Hetke kellaeg on 16 Mai 2024 08:33

Kõik ajad on UTC + 3 tundi




Postita uus teema Vasta teemale  [ 105 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
 Eesti autoralli hooaeg 2006 
Autor Sõnum
TF Captain
TF Captain
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2006 11:57
Postitusi: 3197
Asukoht: Tallinn/Anna/TF
Postitus 
Võrtsjärvel sõideti sprinte

11. veebruaril toimus Rannaküla jäärajal noortesprindi hooaja teine etapp, päev hiljem olid samas veidi muudetud rajal kihutamas rahvasprindisõitjad. Mõlema võistluse korraldajaks oli Elva Autospordiklubi.
Laupäevasel noortesprindil oli osalemas ühtekokku 31 võistlejat, tihedaim rebimine oli klassis V18, kus oli osalemas 11 noort. Võistlusraja pikkuseks oli 2,2 kilomeetrit.
Laupäevane sprint pakkus kõikides võistlusklassides põnevust viimase vooruni, sest ühelgi sõitjal ei õnnestunud esikohta kindlustada kaheesimese ringi tulemuste abil.
Klassis V18 tuli võitjaks Honda Integral sõitnud Martin Kiil, kes võitis esimese ja kolmanda vooru. Kiil sõitis välja ka päeva parima ringiaja 2.12,0. Teine koht kuulus Lada Samaral sõitnud Kaspar Koitlale, Koitla oli kiireim teises sõiduvoorus. Kolmandana lõpetas Rihard Toots (Ford Fiesta).
V16 esikoht kuulus Sander Pärnale, teine oli Martin Kangur ning kolmas Karl Kruuda. Kõik kolm sõitsid Ford Fiestadel ning kuuluvad Elva ASK ridadesse.
J18 kiireim oli Rivo Vähi (VW Golf), tema järel lõpetas esimese vooru võitja Taavi Kivistik (Opel Astra) ja kolmas Rait Vakrõõm (Opel Tigra).
J16 klassis viis võidukarika koju Markus Abram (VW Golf), teine oli Rauno-Olavi Ruut (Pontiac LeMans) ning kolmas Matthias Mardiste (VW Golf).
Pühapäevasel rahvasprindi hooaja avaetapil oli osalejaid kokku 50. Võistlustrassi oli veidi muudetud ning selle pikkuseks oli 2,5 kilomeetrit.
Neljarattaveolistel autodel oli kihutamas kaheksa võistlejat. Ranno Bundsen (Subaru Impreza) kindlustas endale esikoha kahe esimese vooru võiduga ning kolmandal ringil ta enam ei startinud. Teiseks tuli Andres Kask (Subaru Impreza) ja kolmandaks Ahti Koort (Mitsubishi).
2WD Sport klassi esikoha pälvis Alo Hintsler (Opel Kadett), talle järgnesid Mait Koosa (VW Golf) ja Jaan Pettai (Lada).
Kuni 1,6 m3 autode klassis 2WDa oli kiireim Mati Kutser (Lada Samara). Teine ja kolmas koht kuulusid VW Golfidel kihutanud Meelis Liivrandile ja Kert Kärbole.
Tihedaima konkurentsiga 2WDb klassis olid esikolmikus Janno Nutov (VW Golf), Ago Onton (Peugeot 206) ja Enn Kasari (Nissan Sunny).
Moskvitšidel võistles seitse sõitjat. Esikoht kuulus Meigo Venele. Teine oli Taivo Sisas ja kolmas Janar Nagel.
Naiste arvestuses asus võistlustulle neli vaprat, neist kiireim oli Inger Tuur (VW Golf). Teiseks tuli Sirje Potisepp (Nissan Micra), kolmandana lõpetas Merje Post (VW Golf).


Allikas:Motorsport.ee


15 Veeb 2006 20:21
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus 
Hea, et meil siin mõni sõidu mees ka pundis. :)


15 Veeb 2006 23:22
Profiil
TF Captain
TF Captain
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2006 11:57
Postitusi: 3197
Asukoht: Tallinn/Anna/TF
Postitus 
eks ma üritan olla :D


