Hetke kellaeg on 19 Mai 2024 02:07

Kõik ajad on UTC + 3 tundi




Postita uus teema Vasta teemale  [ 145 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
 Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009] 
Autor Sõnum
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Austraalia GP vastu on huvi vähenenud

Pilt
http://www.gpupdate.net

Albert Parki ringrajale ilmus neljapäeval vähem külalisi, kui kunagi varem raja 14-aastase ajaloo vältel.

Üsna kesina tulemus - vaid veidi üle 42 000 pealtvaataja - on tõenäoliselt tekitanud organiseerijates kahtlusi ja tõenäoliselt avalikustatakse reedesed numbrid alles laupäeva hommikul.

„Ma arvan, et tegu on majanduslikult raskete aegadega ja perekonnad peavad valima, kuidas oma aega veeta,” väitis Ron Walker, etapi korraldaja, kohalikule ajakirjandusele.

Fakt, et nelja päeva pileteid sellele etapile müüdi üsna vähe, selgitab tõenäoliselt ka seda, miks otsustati peatribüünil kohtade arvu vähendada.

Walker lisas: „Me jäime maha vaid mõne tuhandega, seega on raske veel midagi konkreetset öelda.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


27 Märts 2009 19:13
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Austraalia välistab endiselt ööetappi

Pilt
http://www.gpupdate.net

Austraalia Grand Prix korraldajad on raas välistanud võimaluse hakata tulevikus korraldama ööetappi.

F1 vastutav pealik Bernie Ecclestone ütles reedel, et ta pole veel loobunud lootusest, et Albert Parki rajal toimuv võistlus jõuaks Euroopa televaatajate ette sobivamal kellaajal.

Sel aastal oli etapi üks korraldajatest, Ron Walker, nõus lükkama kvalifikatsiooni ja põhisõidu alguse kohaliku aja järgi kella 17.00. Tänu sellele on meedia poolt etapp ristitud ümber „videvikusõiduks”.

„Ehk Ron vaatab ja mõtleb 'Mu jumal' ning on nõus sellega [ööetapiga] rahalistel kaalutulustel,” loodab Ecclestone.

Kohaliku valitsuse pressiesindaja sõnul ona aga ööetapi korraldamine täiesti välistatud.

„Ma ei ole kindel, mitu korda me peame öise GP korraldamise välistama,” väitis pressiesindaja.

Austraalia praegune leping kehtib kuni 2015. aastani.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


27 Märts 2009 19:19
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Alonso: Madalal olev päike pole probleem

Pilt
http://www.gpupdate.net

Esimene „videvikusessioon” peeti F1-s reedel, mil varjud olid pikad ja päike madalal.

Hilisem ajatabel, mis kulmineerub kvalifikatsiooni ja põhisõidu algusega kell 17.00 kohaliku aja järgi, on loodud selleks, et Euroopa televaatajatele pakkuda võimalust hiljem ärgata.

Sõitjad said esimese kogemus Austraalias, kui õhtupoolikul sõideti 90-minutiline vabatreening.

„See on pisut halvem kui tavaliselt, aga see ei ole suur probleem ja loodetavasti sobib see kõigile, aga selge on see, et parem variant nähtavuse seisukohalt on ikkagi kell 2 päeval,” sõnas kahekordne maailmameister Fernando Alonso.

Nähtavus ei olnud nii halb, kui paljud ohtuse kaalutlustel kaebasid, aga sellest hoolimata oli hetki, mil sõitjad boksidega kontakteerusid ja selitasid, et puude pikad varjud ajavad neid segadusse.

Vähemalt üks sõitja sõitis piiratud nähtavuse tõttu ka rajalt välja.

Brawni piloot Jenson Button oli kaevanud ka oma insenerile, et päiksevalguse langemisnurk tegi tema roolil oleva digitaalse ekraani jälgimise raskeks.

„Sellepärast, et see [päike] on nii madalal, ei ole peeglisse vaadates osade kurvide nähtavus nii selge, kui kella kahe ajal,” jätkas Alonso. „Aga see ei ole suur probleem ja ma olen kindel, et sellega harjutakse.”

