|
Hetke kellaeg on 15 Mai 2024 19:01
|
Vaata vastamata teateid | Vaata aktiivseid teemasid
WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
Autor |
Sõnum |
Janec
WRC VÄNT
Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47 Postitusi: 9084 Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
Räikköneni liitumine Citroeniga ametlik. Täna varahommikul saabus selgus viimaste nädalate autospordimaailma suurimale küsimusele. Kas ja kus jätkab oma karjääri F1 maailmameister. Kuigi F1 plaane poldud lõpuni maha maetud jäi Räikköneni valikuks ralli. Citroeni ametlikus teates seisab, et Kimi Räikkönen sõidab järgmisel aastal Citroen Junior Team ridades, tema kaardilugejaks on Kaj Lindström, autoks Citroen C4 WRC ja meeskonnakaaslaseks noor prantslane Sebastien Ogier. Citroen Junior Team osaleb 12 etapil, ainuke ralli, mis Räikkönenil ja Ogieril MM-kalendris vahele jääb on Uus-Meremaa ralli, kuhu nad ei lähe. Räikköneni liikumise WRC sarja tegi võimalikuks energiajook Red Bull, mis maksab ilmselt kinni kulud Citroenile ja kindlasti maksab ka Räikkönenile. Kui suure summa, seda pole hetkel teada. Räikkönen ongi tänulik Red Bullile, mis lubab tal teoks teha ammuse soovi, osaleda WRC sarjas. Räikköneni liitumine WRC sarjaga teeb suure teene Mehhiko MM-ralli korraldajatele, nimelt ei saa paljud rallid välja reklaamida, et nende võistlusel osaleb WRC, Moto GP ja F1 maailmameister. Mehhikos peaks kõikide eelduste kohaselt nägema rajal Sebastien Loebi, Valentino Rossit ja Kimi Räikkoneni. Lisaks kavatseb Räikkönen osaleda sarnaselt eelmise aastaga ka jaanuaris sõidetaval Arctic Lapland Rally’l, mis tundub mõistlik mõte, sest iga kilomeeter uue autoga tuleb kindlasti kasuks. Lisaks töö kiiruslegendiga, mida paljud maailmatasemel sõitjad on toonud välja asjaoluna, mida Kimi kindlasti peaks lihvima, et kiiresti sõita. Rääksin sel teemal ka mõningate Eesti sõitjatega. See, et Räikköneni liitumine WRC sarjaga sarjale head teeb olid kõik ühel meelel ja nõus. Palusin meestel vastata kahele küsimusele. Millistele kohtadele hakkab Kimi Räikkönen MM-rallidel sõitma? Mis on üleminekul F1 auto roolist WRC autosse enim tähelepanu nõudev asi? Ott Tänak: „Juba sel aastal Soomes näitas ta, kui kiirest suudab ta kohaneda S2000 autoga, eks WRC autoga see väheke keerulisem on, kuid kindlasti ei teki tal selles osas probleeme. Punktikohale, ehk esikaheksasse tulemine peaks olema igal rallil reaalne, esiotsa meeste (Loeb, Hirvonen, Sordo, Latvala ja Solberg) vastu on keeruline saada. Asfaldil peaks ta üsna kiire olema“. „Ma ei usu, et üleminek WRC autosse talle keeruline oleks, juba nii selle aasta Arctic Lapland kui Soome MM-ralli näitasid, et ta jagab seda ralliasja küll." Priit Saluri: Eks ta seal nö pärisrallisõitjate järel hakkab paiknema, umbes seal kus Novikov sellel aastal, pakuks kohti 6-8. Samas, asfaldil peaks see koht kõrgem olema, eks see kõik ole kinni sellest, kui palju ta enne hooaega ja selle käigus autot testida saab.“ „Üleminekul ringrajalt rallirajale, arvan ma, on tal keeruline harjuda muutuvate teeolude ja tempoga. Näiteks laialt teeosalt kitsale ja vastupidi, muutuv pinnas ja muu selline.“ Margus Murakas: „Eks see kõik ole kättevõtmise asi, talenti ja oskusi tal on, seda näitas juba selle aasta Arctic Rally, kus ta sisuliselt tühja koha pealt istus ralliautosse ja kiiresti sõitis. Pakuks talle järgmisel aastal rallidel 4-5 kohta.