16 Veeb 2006 00:08
Profiil
TF Colonel
TF Colonel
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29
Postitusi: 5646
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
Postitus 
Mikkelis toimuval Soome meistrivõistluste etapil stardib neli Eesti ekipaazhi.
Kuna jaanuari lõpul Rovaniemis sõidetud Arctic rallil anti MV arvestuses punkte mõlemal võistluspäeval, on Mikkeli ralli hooaja kolmas osavõistlus. Avaetapi järel on A-rühmas sarja liidriks Jarmo Mikkonen (Ford Focus WRC), teisel kohal on üllatuslikult Pekka Keski-Korsu (Mitsubishi Lancer Evo 6) ning kolmanda koha punkte jagavad on Jari-Matti Latvala (Toyota Corolla WRC) ja Aleksander Dorosinski.
Algaval Mikkeli rallil teeb hooaja debüüdi Sebastien Lindholm, kes otsustas valida oma võistlusautoks vana hea Peugeot 206 WRC. Endise Soome meistrina on Lindholmil kindlasti ralli poodiumikohtade jaotamisel oma sõna sekka öelda. 2004. aasta Eesti meister Dorosinski, kes osales hooaja avaetapil WRC-autoga, tuleb Mikkelis rajale aga N-rühma Subaruga.
Suures N-rühmas juhib sarja taas Juha Salo (Mitsubishi Lancer Evo IX), temast nelja punkti kaugusel on 2005. aasta Saaremaa ralli üldvõitja ja äsja Rootsis N4 klassivõidu pälvinud Juho Hänninen (Mitsubishi Lancer Evo IX). Kokku stardib N3-klassis 31 sõitjat, lisaks kohalikele on stardinimekirjas veel hispaanlane Claudio Aldecoa (Mitsubishi Lancer Evo VII), Suurbritannia sõitja Natalie Baratt (Subaru Impreza) ning venelased Denis Levyatov (Mitsubishi Lancer Evo VI), Aleksander Gorlaškin (Mitsubishi Lancer Evo VI) ja Danis Grodetsky (Subaru Impreza).
Väikeses N-rühmas (N2) on 28 sõitja hulgas registreerunud neli Eesti ekipaa˛i. Neist kõrgeima stardinumbri all stardivad Ott Tänak - Hanno Lõpp (Renault Clio). Tänaku sõnul on Mikkeli kiiruskatsed sarnased Võru ralli teedega. "Teed on kiired, trampliine on palju," kirjeldas ta rajaga tutvumise järel oma muljeid. Kuigi noormees on täis võitlusvaimu, sõnas ta, et esimeseks plaaniks on siiski lõpuni jõuda. Sel hooajal on juba liiga palju tehnilisi jamasid olnud ning nüüd oleks vaja kindlasti lõpetada," ütles Tänak. "Samas ei taha ka ludrilt sõita," lisas ta.
Kohe pärast Tänakut on stardinimekirjas ka teine kiire Eesti rallipaar, viimasel kahel Eesti MV etapil klassivõidud võtnud Egon Kaur - Avo Kristov (Renault Clio). Kaur võistleb Soomes esmakordselt ja kuna sealsed teed on Eesti omadest oluliselt erinevad, oli neil raskusi legendi kirjapanekuga. Pärnaka sõnul sobivad talle enam tehniliselt keerukamad katsed ning ka Mikkeli teed on suhteliselt käänulised, kuid samas ka kiired. "Üldjoontes peaks katsed mu sõidustiilile siiski sobima," arvas ta.
Kolmandaks Soomes võistlevaks eestlaseks on Aigar Pärs - Mairo Romandi (Honda Civic Type-R). Pärs osales ka Soome MV avaetapil Rovaniemis ning tema hinnangul on katsed raskemad kui eelmisel rallil. "Mikkelis on vaid üksikud kurvid ilma trampliinita," võttis ta ühe lausega oma esmamuljed võistlusraja kohta kokku. Sarnaselt Tänakule kogu SM-sarja kaasa sõitev Pärs ütles, et ka tema sooviks on võistlusel finišini jõuda. Kerge külmetuse tõttu ei saanud esimese kolme katse legend küll päris hästi kirja, kuid kuna kaardilugejaga on klapp hea, loodab Pärs siiski oma eesmärgi saavutada ning lõppu jõuda.
Eestlastest on stardis ka Janek Minkovski - Martin Ansi (Ford Focus Zetec), kelle jaoks on algav ralli esimeseks välissõiduks. Soome tugevamatest sõitjatest on väikeses N-rühmas meie meestele konkurentsi pakkumas sarja liider Joonas Lindroos (Ford Fiesta), möödunudaastane Soome juunioride meister Kalle Pinomäki (Renault Clio) ning Joni Nikko, Jarno Kinnunen ja Vesa Mikkola Honda Civic Type R-del.
Mikkeli ralli start antakse 18. veebruaril kell 11.01, kokku sõidetakse sada kilomeetrit kaheksal kiiruskatsel. Esimene auto peaks finishisse jõudma kell 17.30.
Pilt

http://www.motorsport.ee


18 Veeb 2006 13:31
Profiil
TF Colonel
TF Colonel
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29
Postitusi: 5646
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
Postitus 
Aava sõidab Elva rallisprindil

Elva rallisprindil saab VIP-auto roolis kihutamas näha Urmo Aavat.
Aava sõidab sprindil Suzuki Ignis Super1600-l, Ignisel osales Aava ka möödunud aastal JWRC-sarjas.
Elva rallisprindi korraldajad on välja andnud ka esimese võistlusjuhendi bülletääni. Bülletääniga lubatakse võistlejaid rajale tutvuma ka võistlusautodel. Sama dokumendiga määrati võistluse tehnilisse komisjoni Gabriel Müürsepp.
Hooaja avasprindile, kus punkte antakse heldemalt, kui enamusel etappidel, oli teisipäeva pealelõunaks registreerunud 29 võistlejat. Võrdselt üheksa sõitjat oli end kirja pannud nii 2WD kui 2WD E2 klassides, neliveoliste klassis on end üles andnud kaks sõitjat ning kahes noorteklassis kokku üheksa.


Pilt

http://www.motorsport.ee


22 Veeb 2006 19:55
Profiil
TF Colonel
TF Colonel
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29
Postitusi: 5646
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
Postitus 
Tuleva kuu algul toimub Põltsamaal jäärajasõidu võistlus

Põltsamaal peetakse 4. märtsil järjekordne jäärajavõistlus, mis on ka tänavu Eesti karikavõistluste arvestuses viienda etapina. Seekordne võistlus toimub Baltreali karikatele.
"Nagu kombeks on, saab seekordne auhinnalaud jällegi väga korralik olema. Kohal on televisioon ja mõeldud on samuti pealtvaatajatele, kelle vahel loositakse välja erinevaid auhindu," ütles võistlust korraldava Põltsamaa Autospordiklubi esindaja Hillar Kalam. "Pealtvaatajatele on üritus tasuta, küll aga tuleb lunastada parklapilet, mis maksab 25 krooni ja mille alusel toimub hilisem loosimine."
Kamari järve jääl läbiviidavaks võidusõiduks valmib rada vahetult enne võistlusi ja treeningud on enne võistlust keelatud.
"Põltsamaa jääraja eripäraks on see, et tänavasõiduautode kumbki voor sõidetakse eri suunas. Nii oleks tegemist justkui kahe erineva rajaga. Piigiklasside autod sõidavad ainult vastupäeva," kommenteeris Kalam.
"Seekord oleme piiranud osalejate arvu," jätkas ta, "tänavasõiduautosid lastakse koos noortega rajale kuni 70. Seepärast on oluline õigeaegne registreerimine. Ladusa stardikorralduse huvides kasutatakse elavat
stardijärjekorda."
Kalam lisas, et karikasarja punkte antakse ainult EAL-i litsentsi ja rahvasportlase kaardi omanikele. "Kõigil võistlejail soovitaks eelnevalt tähelepanelikult võistlusjuhend läbi lugeda - see väldiks hilisemaid probleeme," lisas Kalam.
Põltsamaa jäärajasõidu võistluse korraldajad otsivad üritusele toitlustajat. Huvilistel palutakse korraldajatega ühendust võtta.
http://www.rally.ee


23 Veeb 2006 17:23
Profiil
TF Captain
TF Captain
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2006 11:57
Postitusi: 3197
Asukoht: Tallinn/Anna/TF
Postitus 
Mina olen kohal :D Eelmine aasta tulin ma seal kolmandaks see aasta vaja teiseks tulla :D

Muide ma tegin eraldi teema rahvaspordi jaoks.Selle jutu võiks sinna tõsta.


