Hetke kellaeg on 11 Mai 2024 22:35

Kõik ajad on UTC + 3 tundi




Postita uus teema Vasta teemale  [ 88 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
 WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009 
Autor Sõnum
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Taas on aeg niikaugel, et hakkame spekuleerima tuleva aasta tiimide koosseisu ümber. Positiivne on see, et lisandumas on mitu M2 meeskonda Subaru, Citroeni ja ka Fordi autodega. Kindlad on Citroeni ja Subaru tehasetiimide seisud, seal ei muutu midagi. M-sporti neljaaastane leping Fordiga saab läbi selle aasta lõpus, kuid tundes Malcolm Wilsoni veenmisoskust, siis Ford ilmselt jätkab järgmise aasta lõpuni ja siis vaatab mis edasi saab, kuna järgmine aasta veel suurt reeglite muudatust ei toimu. Suzuki tulevik ei ole sugugi kindel, aga loodame, et ka nemad jätkavad.
Eratiimidest on kindlad hollandlaste Van Merksteijn Motorsport Fordil ja norrakate Adapta Subaru WRT. Spekuleeritakse Red Bull Citroeni B-tiimist ja veel ühest Subaru ametlikust B-tiimist. Munchis ja Stobart ilmselt jätkavad samal kujul. Loodame, et mingis tiimis leiab koha ka Urmo Aava.

Citroen Total Red Bull
Loeb
Sordo

BP Ford Abu Dhabi
Hirvonen
Latvala
Al Qassimi(valitud rallid)

Subaru
Solberg
Atkinson

Suzuki?
Gardemeister
Andersson

Stobart M-sport
Wilson
H. Solberg?(tema leping Fordiga saab läbi selle aastaga)
Galli?

Munchis Ford
Villagra
Teise autoga pidi osalema keegi Euroopa rallisõitja

Red Bull Citroen?(või siis toro rosso?)
Ogier?(on juba testinud C4 WRC-d)
Aava?
Mikkelsen?(testis Citroeni hiljuti)
Aigner?
Rautenbach?

Van Merksteijn Motorsport (Ford)
Van Merksteijn jun
Van Merksteijn snr
Duval?

Adapta Subaru WRT
Östberg
H. Solberg?
A. Gröndal?(talle pakuti kohta tiimis, aga pole vajalikku rahasummat veel kokku saanud)

Subaru ametlik B-tiim
Wilks?(spekuleeritud on briti sõitjast ja Wilks kogub raha oma aktsiate müügiga)
Tirabassi?
Pons?

Edit dy: Jaanus www.rallifoorum.ee

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


21 Okt 2008 11:24
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Sanchez Wrote:
Eks palju sõltub rahast. Mees on praegu näidanud hea minekut. Loodetvasti ikka saab jätkata.


Rahas ma usun ei ole probleemi. Sponsorid tegelevad juba sellega. Nagu ka välja öeldud on. Läbirääkimised käivad Citroeni, Fordi ja Subaruga.
Citroen oleks muidugi kõige parem valik. Masin käpas mehhanikud tuttavad jne. Aga ma ei usu, et Urmo Citroeni B meeskonda saab. Pigem Fordi või Subaru B meeskonda. Citroeni puhul usun sama saatust nagu see hooaeg. Tehase tugi aga puhas erasõitja. Ning kui ta stabiilselt on parem B meeskonna sõitjatest siis ehk ülendatekse ta meeskonda. Subarug aon nii nagu on. Positiivne see, et Subaru paneb välja 6 autot järgmine hooaeg Tehase meeskond + kaks B meeskonda. üks nendest on Norrakate rahastatud Adabt ja teine ametlik B meeskond. Markko on seal ees juba. Aga masina poolest ma eiriti ei usu, et Urmo on nõus raha välja käima masina eest millega jelijeli punktidele võib sõita.
Agaeks aeg toob arutlust.