“ „Eks põhiasjad on ju ringrajal ja rallis samad, gaas, pidur, rool. Seega ma ei usu, et tal nn üleminekuraskusi tekib. Ringrajameeste sõidujoon on ju nagunii puhas.“ Raimo Kulli: „Arvan, et ta hakkab sõitma 4-5 koha peale, hooaja lõpul võib-olla isegi poodiumil:“ „Omast käest tean, et alguses on keeruline harjuda kaardilugejat kuulama. Sõidad omas mullis ja ei kipu kõrvalt tulevat infot kuulama alguses. Samas, sõitnud ta juba on, seega usun, et see asjaolu enam muret ei tekita.“ 2010. aasta WRC sari algab 14. veebruaril Rootsis. Margus Kiiver www.ruudulipp.ee
_________________ Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.
|
05 Dets 2009 14:17 |
|
|
Janec
WRC VÄNT
Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47 Postitusi: 9084 Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
Räikkönen võibki autoralli sarja jäädaCitroëni juunioride meeskonnaga liitunud endine vormel-1 maailmameister Kimi Räikkönen võibki autoralli juurde jääda. Vähemalt tiimi boss Olivier Quesnel soomlasele eduka esinemise korral lepingupikendust pakuks. «Me ei saa esimesel hooajal Kimilt nõuda võimatut, kuid kui ta piisavalt kiiresti areneb, siis võib ta 2011. aastal juba meie esindusmeeskonnas sõita,» ütles Quesnel. Kuigi varem on räägitud, et Räikkönen jätab vormelimaailmas vahele vaid ühe aasta, siis Quesneli sõnul näevad nad soomlasega koostööd ka pikemas perspektiivis. «Kui talle hakkab ralli meeldima, siis miks ta peaks vormel-1 tagasi pöörduma?» imestas Quesnel. Postimees.ee
_________________ Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.
|
08 Dets 2009 14:51 |
|
|
Siim
tehnikafoorum 24/7
Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59 Postitusi: 10579 Asukoht: Rapla
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
Noh, kui ise tunneb end seal sarjas hästi ja F1 enam ei tõmba, siis miks mitte. F1-s ju tglt lagi saavutatud. eks ardenaliin on ikka WRC-s hoopis midagi muud: man, machine and mother nature. Ei mingeid üliohutuid turvaalasid jne.
|
09 Dets 2009 12:19 |
|
|
Arvi
TF Colonel
Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29 Postitusi: 5646 Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
Grönholm sõidab Rootsi rallil FordigaAutoralli kahekordne maailmameister Marcus Grönholm osaleb veebruari alguses Rootsi MM-rallil. Grönholmi võistlusauto on Ford Focus WRC ja legendi loeb ammune kaassõitja Timo Rautiainen. «Tahtsin veel korra Rootsi rallil sõita,» rääkis Grönholm naasmisest – ilmselt vaid üheks etapiks – MM-sarja, vahendab mtv3.fi.«Olen mõelnud, et kui saaks veel Sågeni legendaarsel katsel sõita, nii et kui võimalus avanes, oli võimas tunne. Timo on ka väga elevil.» Grönholm on Sågeni kiiruskatsest nii vaimustuses, et andis oma restoranile Soomes Inkoos sama nime. «Kavas on poodiumikoha eest võidelda,» kinnitas Grönholm. «Samas ei tohi unustada, et mul ei ole sellist rutiini nagu teistel tippsõitjatel. Aga küllap testidel rütmi kätte saab.» Grönholmi võistlusauto valmistab ette M-Sport, mis hoolitseb ka Fordi tehasemeeskonna autode eest. http://sport.postimees.ee/
_________________ Juuksuril oli karvane tunne.
|
11 Dets 2009 15:31 |
|
|
Arvi
TF Colonel
Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29 Postitusi: 5646 Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
Villagra osaleb järmisel aastal Ford Focus WRC roolis seitsmel etapil. Mehhikos, Jordaanias, Uus-Meremaal, Portugalis, Kataloonias, Jaapanis ja Prantsusmaal.