23 Veeb 2006 19:50
Profiil
TF Captain
TF Captain
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2006 11:57
Postitusi: 3197
Asukoht: Tallinn/Anna/TF
Postitus 
Aleksandr Želudov Venemaa teedel ülekaalukas valitseja
Aleksandr Želudov - Andrei Rusov Subarul. Foto: Alex Nakhapetov24.-25. veebruaril toimunud Peno autoralli võitsid Aleksandr Želudov - Andrei Rusov. Subarul võistelnud mehed saavutasid Venemaa meistirsarjas tänavu juba kolmanda järjestikuse rallivõidu.
Venemaa autoralli meistrivõistluste kolmandal etapil võidutsesid moskvalased Aleksandr Želudov - Andrei Rusov, kes tänavu on noppinud etapivõidud ka kahelt esimeselt osavõistluselt. Teise kohaga lõpetasid Peno ralli Maksim Novikov - Vladislav Strebkov (Subaru Impreza), kaotades rivaalidele 54,6 sekundit ning kolmanda koha saavutasid minuti ja 43,5 sekundilise kaotusega Andrei Žigunov - Igor Ter-Oganesjants (Mitsubishi Lancer Evo 8).
Dmitri Lagunov - Sergei Larens (Mitsubishi Lancer Evo 8) lõpetasid ralli võitjaist kaheksa minutit ja 6,8 sekundit hiljem, kuid võrdlemisi stabiilne sõit tagas meestele üldarvestuse kümnenda koha.
"Sergei probleemide üle ei kurtnud. Nemad olid meist kolm-neli autot tagapool, algul nii 11.-12. kohal," märkis koos Armin Karuga Venemaal Peno rallil võistelnud Ahti Sei. Subaru Imprezal kihutanud tartlased alustasid teist võistluspäeva tempokalt, olles pärast viiendat kiiruskatset absoluutarvestuse seitsmendal kohal. Kuuenda katse järel langeti kaheksandaks, kümnendal aga veel kahe koha võrra. Ralli viimasel, 11-ndal katsel, said eestlased kirja 40. aja.
"Kaheksandal katsel olid trampliinid, seal hüppasime amordi puruks. Kümnenda katse stardis purunes ka tagareduktor ja nii sõitsime kaks viimast katset rahulikult," ütles Sei. Alates eelmise aasta Paide rallist koos võistelnud Ahti Sei ja Armin Karu lõpetasid võistluse kokkuvõttes absoluutarvestuse 19. kohaga.
"Leidsime autole uue hingamise ja meie kootöö on paremini sujuma hakanud, kuid loodetud koht jäi seekord probleemide tõttu tulemata," märkis Sei. "Olen rahul, et lõpuni jõudsime, kuigi seitsmes koht oleks meid rahuldanud."
Ahti Sei osaleb tänavu Venemaa autoralli meistrivõistluste etappidel veel kahel korral, tehes kaasa ka Pihkva ja Sankt-Peterburgi rallid.
"Mis Hintserist sai? Vist oli tegu väljasõiduga ja nad ei saanud vallist välja ning ei jõudnud seetõttu enam aega. Täpsemalt ma öelda ei oska," kommenteeris Ahti Sei kaasmaalaste Aivo Hintseri ja Roman Sokolovi katkestamist kaheksandal katsel.

Seitsmekümne viiest startinud ekipaažist lõpetas Peno ralli 42.


Peno ralli 2006 tulemused

1. Aleksandr Želudov - Andrei Rusov (Subaru Impreza) 1:26:43,2
2. Maksim Novikov - Vladislav Strebkov (Subaru Impreza) +54,6
3. Andrei Žigunov - Igor Ter-Oganesjants (Mitsubishi Lancer Evo 8 )+1:43,5
4. Jevgeni Aksakov - Aleksei Aksakov (Subaru Impreza) +3:04,0
5. Jevgeni Vertunov - Georgi Troškin (Subaru Impreza) +4:32,3
6. Aleksandr Gavrilov - Anton Zinovjev (Subaru Impreza) +4:36,3
7. Gennadi Broslavski - Rauf Tagi-Zade (Mitsubishi Lancer Evo 8) +5:41,0
8. Boris Fedotov - Aleksandr Petrov (Mitsubishi Lancer Evo 7) +7:15,9
9. Sergei Aljassov - Anatoli Dudko (Subaru Impreza) +7:22,7
10. Dmitri Lagunov - Sergei Larens (Mitsubishi Lancer Evo 8) +8:06,8


