|
Hetke kellaeg on 14 Mai 2024 18:01
|
Vaata vastamata teateid | Vaata aktiivseid teemasid
Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Autor |
Sõnum |
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Võistlusel peetavaid ringe: 57 Võistlusraja pikkus: 5.412 km Võistluse pikkus: 308.238 km Kiireim ringiaeg: 1:30.252 - M Schumacher (2004) RajaskeemOnboard ringi videoVideod: 2004 - 2006Aasta 2007: 1. Felipe Massa2. Lewis Hamilton3. Kimi Räikkönen4. Nick Heidfeld 5. Fernando Alonso 6. Robert Kubica 7. Jarno Trulli 8. Giancarlo Fisichella Kiireim ringiaeg: Felipe Massa 1:34.067 Esimene reedene vabatreening kell 10:00 - 11:30 Teine reedene vabatreening kell 14:00 - 15:30 Laupäevane vabatreening kell 11:00 - 12:00 Kvalifikatsioon laupäevalkell 14:00 Sõit pühapäeval kell 14:30
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
23 Märts 2008 16:00 |
|
|
Saarlane
superfan
Liitunud: 02 Juul 2006 20:43 Postitusi: 1950 Asukoht: Kuressaare
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Onboard video peaks sul Melbourne'i oma olema.
|
23 Märts 2008 19:58 |
|
|
T-L-O-S
senior member
Liitunud: 16 Mai 2007 16:45 Postitusi: 461
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Rajaskeem ja videod (02,03 jne) on sul ka Austraalia omad
|
23 Märts 2008 22:56 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Trulli eeldab Bahreinis kohta esikuuikus26.03.2008Malaisia GP-l neljandana lõpetanud Jarno Trulli on õnnelik ning on Toyotas kindel, et suudetakse lõpetada Bahreinis esikuuikus. "Meil oli Bahreinis positiivne talvine testiperiood. Me teame mida autost oodata," kommenteeris Trulli. "Me jätkame auto täiustamisega, ilmselt suudame end võidelda esikuuikusse. Tippmeeskondade autod on liiga kiired, et neile vastu saada, kuid Malaisias näitasime oma potensiaali. Meil on võimalik saada väga hea tulemus, kui kõik läheb autoga õigesti ning meesond teeb ideaalset tööd," lisas Trulli. http://www.gpupdate.net
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
26 Märts 2008 17:50 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Kubica on enne Bahreini GP-d enesekindel28.03.2008Robert Kubica on täis enesekindlust, uskudes, et ta suudab teha järjekordse tugeva sõidu tuleval etapil Bahreinis. Eelmisel, Malaisia GP-l, saavutas poolakas koguni teise koha. "Ma ootan Bahreini GP-d, kuna eelmisel aastal sain ma just siit esimesed punktid hooajal. Teiseks oleme me teinud väga head esinemised kahel esimesel etapil. Bahraini ringrada erineb Melbourni ja Sepangi omast. Sel on pikad sirged koos tugevate mahapidurdustega. Lisaks on seal veel keerulised, kiired kurvid. Tuul võib seal olulist rolli mängida, kuid ma loodan et see ei saa olema probleemiks, kuna meie autod on üsna tundlikud. Me peame nägema, kuidas auto sel rajal käitub, aga ma olen kindel, et meie auto on hea ka sel rajal," rääkis Kubica. http://www.gpupdate.net
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
28 Märts 2008 19:24 |
|
|
Siim
tehnikafoorum 24/7
Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59 Postitusi: 10579 Asukoht: Rapla
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Ma usun ka, et Bahrein peaks BMW-le sobima.