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


22 Okt 2008 12:48
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Jaanus Wrote:
Viimaseid kuulujutte rahvusvahelisest rallifoorumist. Kõik need jutud on ametlikult kinnitamata ja ilma allikata postitatud:

- Suzuki jätkab tuleval aastal täisprogrammiga ja samade sõitjatega.
- Subaru on teinud Grönholmile pakkumise sõita järgmine aasta oma meeskonnas. Samas on Solbergil ja Atkinsonil kehtivad lepingud tuleva aasta lõpuni. Grönholm pole pakkumisele veel vastanud.
- Andreas Mikkelsenil on kavas testida ka Subaru Impreza WRC08 mudelit ja väidetavalt on Subaru teinud talle palju odavama pakkumise kui Ford ja Citroen.


www.rallifoorum.ee

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


22 Okt 2008 16:02
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Saaks veel Subaru oma auto liikuma ka, siis oleks Subaru igati hea lahendus. Urmo võiks küll siiski esialgu ikka Citroeniga edasi lasta.


22 Okt 2008 18:51
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Pilt

Meedia nimetab Aavat Citroëni piloodiks, eestlase sõnul pole asi kindel

Ralli on spordiala, kus liigub palju kuulujutte ja liivale rajatud teooriaid. Nende keerisesse on sattunud ka Urmo Aava.
Saksamaa autospordiväljaanne Rallye Magazin istutab Urmo Aava järgmiseks hooajaks Citroëni teise tiimi koosseisu. Eesti praegune parim rallimees ise vangutab seda kuuldes pead, märkides, et oleks see vaid tõsi.
Rallye Magazin viitab oma kirjutises, et Subaru ja Citroën toovad tuleval hooajal MM-sarja uued meeskonnad. PH-Sporti abiga alustava Citroëni M2 tiimi ühe piloodina nähakse Aavat, teise auto rooli ennustatakse Sebastien Ogieri.
Aava sõnul pole aga ühtegi kindlat otsust langetatud ning Saksamaa väljaandes ilmunud uudis tuli talle üllatusena. Järgmise hooaja suhtes pole läbirääkimistest kaugemale jõutud.
Postimehe andmetel on küsimus tiimide nõutavas rahas. Sõitjate turule on tekkinud mitmeid piloote, kes suudavad sponsorite toel maksta hooaja eest kosmilisi summasid, ning see on hinnad lakke kruvinud.
Kuna tuleva hooaja suhtes valitseb palju lahtisi otsi, on Aava ja kaardilugeja Kuldar Sikk kuulanud maad ka teiste automarkide esindajate juures. Hiljuti käisid eestlased Inglismaal proovimas Subaru Impreza WRC-autot.
«Uurisin Subaru tiimist, millised oleksid võimalused järgmisel aastal nende masinat kasutada,» rääkis Aava. «Jutt lõppes sellega, et mulle pakuti võimalust autot testida. Läbisin kruusateedel 40 km ning muljed olid paremad, kui oskasin oodata.»
Pärast testisõitu veetis Aava mitu tundi Subaru tiimi kontoris ning kohtus sealse juhtkonnaga. «Arutasime, mida üks või teine pool soovib saada ning mida suudab vastu pakkuda,» kirjeldas Aava vestluse sisu.
Samas märkis rallimees, et ühest testisõidust ei maksa suuri järeldusi teha. Rallimaailmas valitsevas olukorras tuleb kaaluda kõiki variante – millised autod on saadaval ning millise hinna eest saaks nendega MM-sarjas osaleda.
Septembri keskel kinnitasid Aava kodused sponsorid, et on valmis rallimehe järgmist hooaega rahaliselt toetama. Jutt käis vähemalt kahest miljonist eurost. Aava sõnul on toetajate lubadused endiselt jõus – küsimus on vaid selles, kas sellest praeguste hinnakirjade juures piisab.