26 Veeb 2006 09:45
Profiil
TF Captain
TF Captain
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2006 11:57
Postitusi: 3197
Asukoht: Tallinn/Anna/TF
Postitus 
Sprindi meistrisari jätkus Kõpus sõidetud etapiga
26. veebruaril jätkusid Eesti rallisprindi meistrivõistlused teise etapiga Viljandi maakonnas Kõpu vallas. Kõpu rallisprindil osales üle poolesaja võistleja kokku kaheksas arvestusklassis.
Kui päev varem peetud avaetapil Elvas käis võistlusrajal 55 sõitjat, siis Kõpu sprindil käis rajal 51 pilooti. 3,3 kilomeetri pikkuse raja läbisid parima ajaga 4WD klassi võistlejad.
Absoluutselt kiireim oli 4WD klassi võiduni jõudnud Martin Rauam (Subaru Impreza). "Sõitsin vana autoga, lihtsalt treeningu mõttes. Esimesel etapil ei saanud kahjuks osaleda, seega oli käsi üsna külm," rääkis Rauam. "Rada oli väga huvitav, kuigi ega ühekordse läbimisega oli trassi meelde jätta päris keeruline. Teisel korral ajasingi kurvid omavahel segamini ja tuli rajalt väljas käia. Auto eriti õnneks viga ei saanud ja saime abivalmite kaasvõistlejate abiga auto viimaseks sõiduks jälle töökorda."
Teises voorus rajalt väljas käinud piloot sõnas, et auto juhitavust kolmandaks vooruks taastada ei õnnestunud ning aeg tuli oodatust kehvem. Ka märkis Rauam, et kaardilugejata oli harjumatu võistelda.
Teise koha saavutas Kõpu rallisprindil 4WD klassis Ago Ahu (Mitsubishi Lancer Evo 3), kolmanda tulemuse sai kirja Kalle Ahu (Mitsubishi Lancer Evo 3).
Meistrivõistluste punkte selles masinaklassis ei antud Elvas ega Kõpus, kuna selleks pidanuks statima vähemalt viis sõitjat.
Tänavuse sprindihooaja esimesed punktid said Kõpu osavõistluselt aga kirja kuni 16-aastased noored. Kui päev varem peetud etapil Elvas oli J16 klassi võistlejaid kohal kolm, siis Kõpus käis rajal viis sõitjat. Etapi võitis Sander Pärn (Ford Fista), teine oli Martin Kangur (Ford Fiesta) ning kolmas Romet Tsirna (Honda Civic CRX).
Maksimumpunktid kogunud Pärn märkis, et on võistluse tulemusega väga rahul. "Rada sobis väga hästi, võib-olla natukene liiga rööpasse kiskus ära lõpus, siis oli veidi keerulisem sõita. Kuidagi imekombel jäi rada kuidagi hästi meelde kah, tavaliselt ei taha rada üldse pähe jääda," ütles hiljuti 14-aastaseks saanud võidumees.
Kolmanda tulemuse kirja saanud 16-aastane piloot lausus, et Fordil võistelnud konkurentide paremust tuli tunnistada enda sõiduvigade tõttu: "Käisin teises ja kolmandas voorus rajalt väljas. Nii kerge CRX-iga ei saanud seal sõita."
Kuni 18-aastaste arvestuses võttis Kõpus mõõtu üheksa võistlejat. Võidu saavutas juba avaetapilt maksimumpunktid kogunud Kaspar Koitla (Lada Samara). Teise tulemuse sai kirja Hendrik Kers (Renault Clio) ning kolmanda Rihard Toots (Ford Fiesta).
Tabeliliider J18 klassis on kahe osavõistluse järel Kaspar Koitla 50 punktiga. Teisel kohal on Hendrik Kers, kel kirjas 35 punkti. Avaetapil teise ning Kõpu sprindil neljanda koha saavutanud Tiit Rattasep on 34 punktiga kolmas.Kaspar Koitla märkis, et nii Elva kui Kõpu sprintide keerulised võistlustrassid olid talle meeltmööda: "Mulle on see rohkem kasuks praegu, sest teistel on kõvemad autod ja sirge peal lähevad nad eest ära." Klassiliider kiitis ka teise etapi organisaatoreid: "Rada oli jube vinge! Korraldus oli hea."
"Rada oli vinge, kuid auto veel võõras," tunnistas teist ja kolmandat sõiduvooru parimaks pidanud Hendrik Kers. Kas sportlik ebaõnn või midagi muud, kuid laupäeval jäi Kersil Elvas teisest kohast puudu 0,2 sekundit ning pühapäeval 0,4 sekundit esikohast. "See paneb mõtlema," sõnas ta.
"Kõpus jäi esimeses voorus Mäeots ette. Tal uks oli lahti ja keegi pealtvaataja seisis ukse ees. Pidin ukse ees seisnud pealtvaataja tõttu pidurdama. Lõpuks ta taipas, et võiks sealt ära tulla ja pani ukse kinni. Pärast seda hakkas just kiire koht - nii et sekundid läksid sinna. Üks veokas oli kah ees. Teistes voorudes õnneks keegi ette ei jäänud, aga väljasõite oli seal palju," rääkis Kers.
Kõpu rallisprindi korraldusega seotud Tarvo Saar märkis, et rohked väljasõidud venitasid päeva planeeritust ka pikemaks. "Enamus sõitjaid on vahepeal ilmselt kõvasti jääradasid sõitnud ja tundsid seetõttu ennast avavoorus metsavahel pisut ebakindlalt," sõnas Saar.
2WD arvestusklassis osutas konkurentidele tõsist vastupanu Arvo Ojaperv (Nissan Almera). Esimene voor Ojapervel väljasõidu tõttu ebaõnnestus, kuid teises ja kolmandas sõidus näidatud hea aeg tagas esikoha. Teise tulemuse sai kirja Egon Kaur (Renault Clio), kolmas oli Marko Kasepõld (Lada Samara).
Egon Kaur oli nördinud, et esikohast jäi puudu vaid 0,4 sekundit. "Viimases voorus sai natuke oma lollust tehtud ja vallis käidud. Et nii napilt Arvole kaotasin, mis iseenesest päris kalendriga polegi, häirivad kolmandas voorus tehtud sõiduapsud. Aga eks Laitses üritan uuesti," kommenteeris hooaega võidukalt alustanud pärnakas.
Meistrivõistluste arvestuses on ses klassis seni enim punkte kirjas Egon Kauril (45). Marko Kasepõld on kogunud 36 ning Ken Järveoja ja Kristo Puusepp võrdselt 23 punkti.
2WD ERK klassis võttis Kõpu rallisprindil võidu Mario Karuse (VAZ 2108). Nelja osavõtjaga arvestusklassis pääsesid poodiumile veel Asso Ojandu (VAZ 2108) ja Henri Franke (Suzuki Baleno).
Klassis 2WD E2 saavutas tänavuse teise võidu Mait Koosa (VW Golf). Poodiumile jõudsid Kõpus veel Toomas Sepp (VW Golf) ning Alo Hintser (Opel Kadett). Samad mehed on meistrisarjas kahe etapi järel ka tabeliliidrid.
Veoautodel tegid kiireimat sõitu Helmut Uusmägi (GAZ 51) ja Kalju Parker (GAZ 53). Kuigi võistlusel peeti eraldi arvestust ralli- ja krossiautodele, saavad osavõtjad meistrisarja punkte ühiselt. Meistrivõistluste liidrikohta hoiab veoautode arvestuses 50 punktiga Helmut Uusmägi, teine on 30 punkti kogunud Aare Müil ning kolmas Kaspar Järvala, kel kirjas 29 punkti.
"Meistrivõistluste arvestuses on üks klass, aga kuna veoautokomitee otsustas tunnustada ka parimaid krossisõitjaid, siis etappidel on eraldi klassid krossi- ja ralli tehnilistele tingimustele vastavaile autodele. Krossimehed ei saa muidu rallimeestele vastu, sest krossis on autod rohkem piiratud," selgitas punktiarvestust veoautokomitee liige Villu Teearu.
Eesti rallisprindi meistrivõistlused sõidu- ja veoautodele jätkuvad kolmanda etapiga 4. märtsil Harjumaal Laitse paarisrajal.