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


28 Märts 2009 03:37
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Austraalia Grand Prix eelvaade

Pilt
http://www.gpupdate.net

Lõpuks ometi on kätte jõudnud päev, mil vormel-1 karussell hakkab järjekordselt pöörlema ning nagu juba traditsiooniks on kujunenud tehakse algust Austraalia Grand Prix’ga. Üle mitmete aastate tundub, et otsustavaks kujunes hooajaeelne ettevalmistus, sest tänavuse hooaja vormelid tuli üles ehitada täiesti uute regulatsioonide alusel ning lisaks sellele on taaskasutuses siledapinnaga, ehk slikkrehvid ja uuenduslik KERS-i süsteem.

Mitmete kuude jooksul on tegeldud testimistega ning seda väga hoogsalt, sest hooaja sisesed testid on nüüdsest keelatud, kuid suured meeskonnad eesotsas Ferrari ja McLareniga korraldavad privaat teste oma isiklikel ringradadel. Kohe-kohe, juba sel nädalavahetusel saab selgeks, kas tippude seas jätkavad samad meeskonnad, kes eelmistel hooaegadel või on mõned keskmikud värskendava uuenduskuuri läbinud.

Juba eelpool mainitud testide keelustamise taustal saavad ilmselt reedesed vabatreeningud suurema tähelepanu osaliseks ning suure tõenäosusega ei kavatse keegi nendelt koosviibimistelt puududa, sest kõik ihuvad, et nende vormelid oleksid kiireimad ning suudaksid uutest lahendustest kõige rohkem välja pigistada. Neli meeskonda – Ferrari, McLaren, Renault ja BMW Sauber – on ainukesed, kes on avalikult öelnud, et on valmis KERS-i võistlustel kasutama. Williams, Brawn ja Force India on andnud mõista, et nad ei ole veel valmis.

Brawn domineeris testimisi alates märtsist, mil eelnevast Honda meeskonnast saigi tiimipealiku Ross Brawni väljaostmise järel Brawn Mercedes. Kindlasti on vanameister Rubens Barrichello ja oma ainsa etapivõidu 2006. aastal Ungaris teeninud Jenson Button täis lootust – ehk seekord läheb õnneks. Red Bull seevastu teatas, et nad kavatsevad Brackley meeskonna difuusori kujunduse kohta esitada ametliku protesti, juhul kui Austraalia kohtunikud peaksid disaini heaks kiitma.

„Pärast meie lühikest, kuid olulise tähtsusega kahe nädalast testiperioodi oleme me suutnud BGP 001’te tugevdada ning oleme kindlad, et tegu on suurepärase alustalaga, mida saab hooaja keskel veel kindlasti uuendada,” ütles meeskonnapealik Ross Brawn. „Keskendusime seitsme päeva jooksul vastupidavuse testimisele ja auto arendamisesse ning kontrollisime, kuidas auto võistlustingimustele vastupeab.”

„Me oleme oma tööga, mis me neil päevadel tegime väga rahul ja vormeli esmane kiirus avadas samuti muljet, kuid me teame, et tegu on alles algusega. Melbourne' vabatreeningud on meie jaoks otsustava tähtsusega ning me peame läbima võimalikult palju kilomeetreid, et Jenson ja Rubens suudaksid välja selgitada, millist seadistust auto vajab.”

Tundub, et Scuderia Ferrari on väga rahul oma F60 arendamisega ning nende ainukeseks takistuseks talvistel testimistel, kui väljaarvata töökindlus probleemid, oli Brawn GP. Felipe Massa ütles, et tema valmistub algavaks hooajaks ette samuti nagu eelmisel aasta omaks, mil ta kaotas tiitli ühe punktiga Lewis Hamiltonile.

„Me töötame veel rohkem, et lõpetada enamus võistlusi punktidel, sest me nägime, et ka ühe punkti puudumisest piisas tiitli kaotamisest,” ütles brasiillane. „Seega ma arvan, et sõitmist ning meeskonnaga töötamist silmaspidades peaks ettevalmistus sarnane olema, kuid ma peaksin järjekindlam olema.”

„Ma arvan, et taas kord võib tiitlile konkureerida McLaren ning BMW, sest nad on eelmistel aastatel teinud head tööd ning isegi Renault ja miks mitte ka mingid üllatajad. Seetõttu ongi praegu raske öelda, kes on meie rivaalideks.”