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


31 Okt 2008 17:52
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Olivier Quesnel has confirmed at Rally Japan that Citroen Sport will run a Manufacturer "M2" Team on the 2009 WRC alongside the "M1" team.
Citroen boss Quesnel stated that Conrad Rautenbach was confirmed as one of the drivers and a, "young fast driver" would be his team-mate.
He then said, "You can guess!"
Obviously he wasn't prepared to confirm who it would be yet but Quesnel did state an announcement would probably be made at Rally GB.
Quesnel did say that he would like Andreas Mikkelsen in the team, but added:
We would like Mikkelsen to be in a C4, but everything depends on budget. I think at Rally GB we will be able to announce the full M2 team. Next year we can run a maximum of five cars."

www.rallifoorum.ee

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


03 Nov 2008 15:47
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Kiiver Wrote:
Citroeni M2 tiimi osas nüüd siis sellised jutud, mida rääkis GPWeek nimelisele netiajakirjale Olivier Quesnel. Esiteks saab Wales Ogieri jaoks olema suur näitamise koht, kuna mees on küll nobe C2'ga kuid Quesneli sõnul polnud tänavune JWRC sari eriti kõrge tasemega ja noorel prantslasel pole WRC autoga suurt kogemust. M2 tiimi tulekut kinnitas ta veelkord, öeldes, et seal määrab palju ära raha, just selles osas kes sõidab. Rautenbach on kindel, loodetavasti saadakse ka teine sõitja enne Walesi ära öelda. Kõne all olnud viies auto on teema, sellega peaks vähemalt kuuel etapil sõitma Ogier, kelle osalemist finantseerib Prantsusmaa autoliit ja Total.


http://www.rallifoorum.ee

Iser arvan, et Citroeni boss näeks hea meelega M2 meeskonnas Rautenbachi kõrval Mikkelseni.
Kuid Mikkelsen olla saanud Subarult odavama pakkumise kui seda oli teinud Citroen. Eks see virrvarr hakkab nüüd käima.
2009 on siis sõidus 6 Subarut, 4 Citroeni, kuuel etappil siis väljas 5 Citroeni ja 6 kuni 8 Fordi, ning kaks Suzukit.
Citroen kaks meeskonda, Subaru kolm meeskonda, Ford neli meeskonda ja Suzuki üks meeskond
20 - 21 WRC masinat ja 10 meeskonda pole ju paha

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


03 Nov 2008 15:58
Profiil
junior member
junior member

Liitunud: 14 Jaan 2008 21:00
Postitusi: 98
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Kisub DTM-ks ära. Väga sarnased autod rajal. Võibolla ongi parem, et A8 asendub S2000-ga. Rohkem erinevaid masinaid ja huvitavam jälgida. Elame näeme. :roll:


03 Nov 2008 16:47
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Urmo Aava tested a Subaru S14 WRC recently and says he has a 2 million euro budget for 2009

Urmo Aava recently tested a Subaru S14 and had a meeting with Prodrive about the possibility of driving one in 2009 but nothing was decided, according to rallyonline.pl.
He stated that the car "wasn't bad" when he drove it, though he added that nothing has been decided and that he has a budget of 2 million euros and is looking for the best offer.
Aava commented that 2 million euros would probably not cover an entire season and that there are many wealthy drivers out there. He added that the teams are also increasing their prices. He has been campaigning a PH Sport Citroen C4 this season and it was thought that he might continue with them next season in the new M2 team.
However, Olivier Quesnel's latest comments, that Rautenbach is the only driver signed for next year and that they are looking for a fast young driver with the full budget, may scupper Aava's chances with Citroen for 09.

http://rallybuzz.stagetimes.com/aava-tested-subaru-s14/

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


05 Nov 2008 11:59
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Pilt

Urmo Aava:"Pean tuleval aastal mõne staari tehasetiimist välja tõrjuma"