Allikas:rally.ee


27 Veeb 2006 23:19
Profiil
TF Captain
TF Captain
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2006 11:57
Postitusi: 3197
Asukoht: Tallinn/Anna/TF
Postitus 
Kaur ja Kristov osalevad Hollandis kahel võistlusel
Pilt
Egon Kaur ja Avo Kristov osalevad aprilli algul kahel Hollandis peetaval võistlusel. Renault Cliol sõitvad eestlased võistlevad LG Almere rallisprindil ning LG Almere autorallil.
26. märtsil teatasid oma osalemisest kahel Hollandis toimuval võistlusel rallisõitjad Egon Kaur ja Avo Kristov. 8. aprillil stardib rallipaar LG Almere rallisprindil ning 9. aprillil LG Almere autorallil. Võistlused toimuvad Amsterdami külje all Almeres.
Egon Kauri sõnul lähevad nad Hollandi asfaltteedele sõitma selleks, et omandada kogemusi seda tüüpi ralliradadel. "Jouni pakkus seda võimalust. Mõtlesime, et miks ka mitte, kogemus asfaldilt kahjuks ju ei tule," märkis 18-aastane piloot. "Sprint pole eesti mõistes sprint. Põhimõtteliselt on tegu miniralliga," selgitas Kaur põhjust, miks mõlemal võistlusel sõidetakse koos kaardilugejaga.
Almere rallisprindi võistlustrassi pikkus on ligikaudu 130 kilomeetrit, sellest viiel kiiruskatsel läbitakse 67 kilomeetrit. Päev hiljem 80 protsendi ulatuses asfaldil kulgeva Almere ralli pikkus on ligi 219 kilomeetrit, sellest neliteist katset sõidetakse 120 kilomeetril.
Egon Kaur lausus, et Hollandis toimuvailt võistlustelt loodab ta saada hea asfaldikogemuse. "Kokku tuleb kahel päeval läbida 190 kilomeetrit katseid," sõnas ta.
Ka kaardilugeja Avo Kristovil puudub asfaldirallide kogemus, kuid olulisimaks raskuseks on tema arvates teekatte erinevuse kõrval võistluse kompaktsus. "Rallil on legendi vaja kirjutada viiel kiiruskatsel. Tutvumiseks on aega kolm tundi ning tutvumisaeg on hommikul enne rallit. Eesti rallidel käin legendi pärast tutvumist korra üle, kuid nii tiheda graafikuga selleks aega ei jää," vahendas motorsport.ee Avo Kristovi kommentaari.

Lisainfo: http://www.autosportief.nl/almere/hoofd ... lmere.html

Allikas:rally.ee


28 Märts 2006 15:56
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus 
Tänaku ja Syruse teed läksid lahku

Mullu E-rüma Volkswagen Golfil kihutanud Tänak sai selle aasta alguses enda käsutusse kollase Renault Clio, kuid noormehel ei õnnestunud ühelgi kolmest osaletud võistlusest autot tervena finishisse tuua. Nii Otepää, Norra, kui ka Vaakuna etappidel purunes auto käigukast ning meeskonna arvates on probleemides süüdlane pigem oskamatu juht kui vilets tehnika.
Syrus Rally Teami direktori Denis Levyatovi sõnul ei võtnud Tänak meeskonna nõuandeid ja õpetusi kuulda. Raskuseks oli ka keelebarjäär. Kuna Syruse meeskonnas on töökeeleks vene keel ja Tänak vene keelt ei räägi, oli meeskonnal noore piloodiga suhtlemine keerukas.
Sel hooajal jätkab Syrus kahe autoga. Renaultile otsitakse hetkel uut omanikku ning noorteprojekt külmutatakse praeguste plaanide kohaselt sügiseni.
Sokolov ja Levyatov jätkavad Eesti ja Soome meistrivõistluste etappidel sõitmist, lisaks sellele on kavas ka paar autoralli MM-võistluste etappi. Veidi enam kui kuu aja pärast on venelastel nädalase vahega stardid Tallinna ja Sardiinia rallidel. Augusti lõpul toimuvaks Neste Oil Rallyks plaanitakse valmis saada ka Mitsubishi Lancer Evo 9.

Allikas: http://www.motorsport.ee

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


04 Aprill 2006 14:34
Profiil
TF Captain
TF Captain
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2006 11:57
Postitusi: 3197
Asukoht: Tallinn/Anna/TF
Postitus 
Karta oli, et Tänaku ja Syruse teed lähevad lahku.Tänak ei oska autot hoida üldse.Golfil läks ka koguaeg käimar.Ei tea mis moodi see vend sõidab.


04 Aprill 2006 14:37
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus 
Kutt laksab vist kõik käigud ikka lõpuni peeneks. :wink:

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


04 Aprill 2006 14:44
Profiil
TF Colonel
TF Colonel
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29
Postitusi: 5646
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
Postitus 
Vennad Ahud alustavad rallidel võistlemist Subarul
Pilt
Pilt

Üheksa aastat autorallidel võistelnud Ago Ahu ja Kalle Ahu jätkavad tänavust hooaega alates Viru rallist uuel N-rühma Subaru Imprezal. Vendade uue ralliauto esmaesitlus toimus 19. aprillil Tallinnas.
19. aprillil kell 16 esitleti Tallinnas Eesti Näituste messikeskuse ja Tallinna lauluväljaku territooriumil toimuva näituse "Motorex" raames autospordi messihallis rallisõitjate Ago Ahu ja Kalle Ahu uut võistlusautot. Auto pidulik esitlus viidi läbi koos toetajate ja rallitiimi liikmetega.
"Projekt sai teoks koostöös meie uue suurtoetaja "Rehviekspert" kaasabil," sõnas Kalle Ahu. "Kõikide plaanide kohaselt saab esimene start Subaruga olema 30. juunil Viru rallil."
Ahude senist müügis olevat ralliautot Mitsubishi Lancer Evo 3 ja uut Subaru Impreza WRX STI võistlusautot on võimalik näha "Motorexil" messihallis laululava kõrval.
http://www.rally.ee


