Alonso oleks äärepealt minestanudhttp://www.gpupdate.netFernando Alonso ehmatas pärast võistlust inimesi, kui oleks äärepealt veepuuduse tõttu minestanud.
Alonso suutis Bahreini kuumuses tuua oma vormeli koju kaheksandal kohal, kuid sõidujärgseid intervjuusid andes polnud kõik kõige paremas korras.
Hiljem selgitas Renault’ võistkond, et nende piloot kannatas veepuuduse all, kuna veepudeli kasutamisel esines kogu sõidu vältel probleeme.
„Autost väljudes kannatas ta koheselt veepuuduse käes. Nüüd on ta täielikult taastunud,” seisis Renault avalduses kirjas.
Ka Alonso ise kinnitas, et kõik on korras, kuid polnud selgelt tulemusega rahul.
„Kogusime vaid ühe punkti ja see näitab, et peame järgmisel etapil paremad olema,” ütles hispaanlane.
Button: See võit oli hooaja parimhttp://www.gpupdate.netJenson Button peab seni hooaja parimaks võiduks Bahreini GP saavutust, kus ta suutis oma liidrikohta punktitabelis veelgi rohkem tugevdada.
Button võttis Bahreinist hooaja kolmanda etapivõidu ning suutis seda teha neljandalt kohalt startidest. Inglane tunnistas, et võidu võtmeks oli Lewis Hamiltonist möödasaamine, kes suutis stardiga kolmandaks tõusta.
„Temast (Hamilton) on väga raske mööda saada, kuid esimesel ringil tegi ta mõned vead, sõitsin sügavalt sisekurvi sisse ning arvasin, et suudan sirgel talle kõrvale saada,” lausus Button.
„Suutsin seda, kuid ta vajutas oma (KERSi) nuppu ning pääses ette, kuid esimesse kurvi sisenedes haarasin ohjad. See mängis sõidu trumbid meile kätte.”
„See võit oli parim. Meil polnud nii suurt eelist. See on neljas ülemeresõit, meil on palju juppe, mis on aegumas ning vajavad väljavahetamist, seega on väga hea sedasi sõidult lahkuda ning nüüd püüame autot edasi arendada.”
Buttoni edumaa punktitabelis suurenes järgmiste ees 12 punktiga. Lähim jälitaja on meeskonnakaaslane Rubens Barrichello, kes lõpetas täna viienda kohaga. Inglane domineeris sõidu teises pooles, kuid tunnistas, et võit ei tulnud kergelt.
„Meile oli raske võistlus. Meil polnud sel nädalavahetusel kiirust, mis oli esimesel kolmel etapil. Need mehed on arvatavasti meist mööda saanud, kuid sõidu esimene pool oli väga tähtis. Suutsin kõik hästi lahendada ning esimesest kurvist kolmandana väljuda, raske sõit.”
„Meie jaoks on kuumuse tõttu väga raske, kuna sellisel ringrajal pole tegu nii palju füüsilise kurnamisega, mootor valmistas väikest muret, kuna selle temperatuurid tõusid kvalifikatsioonis väga kõrgele.”
„Meeskond tegi nii suurt tööd. Pidime oma töökoormust kahekordistama, et töö valmis saaks. Olen kõigi nende üle väga uhke.”
Kolmas koht tuli Trullile pettumusenahttp://www.gpupdate.netJarno Trulli tunnistas pettumust, et ei suutnud Toyotale tuua pärast parimat stardikohta ka esimest etapivõitu.
Itaallane langes juba stardis oma meeskonnakaaslase Timo Glocki taha ning oli sõidu esimeses faasis teisel kohal. Pärast esimesi peatusi oli Trulli langenud juba Jenson Buttoni selja taha, kes sõidu ka võitis.
Sellele lisaks kaotas järgmise boksipeatusega ta koha veel Sebastian Vettelile ning ületas finišijoone kolmandana.
„Olen veidi pettunud, kuna ootasin Toyota esimest etapivõitu,” lausus Trulli. „Kahjuks kaotasin stardis koha. Sealt alates polnud kerge sõit.”
„Sõitsin oma tiimikaaslase järel, olin kauem rajal ning pärast esimest peatust kasutasime kõvemat rehvisegu. Pidin paljude autodega koha pärast heitlema. Ma polnud väga kiire, kuid kõvemaid rehve arvestades püsisin konkurentsis.”
