Hetke kellaeg on 13 Mai 2024 08:11

Kõik ajad on UTC + 3 tundi




Postita uus teema Vasta teemale  [ 62 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
 Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009] 
Autor Sõnum
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
2009 FORMULA 1 PETRONAS MALAYSIAN GRAND PRIX

Pilt
-------------------------------------------------------------
[RAJASKEEM]

Pilt
-------------------------------------------------------------
[RIIGILIPP]

Pilt
-------------------------------------------------------------
[INFOT VÕISTLUSE JA RAJA KOHTA]

I) Võistlusel peetavaid ringe on 56
II) Võistlusraja pikkus on 5,543km
III) Võistluse distants on 310,408km
IV) Ringraja rekord on 1:34,223 ning see kuulub sõitjale nimega Juan Pablo Montoya.
-------------------------------------------------------------
[PARDAKAAMERA (2002. AASTA)]

http://www.youtube.com/watch?v=JUM2_IamvbM
-------------------------------------------------------------
[20. SAJAND JA MALAISIA GP]

2000. aastal võidutses Sepangi ringrajal Michael Schumacher. Sel aastal oli tegu viimase etapiga Vormel 1 kalendris, Schumacheril oli selleks ajaks juba tiitel kindlustatud. Ühtlasi lõpetas Ferrari viimase etapi ja kogu hooaja meeskondliku meistrina.

2001. aastal asetses etapp kalendri alguses, Austraalia GP järel teisena. Selle tulemusena toimuski kaks Malaisia etappi kuue kuu sees, mistõttu 21. sajandi teisel aastal nii palju pealtvaatajaid enam polnud. Michael Schumacher Ferraril võttis teist aastat järjest võidu.

2002. aastal võitis oma hooaja ainukese võidu Malaisias Williamsil sõitnud Ralf Schumacher.

2003. aasta etapp oli edukas Kimi Räikkönenile kui soomlane võitis oma elu esimese Vormel 1 etapi. Michael Schumacher sai boksist läbisõidu karistuse tänu esimesel ringil toimunud intsidendile Jarno Trulliga. Schumacher sai lõpuks alles kuuenda koha.

2004. aastal oli taas edukas Michael Schumacher Ferraril, kes võttis võidu Juan Pablo Montoya ees viie sekundilise eduga.

2005. aasta oli edukas Fernando Alonsole, kes võttis võidu Jarno Trulli ees. Viimane sõitis tol ajal Toyota roolis.

2006. aastal võttis oma hooaja ainukese võidu Giancarlo Fisichella. Võit tuli meeskonnakaaslase Fernando Alonso ees, kes tänu kütuse tankimise muredele kvalifikatsioonis võistlust esimese kümne viimasest kolmandikust alustas. Kolmas oli Jenson Button Hondal.

2007. aastal võttis võidu Fernando Alonso McLareni roolis, edestades oma meeskonnakaaslast Lewis Hamiltoni. Kimi Räikkönen Ferraril võttis kolmanda koha.

2008. aasta Malaisia GP juhtimine käis Felipe Massa taktikepi all, seda kuni esimese boksipeatuseni kui tema meeskonnakaaslane Kimi Räikkönen tänu kiiremale peatusele esimese koha hoopis endale võttis. Hiljem suutis Felipe Massa kindlal teisel kohal pirueti teha ning katkestas. Robert Kubica tõi rõõmu BMW Sauberi õuele, lõpetades teisena. Talle järgnes Heikki Kovalainen kolmandana.
-------------------------------------------------------------
[VIDEOD]

2002
2004
-------------------------------------------------------------
[VÕITJAD 21. SAJANDIL]

2008 - Kimi Räikkönen (Ferrari)
2007 - Fernando Alonso (McLaren-Mercedes)
2006 - Giancarlo Fisichella (Renault)
2005 - Fernando Alonso (Renault)
2004 - Michael Schumacher (Ferrari)
2003 - Kimi Räikkönen (McLaren-Mercedes)
2002 - Ralf Schumacher (Williams-BMW)
2001 - Michael Schumacher (Ferrari)
2000 - Michael Schumacher (Ferrari)
-------------------------------------------------------------
[2008. AASTA KVALIFIKATSIOONI ESIKAHEKSA/STARDIRIVI]