20 Aprill 2006 15:13
Profiil
TF Colonel
TF Colonel
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29
Postitusi: 5646
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
Postitus 
Sõidud Hollandis andsid Egon Kaurile kiirust juurde

"Asfaldil peaksime varasemast kiiremad olema," räägib Egon Kaur, kes käis aprilli algul sõidukogemust omandamas Hollandis, kus ta läbis kahel võistlusel ligi 120 katsekilomeetrit.
8. ja 9. aprillil osalesid Egon Kaur ja Avo Kristov oma N-rühma Renault Clioga Hollandis kahel võistlusel. Ühel võidukihutamisel olid eestlased väikeses N-rühmas esikohal, teisel rallil nad tehniliste probleemide tõttu lõpuni ei jõudnud. "Almere ralli kaheksandal katsel külglibisemises kruusalt asfaldi peale jäi ratas betoonääre taha kinni ja pooltelg purunes," selgitab esmakordselt "tulpide maal" võistelnud pärnakas.
Hollandist saadud asfaldikogemust peab Egon Kaur kokkuvõttes väga väärtuslikuks. Välissõitudel on noor piloot osalenud varem vaid neljal korral, kuid siis ei võetud mõõtu asfaltkattega teedel.
Ühel korral on ta varem sõitnud inglise keelse legendi järgi koos Janne Mäntylaga, seekord andis võõrkeeles juhiseid Avo Kristov. "Mõtlesime, et suurt vahet pole. Maa oli konkreetselt tasane, legend väga sisukas ei saanud. Kui ingliskeelne väljend meelde ei tulnud, siis ütles Avo eesti keeles, mõistmisega sellegipoolest probleeme ei olnud," sõnab Kaur. "Holland on väga tasane maa, looduslikke trampliine, kui selliseid, andis otsida."
Keeleprobleemi Egon Kauri sõnul Hollandis ei olnud. "Inimesed tundusid üsnagi sõbralikud, suhtlemisega probleeme ei tekkinud. Kui hätta jäime, siis oli abiks Jouni Papunen, kes rääkis kohalikus keeles. Üldiselt oli sõbralik õhkkond. Kohalike sõitjatega sai samuti omajagu suheldud - imestati meie kiiruse üle. Meie enda tasemest asfaldil polnud meil aimugi, stardinumbri oleksime ise määranud endale suurema."
Almere rallisprindil ja rallil osalenud noormees ütleb, et varasemast krossikogemusest oli Hollandis kasu ning sealsete kiiruskatsete läbimisest tulevikuks niisamuti. "Need olid kohalikud omapärased katsed. Sõideti ühte ringi mitu korda järjest, mistõttu tihti sai mõni sõitja kinni püütud. Kolm autot korraga ühel sirgel tekitasid teatud krossifiilingu, vägagi lõbus oli," kirjeldab ta. "Linnavahel sõidetud katsed olid päris pikad, kasu oli neist kindlasti päris palju. Samas, ega linnakatsed väga meie omadest ei erinenudki. Linnas kippusime siiski kohalikele alla jääma, aga kruusalõikudega katsetel suutsime aega tasa teha."
Egon Kaur lausub, et võimalusel kaalutakse uuesti Hollandis startimist: "Välisvõistlejad on seal alati väga oodatud, meid loodetakse seal veel näha. Kui mõni hea võimalus avaneb, siis kasutame kindlasti."
Kas sõidud Hollandis andsid midagi juurde, et olla edukam Tallinna rallil? "Keeruline öelda, eks seda Tallinnas näha ole. Asfaldil peaksime küll varemast kiiremad olema," ütleb Kaur. "Nüüd keskendukski Tallinna rallile ja siis vaataks edasi - sellise pilguga ei ole veel vaadanud, kus järgmine välisetapp toimub."

http://www.rally.ee


20 Aprill 2006 15:21
Profiil
TF Captain
TF Captain
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2006 11:57
Postitusi: 3197
Asukoht: Tallinn/Anna/TF
Postitus 
6. mail sõideti Narvas Eesti meistrivõistluste neljas etapp rallisprindis.
Pilt
Päeva parima aja sõitis välja klassis 4WD võistelnud Slava Popov, kelle võistlusautoks oli A-rühma Mitsubishi Lancer Evo VI. Popov oli kiireim kahes esimeses sõiduvoorus ning edu kindlustanuna loobus ta kolmandas voorus osalemisest. Teine ja kolmas koht kuulusid Margus Murakale ja Jaanus Murakale, kes jagasid Jaanus Muraka vastehitatud A-rühma Lancer Evo VII-d. Klassis 4WD jagatakse Narva sprindi tulemuste põhjal sel hooajal esmakordselt ka punkte, sest eelnevatel etappidel pole selles arvestuses olnud piisavalt osalejaid.
Klassis 2WD ralli osutus kiireimaks Arvo Ojaperv (Nissan Almera), kes samuti tõestas kõik vajaliku juba kahe esimese ringiga ning kolmandas ei pidanud ta enam startima. Teiseks tuli Lada Samaral võistelnud Marko Kasepõld ning kolmandaks Toyota Starletil kihutanud Lembit Soe. Saadud teine koht tõstis Kasepõllu punktitabelis senise liidri Egon Kauri ette esimeseks. Kaur, nagu mitmedki teised noored võistlejad, ei saanud Narvas gümnaasiumi lõpueksamite tõttu võistelda.
E2 kiireimaks osutus Taivo Jaansoo, kes sai võrdselt punkte Peete Looritsaga. Volkswagen Golfil sõitnud rallisõitja ja tema kaardilugeja duellis jäi lõpuks tänu viimases voorus välja sõidetud kiireimale ajale peale kaardilugeja. E2 kolmandana lõpetas Toomas Sepp (Toyota Starlet).
2WD rallikrossi autodel pälvis võidu Soomlane Silvo Viitanen (Volvo S40), teiseks ja kolmandaks tulid VAZ 2108-l sõitnud Mario Karuse ja Asso Ojandu.
Noorteklassis J16 oli esimene Roland Murakas, teine ja kolmas koht kuulusid Martin Kangurile ja Karl Kruudale. Sarja liider Sander Pärn katkestas juba avavoorus käigukasti rikke tõttu.
Klassis J18 näib sel hooajal võitmatuna Kaspar Koitla, kes tuli rallisprindis esimeseks neljandat korda järjest. Tihedas rebimises tuli teiseks Martin Kiil. Kolmandana lõpetas Hendrik Kers.
Ralli-veoautode esikolmikus olid Marco Lee, Helmut Uusmägi ja Ants Kristall. Krossiveokate parimad olid Argo Allik, Mait Mäesaar ja Mikk Mäesaar.
Võistlustel oli ka üks õnnetu vahejuhtum, viimasena startinud Mikk Mäesaare veoautol tuli shikaanis alt ära ratas, mis lendas läbi pealtvaatajate eraldamiseks üles pandud traataia. Selle tõttu said kaks pealtvaatajat ka vigastusi ning neile osutati esmaabi. Mäesaarel õnnestus piduriteta Gaz laveerida mööda varem katkestanud võistlusautost, mida olid parandamas mehaanikud.