Trulli lisas, et kuigi ta sõitis lõpus Vettelist erinevalt kiiremate pehmemate rehvidega, siis polnud tal mingit võimalust sakslasest möödumiseks.
„Lõpuks tõusis Vettel pärast minu viimast boksipeatust ette. Ta oli kõvematel rehvidel ning mina pehmetel. Avaldasin talle survet, kuna olin kiirem, kuid möödumiseks polnud mingit võimalust.”
„Tahan meeskoda tänada, kuna nad on väga head tööd teinud. Võitleme uuesti järgmisel võistlusel.”
Massa: See sõit oli katastroof!http://www.gpupdate.netHooaja neljas etapp oli Felipe Massale katastroofiks ning juba esimete ringidega kadusid tema võimalused punktiarve avamiseks.
Brasiillane lähtus sõidule neljandalt kohalt ning pärast kõikvõimalikke probleeme jõudis ta alles 14. kohal finišisse.
Kõik sai alguse esimeses kurvis, kui ta põrkus õrnalt kokku meeskonnakaaslase Kimi Räikköneni autoga ning vigastas oma vormeli esitiiva. See sundis teda oodatust varem boksi siirduma, kus kruviti uus tiib autole. Sellele lisaks ei töötanud telemeetria ning probleeme oli ka KERSi süsteemiga.
Ferrari piloot tunnistas, et sellel sõidul polnud tal enda poolt midagi kaasa aidata, et kõike paremaks muuta.
„Mul oli kogu sõidu suur probleem,” ütles Massa. „Minu telemeetria ei töötanud boksimeeste jaoks ning samuti esines probleeme KERSiga, nii et ma ei saanud seda stardis kasutada ja tulede kustumisel polnud midagi parata. Esimeses kurvis suruti mind Rubensi ja Kimi vahele.”
„Seal kaotasin auto esitiiva, kuid ma ei näinud seda, lihtsalt auto käitumine muutus oluliselt. Arvasin, et esitiib on katki ning tegelikult nii ka oli.”
„Tulin boksi, vahetasin tiiva, kuid kahe ringi järel boksi minemine rikkus juba sõidu. Seejärel jäin liiklusesse kinni, seega polnud ausalt öeldes midagi eriti teha.”
Glock süüdistab halvas tulemuses kõva rehviseguhttp://www.gpupdate.netTimo Glock süüdistab oma halvas tulemuses kõva rehvisegu, mis sakslase vormelile pärast esimest boksipeatust alla kruviti.
Võistlust alustas Toyota piloot oma meeskonnakaaslase Jarno Trulli seljatagant teiselt positsioonilt ning kohe esimeses kurvis suutis ta itaallasest mööduda ja enne esimest boksipeatust, mille Jaapani autokompanii meeskond otsustas teha suhteliselt varakult, oli ta suutnud Trulliga kenakese vahe sisse sõita.
Pärast seda siiski hakkas Glocki võistlus halvaks kiskuma, sest ta nägi kõva rehviseguga palju vaeva ning kaotas selle tulemusena väärtusliku aega ja sellega kadusidki unistused heast tulemusest.
Kokkuvõttes lõpetas sakslane normaalse seitsmenda kohaga. „Tõesti, oli raske võistlus, kuigi start oli paljulubav. Startisin mustemalt rajaosalt suutsin, kuid stardis Jarnost kiirem olla. Olin selle üle päris üllatunud ja hakkasin temaga vahet kasvatama,” ütles Glock BBC-le.
„Siis olime meie esimesteks, kes plaanilised boksipeatused tegid, mis tegi asja põnevaks, kuid pärast kahe ringi läbimist läks asi käest ära. Ma ei tea palju sekundeid ma kaotasin, mul polnud võimalustki.”
„Olin Jarnost enam kui poole sekundi võrra aeglasem. Kui läbitud oli 20 ringi ei olnud mul enam võimalust esikolmikusse pääseda. Lihtsalt rehvid ei toiminud, sellest kogu probleem. Kõva rehvisegu ei läinud lihtsalt soojaks ning terve võistlus läks selle nahka,” lõpetas ta.
http://www.sponest.ee