|
28 Märts 2008 21:48 |
|
|
TheXer
superfan
Liitunud: 28 Juun 2007 17:01 Postitusi: 1840 Asukoht: Luhamaa
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Toyota suudab ka hästi esineda, Glock võiks isegi punkti noppida võ ivähemalt esikümnes lõpetada
_________________ Lihtne viis kiirelt raha teenida. Tutvu ja registreeri: http://bee4.biz/?ref=10565
|
28 Märts 2008 23:12 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Button sihib Bahreinis kohta esikümnes29.03.2008Jenson Button läheb Bahreini GP-le vastu enesekindlusega, et suudetakse end taas esikümnesse võidelda, nagu seda tehti eelmisel nädalal Malaisias. "Me oleme oma esitusega rahul, oli väga tähtis läbida terve võistlus eelmisel nädalal Malaisias. Meie üldine positsioon on keskmike seas, aga me peame tegema sammu edasi, et pidevalt punkte koguda. Meil pole olnud võimalust peale hooaja algust autot testida, me kasutame andmeid mida kogusime Austraalias ja Malaisias, et saavutada maksimum Bahreinis. Ma olen lootusrikas ning usun, et suudame end sõita viimasesse kvalifikatsiooni perioodi. Mulle meeldib Bahrein kui riik. Ma naudin väga ka rada, kuna seal on mõned kiired kurvid kus saab autost viimase võtta. Pidurdamistel saab olema suur tähtsus kiire ringi läbimisel. Sa pead uskuma autosse ning omama enesekindlust, et saad tõhusalt pidama. Rajale lendab liiva, seega võib pidamine rajal pidevalt muutuda," kommenteeris Button. http://www.gpupdate.net
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
29 Märts 2008 10:46 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Bahrein - positiivsed mälestused Hamiltoni jaoks29.03.2008Britt Lewis Hamilton on Vormel Ühes Bahreini GP-l osalenud vaid korra, eelmisel aastal. Kuid hetke üldliidril on sellelt rajalt palju häid mälestusi. "Mulle meeldib Bahreinis sõita. See on üks etappidest, mida väga ootan, nagu ka Monaco ja Spa. Mul on siin palju häid mälestusi. Eelmisel aastal sain siin oma kolmanda poodiumi Vormel Ühes, tegin fantastilise sõidu. Lisaks tõusin üldtabelis liidritega ühele astmele. Parim mälestus on 2004-dast aastast, kui mul ebaõnnestus Vormel 3-s kvalifikatsioon täielikult ning pidin leppima alles 23-da kohaga. Ma võitlesin end sõidus ette ning võitsin võistluse. See oli väga emotsionaalne võistlus," rääkis Hamilton. Hamilton on hetkel üldliider 14 punktiga, olles kolme punktiga ees Räikkönenist ja Heidfeldist. http://www.gpupdate.net
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
29 Märts 2008 10:59 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
McLareni garaaž viidi boksitee lõppu30.03.2008Bahreini Grand Prix korraldajad palusid vabandust McLareni fännidelt selle pärast, et pühapäevaseks võistluseks on antud McLarenile garaaž boksitee lõpus. Garaažide paigutus sõltub eelmise aasta konstruktorite punktitabeli tulemustest, kus McLareni kõik hooaja jooksul kogutud punktid kustutati Ferrari info omamise eest. Siiski andis FIA hooaja eel neile veidi parema garaažipaigutuse - Ferrari, BMW Sauberi, Renault ja Williamsi järel viies garaaž. Bahreini korraldajad ootasid, et McLaren saab ka Sakhiris samal positsioonil olema, kuid pühapäeval ütlesid nad, et pidid tegema viimase hetke muudatusi. Nüüd paikneb McLareni garaaž otse Force India meeskonna kõrval. „Bahreinis teeme endast parima selle nimel, et iga meeskond paikneks enda põhirivaali kõrvalgaraažis, et nad saaksid näha rivaalide tegevust, kuid kahjuks peame sel korral vabandama McLareni fännide ees ja nõustuma sellega, et tegu on vääramatu jõuga,” oli kirjas Bahreini avalduses. Autor: Hurmet Lahi Allikas: http://f1.sponest.com/
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
30 Märts 2008 21:59 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Barrichello on enne Bahreini etappi lootusrikas30.03.2008Kuigi Rubens Barrichello tulemus hooaja avaetapil Austraalias tühistati on mees rohkem rõõmus auto üle, mis on sel hooajal võrreldes eelmisega palju potensiaalikam. Barrichello on kindel, et nad paiknevad ka Bahreinis keskmike seas. "Esimesed kaks võistlust on olnud meeskonnale väga lootustandvad. Ma olen autoga rahul, eriti peale kahte etappi, mis on peetud keerulistes tingimustes. Selle aasta auto on ennast näidanud tugevana just võistluste sees. Esimesed kolm võistlust hooajal on väga nõudlikud sõitjatele, just füüsilises aspektis, kuna õhutemperatuur on tavaliselt kolmekümne kanti celsiuse skaalal. Ma olen hästi valmistunud, olles intensiivselt end treeninud, et olla hooajaks valmis. Ma ei oota, et kuumus tekitab mulle või autole probleeme," rääkis Barrichello. http://www.gpupdate.net