Allikas:motorsport.ee


Viimati muutis Rait 07 Mai 2006 19:27, kokku muudetud 1 kord.

07 Mai 2006 19:18
Profiil
TF Captain
TF Captain
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2006 11:57
Postitusi: 3197
Asukoht: Tallinn/Anna/TF
Postitus 
Pilt
See ei ole normaalne :evil: Maksumaksjate rahad eest lõbutseb ment :evil:


07 Mai 2006 19:20
Profiil
TF Captain
TF Captain
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2006 11:57
Postitusi: 3197
Asukoht: Tallinn/Anna/TF
Postitus 
Veel pilte:http://www.motorsport.ee/?page=15&id=401&g=401&m=&menu=


07 Mai 2006 19:24
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 21:47
Postitusi: 9084
Asukoht: Rapla Kalda Tee 16
Postitus 
Tigra144 Wrote:
Pilt
See ei ole normaalne :evil: Maksumaksjate rahad eest lõbutseb ment :evil:


Ega ta nüüd normaalne ei ole jah.

_________________
Michael Scofield: I Dont tell you where Fibonacci is
Abruzzi: I kneel only to god, But I don't see him here.


07 Mai 2006 20:27
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus 
Jah, operatiivautoga ikka sellist asja küll ei sobi teha. Selleks neil meestel ikka oma kindlad kohad ja aeg.


07 Mai 2006 20:43
Profiil
regular member
regular member
Kasutaja avatar

Liitunud: 17 Jaan 2006 20:17
Postitusi: 104
Postitus 
meestele ei tohi subaruid anda, kukuvad kohe hüppama :)


08 Mai 2006 23:06
Profiil
TF Colonel
TF Colonel
Kasutaja avatar

Liitunud: 27 Jaan 2006 18:29
Postitusi: 5646
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt.......
Postitus 
Priit Saluri ehitab uut võidusõidumasinat
Tartu rallisõitja Priit Saluri ostis talvel uue masina – Mitsubishi Lancer Evo IX, millest ehitab nüüd uut võistlusautot, vahendab Postimees.
Uus auto on tõepoolest värske: seda mudelit hakati tootma mullu sügisel, sportvarianti aga alles selle aasta alguses. Esmakordselt võivad rallihuvilised autost ettekujutuse saada sel nädalavahetusel – Tallinna rallil stardivad sama mudeliga Läti rallisõitjad.
«Lootsin ka ise stardijoonel olla, aga paraku ei jõua autot valmis,» lausus Saluri. «Pigem teen rahulikult ja korralikult.»

