid ja 2 külalist


Sa ei saa postitada uusi teemasid siia foorumisse
Sa ei saa vastata teemadele siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada manuseid siin foorumis

Otsi:
Hüppa lehele:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.