1 Felipe Massa Ferrari 1:35,748
2 Kimi Räikkönen Ferrari 1:36,230
3 Jarno Trulli Toyota 1:36,711
4 Robert Kubica BMW Sauber 1:36,727
5 Nick Heidfeld BMW Sauber 1:36,753
6 Mark Webber Red Bull-Renault 1:37,009
7 Fernando Alonso Renault 1:38,450
8 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 1:36,613 *(-5 kohta/karistus)
9 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:36,709 *(-5 kohta/karistus)
-------------------------------------------------------------
[2008. AASTA GRAND PRIX ESIKAHEKSA]

1 Kimi Räikkönen Ferrari 1:31:18,555 (+1)
2 Robert Kubica BMW Sauber +19,5 (+2)
3 Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes 38,4 (+5)
4 Jarno Trulli Toyota +45,8 (-1)
5 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes +46,5 (+4)
6 Nick Heidfeld BMW Sauber +49,8 (-1)
7 Mark Webber Red Bull-Renault +68,1 (-1)
8 Fernando Alonso Renault +70,0 (-1)
-------------------------------------------------------------
[3.-5. APRILL]

1. vabatreening 3. aprillil kell 05:00 - 06:30
2. vabatreening 3. aprillil kell 09:00 - 10:30

3. vabatreening 4. aprillil kell 09:00 - 10:00
Kvalifikatsioon 4. aprillil algusega kell 12:00

Võistluse start 5. aprillil kell 12:00

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


29 Märts 2009 11:27
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
Parandasin kellaajad ära, jätsin kogemata valeks enne.

Ajakava on perfektne, pühapäeval saab end normaalselt välja magada ja vabatreenngud on ka mõistlikul ajal.

Igal juhul, ootan etappi juba suure huviga.

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


29 Märts 2009 11:42
Profiil
newbie
newbie

Liitunud: 24 Märts 2009 11:10
Postitusi: 16
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
Huvitav kas Malaisia kvali. siis tv3 ei näitagi või?
Igatahes nii tv3 koduleheküljel kui ka kava.ee-s ei ole laupäeva peal Vormel 1-e.
Teab keegi midagi öelda selle peale äkki?


30 Märts 2009 21:05
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
Kindlasti näitab. Selle reklaamisid nad ka eelmine etapp välja. Miski pärast jõuab see inf üles mingi ajanihkega.


30 Märts 2009 21:22
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
Esimesed ilmataadid lubavad kolmapäeval ja neljapäeval kergemat vihmasadu ning reedel äikest. Saab näha kuidas ilmaennustused sel hooajal lähevad.

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


30 Märts 2009 21:40
Profiil
newbie
newbie

Liitunud: 24 Märts 2009 11:10
Postitusi: 16
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
Sanchez Wrote:
Kindlasti näitab. Selle reklaamisid nad ka eelmine etapp välja. Miski pärast jõuab see inf üles mingi ajanihkega.


Selge:) Aitäh.
Ma jõudsin juba paanikasse minna.


31 Märts 2009 09:32
Profiil
gold member
gold member
Kasutaja avatar

Liitunud: 09 Nov 2007 03:18
Postitusi: 1004
Asukoht: Tallinn-Raplamaa
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
Ferrari kasutab ka Malaisias KERSi

Ferrari kasutab ka sel nädalavahetusel Malaisias oma autodes KERSi süsteemi, kuigi see võis olla Austraalia läbikukkumise peamiseks põhjuseks.
Ferrari juht Stefano Domenicali sõnul oli Austraalias peamiseks probleemiks rehvide säilitamine, mis võttis F60 vormelilt peamise konkurentsivõime.

„Rehvikulu on samuti KERSiga seotud, seega peame kiiresti palju asju mõistma,” ütles Domenicali.

Paljud meeskonnad on palju aega ja raha uue energia taaskasutussüsteemi ehitamiseks kulutanud ning otsustasid, et 82 lisahobujõudu kaalub üle raskused kaalujaotusega.

Domenicali lisas, et BMW Sauberi piloot Robert Kubical, kes ei kasutanud KERSi, oli sarnane võistlustaktika, kuid tema tagarehvid ei kulunud nii hullusti.