Kimi Räikkönen on öelnud, et temale meeldib uus Ferrari väga. „See näeb väga hea välja. Minu meelest läheb alati mõne uue asjaga harjumiseks rohkem aega, eriti nüüd, kui meie kõigi autodel on ühesugused esi- ja tagatiivad ning pärast esimesi teste ei pannud neid keegi enam eriti tähelegi ja neist peaaegu ei räägitudki enam. Tegelikult pole sellel erilist vahet, mismoodi see välja näeb. Kui see on kiire, siis sellest mulle piisab.”

Märtsikuistel testidel Hispaanias, Jerezis tekkisid McLarenis ootamatult tagasilöögid aerodünaamikaga, kuid kuu lõpus tehtud uuendused hoiavad maailmameistrit Hamiltoni jätkuvalt optimistlikult meelestatuna.

„Pole paremat kohta kui Austraalia, kus meistrivõistlused võiksid alata,” ütles ta. "Ilm on suurepärane, rajatised on erakordsed ja Melbourne’ inimesed võtavad sind alati lahkel meelel vastu. Kõige tähtsam on see, et kõik saabuvad siia entusiasmi ja ootusärevusega. Kuigi testid kestsid mitmeid nädalaid on raske öelda, kellel on parimad võimalused MM-tiitli võitmiseks ning nädalavahetus Albert Parkis annab ka sellele vastuse ja see on paeluv. Vahest ei tule me tänavu Melbourne võimalustega võidelda kõrgemate kohtade eest nagu me tegime seda 2007. ja 2008. aastal, kuid terve meeskond töötab väsimatult, et meid taas etteotsa aidata.“

Uus meeskonnapealik Martin Whitmarsh lisas: „Me läheme 2009. Aasta hooajale vastu teadmisega, et meil puudub tehniline baas, mis lubaks meie pilootidel võistelda esikohtade eest. Vormel ühes pole kuhugi peitu pugeda: see teebki selle spordiala nii nõudlikuks ning samas igavesti pilkupüüdvaks. Melbourne läheme me realistlike eesmärkidega - meeskonnana, kes on valmis võistlema võitude ja MM-tiitli eest. Siiski, hooaja alguses peame olema väga enesekindlad, et jällegi esimeeskondade hulka tõusta ning me ei puhka enne, kui oleme selle eesmärgi saavutanud. Kõige tähtsam on see, et me pole unustanud, kuidas etappe võita.“

BMW Sauber, Renault ja Toyota usuvad, et neil on tänavu vahendeid, et võidelda esikohtade nimel. Šveitsi-Saksa meeskond plaanib elluviia oma järgmise sammu MM-tiitli võitmise suunas, mil teised kaks tahavad saavutada kaua aega taga aetud edu, et kinnitada kanda parimate tiimide seas.

„Meie F1.09 liigub hetkel õiges suunas,“ ütles BMW Sauberi meeskonnapalik Mario Theissen. „Nii piloodid kui insenerid naasesid testidelt positiivselt meelestartuna. Lisaks Nick ja Robert on testidel jooksul läbinud terve võistlusdistantsi ning tehnilisi tagasilööke pole toimunud.“

Meie süsteem on valmis ka KERS-i võistlusel kasutama. Testidel saatsime pidevalt oma masinaid KERS-iga rajale ning tulemused olid väga head. Nüüd on vaid aeg kaaluda süsteemi plusse ja miinuseid.“

Renault piloot ja hispaanlaste ebajumal Fernando Alonso saabus Austraaliasse võidu mõtetega ja ütles: „Esimene test Portimaos oli raske, kuna ilmaga ei läinud õnneks, kuid pärast uuenduste avalikustamist järgnevatel testidel läks asi libedamalt. Me õppisime, kuidas kiirelt õige seadistus leida ning nüüd on mril auto, millega on lihtne sõita ja mis vastupidav. Nüüd on kõige tähtsam see, et jätkaksime masina parandamist terve aasta vältel.“

„Kui kasutuses on KERS ja piloodi poolt liigutatavad tiivad, siis on kokpitis rohkem tööd vaja teha. Testide ajal olen teinud palju tööd, et ma suudaksin neist Melbournes maksimumi välja pigistada. Olen KERS-iga väga rahul ning mulle meeldib see, et oleme seda suutnud enne hooaega kenasti arendada ja loodetavasti annab see meile hooaja alguses eelise. Ma ei tea, kas see teeb nöödumised lihtsamaks, kuid kindlasti parandab see ringiaegu.“