Järgmine hooaeg saab otsustavaks. Ma pean end läbi murdma ehk siis kellegi tehasemeeskonnast välja tõrjuma, ta üle sõitma," seab rallisõitja Urmo Aava endale järgmiseks aastaks karmi "tee või sure" ülesande.
Aava aeg hakkab otsa saama. Järgmise hooaja lõpuks peab ta olema keegi. Midagi enamat, kui tubli ja tragi rallisõitja, kes aeg-ajalt punkte nopib.
"Enam ei saa mõelda, et küll me areneme, aega ju on. Aega pole. Järgmisel aastal peame läbi murdma," räägib Aava enda ja kaardilugeja Kuldar Siku eest.
Läbimurre tähendab Aava sõnul üht – ülejärgmisel aastal peab ta olema tehasemeeskonnas. Või rallimees, kes saab auto istumise alla poolmuidu ehk täiesti tasuta.
Läbimurdeks on vaja head autot, head meeskonda, palju testisõite ja pisut õnne.
Häid autosid on rallimaailmas kaks – Citro?n, millega Aava praegu kihutab, ja Ford, mida ta õige pea proovima läheb. Subaru, mida Aava hiljuti testimas käis, pole piisavalt hea, et sellega rallisid võita. Kuid asjal on üks konks – selleks, et tehasemeeskonda pääseda, pole MM-sarjas kogutud punktid alati kõige olulisemad. Tähtis on oma tiimi teine piloot – vähemalt – üle sõita. Ja selle ülesande täitmiseks on Subaru sama hea kui Citro?n või Ford.

Tuleb muutuda tiimile vajalikuks
"Just, nii see on, pean ühele tehasepilootidest koha kätte näitama, kõvad mehed eest ära lükkama," kinnitab Aava. "Keeruline? Jah, aga midagi pole teha. Väga tore, kui tulen MM-rallidel paar korda kolmandaks, kuid palju olulisem on regulaarselt meeskonna teist pilooti võita. Sellega muutub kolmas piloot vajalikumaks kui teine."

Odav punkti kahmaja on lihtsalt tore poiss
Samas, raiub Aava, on vaja hakata võtma ka magusaid MM-punkte. Tänavu Kreekas tegi ta seda, tulles neljandaks, kuid ühest korrast ei piisa. "Pidevalt viie sekka, mõnikord pjedestaalile... Vaat siis muutud sa meeskondadele esmalt ebameeldivaks, kes kahmab laualt kooke, ja seejärel vajalikuks. Odavaid punkte võtavad paljud, neid vaadatakse kui toredaid poisse, kes oskavad kah sõita. Aga nad pole vajalikud."
Kui läheb käiku ideaalvariant ja Aava saab järgmiselgi aastal kihutada Citro?niga, makstes selle eest mõistlikku hinda, peab ta seljatama Daniel Sordo, sest viiekordse maailmameistri Sebastien Loebi peale hammas ilmselt ei hakka.
"Nojah," nõustub Aava, kuid möönab, et Sordo on paras pähkel. "Tänavu proovisin talle vastu hakata, aga ta oli tõesti kõva. Vaid puhuti suutsin temaga võrdselt võidu kihutada. Aga midagi pole teha. Pean ise kiiremaks muutuma. Testida tuleks rohkem, mõnel lisarallil sõita. Kohti, kust kümnendikke kärpida, on piisavalt."

www.ohtuleht.ee

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


05 Nov 2008 12:16
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Pilt

Citroen, Ford või Subaru?

Urmo Aaval pole järgmiseks aastaks ei raha ega autot. Küll on kokkulepped rahastajatega, mis seni pidanud. Jutud käivad kahest miljonist eurost. Suurusjärk olla Aava sõnul sinnakanti.
Võimaluse korral kihutaks Aava uuelgi aastal Citro?niga, kuid kõik sõltub tingimustest. "Mina tunnen Citro?ni ja Citro?n tunneb mind ning auto on hea. Ma ei pea sõitma täit programmi. Piisaks isegi kaheksast rallist, kui saaksin selle võrra rohkem testiaega."
Fordi läheb Aava õige pea testima: "Tahan aru saada, mida Ford endast kujutab. Teiste jutu järgi on raske järeldusi teha. Uus auto tähendaks, et paar rallit kuluks kohanemiseks. Tähtsaim on siiski see, kas kohanemisajal kaotan kilomeetri kohta 0,2 või 0,5 sekundit."
Subaru tahab järgmisel hooajal rajale tuua kuni kuus autot, sestap pakuti ühte Aavale. Testid tekitasid kahetise tunde: "Kahtlemata pole tegu võitja-autoga, ent see on parem kui arvasin. Subaruga oli väga lihtne sõita, paraku oli rada väga libe ja ma ei saanud aimu mootori võimekusest. Aga vedrustus ja tasakaal olid üllatavalt head."
Valiku teeb Aava 20. novembri ja 15. detsembri vahel.

www.ohtuleht.ee

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


05 Nov 2008 12:22
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
No ma loodan südamest, et Subarut mees ei võta. Siis on kuti karjääril kriips peal ka. Parim oleks ikka lasta edasi Sitikaga. Selle autoga juba käpp soe ja areng toimunud.