allikas: Jannus by Rallifoorum
_________________ Juuksuril oli karvane tunne.
|
31 Dets 2009 16:53 |
|
|
Siim
tehnikafoorum 24/7
Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59 Postitusi: 10579 Asukoht: Rapla
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
Bosse tulemine on küll väga lahe. See mees oli suuresti WRC sarja hing. Kogu ta olemine, jutt ja loomulikult teod olid ikka tase omaette.
|
31 Dets 2009 17:16 |
|
|
Janec
WRC VÄNT
Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47 Postitusi: 9084 Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
Monster Ford WRT on saanud reaalsuseks ja Ken Block osaleb valitud MM-etappidel Focus WRC roolis. Atkinsoni kohta hetkel info puudub, aga on võimalik, et just tema hakkab sõitma meeskonna teise autoga. http://www.autosport.com/news/report.php/id/80754
_________________ Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.
|
11 Jaan 2010 07:52 |
|
|
Siim
tehnikafoorum 24/7
Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59 Postitusi: 10579 Asukoht: Rapla
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
Ken Block-i Ford.
|
26 Jaan 2010 16:32 |
|
|
Janec
WRC VÄNT
Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47 Postitusi: 9084 Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
Selline lahendus näeb tunduvalt ilusam välja. See CHE pandud on kuidagi feik välja nägemisega. Mulle absull ei meeldi. Kirju nagu ma ei tea mis
_________________ Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.
|
26 Jaan 2010 17:41 |
|
|
Janec
WRC VÄNT
Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47 Postitusi: 9084 Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
Kusjuures tuleb välja, et pildil olev auto on Fiesta Seega poe tegu üldse wrc lahedusega http://www.rallybuzz.com/ken-block-fies ... -pics-vid/
_________________ Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.
|
26 Jaan 2010 18:14 |
|
|
Janec
WRC VÄNT
Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47 Postitusi: 9084 Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
WRC 2010 season launch in Paris - February 2nd http://www.youtube.com/watch?v=IAZesBn8S0o
_________________ Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.
|
04 Veeb 2010 11:45 |
|
|
Janec
WRC VÄNT
Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47 Postitusi: 9084 Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
_________________ Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.
|
09 Veeb 2010 12:28 |
|
|
Siim
tehnikafoorum 24/7
Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59 Postitusi: 10579 Asukoht: Rapla
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
Väga ilus nüüd just pole, aga silma väga ei kriibi ka.
|
09 Veeb 2010 12:44 |
|
|
Janec
WRC VÄNT
Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47 Postitusi: 9084 Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
Ilus või mitte ilus loodaks pigem, et Petter hakkab võitlema koha eest
_________________ Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.
|
09 Veeb 2010 17:46 |
|
|
Janec
WRC VÄNT
Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47 Postitusi: 9084 Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
Muudeti WRC punktisüsteemi! 1st: 25 points 2nd: 18 points 3rd: 15 points 4th: 12 points 5th: 10 points 6th: 8 points 7th: 6 points 8th: 4 points 9th: 2 points 10th: 1 point http://www.rallybuzz.com/new-wrc-points ... tion-2010/
_________________ Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.
|
10 Veeb 2010 08:16 |
|
|
iceman
platinum member
Liitunud: 20 Aug 2006 22:32 Postitusi: 1359 Asukoht: pärnu
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
tohohh..see oli küll ootamatu. Milleks seda vaja oli? (Eriti see, et 1. ja 2. koha vahe nii suur on) Aga see Solbergi auto täitsa meeldib mulle.