„See on midagi, mida peame arvestama: KERSi ja kaalujaotust,” lisas Domenicali, „aga Malaisias kasutame taas KERSi.”

sponest.ee

_________________
Vormel 1 ei vaja petiseid nagu Alonso ja Piquet!


31 Märts 2009 13:21
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
2009 Malaisia GP - Eelvaade - Bridgestone

Hirohide Hamashima, rehviarenduse juht
Millised on Sepangi katsumused?

"Sepang on rehvidele raske katsumus, sest on palju erinevaid tüüpe kurve ja kahel korral tuleb pärast sirge lõppu kiirelt pidurda. See tähendab seda, et energia, mis liigub ringi ajal läbi rehvide on märkimisväärne. Piloodid peavad olemad ettevaatlikud, et rehve pidurdades neid mitte blokeerida ning seda eriti uutel vormelitel, mis madala survejõu tõttu on ebastabiilsed. Malaisias ei tohi unustada ka kõrgeid temperatuure ja hiline võistluse stardiaeg suurendab vihma võimalust, seega me peame mitmete väljakutsetega hakkama saama."

Milliseid rehvisegusid Bridgestone Malaisias pakub?
"Siin pakutavad kõvad rehvisegud on peaaegu samad, mida meeskonnad kasutasid hooajaeelsetel testidel. Neid on vaid natukene muudetud pehmemaks, seda meeskondade palvetel, siiski pole see eriti suur muutus ja olen kindel, et need sobivad kõigile. Pehme rehvisegu saab olema ilmselt nädalavahetuse suurim väljakutse, kuna me pole enne pehmet rehvisegu Malaisiasse toonud."

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


31 Märts 2009 15:11
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
TV3-e saatekava on ikka väga lahe:
11:45 Vormel-1 MM 2008: Malaisia GP Pööran rõhku just aastale. Nad ei tea ise ka mis aasta hetkel on

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


01 Aprill 2009 01:43
Profiil
platinum member
platinum member
Kasutaja avatar

Liitunud: 20 Aug 2006 22:32
Postitusi: 1359
Asukoht: pärnu
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
Väike Aprilli nali? :lol:

_________________
http://www.last.fm/user/raikkonen1


01 Aprill 2009 10:08
Profiil
Rallistaar 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Juul 2006 15:58
Postitusi: 3430
Asukoht: Tallinn
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
tglt pole, vaatasin õe mehe albumit, nad tegid kohapeal igast pilte:D

_________________
TFPiltRBR


01 Aprill 2009 15:19
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
Valik huvitavaid fakte ja statistikat enne Malaisia GP-d

Eeloleval nädalavahetusel sõidetakse Malaisias Vormel-1 sarja maailmameistrivõistluste teine etapp. Küsimusi ja pinget on õhus küllaga. Kas jätkub uustulnuka Brawn GP võimas minek? Kuidas toibub Austraalia GP täielikust ebaõnnest Ferrari? Milline on McLareni ja valitseva maailmameistri Lewis Hamiltoni tegelik seis?

Uudisteagentuur Reuters reastas enne Malaisia GP-d mõned huvitavad faktid ja statistika.

Brawn GP

Jenson Button võitis Austraalia GP-l karjääri teise etapivõidu. See tähendab, et esmakordselt on britt oma karjääri jooksul Vormel-1 sarja MMi juhtimas. Brawni meeskonna saavutuseni - debüütetapi võiduni küündis viimati Wolfi meeskond aastal 1977. Kahe parima kohaga debüütvõistlusel sai viimati hakkama Mercedes 1954. aastal.

Võidud

Kahekordsel maailmameistril, Renaultil kihutaval Fernando Alonsol on praegustest vormelipilootidest kõige enam etapivõite - kokku 21. Ferraril sõitval eksmaailmameistril Kimi Räikkonenil on võite 17 ning tema brasiillasest meeskonnakaaslasel Felipe Massal 11. Valitseval maailmameistril Lewis Hamiltonil on ette näidata üheksa GP-võitu.

Malaisia

Kõige edukamalt on Sepangi ringrajal esinenud Ferrarid. Kümnest seal peetud Vormel-1 etapist on Ferrarid võitnud viis. McLaren ja Renault on võitnud kumbki kaks sõitu ning Williams ühe. Viiel korral on Sepangis ühe tiimi masinad saanud kaksikvõidu.