„Albert Park on Renault’le hea ringrada ning loodan head nädalavahetust teha. Arvan, et võrreldes eelmise aastagas muutub meeskondade paremusjärjestus, võrreldes eelmiste aastatega, mil domineerinud on McLaren ja Ferrari, kuid reeglimuudatuste tõttu näeme ilmselt mitmeid meeskondi võidu nimel võitlemas.“

Peale Toyota, kes on kõigile küsimärk, on Red Bull ja Toro Rosso, kelle autod on konstrueerinud Adrian Newey, seadnud endile hooaja eel suured lootused ning Williams lubab, et ka nende FW31 on väga konkurentsivõimeline. Frank Williamsi meeskond koos Brawni ja Toyotaga on need kolm, kes on reegelid tõlgendanud teisiti. Nüüd juba teame, et Red Bulli poolt esitatud protest difuusorite vastu on hetkel tagasilükatud ning nende tulemused võivad seetõttu paremad olla. Samalajal on Force India, kes on eelmise hooaja mootoripartneri Ferrari vahetanud Mercedese vastu, teadlik, et nad peavad veel oma aerodünaamika kallal nokitsema, kuid samas loodavad kohe hooaja alguses punktidele jõuda.

Albert Park on tehniliselt nõudlik ülikiire tänavaringrada. Vormelite maksimumkiirused tõusevad 300 km/h ning keskmiseks kiiruseks on 5,3 km pikkusel ja 16. Kurviga rajal 225 km/h. Asfaltkate rajal on künklik, eriti pidurdusmaadel ja pidurid saavad kõvasti vatti.

Meeskonnad kasutavad suhteliselt kõrget survejõudu ja kõik otsivad head haarduvust, mis on siinsel ringrajal ainuke võimalus kiirete ringide sõitmiseks.

Bridgestone kasutab esimesel slikkrehvide võistlusel võimalust uue süsteemi katsetamiseks, mis on osa FIA Teeme autod roheliseks kampaaniast. Nimelt kahe kuivailma rehvide tüübid mängitakse roheliste triipudega. Hooaja esimsel võistlusel pakutakse keskmisi ja väga pehmeid rehvisegusid.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


28 Märts 2009 03:44
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Laupäevane vabatreening

1 N. Rosberg Williams 1:25.808 21
2 J. Trulli Toyota 1:25.811 19
3 J. Button Brawn GP 1:25.981 20
4 F. Massa Ferrari 1:26.020 17
5 K. Nakajima Williams 1:26.078 18
6 R. Barrichello Brawn GP 1:26.348 19
7 M. Webber Red Bull 1:26.355 16
8 T. Glock Toyota 1:26.410 25
9 R. Kubica BMW 1:26.514 19
10 N. Heidfeld BMW 1:26.555 19
11 H. Kovalainen McLaren 1:26.652 13
12 L. Hamilton McLaren 1:26.714 18
13 S. Vettel Red Bull 1:27.009 12
14 A. Sutil Force India 1:27.062 12
15 S. Bourdais Toro Rosso 1:27.152 16
16 S. Buemi Toro Rosso 1:27.192 17
17 F. Alonso Renault 1:27.357 18
18 G. Fisichella Force India 1:27.492 20
19 N. Piquet Renault 1:27.739 22
20 K. Räikkönen Ferrari 1:28.801 5

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


28 Märts 2009 07:09
Profiil
gold member
gold member
Kasutaja avatar

Liitunud: 09 Nov 2007 03:18
Postitusi: 1004
Asukoht: Tallinn-Raplamaa
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
hullu pannakse edasi kvallis :D
Uniselt on veel raskem aru saada,mis toimub :P

_________________
Vormel 1 ei vaja petiseid nagu Alonso ja Piquet!


28 Märts 2009 09:46
Profiil
platinum member
platinum member
Kasutaja avatar

Liitunud: 17 Aug 2006 23:01
Postitusi: 1351
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
julm verk,