_________________ http://www.last.fm/user/raikkonen1
|
11 Veeb 2010 17:18 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
Minu pärast olgu 1. ja 2. koha vahe suur, aga miks esi kümme punkte saab? WRC-s peaks pigem rakendama esikuuiku süsteemi . Vanal esikaheksa variandil polnud ka väga viga, aga et esikümme punkte saab on natuke imelik.
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
11 Veeb 2010 17:23 |
|
|
Janec
WRC VÄNT
Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47 Postitusi: 9084 Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
See on hea, et esimese ja teise koha vahe nii suur on. See paneb pingutama lõpuni võidu nimel. Mitte ei loksuta rahulikult lõpuni kohta hoides.
_________________ Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.
|
11 Veeb 2010 17:49 |
|
|
Janec
WRC VÄNT
Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47 Postitusi: 9084 Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
Pirelli Star Driver treeningprogramm andis Tänakule ja Sikule väärt kogemuseTänavused Pirelli Star Driver meeskonna liikmed, teiste hulgas ka Ott Tänak ja Kuldar Sikk, said esimest korda kokku 14. märtsil, Šotimaal, Edinburghis, kus algas nende ühine treeningnädal, mille sisu oli äärmiselt tihe ja sisaldas ka testisõite N-rühma Mitsubishi Lancer EVO X võistlusautoga. Treeningnädala käigus omandati palju uut, tehti tiimitööd ja näiteks üks praktiline ülesanne oli kohalikust poest endale 15 naela eest lõunasöögi tarbeks toiduainete ostmine. Edinburghi ülikoolis loodud ettevalmistusprogrammi üheks loojaks on on Richard Burnsi kaardilugeja Robert Reid. Kahe päeva jooksul said kümme Pirelli Star Driver meeskonna liiget (programmi olid kaasatud ka kaardilugejad), koolitust ja õpetust mitmes vallas. Lisaks veel ka füüsiline pool. Kui meeskonnad jõudsid pühapäeval kohale, ootas neid kohe ees tiimitöö ülesanne, nimelt pidid nad käepäraste vahenditega looma miniversiooni ralli publikukatsest, muuhulgas tuli ehitada ühe meetri pikkune sild kahe laua vahel. Treeningprogrammi eesmärgiks on jälgida MM-ralli ajagraafikut, nii algaski koolitus pühapäeva õhtul, eelnevalt valmis ehitatud publikukatsel sõideti raadio teel juhitavate masinatega. Järgnevatel päevadel ootas mehi ees varajane äratus ja nende päevade jooksul oli programm äärmiselt tihe. Käsitlusel olid mitmed teemad, näiteks sponsorlus ja ärisuhted rallis, töö kiiruslegendiga, psühholoogia, vaimne ettevalmistus, füüsiline ettevalmistus ja vigastuste vältimine, tegutsemine õnnetuse korral, suhtlus meediga, eneseväljendusoskus, toitumine, vedeliku tarbimise tähtsus, eesmärkide seadmine ja kindlasti, mida aeg edasi seda olulisem teema autospordis, dopingureeglid. Ott Tänaku sõnul oli tegu hea ja vajaliku kogemusega, arvestades tulevikku. „Minu jaoks oli kindlasti palju uut ja vajalikku ja see programm oli parem, kui oskasin oodata. Saime nende päevade jooksul teha head trenni ja vajalikke teadmisi igast vallast. Tähtis on ka see, et koolitus ja õpetussõnad tulid inimestelt, kes on ise selle asja sees ja teavad, millest räägivad, näiteks Robert Reid, kelle kogemustepagas autoralli osas on väga suur Eriti hea mulje jättis programmi füüsiline pool,“ rääkis Tänak ruudulipp.ee veebilehele. Kaardilugeja Kuldar Sikk jäi samuti kogetuga rahule. „Oli asju, mille