POSTIMEES


10 Mai 2006 10:47
Profiil
TF Captain
TF Captain
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2006 11:57
Postitusi: 3197
Asukoht: Tallinn/Anna/TF
Postitus 
Marco Leed tabanud ebaõnn viis Jaanus Liguri võiduni
Pilt
Tallinna ralli kolmandast kiiruskatsest, kui võistlust alustasid ka veoautod, haaras E11 klassis liidriohjad Marco Lee. Paraku tuli valitseval rallimeistril esikoht loovutada Jaanus Ligurile.
Kuigi avakatsest alates tõusid E11 klassi liidriks Marco Lee - Rein Jõessar, nurjas meeste katsevõitude seeria võistluspäeva keskel purunenud generaator. Rapla meeste ligi 30-sekundiline edu kadus, kui probleemide tekkides tempo alla võeti ning katse starti hilinemise eest lisandus ajaline karistus. Liidrikohale kerkisid seejärel Jaanus Ligur - Aivar Kender.
"Ülesõidul lagunes Lee autol generaatori korpus või kronstein," selgitas Ligur. "Kaheksas-üheksas katse sõitis ta ilma generaatori ja veepumbata. Ta hoidis tagasi, et mootorit säästa. Aga see on GAZ-i eripära, et kannatab ka ilma veepumbata sõita, sest tekib iseeneslik tsirkulatsioon. Kui vesi sees on, ei juhtu midagi. See Lee päästis. Kui mootor ei oleks niisugust asja võimaldanud, olnuks tema ralli lõppenud."
"Nad panid pärast kolmandat ringi veepumba ja väntvõlli otse ja sõitsid ilna genekata," hoidis Ligur end pearivaali tegemistega ralli ajal kursis. "Teadsime, et ta jäi katse starti hiljaks, kuna üritas süsteemi töökorda seada. Ta läks riski peale välja."
"Ma ei teadnud, et auto ilma ventika rihmata ka sõidab. Katse peal plaanisime katkestamist, võtsime hoo alla, aga vaatasime, et mootor soojaks ei lähe. Kolm katset sõitsime rahulikult, siis hakkasime uuesti peale tallama," rääkis Lee.
Marco Lee jätkas: "Võitma läksime!" Kuigi esikoht libises käest, olid punktid olulised ning nii pressiti viimase katse lõpuni, saades kümnest katsest parima aja kirja üheksal. "Saime teiseks tagasi sõita. Kui tiitlit taga ajada, on teise koha punktid paremad, kui katkestamine. Jaanus iga sõit meile ei anna seda võitu, see on üks, mis kindel," kommenteeris Lee.
"Meile langes võit sülle, seda näitavad katsete tulemused," ütles tänavuse Tallinna ralli veoautode masinaklassis võitnud Jaanus Ligur. "Tunded rallist on nii ja naa," jätkas ta, "tegelikult ei tekitanud see võistlus erilisi emotsioone. Lee oli kindlalt üle, kuid tal oli autoga tehnilisi probleeme."
Et Marco Lee ja Rein Jõessar marulist tempot arendasid, sellest andsid ajad tunnistust. "E-rühma sõidukad said meilt korduvalt sisse. Näiteks Tuurid olid meist iga katse peal ligi pool minutit aeglasemad. Oli hirm, et sõidame nad puruks," rääkis Lee.
Ärevaid momente oli Leel veelgi: "Üheksandal, Keava katsel tuli meile kuus pealtvaatajate autot vastu. Kahest autost sõitsime mööda. Tunnistan, et võttis käed värisema. Kohati oli kiirust 120-130 kilomeetrit tunnis ja küngaste taha ei näinud. Ma tulin ju niipalju hiljem starti - viimasel minutil läksin katsele, et ajalimiiti mahtuda. Turvaauto sõitis minu järgi." Ometi märgiti selleltki kiiruskatselt Leele ja Jõessarile parim aeg.
"Noores mehes on potentsiaali," ütles Jaanus Ligur konkurendi kohta. "Kokkuvõttes saab kaotustega rahul olla, sest võitsime. Ainult hing ei saa rahu, et viimasel katsel kaotasime 17 sekundit. Et on selline ülekaal, seda ei tahaks uskuda. Aga kui ajavõtt on correct, tuleb leppida."
"Katsed sobisid, ei olnud hullu," jätkas võitja. "Lõhkijooksmise probleeme ei olnud, et katsed oleksid kiired olnud. Auto ei jõudnud lihtsalt sirgetel nii palju minna. See oli harjumatu, et kui metsades sõita, tundub kiirus suur, lagedate vahel paistis, kiirust polnud. Tegelikult kiirust jagus, jooksis praktiliselt põhja välja. Kõrgel istudes tundus mulle sedasi."
Kui Jaanus Liguri GAZ 51A nii nobedalt ei liikunud, kui juht seda soovinuks, oli reaalselt ehk avakatsel, mil autol oli probleeme piduritega. "Pidurid olid peal kolmel rattal. Siis ei saavutanud vajalikku kiirust ja kiirendust - edaspidi kulusid pinged pidurites juba väiksemaks," selgitas ta. "Tegime uut täiustust, sest GAZ-il on pidurid valus probleem. See lahendus mul praegu aretusjärgus. Kelle peal sa ikka katsetad, kui Liguri auto peal!?"
Üheteistkümnest Tallinna rallil startinud veoautost jõudis finišisse üheksa. Ehk on järgmisel etapil E11 klassis sama hulk masinaid rajal?
"Mulle meeldis, et veokaid oli stardis omajagu ja et pikal ja raskel rallil katkestas neist ainult kaks," sõnas Ligur. "Elu on näidanud, et soomlased osalevad ainult Tallinna rallil, aga tore oleks, kui nad ka Rakveres stardiks. Samas on lisandumas Prukner ja Silde autole saab tulema uus mootor - tal on tõsised plaanid."
Nii Jaanus Ligur kui Marco Lee lubavad järgmiseks etapiks tõsiselt valmistuda. "Sel aastal tulevad veel konkurentsitihedad ja huvitavad võistlused," pakkus Ligur.

Allikas:rally.ee

_________________
Pilt


17 Mai 2006 14:15
Profiil
TF Captain
TF Captain
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2006 11:57
Postitusi: 3197
Asukoht: Tallinn/Anna/TF
Postitus 
30. juunil algaval Viru rallil sõidetakse seekord seitsmel kiiruskatsel.
Pilt
Võistlus algab reede õhtupoolikul, mil läbitakse üks enam kui 20 kilomeetri pikkune lisakatse. Selle järel sõidetakse kaks korda traditsioonilisel Rakvere linnakatsel. Avapäeva võistlusdistantsi pikkuseks on ligikaudu 30 km.
Laupäeval sõidetakse neljal erineval katsel. Võistluspäev algab kell üheksa hommikul ning esimene auto peaks finisheeruma kell kolm pärastlõunal. Päris uusi lisakatseid plaanis ei ole, samas on möödunud aastatest tuttavaid katseid veidi muudetud.
Kiiruskatsete kogupikkus on 96 km, koos ülesõitudega tuleb ralliautodel läbida 260 km. Viru ralli on 2006. aasta Eesti autoralli meistrivõistluste kolmandaks etapiks. Osalema on oodatud ka veoautode klassis sõitjad, kes teevad kaasa kogu ralli, ning E2 liiga sportlased, kes võistlevad vaid laupäevastel katsetel.
Võistlusjuhend peaks kinnitatama 30. mail ning seejärel algab ka võistlusele registreerimine.

Allikas:motorsport.ee

_________________
Pilt


31 Mai 2006 10:11
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Liitunud: 03 Jaan 2006 12:59
Postitusi: 10579
Asukoht: Rapla
Postitus 
Siim Viisut pidavat kah taas stardis olema. Loodetavasti on auto korda saanud.


31 Mai 2006 10:29
Profiil
Näita postitusi viimasest:  Sorteeri:  
Postita uus teema Vasta teemale  [ 105 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik ajad on UTC + 3 tundi


Kes on online

Kasutajad vaatamas seda foorumit: Pole registreeritud kasutajaid ja 3 külalist


Sa ei saa postitada uusi teemasid siia foorumisse
Sa ei saa vastata teemadele siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada manuseid siin foorumis

Otsi:
Hüppa lehele:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group.
Designed by Vjacheslav Trushkin for Free Forums/DivisionCore.