:_ap :_ap

_________________
Pilt


28 Märts 2009 10:05
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Kvalifikatsioon

Q3

1 J. Button Brawn GP 1:26.202
2 R. Barrichello Brawn GP 1:26.505
3 S. Vettel Red Bull 1:26.830
4 R. Kubica BMW 1:26.914
5 N. Rosberg Williams 1:26.973
6 T. Glock Toyota 1:26.975
7 F. Massa Ferrari 1:27.033
8 J. Trulli Toyota 1:27.127
9 K. Räikkönen Ferrari 1:27.163
10 M. Webber Red Bull 1:27.246

Q2

11 N. Heidfeld BMW 1:25.504
12 F. Alonso Renault 1:25.605
13 K. Nakajima Williams 1:25.607
14 H. Kovalainen McLaren 1:25.726
15 L. Hamilton McLaren -:--.---

Q1

16 S. Buemi Toro Rosso 1:26.503
17 N. Piquet Renault 1:26.598
18 G. Fisichella Force India 1:26.677
19 A. Sutil Force India 1:26.742
20 S. Bourdais Toro Rosso 1:26.964

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


28 Märts 2009 10:12
Profiil
master
master
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Jaan 2006 19:14
Postitusi: 2991
Asukoht: Viljandi | Helsinki
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Krdi põnev aasta tuleb :_n2
Mina isiklikult loodan, et need 3 tiimi jäetakse rahule ja 14. aprillil midagi ei muudeta.

Et ennustuses midagi võita siis peab sõidus küll kõik pea peale minema jälle :shock:

Õnne Brawn GP-le.


28 Märts 2009 10:26
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Asja juures on üks hea uudis, teine halb uudis.
Väga, väga, väga mõnus järjestus ja kui aegu vaadata, siis ollakse ikka nii koos kui olla saab (3. kohast edasi).

Halb uudis, Brawn GP domineerib. Kas näeme Ferrari 2004. aasta kordust?

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


28 Märts 2009 10:32
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Võimas! Kvall läbi ja jõujooned seega ka üsna selged. BGP on tõeline rakett. Nõustun, et tundub tulevat üks põnevamaid hooaegu labi aastate. Ülimalt tervitatav on näha teravamas tipus totaalselt uusi nägusid. Tundub, et mõneks ajaks on punaste ja hõbedaste ainuvalitsemine lõpetatud. ise usun, et hooaja arenedes tulevad siiski Ferrari ja Mäk tagasi esi otsa, kuid siis võib juba hilja olla.
Igatahes ülimalt suur kummardus BGP ees. Mehed on ikka tulnud läbi tulest ja veest. Põnev saab see hooaeg olema. :)


28 Märts 2009 10:34
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Mul millegi pärast kahtlus, et BGP on nats kergema kütuse kogusega rajal. Aga eks homne etapp annab sellele arutust.

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


28 Märts 2009 10:54
Profiil
Rallistaar 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Juul 2006 15:58
Postitusi: 3430
Asukoht: Tallinn
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Ohoo, päris kõv :D

_________________
TFPiltRBR


28 Märts 2009 11:38
Profiil
gold member
gold member
Kasutaja avatar

Liitunud: 09 Nov 2007 03:18
Postitusi: 1004
Asukoht: Tallinn-Raplamaa
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Selline Ferrari vastane nagu ma olen..
Kardan,et sõidu lõpetavad mõlemad punktikohal ja umbes peale esimest kolme sõitu on nad täiesti ees tagasi..

Brawn GP samas äkki loodetavasti ei vaju ära nagu sauber seda kipub tegema..
Domineerimist mina ei usu eriti :_l6

Mäkid.. Nu loodan,et tulevad,kuid..
Ma kipun arvama,et päris hoo saavad üles järsku kolmeks viimaseks sõiduks alles :x

Aga aeg näitab..
Ja homne sõit näitab palju paremini kätte,et kes kus asub..
Ennegi old,et Ferrari on kvalis aeglane,kuid sõidus teiselt planeedilt..
Nii hull vaevalt,et homme on.. Kuid kõik on võimalik :mrgreen:
Igatahes põnevust ja segadust kui palju :_n2 :_n2 :_n2

_________________
Vormel 1 ei vaja petiseid nagu Alonso ja Piquet!


28 Märts 2009 13:13
Profiil
TF Colonel
TF Colonel
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29
Postitusi: 5646
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Hamilton peab homsele Austraalia GP-le startima viimaselt kohalt


Austraalia GP kvalifikatsiooni alles 15. kohaga lõpetanud valitseva maailmameistri Lewis Hamiltoni nädalavahetus muutus veel nutusemaks, sest tema auto käigukast tuli probleemide tõttu pärast ajasõitu vahetada.
Seetõttu peab 24-aastane britt karistuseks homsele sõidule startima viimaselt positsioonilt. Oma vormel-1 karjääri viletsaima kvalifikatsioonisõidu teinud Hamilton ise jäi homse sõidu eel rahulikuks. "Viimasest kohast allapoole enam langeda ei saa, nii et me üritame sellest seisust teha parimat võimalikku sõitu," rääkis Hamilton.