05 Nov 2008 12:35
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Sanchez Wrote:
No ma loodan südamest, et Subarut mees ei võta. Siis on kuti karjääril kriips peal ka. Parim oleks ikka lasta edasi Sitikaga. Selle autoga juba käpp soe ja areng toimunud.


Mina ei oleks nii pessimist. Urmo ju ise loodab ka, et äkki õnnestub edasi sõita Citroeniga. Aga kui keegi suudab rohkem maksta siis adjöööö Citroen Nng pilgud tuleb pöörata sinna kus küsitakse vähem raha.

Parem Subaru kui üldse mitte midagi. Asi seisab suurelt raha taga. Citroen oleks muidugi kõige parem. Kuna Urmo teab meeskonda tunneb autot. Ning saaka hakata kohe hooaja algusest paugutama. Aga kui Citroen küsib ikka mega hinda siis pole midagi teha. 2m. eurot pole mõtet poole hooaja eest ka maksta. Pigem siis sõita Subaruga või Fordiga sama raha eest pea terve hooaeg.
Ford ja Stobart oleks hea varjant. Willson on kergesti ju üle sõidetav. Samas näitab Urmo Galli ja Henninguga suht sama kiirust. Jäädes alla ainult Hirvonenile ja Latvalale. See teeks ta Fordi pilootidest 3 sõitjaks. Mis oleks ka midagi väärt.

Eks Subaru arendab ka autot edasi. Ning on ilmselt järgmine hooaeg suht konkurentsi võimeline.

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


05 Nov 2008 12:50
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Taas väheke selgitust autosport.com vahendusel

Citroen team principal Olivier Quesnel has confirmed that recently-crowned Junior World Rally Champion Sebastien Ogier will not join his factory team next season.
Quesnel had said that he was looking for funding for Ogier and was confident he would tackle at least six rounds of the WRC in a C4 WRC next season.
But despite recent speculation that he will join Sebastien Loeb and Dani Sordo in the Red Bull-backed works team, Quesnel says that will not be the case in 2009.
"It will be a private car for Sebastien," said Quesnel. "The M1 (works team line-up) is finished, it stays the same. At the moment, it's six (rounds) for Seb, but if money comes then anything is possible."
Quesnel also moved to scotch rumours that Conrad Rautenbach had signed to drive for Citroen's Manufacturer Two, PH-Sport-run team.
"The internet and some websites are like this, some story starts and it goes on and on. It's not true," he said. "We said we wanted two cars in the M2 team and we would like Conrad to stay. We have a contract, but it's not signed.
"Apart from Conrad, we have heard about Andreas Mikkelsen and Urmo Aava, but nothing is signed yet."
Rautenbach admitted he was hoping to make a decision on where he would drive next season soon. Like Mikkelsen, the reigning FIA African Rally Champion is currently linked to a third seat at Subaru World Rally Team.
In the meantime, Ogier will contest his first rally since becoming Junior World Rally Champion when he drives a Citroen C2-R2 Max on the Rallye du Condroz in Belgium this weekend.

www.rallofoorum.ee


Selgub, et Ogier sõidab järgmine hooaeg erameeskonnana kaasa kuus etappi. Ning Rautenbach-il ei ole veel mingit lepingut Citroeni M2 meeskonnaga. Kuigi leping on olemas aaga allkirja veel ei ole seal. Meeskond muidugi tahab sellist raha jõmmi endale hoida.
Seega kuulukad jätkuvad ................