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
30 Märts 2008 22:15 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Fisichella loodab pääseda Bahreini kvalifikatsioonis teise sessiooni01.04.2008Giancarlo Fisichella tunneb end peale Malaisia GP-d palju paremini. Force India auto näitas seal välja head potensiaali, kui Itaallane lõpetas etapi 12. kohal. Bahreinis loodab Fisichella saada edasi kvalifikatsiooni teise sessiooni, mis siiani sel hooajal õnnestunud pole. Nimelt on Fisichella mõlemas kvalifikatsioonisõidus saanud 17. aja, edasi pääseb aga 16 paremat. "Minu siht saab olema sama mis Malaisias, jõuda kvalifikatsioonis teise sessiooni ning auto hästi seadesse saada. Loodetavasti saame Bahreinis auto hästi liikuma, et meie autosi ei häiriks enam Malaisias kimbutanud alajuhitavus. Teise sessiooni saamine kvalifikatsioonis saab olema keeruline, kuna see nõuab perfektset ringi ning võibolla ka teiste eksimusi. Sel hooajal on meeskondade vahel väga tihe rebimine, eriti Honda ja Toro Rossoga, ja seda ilmselt hooaja lõpuni välja. Malaisias võitlesime nende meeskondadega, olime ringiaegade võrdluses väga lähestikku, eriti Rubes Barrichelloga. Tema edestamiseks vajame me head strateegiat, kuid nüüd me teame mida teha, me saame seda näha Bahreinis. Me võime strateegiaga riskida, kuni teame mis on meile parim," kommenteeris Fisichella. http://www.gpupdate.net
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
01 Aprill 2008 20:50 |
|
|
Janec
WRC VÄNT
Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47 Postitusi: 9084 Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Esimene Vabatreening1. Felipe Massa, Ferrari 1.32.233 2. Kimi Räikkönen, Ferrari 1.32.350 3. Nico Rosberg, Williams 1.32.415 4. Lewis Hamilton, McLaren 1.32.705 5. Heikki Kovalainen, McLaren 1.32.868 6. Kazuki Nakajima, Williams 1.33.121 7. Robert Kubica, BMW 1.33.333 8. Jarno Trulli, Toyota 1.33.539 9. David Coulthard, Red Bull 1.33.788 10. Fernando Alonso, Renault 1.33.815 11. Timo Glock, Toyota 1.33.929 12. Mark Webber, Red Bull 1.33.950 13. Nelsinho Piquet, Renault 1.33.981 14. Nick Heidfeld, BMW 1.34.106 15. Sebastien Bourdais, Toro Rosso 1.34.235 16. Sebastian Vettel, Toro Rosso 1.34.321 17. Giancarlo Fisichella, Force India 1.34.892 18. Jenson Button, Honda 1.34.915 19. Rubens Barrichello, Honda 1.35.174 20. Adrian Sutil, Force India 1.35.429 21. Anthony Davidson, Super Aguri 1.36.145 22. Takuma Sato, Super Aguri 1.36.536
_________________ Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.
|
04 Aprill 2008 13:39 |
|
|
Janec
WRC VÄNT
Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47 Postitusi: 9084 Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
2008 - Bahrein - Neljapäev - Pressikonverents22:36 - 03.04.2008 -------------------------------------------------------------------------------- Piloodid - Nico ROSBERG (WILLIAMS), Jarno Trulli (TOYOTA), Nick HEIDFELD (BMW SAUBER), Lewis HAMILTON (McLAREN MERCEDES) Nico, see on rada, kust sul on mõningaid päris häid mälestusi. Nico Rosberg: „Jah, väga häid. Mul on olnud siin häid sõite, minnes tagasi 2004. aastani, mil ma ei ole eksinud ja me Lewisega oleme tegelikult poodiumil olnud sõit sõidu järel. See oli tol ajal Macau/Bahreini osavõistlus ning isegi siis olid mäletamisväärsed ajad. Ma olen osalenud siin suurepärastel sõitudel.” Sa oled siin ka GP2 tiitli võitnud. NR: „Jah. GP2 tiitli võitmine oli fantastiline ja on üks olulisemaid edasiminekuid minu karjääris vormel ühte. Ma lihtsalt naudin seda rada.” Kaks väga erinevat tulemust senini etappidelt. Ilmselgelt sa loodad, et see saab olema pigem esimese etapi kui teise moodi, kui sul oli probleeme rehvidega? Kas sa arvad, et sama kordub ka järgneva aasta jooksul? NR: „Ei. Esimesel etapil lõikasime me tugevasti kasu teiste inimeste tehtud vigadest ning vastupidavusprobleemidest. Teisel etapil oli meil aga põhiliselt kvalifikatsioonis probleeme. Meie võistluskiirus oli rohkem või vähem see, mida tahtsime. Nimelt olime BMW järel, et teenida seitsmes või kaheksas koht. Aga kvalifikatsioonis olid meil tõsised probleemid ja me arvame, et see oli põhiliselt tänu asfaldi vahetusele. Me oleme palju tööd teinud selle nimel, et põhjuseid mõista. Igatahes nii siin Bahreinis kui ka paaril järgmisel etapil peaksime me minu meelest olema seal, kus me tahame olla.” Arvad sa, et põhjus võiks olla raja väga siledas iseloomus, sarnaselt ehk Magny-Coursile? NR: „Jah, teiste hulgas oli see vast põhjus, mis meid kõige valusamini tabas. Nii me arvame.” Saab sellest kergesti lahti? NR: „See ei ole nii lihtne. See on üsna keeruline ja paljud meie inimesed töötavad tehases selle kallal. Nad on välja tulnud mõne väga hea ideega, seega olen ma kindel, et me astume õige sammu tuleviku suunas edasi.” Jarno, Toyota oli siin testimas. Paar inimest ütlevad, et see ei olnud nii suur eelis, aga ma olen üsna kindel, et sa ütled, et siiski oli. Jarno Trulli: „Ma ütlen, et nii see oli. See oli eelis, sest ma tean, mida me peaksime nüüd saavutama. Meil on auto seadistus ja ma ei arva, et midagi väga muutunud on, eriti kuna ka rada pole dramaatiliselt muutunud. Aga ma arvan, et meil on siin häid võimalusi ja meil on auto juures mõningaid osi, mida saame siin testida.” Toyota ootab eelmisest aastast midagi enamat. Kust selline edasiminek on tulnud? JT: „See on palju parem auto kõigis osades. Inimesed on talve jooksul kõvasti tööd teinud ja tulemus on suurepärane. Testimiste algusest saati olen ma tundnud, et auto on täiesti teistsugune võrreldes varasemaga ja peagi me avastasime, et meil on konkurentsivõimeline auto. Seda eriti seetõttu, et meil on auto, mille kallal saame töötada ning tasakaalu otsida. Ma naudin nii auto juhtimist kui ka sellega sõitmist. See on täiesti teistsugune hooaeg, peaks mainima.” Öeldi, et sa olid väga väsinud pärast eelmist etappi? JT: „See ei olnud pärast eelmist etappi. See oli raske, sest oli soe ja eriti viimasel kümnel ringil pingutasime me väga kõvasti kõva rehviseguga, mis aga polnud parim variant Lewise selja taga hoidmiseks, sest ta lähenes nii kiiresti. Aga kokkuvõtteks oli see sõitjale normaalne. See oli nagu kvalifikatsioon ja ma ülimalt nautisin seda, sest ma suutsin säilitada oma positsiooni ja oli kena, et sain meeskonnale kinkida nii perfektse nädalavahetuse, sest kõik tegid kõvasti tööd ja ma suutsin välja sõita neljanda positsiooni. Loomulikult olen ma õnnelik, kuigi ma olin kurnatud. Sõit oli kuum aga kõigi jaoks.” Usud sa, et suudad tõusta poodiumile? JT: „Oh jah. Ma võtsin kõige kergelt, kuna teadsin, kus ma olen. Seni, kuni ma olen autos, on kõik korras. Kui ma olen välja astunud, pean ma võtma veidi rohkem aega võrreldes teistega, sest mu keha reageerib veidi teistmoodi. Oleme korraldanud aastate jooksul mõningaid õpinguid ja ma pean asja võtma kergelt. Ma ei ole pidanud tõusma poodiumile, seega on mul olnud aega.” Nick, huvitavad kommentaarid sult selle raja kohta. See on aga rada, mida sa tõsiselt naudid, eriti viiendast kurvist kuni eelviimaseni? Nick Heidfeld: „See on kindlasti üks parimaid osasid sellest kalendrist minu jaoks. On tõenäoliselt veidi keeruline näha seda huvitavana väljastpoolt, sest siin on vaid mõned hooned keset eikusagit. Siin on aga mõned väga kenad kurvid, suhteliselt kiired neljanda ja viienda kõigu kurvid ja veidi nii üles- kui allamäge sõitmist. Ma tõesti naudin seda.” Missuguseid väljakutseid see rada esitab, kui sõita ilma selliste sõitjaabideta nagu veojõu kontroll ja mootoriga pidurdamine? NH: „Suurem probleem tekib aeglasemates kurvides. Meil on mõningaid probleeme sisenemisega, nagu ka Malaisias. On kohti, mil sa ei tea, kus täpselt peab pidurdama. Peab mõtlema, kus seda ideaaltrajektooril teha ja kuhu samal ajal keerata. See on mootorisüsteemidele keeruline, aga see on ka lõbus.” Mida arvad liivast? Vaadates autode liikumist keset liiva, mis rajal asetseb, on kirjeldamatu. NH: „Jah, aga me oleme näinud, et see tundub üsna dramaatiline, kuigi tegelikult ei mõjuta see eriti rada ega autosid. Ma olen siin testinud mitu aastat, isegi ilma teiste autodeta. Palju autosid koos muidugi parandab olukorda veidi, aga asi pole tegelikult nii hull kui tundub.” Sa polnud siis siin testimas, kui Ferrari ja Toyota seda tegid. Saab see olema sulle kuidagi negatiivsete mõjudega? Ja üldse mitte mingit testimist alates eelmise aasta etapist siin. NH: „Ma arvan, et võrreldes Ferrari ja Toyotaga on olukord veidi kehvem. Aga ka meil on aega testida nii reedel kui laupäeva hommikul. Ma ei arva, et see osutub probleemiks, aga jah, neil on väike eelis.” Ralf Schumacher ütles, et sina ja BMW suudate pakkuda Ferrarile ja McLarenile konkurentsi. Usud, et see on tõsi? NH: „Seda on raske öelda, kuidas hooaeg kulgema hakkab. Viimatisel etapil olime võimelised võitlema McLareniga. Esimesel etapil aga olime võimelised võitlema Ferrariga, kuid on selga, et siis oli neil veidi probleeme. Paraku oli aga nondel nädalavahetusel vähemalt üks meeskond, seega kaks autot paremad kui meie. Me võitleme kõvasti, et võtta oma esimene grand prix võit sel aastal, aga on keeruline öelda, kuidas see peaks sündima.” Lewis, sa oled mees, kes on veetnud parimat aega, ma arvan, et kõigi hulgast, alates eelmisest etapist. Räägi meile, mida sa oled teinud. Lewis Hamilton: „Kuidas sa tead?” Ma olen Koh Samuiga kaks korda kohtunud. LH: „Tõsi!? Mu treener, mina ja Adrian Sutil olime Tais. Me reisisime pisut. Me olime Bangkokis, Phuketis ja paaril saarel. Samas me treenisime seal palju ja see oli päris lahe. Kui on võimalus treenida koos teise piloodiga, et tekiks konkurentsimoment, lähevad asjad lõbusaks.” Kas on raske meenutada endale, et sul ei olnud tõielikult puhkus, vaid pooleldi puhkus ja pooleldi treening? LH: „Mitte eriti, sest me oleme harva puhkusel, kui me teame, et tegeleme treeninguga. See on osa meie eludest, see on midagi, mille tegemist naudime. Ma ärkan hommikul, ja ma tunnen... end kaugel eemal, kus ma isegi ei pea mõtlema sellest, et ma tegelen treeningutega. See oli pingevaba treening, aga väga efektiivne.” Millest see täpsemalt koosnes? LH: „Me jooksime palju ja lppmulikult palavates tingimustes. See on nagu topelttöö tegemine kusagil mujal. Sõitsime süstaga ja ujusime. Ma ei ole selline, kellele meeldiks olla kaugel sügavas meres, aga ma sain sellest üle, ma sain üle ühest oma hirmust ja see on hea.” Tennis? LH: „Jah, me mängisime tennist, mängsime ka golfi, korvpalli ja rannal võrkpalli, seega ma arendasin end nendes valdkondades.” Räägi meile sellest rajast. Nagu sa mainisid, olid sa siin kaua aega tagasi F3-ga. Minu meelest oli see Martin Whitmarsh, kes mainis, et siin ei ole mingeid märgistusi ja seega peab pilootide jaoks olema keerulien nii mitmeski mõttes. LH: „Jah, nii on. Ma arvan, et see on üks radadest, kus sa tunned, et ei lähe kuhugile, sest ei ole puid sinust mööda lendamas. Ainsana on sul vaid mõned märgistused, pidurdustahvlid, mõned sillad, aga peale selle ei ole mitte midagi, mis annaks aimu, kui kiiresti sa liigud või kus peab pidurdama. Nii mõnedki pidurduspunktid on vaateväljast väljas, aga see on väga lahe rada, ma tõesti naudin seda. Mul olen siin viimastel aastatel väga meeldivalt aega veetnud, eriti esimesel korral, kui tulin siia mõtetega, et mu karjäär on läbi ja valmistusin seda endale tunnistama, kui avastasin järsku ennast ja Nicot poodiumil. Eelmine aasta oli võimas, alates siit juhtisin ma tiitliedetabelit pilootide arvestuses, aga sel aastal tulin ma siia mõtetega, et ma tahan olla veel parem. Ma usun, et oleme selleks heal positsioonil.” Senini erinevad tulemused: võit Austraalias, aga mitte nii hea tulemus Malaisias. Mis tunnetega tulid siia? LH: „Ma arvan, et kui läksime Malaisiasse, oli meil väga hea auto, kuid see, et meid tõsteti stardirivis viis kohta tahapoole ning mul oli probleeme boksipeatuse ajal, võttis meilt võimaluse olla tol nädalavahetusel parimad. Samas usun ma, et meie kiirus ole sama hea kui Ferraril, ehk vaid veidi aeglasem, aga meil oli auto, millega olla esikolmikus. See annab meile endiselt enesekindlust ja ma arvan, et siia