osas on mul ka varasemaid kogemusi. Kuid sel korral oli kokku pandud väga hea pakett, mis valmistab sõitjat ja kaardilugejat ette erinevateks olukordadeks,“ rääkis Sikk Oli ka praktilisi ülesandeid, millest ühe sisu oli järgmine: näitamaks toitumise tähtsust, saadeti meeskonnad poodi, anti kaasa 15 Inglise naela, mille eest pidi ostma endale lõunasöögi, mida siis hiljem hinnati toiteväärtuse põhjal. Mida siis eestlased ostsid? „Me olime ainsad, kes ostsid sooja toitu, võtsime terve grillkana, hind oli hea ja nägi ahvatlev välja, pastat ja sinna juurde köögiviljasalatit. Meie olime rahul ja teised kadedad,“ rääkis Sikk ruudulipp.ee veebilehele eestlaste eelistustest Šoti supermarketis. Treeningprogrammi ühe looja, Robert Reidi sõnul püüavad nad läbi selle koolituse sõitjatele selgitada, et kõike aega ei võideta kiiruskatsetel, väga suur osa on selleks ettevalmistusel. Hea ettevalmistuse korral võib aega võita ja vastupidisel juhul ka kaotada. „Selle aasta meeskond on väga motiveeritud, võttes igast programmi osast maksimumi. Üks põnevaim, nii meile kui ka sõitjatele oli nn „kuumakamber“. Sõitjad lähevad 40 kraadise temperatuuriga tuppa, kus nad füüsilise pingutusega (rattasõit, ergomeeter) viivad oma pulsi 85 protsendi peale maksimumist. See kestab 15 minutit ja simuleerib sõitja seisundit kiiruskatsel. Peale seda saavad nad viis minutit puhata, ja taas pingutus, 10 minutit, pulss 85 protsenti maksimumist, taas viis minutit puhkust ja siis veel 10 minutit sarnast pingutust. Kui kambrist välja tullakse, tehakse sama konsentratsioonitest mis enne sisenemist. Tulemus üllatab alati ja kõiki. Kaheprotsendiline veekadu tähendab inimese puhul 10 protsendilist keskendumisvõime langust. See näitab väga ilmekalt vee joomise tähtsust, eriti just kuumadel rallidel,“ rääkis Reid Pirelli Star Driver treeningprogrammist. Kolmapäeva pärastlõunaks olid meeskonnad juba Itaalias, Pisa lähedal, kus nad kohtusid Ralliart Italia meeskonnaga, kes valmistavad ette nende sõiduvahendid selleks aastaks. Kolmapäeval ootas meeskondi veel ees tutvumine Mitsubishi Lancer EVO X võistlusautodega, Itaalia meeskond oli selleks tarbeks ette valmistanud erinevaid workshop’id. Neljapäeval päästeti mehed ise autode kallale, rattavahetused, tutvumine seadistusega, ühesõnaga tutvuti autodega. Reedel saadi aga kätte esmased maitsed uutest võistlusautodest. Sõideti nii asfaldiseades, kui kruusaseades autodega ja kõik viis sõitjat said võrdse arvu testikilomeetrid. Tänak, kellele oli see esimeseks korraks N-rühma Mitsubishi roolis, jäi testiga rahule. „Sõitsime kokku 60 kilomeetrit, pool kruusal, pool asfaldil. Suutsime selle ajaga auto endale üsna mugavaks teha. Asfaldil oli auto parem, Mitsu on hästi balansseeritud, kruusal pidime rohkem vaeva nägema, et saada autot käituma nii nagu tahaks. Kuid lõpuks oli asi juba üsna hea,“ rääkis Tänak Kokku on Pirelli Star Driver meeskonnas viis ekipaazi, mis mulje mehed jätsid? „Seltskond on mõnus, ilmselt saab neist rajal kiire olema Uus-Meremaa mees Hayden Paddon,“ ütles Tänak Sellega oli Pirelli Star Driver 2010 meeskonna esimene treeningperiood lõppenud, järgmine kohtumine on juba aprillis, Türgi MM-rallil, mis on Pirelli Star Driver meeskonna esimeseks stardiks sellel aastal. Lisaks Ott Tänakule on meeskonnas neli noort sõidumeest. Kui Ott Tänak, kes on kahel viimasel aastal valitsenud Eestis N-rühma ja ka rahvusvahelistel sõitudel head kiirust on näidanud, on meie publikule tuttav, siis tema tiimikaaslased ilmselt mitte. Alex Raschi, 22-aastane San Marino rallimees. Alustas ralliga 2005. aastal ja tuli eelmisel aastal Itaalia meistrivõistlustel võitjaks klassis R3. Hayden Paddon, 22-aastane Uus-Meremaa rallimees. 