Kvalifikatsioon

Austraalia GP stardirivi esiots oli mõneti ajalooline. Viimati juhtus see 38 etappi tagasi, 2006. aastal Hiinas, et esikahe seas polnud ei Ferrarit ega ka McLarenit. Seda, et sõidu on võitnud kvalifikatsiooni kiireim mees, on nüüd juhtunud kolmes järjestikuses sõidus.

Poodiumikohad

Lewis Hamiltoni kolmas koht Austraalias oli 24-aastasele sõitjale juba karjääri 23. poodiumikoht. Üldse on inglane startinud 36-l etapil. Esmakordselt pärast läinud hooaja Singapuri GP-d polnud esikolmikus ühtegi Ferrari sõitjat.

Punktid

Austraalias karjääri esimesed punktid teeninud šveitslasest Sebastian Buemist sai vormeliajaloo 58. piloot, kes saanud punkte F1-s. Viimati suutis šveitslastest end punktidele sõita Marc Surer 1985. aastal. Punktita jäänud Ferrari meeskond tegi viimati sama nukra hooaja alguse 1992. aastal. Eksmaailmameister Fernando Alonso on nüüd punktidele end sõitnud seitsmes järjestikuses sõidus.

http://sport.err.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


01 Aprill 2009 15:50
Profiil
gold member
gold member
Kasutaja avatar

Liitunud: 09 Nov 2007 03:18
Postitusi: 1004
Asukoht: Tallinn-Raplamaa
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
Heikki Kovalainen: Malaisias pole tore soomlane olla


Soomlasest vormel-1 piloodi Heikki Kovalaineni sõnul muudab Malaisia kuum ilm võistluse tema jaoks väga suureks väljakutseks.

«Ainus tõeline raskus minu jaoks on kuumus.
Olen pärit Soomest ja me näeme tihtilugu samasuguseid kraade – ainult, et sellel numbril on miinus ees,» naljatles Kovalainen.

Kovalaineni hooaja avavõistlus lõppes enne kui see jõudis õigupoolest üldse alata.
McLareni piloodi etteaste Austraalia GP’l katkes kohe avaringil.

Kovalainen selgitas, et kerge ei saa olema ka tuleval nädalavahetusel Malaisias.
Esiteks jääb McLaren teistest veel hoo poolest maha.
Lisaks põhjustavad probleeme ka Sepangi rada ja ilmastikuolud.

«Sepangi rada on suureks väljakutseks, kuna auto seadistustes tuleb teha palju kompromisse.
Rajal on palju pikki sirgeid, kuid suur hoog võib auto muuta kurvides liiga kiireks,» selgitas Kovalainen.

Postimees.ee

_________________
Vormel 1 ei vaja petiseid nagu Alonso ja Piquet!


Viimati muutis saemeez 02 Aprill 2009 15:53, kokku muudetud 1 kord.

01 Aprill 2009 20:27
Profiil
gold member
gold member
Kasutaja avatar

Liitunud: 09 Nov 2007 03:18
Postitusi: 1004
Asukoht: Tallinn-Raplamaa
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
VormeliHunt Wrote:
Huvitav kas Malaisia kvali. siis tv3 ei näitagi või?
Igatahes nii tv3 koduleheküljel kui ka kava.ee-s ei ole laupäeva peal Vormel 1-e.
Teab keegi midagi öelda selle peale äkki?


Öösel kell 2:00 ja ka 2:07 reklaamis F1..
Et kannavad mõlemat ilusti üle :_n2

_________________
Vormel 1 ei vaja petiseid nagu Alonso ja Piquet!


02 Aprill 2009 14:02
Profiil
gold member
gold member
Kasutaja avatar

Liitunud: 09 Nov 2007 03:18
Postitusi: 1004
Asukoht: Tallinn-Raplamaa
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
Heidfeld ei pea KERSi kasulikuks

Nick Heidfeldi arvates pole KERSist Malaisias rohkem kasu kui seda oli Austraalias.
Paberil peaks Sepangi ringrada oma pikkade sirgetega soodustama KERSi kasutamist, kuid Heidfeldi arvates aitab see ainult stardis.

„Siin on meil enne esimest kurvi üks pikimaid sirgeid, seega peaks sellest stardis rohkem abi olema,” lausus Heidfeld.
„Fakt on see, et siinsed pikemad sirged ei loo ringiaegades erilist vahet, kas kasutad KERSi või mitte.”