tulles õppisime oma vigadest ja ootame uut võistlust põnevusega.” KÜSIMUSED PÕRANDALT (Ralf Bach - R & B) Küsimus kõigile pilootidele: mida arvate Max Mosley peost, mis eelmisel nädalal toimus ja järelkajadest, mis senini olnud on? NH: „Mitte midagi, mida sinuga jagada tahaskin.” LH: „Sama siin.” JT: „Ei kommenteeri.” NR: „Mitte midagi.” (Ed Gorman - The Times) Lewis, sa ütlesid, et sulle ei meeldinud sügav vesi. Kas sa kardad, et hai võib su ära süüa? LH: „Mulle ei meeldi kohe kindlasti suured valged haid, see on kindel. Ma arvan, et ei saa kunagi kindel olla, mis sinu all on. Mulle meeldib akvalangiga sukeldumine, seega olemine vee all on hoopis teistsugune tunne, kui hulpida kuskil üleval. Kõigist nendest Discovery kanalitest on näha, kuidas neetud haid üles hüppavad ja söövad kõike, mis iganes veepinnal hulbib. Ma ei oleks meelitatud, kui oleksin sellises olukorras.” (Ed Gorman - The Times) Sooviksin ka kõikidelt pilootidelt küsida: Honda ütles täna, et on oluline, kui kõik vanemad figuurid spordis ja äris säilitavad oma kõrgeimad standardid juhtimises, et täita oma kohuseid ausalt ja lugupidamisega. Ehk ütleks iga sõitja, kas ta nõustub selle väitega ja kas neile tundub, et Max Mosley täidab noid standardeid jätkates oma kohal FIA presidendina. JT: „Ma sõidan autoga, seega saan ma kõneleda vaid oma auto ja meeskonna, mitte millegi muu kohta.” NR: „Ma arvan, et üldiselt jah, kui oled persoon, nagu meie oleme, peab üritama näitada on üldiselt heast küljest, sest oled paljude inimeste tähelepanu all ja ootavad, et sa teeks midagi sellist, nagu hiljuti juhtus. Ma arvan, et on oluline mõelda ka teiste inimeste peale. Ma räägin vaid oma olukorrast, tulevad noored sõitjad või kes iganes ja ma arvan, et neile peaks olema eeskujuks.” LH: „Jah, ma arvan, et eeskujuks olemine ongi lahendus. Meie kõik, eriti nooremad inimesed otsime alati kedagi, kes meile teed näitaks ja eeskujuks oleks. Ma nõustun täielikult sellega, mida nad ütlesid.” NH: „Taas on see teema, mida ma ei taha kommenteerida.” (Dan Knutson - National Speed Sport News) Nico, su meeskond tähistab oma kolmekümnendat aastat vormel ühes, räägid ehk paarist-kolmest parimast mälestusest, seoses oma meeskonnaga selle kolme aasta jooksul, mil sa seal olnud oled? NR: „Ma arvan, et see on olnud hea aeg. On vägev näha, kuidas meeskond tähistab kolmekümnendat aastat, see on märkimisväärne. Minu meelest ootab meid ees veel vist 500. etapp, ma ei ole numbrites kindel, aga sel aastal on tulemas teisigi suuri numbreid. Ma olen meeskonnaga kaua koos olnud ja me tõeliselt austame üksteist. Ei tohi unustada, et suutsime äsja poodiumile tõusta, mis pole Williamsil mitu aastat õnnestunud, seega liigume õiges suunas. Minu kaks parimat mälestust? Jah, poodiumile tõusmine oli kindlasti väga eriline ja fantastiline hetk. Ja teine võiks olla ehk mu esimene sõit selles meeskonnas. Sa ei tea, mida oodata ja kui esimene etapp on edukas, on see väga meeldiv.” (Patrick Salomon - Gulf Daily News) Küsimus Lewisele. Kas teile tuli üllatusena äkiline garaažikoha muutmine ja kuidas see teid üldiselt mõjutab? LH: „Ei, kui aus olla, siis mulle meeldib siin all. Me oleme ilusti tee ääres, see on lähedal raja boksi sissesõidule ja samuti on siin ka üsna hubane. Pole mitte mingit erinevust.” (Ian Parkes - The Press Association) Lewis, sel nädalal tuli päevavalgele sinu kiiruse ületamine Prantsusmaal. Ma arvan, et ma ei eksi kui ütlen, et sa nõustusid minema sõiduoskuste kursusele. On mul õigus? LH: „Jah, ma ütlesin, et olen kõige üle õnnelik, mida tegema pean, et näidata, kui väga ma reegleid toetan. Keegi pole mult palunud või nõudnud minna tagasi ning läbida mingeid spetsiaalseid kursuseid, aga ma ütlesin, et mul on suur toetus.” (Ian Parkes - The Press Association) Sama teemat jätkates, ka see on osa sellest, kuidas sinusugune noor inimene näitab eeskuju. LH: „Absoluutselt, ma arvan, et me kõik teeme vigu. Ma olen noor ja see on osa minu elust. Minu olukorras on see potentsiaalne rollimudel paljudele väiksematele lastele, kuidas sättida paika prioriteete, seega on see midagi, mille tegemist peaks jätkama.”http://f1.sloleht.ee/pressrelease/115