ERR SPORT

_________________
Juuksuril oli karvane tunne.


28 Märts 2009 13:23
Profiil
master
master
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Jaan 2006 19:14
Postitusi: 2991
Asukoht: Viljandi | Helsinki
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Toyotad ka diskvalifitseeritud.


28 Märts 2009 13:59
Profiil
TF Colonel
TF Colonel
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29
Postitusi: 5646
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Taavi Wrote:
Toyotad ka diskvalifitseeritud.


Kust sa seda kuulsid :roll:

http://www.formula1.com/ siin pole sellest hetkel sõnagi juttu

_________________
Juuksuril oli karvane tunne.


Viimati muutis Arvi 28 Märts 2009 14:14, kokku muudetud 1 kord.

28 Märts 2009 14:07
Profiil
gold member
gold member
Kasutaja avatar

Liitunud: 09 Nov 2007 03:18
Postitusi: 1004
Asukoht: Tallinn-Raplamaa
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Ei no kõik,kes võivad Ferrarit ohustada,tuleb maha võtta :D

Soovitan soojalt vaadata järgnevat videot " Melbourne Review 1996-2008 " :_ap

http://www.youtube.com/watch?v=MH7boEnLpzY

_________________
Vormel 1 ei vaja petiseid nagu Alonso ja Piquet!


28 Märts 2009 14:11
Profiil
TF Captain
TF Captain

Liitunud: 22 Sept 2006 15:10
Postitusi: 3580
Asukoht: Tallinn
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
arvionov Wrote:
Taavi Wrote:
Toyotad ka diskvalifitseeritud.


Kust sa seda kuulsid :roll:

http://www.formula1.com/ siin pole sellest hetkel sõnagi juttu


http://www.autosport.com/news/report.php/id/74008

Ja midagi veel.

"We also hear from sources in the Melbourne paddock that Williams is protesting Ferrari and Red Bull. "


28 Märts 2009 14:17
Profiil
gold member
gold member
Kasutaja avatar

Liitunud: 09 Nov 2007 03:18
Postitusi: 1004
Asukoht: Tallinn-Raplamaa
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Taavi Wrote:
Toyotad ka diskvalifitseeritud.


Timo Glock ja Jarno Trulli peavad loobuma oma kohtadest Austraalia Grand Prix stardirivis, kuna nende painduv tiib ei vasta reeglitele.
Glock teenis täna Toyotaga Albert Parki ringrajal kuuenda stardikoha ning tema meeskonnakaaslane Jarno Trulli kaheksanda.

Pärast kvalifikatsiooni FIA poolt läbi viidud tehnilisel inspektsioonil avastati, et meeskonna tagatiiva elemendid ei vasta reeglitele.

Oma avalduses väitis FIA: „Meeskonnad said teadaande tehniliselt delegaadilt, et ülemise tagatiiva elemendid autodel numbritega 9 ja 10 on liiga painduvad tagatiivad, mida ei luba 2009. aasta F1 tehnikareeglistikus sätestatud artikkel 3.15.”

„Kohtunikud on kuulanud Panasonic Toyota Racingu esindaja selgitusi ja uurinud küsimuse all olevaid autosid.”

Kohtunikud nõustuvad tehnilise delegaadi auto reeglitele mitte vastamisega. Ja seetõttu on autode 9 ja 10 tulemused tühistatud.

Artikkel 3.15 sätestab, et tiib ei tohi ühtegi kraadi liikuda ja peab püsima tiivana samas asendis.

Tulemused tähendavad, et Trulli ning Glock alustavad võistlust kahelt viimaselt positsioonilt, tõstes sellega enne karistuse teeinunud hamiltoni 18. stardikohale.

sponest.ee

_________________
Vormel 1 ei vaja petiseid nagu Alonso ja Piquet!


28 Märts 2009 14:17
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
FIA avalikustas kvalifikatsioonijärgsed kaalud

Alates 2009. aastast avalikustab FIA kõigi autode laupäevase kvalifikatsiooni järgsed kaalud.