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


05 Nov 2008 16:05
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Pirelli call for GP2 equivalent in WRC

Control tyre supplier Pirelli has called on the World Rally Championship to follow Formula One in providing young drivers with a clear progression to the top of the sport.
Pirelli's motorsport director Paul Hembery, who signed off the Italian firm's £9million investment in the WRC, is happy with what he's seen from the sport since Pirelli undertook the contract to supply control tyres at the start of this season, but feels there should be more cars on the stages.
"Next season, the Pirelli Star Driver scheme is going to provide five drivers with equal cars for six rounds of the WRC," he said. "Why should we stop at this? If there were 20 of these equal cars, then we could have something similar to GP2 at F1 races.
"Rallying suffers because there is no single-car formula, so talent spotting is incredibly difficult for teams. And drivers with a budget struggle to know where to spend it to showcase their talents and put themselves in the shop window. This would solve all of those problems."
Hembrey believes the ideal approach would be to run the feeder category at a limited number of WRC events - as GP2 does with F1 - and that it would help to keep budgets at a manageable level.
"Running more of these cars would bring the costs down for the individual competitors and let more of the youngsters in. That's what we need. We could call it WRC2, run them on five or six rounds - some asphalt, some gravel and maybe one snow rally - and we would create that stepping stone into WRC.
"At the moment, Pirelli is making a big investment to find young drivers, which is fantastic, and it's going to help a great deal, but there's more that could be done from the sport itself."
There remains no decision on the car which will be used by the five Pirelli Star Drivers next season, although a Group N Subaru Impreza appears to be the favoured option.
Hembery confirmed that M-Sport had tendered for the deal to run the five cars, but the Cumbrian firm had budgeted to use Group N Fiesta STs on all 12 rounds of the WRC, instead of a four-wheel-drive car on six rallies. Hembery said: "We liked that idea very much, but we need a four-wheel-drive car."

http://www.autosport.com/news/report.php/id/72005

Ühesõnaga pirelli tahab luua WRC sarja kõrvale uut sarja nimega WRC2, et leida noori ralli talente. esialgu tahetakse viit noort sõitjat. Esialgu ei ole otsutatud millist mainat kasutama hakatakse.

Asi hakkaks toimima nii nagu GP2 ja F1 sari toimib.

Niipalju sain mina oma vigase inglise keelega sellest tekstist aru. Parandage kui eksisin millegagi.

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


05 Nov 2008 16:17
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
http://66.196.80.202/babelfish/translate_url_content?.intl=us&lp=fr_en&trurl=http%3a%2f%2fwrc.is.free.fr%2fposts%2fTests

http://rallybuzz.stagetimes.com/gronholm-mikkelsen-subaru-test/

Grönholm testis Subaru Impreza S14.
Mikkelsen testis samal päeval sama masinat.

Grönholm on teadupärast võtnud Mikkelseni oma tiiva alla.

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


05 Nov 2008 16:22
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Pilt

Grönholm naaseb väidetavalt MM-sarja

Prantsuse meedia andmetel on Marcus Grönholm sõlminud lepingu Subaru tehasetiimiga uueks hooajaks WRC sarjas, vahendab Postimees.ee Iltalehti uudist.
Portaali andmetel sõlmisid Grönholm ja Subaru kaheksat WRC etappi puudutava lepingu. Kokku on tuleval hooajal ralli MM-sarjas 12 osavõistlust.
Autosport väljaanne teatas omakorda, et Grönholm istus salajasteks testisõitudeks Walesis juba oktoobri lõpus Subaru S14 rooli.
Grönholm on tunnistanud, et ta poleks WRCs sõitmist lõpetanud, kui hooaja jooksul oleks kokku peetud 12 võistlust 15 asemel.
Soomlane sõitis viimati rallimaailma tippsarjas 2007. aastal Fordi tehasetiimis.

POSTIMEES.EE

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


29 Nov 2008 12:02
Profiil
Rallistaar 2009
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Juul 2006 15:58
Postitusi: 3430
Asukoht: Tallinn
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
hea uudis :)

_________________
TFPiltRBR


29 Nov 2008 13:55
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
No saaks vaid Subaru selle mehe abiga uuesti jalad alla, oleks ikka väga viis.