_________________ Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.
|
04 Aprill 2008 14:32 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Teine vabatreening - Massa kiireim, Hamilton seinas04.04.2008Video Hamiltoni rajalt pühkumisest: http://jjserver.pp.fi/videos/Sakhir_2008_F1_FP2_Hamilton.mpg1. F. Massa Ferrari 1:31.420 30 2. K. Räikkönen Ferrari 1:32.327 30 3. H. Kovalainen McLaren 1:32.752 30 4. L. Hamilton McLaren 1:32.847 26 5. R. Kubica BMW 1:32.915 29 6. N. Rosberg Williams 1:33.022 34 7. D. Coulthard Red Bull 1:33.048 27 8. K. Nakajima Williams 1:33.098 33 9. S. Bourdais Scuderia Toro Rosso 1:33.197 37 10. N. Piquet jr. Renault 1:33.247 37 11. J. Button Honda 1:33.710 33 12. F. Alonso Renault 1:33.755 26 13. M. Webber Red Bull 1:33.782 34 14. J. Trulli Toyota 1:33.822 38 15. T. Glock Toyota 1:33.856 30 16. R. Barrichello Honda 1:33.966 35 17. N. Heidfeld BMW 1:34.023 36 18. G. Fisichella Force India F1 1:34.388 35 19. A. Sutil Force India F1 1:34.405 34 20. S. Vettel Scuderia Toro Rosso 1:34.787 30 21. T. Sato Super Aguri 1:35.288 24 22. A. Davidson Super Aguri 1:35.712 24 http://www.gpupdate.net
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
04 Aprill 2008 16:50 |
|
|
Henri
TF Captain
Liitunud: 22 Sept 2006 15:10 Postitusi: 3580 Asukoht: Tallinn
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Hamilton külastas rajapiirdeid siis.
|
04 Aprill 2008 17:34 |
|
|
Henri
TF Captain
Liitunud: 22 Sept 2006 15:10 Postitusi: 3580 Asukoht: Tallinn
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
"This video is no longer available due to a copyright claim by Formula One Management"
|
04 Aprill 2008 17:44 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Esimene link töötab mul, niiet sealt peaks saama ilusti.
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
04 Aprill 2008 17:50 |
|
|
Rait
TF Captain
Liitunud: 04 Jaan 2006 11:57 Postitusi: 3197 Asukoht: Tallinn/Anna/TF
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Kas hamliton ikka stardib?varuautoga?
_________________
|
04 Aprill 2008 18:15 |
|
|
Henri
TF Captain
Liitunud: 22 Sept 2006 15:10 Postitusi: 3580 Asukoht: Tallinn
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Ikka stardib, ega see esimene kord pole kui vabatreeningul on välja sõidetud
|
04 Aprill 2008 18:20 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Probleemideta päev BMW meeskonnale05.04.2008BMW meeskonnale oli reedene päev kordaminek - kõik läks nagu plaanitud. Robert Kubica ja Nick Heidfeld kasutasid esimesed kaks vabatreeningut, et olla valmis nii kvalifikatsiooniks, kui ka pühapäeval toimuvaks võistluseks. Robert Kubica lausus: "Ma olen tänase tööga rahul. Me saime teha üsna palju ringe, et töötada aerodünaamika kallal. Auto tasakaal on hea, ühesõnaga, oli hea päev." Nick heidfeld rääkis: "Me saime plaanitud programmi läbitud, ilma tehniliste probleemideta. Liiv pole samuti probleem. Pikkadel distantsidel jään auto tasakaaluga üsna rahule, kuid ühe kiire ringi tegemisel on auto natuke tasakaalust väljas. Me vaatame andmed üle ning teeme laupäevaseks kvalifikatsiooniks vajalikud uuendused." http://www.gpupdate.net
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
05 Aprill 2008 00:03 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Renault piloodid peavad lisakiirust leidma05.04.2008Mõlemad Renault piloodid ei jäänud reedese päevaga kuigi rahule. Piquet ja Alonso said kirja teisel vabatreeningul vastavalt 10. ja 12. aja - kuid see pole koht millega meeskond rahul oleks. Fernando Alonso kommenteeris oma päeva: "Meie jaoks polnud kerge päev. Olime keskendunud auto seadistamisele, et too sõiduks konkurentsi saada. Kuid me polnud kiired ning keeruline oli autot puuduva veojõukontrolli näol teel hoida. Me peame rohkem kiirust leidma, selleks vaatame andmed täna üle." Nelson Piquet andis oma kommentaari: "Me tegime progressi terve päev. Me nägime kõige rohkem vaeva pidurite pärast, kuna siin lasub neile suur pinge. Teisel treeningul käitus auto juba päris hästi ning tundsin end kindlamana. Selge on see, et peame homme palju vaeva nägema ning ma olen veendunud, et meil saab kvalifikatsioonis hea auto olema." http://www.gpupdate.net