Järgnevalt toomegi teieni autode kaalud, mis on autodel Austraalia Grand Prix põhisõidu eel.

Koht Sõitja Auto kaal
1. Jenson Button 664.5kg
2. Rubens Barrichello 666.5kg
3. Sebastien Vettel 657kg
4. Robert Kubica 650kg
5. Nico Rosberg 657kg
6. Felipe Massa 654kg
7. Kimi Raikkonen 655.5kg
8. Mark Webber 662kg
9. Nick Heidfeld 691.5kg
10. Fernando Alonso 680.7kg
11. Kazuki Nakajima 680.5kg *
12. Heikki Kovalainen 690.6kg
13. Sebastien Buemi 675.5kg
14. Nelson Piquet 694.1kg
15. Giancarlo Fisichella 689kg
16. Adrian Sutil 684.5kg
17. Sebastien Bourdais 662.5kg
18. Lewis Hamilton 655kg
19. Jarno Trulli 660kg
20. Timo Glock 670kg

* Kaalu muudetakse, sest FIA on avalikustanud ebatäpse kaalu

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


28 Märts 2009 15:04
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Williams esitas Ferrari ning Red Bulli vastu protesti

Williamsi meeskond esitas pärast Austraalia Grand Prix kvalifikatsioonisõitu protesti Ferrari ja Red Bulli masinate legaalsuse vastu.

Nimelt olevat Williamsi kahtlused seatud F60 ja RB5 aerodünaamiliste lahendustega.

Toyota piloodid Timo Glock ning Jarno Trulli kvalifikatsioonitulemused tühistati, kuna nende autodel oli tagatiiva küljes liikuvaid elemente, mida ei tohiks olla. Mehed tõsteti stardirivi lõppu.

Kas sama saatus võib oodatat ka Ferrarit ning Red Bulli? Lähiajal on oodata vastuseid, kuid selge on see, et väga palju võib võistluse tulemustest juba paika panna sõidueelsete diskvalifitseerimistega.

http://www.sponest.ee

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


28 Märts 2009 15:06
Profiil
gold member
gold member
Kasutaja avatar

Liitunud: 09 Nov 2007 03:18
Postitusi: 1004
Asukoht: Tallinn-Raplamaa
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Brawn GP masinad olid esikümnes kõige raskemad :idea:
Glocki kaal on suurem tegelikult..
Seega ei saaks öelda,et nad kergema masinaga vurasid ringi :_ap

Mairo Wrote:
Kas sama saatus võib oodatat ka Ferrarit ning Red Bulli?

Tahaks näha,kes julgeb Ferrari maha võtta :mrgreen:

_________________
Vormel 1 ei vaja petiseid nagu Alonso ja Piquet!


Viimati muutis saemeez 28 Märts 2009 15:47, kokku muudetud 1 kord.

28 Märts 2009 15:37
Profiil
master
master
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Jaan 2006 19:14
Postitusi: 2991
Asukoht: Viljandi | Helsinki
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Huvitav, mis aega Fisi näitaks väiksema lastiga. Paak üsna täis tal :o :_l6


28 Märts 2009 15:39
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Mai 2006 16:38
Postitusi: 7969
Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
Postitus Re: Austraalia, Melbourne [27. - 29. märts 2009]
Taavi Wrote:
Huvitav, mis aega Fisi näitaks väiksema lastiga. Paak üsna täis tal :o :_l6


Mis mõttes? Kvalifikatsioonis lasti ikka aurudel, see last on peale kvalifikatsiooni peale pandud.

_________________
Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013

Pilt


28 Märts 2009 15:41
Profiil
Näita postitusi viimasest:  Sorteeri:  
Postita uus teema Vasta teemale  [ 145 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik ajad on UTC + 3 tundi


Kes on online

Kaustajad vaatamas seda foorumit: Pole registreeritud kasutajaid ja 1 külaline


Sa ei saa postitada uusi teemasid siia foorumisse
Sa ei saa vastata teemadele siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada manuseid siin foorumis

Otsi:
Hüppa lehele:  
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.