„Melbourne’ist siinsega on vahe väga väike – väiksem, kui oleksime lootnud.
Arvasin, et tuleme siia pikkade sirgetega ning KERSist saab palju kasu olema,
kuid see pole nii väga erinev Melbourne’ist.”

BMW Sauberi piloot ei usu, et KERS on auto kiirusele eriliselt midagi kaasa aidanud ning pole kindel, kas kasutab seda Malaisia Grand Prix’l.

„Fakt, et mina kasutan seda ja Robert (Kubica) mitte, ei loo suurt erinevust.
Olen Robertist kergem, mistõttu on mul kasulikum seda kasutada kui temal,
või vähemalt pärast olemasoleva info analüüsimist arvame sedasi.
Endiselt üritame seda paremini mõista ja see oli esimene nädalavahetus,
kui seda kasutasime võistlusolukorras, ning endiselt kaalume, kas kasutame seda siin või mitte.”

Sakslase sõnul on KERSi peamine kasu möödumiste ja koha kaitsmiste näol.

„Võistlusel, nagu mainitult puudus osadel KERS, oli väga raske teistel minust mööduda.
Mul oli auto, mis sai palju kannatada ja oli üsna aeglane, ning osad autod minu taga olid selgelt kiiremad,
kuid iga kord, kui nad said kurvist paremini välja ja oleks võinud mööduda,
vajutasin nuppu ning nende võimalus kadus.
See oli suurim erinevus. Kahjuks juhtus see, kui olin kõigest 12. kohal.”

sponest.ee

_________________
Vormel 1 ei vaja petiseid nagu Alonso ja Piquet!


Viimati muutis saemeez 02 Aprill 2009 15:52, kokku muudetud 2 korda.

02 Aprill 2009 14:12
Profiil
TF Captain
TF Captain

Liitunud: 22 Sept 2006 15:10
Postitusi: 3580
Asukoht: Tallinn
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
Pilt
Pilt
Pilt


02 Aprill 2009 15:19
Profiil
gold member
gold member
Kasutaja avatar

Liitunud: 09 Nov 2007 03:18
Postitusi: 1004
Asukoht: Tallinn-Raplamaa
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
Toro Rosso eesmärk on kvalifikatsioonis teise vooru jõuda

2009. aasta vormel 1 sarja ainus uustulnuk Sebastien Buemi tunnistas,
et ei oota Malaisia etapilt midagi head ning hästi läheb juba siis, kui jõutakse kvalifikatsiooni teise vooru.
Austraalias suutis Toro Rosso piloot Buemi kvalifitseeruda oma kogenud meeskonnakaaslasest
Sebastien Bourdais’st paremini ning suutis prantslase ees kohta hoida ka sõidus ja koguda punkte.

Olles Austraalias 16. kohaga kvalifitseerunud usub Buemi, et Malaisias on veel ühte probleemiderikast nädalavahetust oodata.

„Tean, et Malaisia Grand Prix ei sobi meie meeskonnale, see on Melbourne’ist väga erinev,” lausus Buemi.
„Ootame auto uute juppide saabumist ning peame vaatama, kuidas need kiirusele mõjuvad.
Eesmärgiks on teise kvalifikatsioonivooru pääseda, olla esi15 seas, kuid konkurents on väga tihe.”

sponest.ee

_________________
Vormel 1 ei vaja petiseid nagu Alonso ja Piquet!


Viimati muutis saemeez 02 Aprill 2009 15:48, kokku muudetud 2 korda.

02 Aprill 2009 15:44
Profiil
gold member
gold member
Kasutaja avatar

Liitunud: 09 Nov 2007 03:18
Postitusi: 1004
Asukoht: Tallinn-Raplamaa
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
Kubica pole KERSi kasutamises kindel

Robert Kubica teatas neljapäeva, et BMW Sauber pole otsustanud, kas tema autole pannakse Malaisia etapiks KERS või mitte.
Austraalias kasutas Kubica meeskonnakaaslane Nick Heidfeld KERSi süsteemi, kuid poolaka suurema kehakaalu pärast jäeti tema puhul katsetamine ära.
Eelnevalt on ka tiim öelnud, et KERSi paigaldamist vaadatakse vastavalt piloodile ja ringrajale eraldi.