29 Nov 2008 16:31
Profiil
elite member
elite member
Kasutaja avatar

Liitunud: 14 Jaan 2008 22:41
Postitusi: 528
Asukoht: Viimsi
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Ehk saavadki. Markko igatahes ütles, et Subaru ebaedu pole tingitud sellest, et auto on halb, vaid sellest et sõitjad on halvad...


29 Nov 2008 16:43
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Pilt

Aava loobus tuleviku nimel viimasest MM-rallist

Urmo Aava loobus osalemast autoralli viimasel MM-etapil Suurbritannias. Ei, see ei tähenda sugugi tema karjääri lõppu, raske otsus langetati hoopis järgmise hooaja unistuste täitumise huvides.
Tegelikult tegelevadki Aava, tema kaardilugeja Kuldar Sikk ning nende abilised juba aktiivselt uue hooajaga ning tänavuse MM-sarja viimasel etapil osalemisel pole enam nii suurt tähtsust. Seda enam, et aasta alguses plaani võetud kümme rallit on tippkarussellis läbitud.
Eesti parim rallipaar on sügise jooksul tutvunud kõigi kolme MM-sarjas osaleva tiimi köögipoolega ning käinud autoga testisõitudel. Viimati kihutasid Aava ja Sikk eelmise nädala lõpus Ford Focus WRCga.
«Nüüd on meil Fordi ja Subaru tiimides valitsev olukord teada,» märkis Aava. «Pealegi on tingimused MM-sarja meeskondades paari viimase nädalaga meie jaoks soodsamaks muutunud. Majanduses toimuv mõjub ka rallis ning tiimide küsitavad hinnad langevad.»
Novembri alguses kurtis Aava, et turul on palju suure rahakotiga rallimehi, kes suudavad võistlemise eest maksta meeskondadele väga kopsakaid summasid. Ilmselt on aga nüüdseks nendegi meeste rahakotid kõhnunud.
Tänavu küündis Aava ja Siku eelarve üle 30 miljoni Eesti krooni. Tuleval aastal soovivad eestlased võistlusvõimaluste eest vähem maksta. «Oleme teinud liiga palju tööd, et ainult kommertslikel alustel sõita,» leidis Aava. «Kui meilt aga nõutakse tänavusega võrdne summa, polnud sellest aastast mingit kasu.»
Rallimaailmas peaks pilt selginema lähinädalatel. 15. detsembriks peavad tiimid teatama oma M1 ja M2 meeskondade koosseisud. Tänavu Citroëniga kihutades 13 punkti kogunud eestlased loodavad soodsatele lahendustele.
Tänavu esimest hooaega WRC-sarjas võistelnud Aava ja Siku jaoks algas aasta hästi ning kuni suve lõpuni suudeti mitmetel rallidel sähvatada. Sügisega saabus tumedam aeg, mis päädis viimasest rallist loobumisega.
«Tänavust hooaega ei saa vaadata ainult mustades ja valgetes toonides,» mõtiskles Aava. «Tegelikult suutsime ju täita praktiliselt kõik aastaks pandud eesmärgid.»
Aava meenutas, et hooajal oli plaanis osaleda kümnel MM-rallil. Kuigi suvel tekkis lisavõimalus kihutada ka Uus-Meremaal, polnud see Citroëni tiimilt saadud tasuta kingitus. Seega olnuks praeguses olukorras lisakulutusi teha liiga riskantne. «Otsustajate silmis ei muuda see midagi. Suurbritannias oleks mõtet startida vaid siis, kui suudaksime võidelda poodiumikohtade eest, see aga tähendaks suuri riske,» selgitas Aava. «Targem on raha säästa.»
Teise suure eesmärgina lootsid eestlased kaotada parimal rallil võitjale mitte rohkem kui 0,7 sekundit kilomeetri kohta. Uus-Meremaal jäid nad võitjast maha keskmiselt 0,6 sekundit. Seega napp, kuid kindel plaaniületus.
Samas ei pea Aava Uus-Meremaa rallit sugugi hooaja parimaks. «Väga heas hoos olime Türgis ja Kreekas,» meenutas ta. «Hooaja alguses lootsime võidelda viienda ja kaheksanda koha piiril, kuid Kreekas olime koguni neljandad.»
Kiiruskatsete võite ei julgenud eestlased debüüthooajal üldse loota, ent hooaja lõpuks on neil taskus viis kiireimat aega. Esikohad napsati Kreekas ja Türgis. «See on väga hea näitaja,» arvas Aava. «Otsustajate silmis ongi just kiirus oluline, mitte sarja kokkuvõtte üheksanda ja kümnenda koha võrdlus.»
Kuigi eesmärgid said täidetud, tunnistas Aava ka tehtud vigu. Ta meenutas, et hooaja jooksul lasti läbi liiga palju pisivigu, ent kurvides lõikamine kuuluvat tema sõidumaneeri juurde.
«Sellega tuleb edaspidi tegeleda,» märkis ta. «Kõige rohkem on mul kahju Kataloonia rallist. Korralikult lõpuni sõites võinuks seal tulla karjääri parim tulemus.»
Suurbritannia rallist jääb kõrvale ka PWRC-sarjas sõitev Martin Rauam. Ainsa Eesti esindajana on stardis samuti N-rühma masinal sõitvad Egon Kaur ja Simo Koskinen.