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
05 Aprill 2008 00:18 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Laupäevane vabatreening - Rosberg paugutas kiireima aja05.04.20081. N. Rosberg Williams 1:32.521 17 2. F. Massa Ferrari 1:32.726 10 3. M. Webber Red Bull 1:32.742 16 4. J. Trulli Toyota 1:32.901 18 5. D. Coulthard Red Bull 1:32.918 14 6. K. Nakajima Williams 1:33.020 16 7. R. Kubica BMW 1:33.024 18 8. N. Piquet jr. Renault 1:33.074 16 9. K. Räikkönen Ferrari 1:33.237 10 10. H. Kovalainen McLaren 1:33.367 15 11. S. Bourdais Scuderia Toro Rosso 1:33.372 17 12. G. Fisichella Force India F1 1:33.392 20 13. F. Alonso Renault 1:33.445 13 14. R. Barrichello Honda 1:33.551 18 15. T. Glock Toyota 1:33.595 20 16. J. Button Honda 1:33.600 17 17. S. Vettel Scuderia Toro Rosso 1:33.651 14 18. L. Hamilton McLaren 1:33.659 14 19. A. Sutil Force India F1 1:33.857 18 20. N. Heidfeld BMW 1:34.074 16 21. A. Davidson Super Aguri 1:34.591 18 22. T. Sato Super Aguri 1:34.952 16 http://www.gpupdate.net
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
05 Aprill 2008 12:17 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Kvalifikatsioonisõidus sõitis välja kiireima ringiaja Robert Kubica05.04.2008Q3 ajad:1. R. Kubica BMW 1:33.0962. F. Massa Ferrari 1:33.1233. L. Hamilton McLaren 1:33.2924. K. Räikkönen Ferrari 1:33.4185. H. Kovalainen McLaren 1:33.4886. N. Heidfeld BMW 1:33.7377. J. Trulli Toyota 1:33.9948. N. Rosberg Williams 1:34.0159. J. Button Honda 1:35.05710. F. Alonso Renault 1:35.115Q2 ajad:11. M. Webber Red Bull 1:32.37112. R. Barrichello Honda 1:32.50813. T. Glock Toyota 1:32.52814. N. Piquet jr. Renault 1:32.79015. S. Bourdais Scuderia Toro Rosso 1:33.91516. K. Nakajima Williams 1:32.943Q1 ajad:17. D. Coulthard Red Bull 1:33.43318. G. Fisichella Force India F1 1:33.50119. S. Vettel Scuderia Toro Rosso 1:33.84520. A. Sutil Force India F1 1:33.84521. A. Davidson Super Aguri 1:34.14022. T. Sato Super Aguri 1:35.725http://www.gpupdate.net
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
05 Aprill 2008 15:26 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: Bahrain, Sakhir 2008 4 - 6 Aprill
Massa süüdistab tihedat liiklust05.04.2008Felipe Massa süüdistas liiklust, tänu millele ei saanud ta oma kahel kiirel ringil jagu poolakast Robert Kubicast. Brasiillane oli üks põhifavoriitidest esikohale, kuid ta kandis võitjast kehvemad ringiajad liikluse arvele. "Ma tegin terve nädalavahetuse ajal häid ringe ja auto on olnud koguaeg väga hea. Paraku just kvalifikatsiooni kolmandas perioodis jäin teiste autode taha toppama. Oma esimesel kiirel ringil jäin ma Nico Rosbergi taha. Teisel ringil jäin samuti tihedas liikluses kaotajaks. On häbi, kuna meil on tugev auto ja me oleks võinud olla kvalifikatsiooni võitjad. Kuid meil on hea auto ja me saame end homme tõestada, " lausus Massa. http://www.gpupdate.net
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
05 Aprill 2008 16:09 |
|
|
|
Kes on online |
Kasutajad vaatamas seda foorumit: Pole registreeritud kasutajaid ja 0 külalist |
|
Sa ei saa postitada uusi teemasid siia foorumisse Sa ei saa vastata teemadele siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis Sa ei saa postitada manuseid siin foorumis
|
|