2006-2008 oli ta Uus-Meremaa autoralli noortemeister. 2009. Aastal tuli noormees Mitsubishi Lancer EVO 9 roolis Uus-Meremaa meistriks ja FIA Pacific Cup võitjaks. Peter Horsey, 26-aastane Keenia rallimees. Alustas 2001 kaardilugejana, hiljem jätkas sõitjana. Senine parim tulemus on parim kaheveolise autoga sõitja Keenia rallimeistrivõistlustel. Nicholai Georgiou, 26-aastane Liibanoni rallimees. Ralliga seotud olnud kolm aastat, eelmisel aastal tuli N-rühma Mitsubishil FIA Lähis-Ida autoralli meistrivõistlustel üheksandaks, aasta varem oli kolmas www.ruudulipp.ee
_________________ Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.
|
23 Märts 2010 17:51 |
|
|
Janec
WRC VÄNT
Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47 Postitusi: 9084 Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
_________________ Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.
|
02 Juul 2010 11:47 |
|
|
Janec
WRC VÄNT
Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47 Postitusi: 9084 Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
MINI LIITUB WRC-gaProdrive tuleb WRC sarja tagasi siis BMW-le kuuluva MINI-ga 2011 tehakse kaasa koge hooaeg. Miniga seostatakse M. Ösbergi, M. Grönholmi, M. Märtinit, ja K. Meeke http://www.maxrally.com/news/entry/gronholm_linked_to_mini_wrc_drive
_________________ Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.
|
29 Juul 2010 12:33 |
|
|
Siim
tehnikafoorum 24/7
Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59 Postitusi: 10579 Asukoht: Rapla
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
No täitsa pekkis!!! See on küll väga lahe uudis. Seda ootan küll silm punnis. Kui veel Märtin ka lenksus on, siis ikka üli kõva.
|
29 Juul 2010 12:46 |
|
|
Mairo
MotoGP Spec 2009
Liitunud: 11 Mai 2006 16:38 Postitusi: 7969 Asukoht: Scotland, Aberdeenshire, Fraserburgh
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
Huvitav palju üldse järgmisel hooajal tehasemeeskondi olema saab?
_________________ Ajateenistus: 09.07.2012 - 06.06.2013
|
30 Juul 2010 18:49 |
|
|
Janec
WRC VÄNT
Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47 Postitusi: 9084 Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
|
Re: WRC Meeskonnad ja spekulatsioonid 2010
Kuulukate kohaselt on Saab liitumas WRC sarjaga aastal 2012 ja Volkswagen tuleb osalise programmiga aastal 2012 ja täiega tullakse peale aastal 2013
See Mini tuleks tagasi andis paljudele autotootiatele väga suurt enesekindlust liituda või siis taas liituda WRC sarjaga.
_________________ Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.
|
06 Aug 2010 13:02 |
|
|
|
Kes on online |
Kaustajad vaatamas seda foorumit: Pole registreeritud kasutajaid ja 1 külaline |
|
Sa ei saa postitada uusi teemasid siia foorumisse Sa ei saa vastata teemadele siin foorumis Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis Sa ei saa postitada manuseid siin foorumis
|
|