Portimees.ee

Intervjuu Urmoga: http://sport.err.ee/index.php?0&popup=video&id=6995

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


02 Dets 2008 14:28
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Pilt

Grönholm pole Subaruga lepingut allkirjastanud

Marcus Grönholm lükkas ümber kuulujutud nagu oleks ta Subaruga järgmiseks hooajaks lepingu sõlminud.
Hiljuti väitis Prantsuse veebileht autonewsinfo.com, et Grönholm sõidab kaheksa etappi järgmisest autoralli hooajast Subaru roolis, vahendab iltalehti.fi.
«Ah et selline informatsioon on laekunud. Ma ei saa kommenteerida midagi sellist, mida vähemalt minule teadaolevalt pole kokku lepitud,» teatas Grönholm. «Jah, olen mõelnud asjade üle, kuid ausalt öeldes ei tea veel, mida teha.»
Rallihooaeg saab lõpu eeloleval nädalavahetusel Walesis ning Grönholm läheb sinna ka kohale. «Mul on seal Fordiga tegemist. Reis ei puuduta mitte mingil juhul Subarut,» kinnitas Grönholm.

Postimees.ee

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


02 Dets 2008 14:32
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Mees ei lükka ka konkreetselt asja ümber. Seega on ikka jutus iva sees. Usun küll, et mees astub lenksu tagasi. Mees ei taha veel lihtsalt asja suure kella külge panna. :)


02 Dets 2008 21:09
Profiil
elite member
elite member
Kasutaja avatar

Liitunud: 17 Aug 2006 21:29
Postitusi: 768
Asukoht: Raplamaa
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Marcus Grönholm naaseb ralli MM-sarja

SL Õhtuleht

Ilta-Sanomat originaal

_________________
Vait olla ja edasi teenida !
WRC TF-RBR VI & VII All- WINNER


08 Dets 2008 15:37
Profiil
junior member
junior member

Liitunud: 14 Jaan 2008 21:00
Postitusi: 98
Postitus Re: WRC Meeskonand ja spekulatsioonid 2009
Opaaa! Väga hea!!! :D


08 Dets 2008 17:20
Profiil
Näita postitusi viimasest:  Sorteeri:  
Postita uus teema Vasta teemale  [ 88 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik ajad on UTC + 3 tundi


Kes on online

Kaustajad vaatamas seda foorumit: Pole registreeritud kasutajaid ja 1 külaline


Sa ei saa postitada uusi teemasid siia foorumisse
Sa ei saa vastata teemadele siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada manuseid siin foorumis

Otsi:
Hüppa lehele:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.