Sel nädalavahetusel usutakse, et KERSi kasutamine võib olla kasulikum kui Melbourne’is, sest Sepangi rajal on pikemad sirged,
kuid Kubica ütles: „Ma pole veel otsustanud. See võib mul olla ja ka mitte. Kui ma KERSi ei kasuta, siis selleks on põhjus.”

sponest.ee

_________________
Vormel 1 ei vaja petiseid nagu Alonso ja Piquet!


02 Aprill 2009 15:45
Profiil
gold member
gold member
Kasutaja avatar

Liitunud: 09 Nov 2007 03:18
Postitusi: 1004
Asukoht: Tallinn-Raplamaa
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
Massa loodab Malaisias talvist kiirust näidata

Felipe Massa usub, et Ferrari suudab taastada oma talviste testide vormi,
kus nad olid Brawn GP järel kõigist paremad.
Malaisia Sepangi ringrada on veidi tavalisem kui Melbourne’i tänavarada ning brasiillane usub,
et tema Ferrari võistkond suudab seal paremat minekut näidata,
kuigi Austraalia kvalifikatsioonis jäädi Red Bullile, Toyotale, Williamsile ja BMW Sauberile alla.

„Oleme käinud radadel nagu Bahrein, Jerez ja Barcelona, mis sarnanevad rohkem siinsetega,
seega loodan, et meie auto käitub sarnaselt nagu eelnimetatud radadel,” lausus Massa.

„Peame taastuma, tuleb hakata punkte kogema ja alustada siin hooaega hästi.
Ja peame autot arendama.See pole nii erinev eelmise aastaga, seega tuleb vaimselt sarnaselt valmis olla.”

Kuigi loodetakse Malaisias kiiremad olla, välistas Massa konkurentsi pakkumise Brawnidele.
Kõigest hoolimata usub brasiillane veel, et Brawn GP näitas Austraalias oma tegelikku kiirust.

„Ta (Jenson Button) näitas kõike, sest oli nelja sekundiga ees (pärast Austraalia esimest ringi).
Nad olid kvalifikatsioonis suurema kütusekogusega seitse või kaheksa kümnendikku ees,
seega kui ta ei näidanud seda (tegelikku kiirust), siis oleksin väga hirmul.”

„Kõik unustavad, et meil olid võistlusel kaks turvaautoperioodi.
Kõik mõtlevad sellele, kui hea edumaaga Jenson lõpetas, kuid unustavad kvalifikatsiooni,
sõidu alguse ja kiiruse. Brawnid on teiselt planeedilt.”

Kuigi autoga oli Austraalias probleeme, püsib Massa arvates motivatsioon piisavalt heana.

„Motivatsioon on kogu aeg kõrge. Mul oli isegi Sauberi roolis 12. kohalt startides suur motivatsioon.
Piloot mõtleb alati võidule, seega annan võitmiseks endast parima. Kui see pole võimalik,
siis lõpetan võimalikult heal kohal.”

sponest.ee

_________________
Vormel 1 ei vaja petiseid nagu Alonso ja Piquet!


02 Aprill 2009 15:56
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
1. vabatreening

1 N. Rosberg Williams 1:36.260 27
2 K. Nakajima Williams 1:36.305 25
3 J. Button Brawn GP 1:36.430 20
4 R. Barrichello Brawn GP 1:36.487 22
5 F. Massa Ferrari 1:36.561 21
6 K. Räikkönen Ferrari 1:36.646 18
7 L. Hamilton McLaren 1:36.699 16
8 M. Webber Red Bull 1:36.703 23
9 S. Vettel Red Bull 1:36.747 25
10 T. Glock Toyota 1:36.980 27
11 J. Trulli Toyota 1:36.982 26
12 G. Fisichella Force India 1:37.025 20
13 R. Kubica BMW 1:37.039 18
14 N. Piquet Renault 1:37.199 20
15 A. Sutil Force India 1:37.241 18
16 F. Alonso Renault 1:37.395 12
17 S. Buemi Toro Rosso 1:37.634 22
18 N. Heidfeld BMW 1:37.640 17
19 S. Bourdais Toro Rosso 1:38.022 19
20 H. Kovalainen McLaren 1:38.483 7

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


03 Aprill 2009 06:32
Profiil
platinum member
platinum member
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Okt 2006 16:44
Postitusi: 1411
Asukoht: Välismaa
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
2. vabatreening:

1. Kimi Räikkönen Ferrari 1.35,707 40 ringi
2. Felipe Massa Ferrari + 0,125 38
3. Sebastian Vettel Red Bull-Renault + 0,247 40
4. Nico Rosberg Williams-Toyota + 0,308 39
5. Mark Webber Red Bull-Renault + 0,319 36
6. Rubens Barrichello Brawn-Mercedes + 0,454 37
7. Jenson Button Brawn-Mercedes + 0,547 31
8. Kazuki Nakajima Williams-Toyota + 0,583 35
9. Heikki Kovalainen McLaren-Mercedes + 0,690 40
10. Nelsinho Piquet Renault + 0,694 35
11. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes + 0,808 30
12. Jarno Trulli Toyota + 0,809 34
13. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari + 0,921 32
14. Timo Glock Toyota + 0,932 29
15. Fernando Alonso Renault + 0,933 20
16. Adrian Sutil Force India-Mercedes + 1,168 36
17. Robert Kubica BMW Sauber + 1,560 38
18. Sebastien Bourdais Toro Rosso-Ferrari + 1,571 30
19. Giancarlo Fisichella Force India-Mercedes + 1,725 27
20. Nick Heidfeld BMW Sauber + 2,223 37

Räikkösel probleeme KERSiga:

Pilt

_________________
Proud to Be Estonian


03 Aprill 2009 13:25
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
Üllatavalt palju sõiduvigu tehti ning taevas muutus ka lõpuks väga ruttu pilviseks. Arvestades seda, millisel ajal on vihma sadama hakanud viimastel päevade, siis vihmavõimalused kvalifikatsiooniks ja sõiduks on ikkagi vägagi suured.

Barrichellot ootab +5 tagant poolt start kvalifikatsioonis välja sõidetud kohast, kuna brasiillasel vahetati autol käigukast.

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


03 Aprill 2009 14:53
Profiil
platinum member
platinum member
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Okt 2006 16:44
Postitusi: 1411
Asukoht: Välismaa
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
Mairo Wrote:
Üllatavalt palju sõiduvigu tehti ning taevas muutus ka lõpuks väga ruttu pilviseks. Arvestades seda, millisel ajal on vihma sadama hakanud viimastel päevade, siis vihmavõimalused kvalifikatsiooniks ja sõiduks on ikkagi vägagi suured.

Barrichellot ootab +5 tagant poolt start kvalifikatsioonis välja sõidetud kohast, kuna brasiillasel vahetati autol käigukast.

Nüüd siis tulevad probleemid millest Brawn juba varem rääkis. Käigukast nimelt olevat nende auto ainuke nõrk koht, kuna see tehti arvestades, et autole tulevad Honda mootorid.

Arvan, et Button laseb Barrichello kvalis esimeseks, et nii palju ei kaotataks.. Ning kui vihma ei tule siis on Brawnid väga tugevad.. Kui vihma tuleb siis arvan, et Brawn on samuti tugev kuna Button ja Barrichello on mõlemad minu arvates TOP5 vihmapiloodid. Eks me näeme siis :P

_________________
Proud to Be Estonian


03 Aprill 2009 15:13
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
Mis kell homme kvalifikatsioon algab?

Kusagil kavas seda kirjas ei ole. :|

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


03 Aprill 2009 16:41
Profiil
TF Captain
TF Captain

Liitunud: 22 Sept 2006 15:10
Postitusi: 3580
Asukoht: Tallinn
Postitus Re: Malaisia, Kuala Lumpur [3.-5. aprill 2009]
12


03 Aprill 2009 16:50
Profiil
Näita postitusi viimasest:  Sorteeri:  
Postita uus teema Vasta teemale  [ 62 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik ajad on UTC + 3 tundi


Kes on online

Kasutajad vaatamas seda foorumit: Pole registreeritud kasutajaid ja 2 külalist


Sa ei saa postitada uusi teemasid siia foorumisse
Sa ei saa vastata teemadele siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada manuseid siin foorumis

Otsi:
Hüppa lehele:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.