Hetke kellaeg on 12 Mai 2024 14:20

Kõik ajad on UTC + 3 tundi

Postita uus teema Vasta teemale  [ 52 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
 UUS: WRC 2010 mäng 
Autor Sõnum
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Postitus UUS: WRC 2010 mäng
Pilt

Tegin sellele mängule eraldi teema. Siis lihtsam asju jälgida. Asi piisavalt kuum ja oodatud.

28 Juul 2010 10:16
Profiil
Rallistaar 2009
Kasutaja avatar

Postitus Re: UUS: WRC 2010 mäng
PC-l RBR omab ära ikka, aga eks näeb! :D

28 Juul 2010 18:38
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

rauninho Wrote:
PC-l RBR omab ära ikka, aga eks näeb! :D

Noh oleks loogiline, et tootjad vaataks ka ringi ja uuriks mis mäng on rallifännide seal kõige populaarsem. RBR-ist oleks nii mõndagi õppida.
Ütleme nii, et see mäng peab tulema kas sama hea kui RBR või parem. Loogiline oleks, et on parem. RBR ju ikka pensionär, aga väga kõva tegija. No peaasi, et CMR-ist midagi üle ei võeta. :)

28 Juul 2010 20:54
Profiil
Rallistaar 2009
Kasutaja avatar

Menüüd jne story on sellel kindlasti üle prahi, aga kõige tähtsam - gameplay videode järgi väga veenev ei ole (võin eksida, aga tahaks ise oma näppudega proovida). Graafika on küll hea!

28 Juul 2010 21:11
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Uues WRC mängus on siis:

Cars 18
Drivers 60
Car Damages 32
Rallies 13
Tracks 78
Events 55

WRC:
Citroen C4
Ford Focus 09 WRC
Ford Focus 08 WRC
Subaru WRC 07

S-WRC:
Punto Abarth S2000
Ford Fiesta S2000
Skoda Fabia S2000
Peugeot 207 S2000

P-WRC:
Subaru Impreza N4
Mitsubishi Lancer X
Mitsubishi Lancer IX

J-WRC:
Suzuki Swift S1600
Citroen C2 S1600
Renault Clio R3
Honda Civic R3
Ford Fiesta R2
Citroen C2 R2
Suzuki Swift R2

Classic Game Modes:
Single Stage
Single Rally
Championship

New Game Modes:
Road to the WRC (Career)
Rally Academy
Time Attack
Hot Seat (4 players)

Online Modes:
Single Stage
Single Rally
Championship

Categories:
JWRC, PWRC, SWRC, WRC

13 Rallies:
Pilt Rally Sweden
Pilt Rally Mexico
Pilt Jordan Rally
Pilt Rally of Turkey
Pilt Rally New Zealand
Pilt Rally de Portugal
Pilt Rally Bulgaria
Pilt Rally Finland
Pilt Rally Deutschland
Pilt Rally Japan
Pilt Rallye de France
Pilt Rally de Espana
Pilt Wales Rally GB

29 Juul 2010 09:22
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Mõned screenshotid ka siis

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

29 Juul 2010 09:28
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Uued screenshotid:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

http://www.gamingtilldisconnected.com/index.php/2010/08/06/news-new-batch-of-wrc-screenshots/

07 Aug 2010 12:04
Profiil
Rallistaar 2009
Kasutaja avatar

Graafika on seksikas!

07 Aug 2010 12:43
Profiil
gold member
gold member
Kasutaja avatar

Kas nõudeide arvutile pole kuskil välja toodud? Kardan,et mu kotlett seda mängu ei kannata. Dirt 2 sai medium graafiga mängitud. Äkki seda saab siis miinimumiga :D

07 Aug 2010 14:20
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Nendel shotidel on ikka juba mega hea graafika. Esimesed pildid ja videod panid küll kukalt sügama. :)

07 Aug 2010 17:28
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Pilt

WRC World Rally Championship game presents all single and multiplayer modes
Written by Scott Coursey Games & Competitions, Latest News, WRC Aug 6, 2010

London, 6th August 2010 – Black Bean Games today announced the wide range of game modes included in the forthcoming WRC, the official FIA World Rally Championship videogame, that delivers an exclusive package representing the official licensed cars, drivers and co-drivers from the current WRC season and from all support classes: P-WRC, S-WRC, J-WRC.

Single Player Modes

Single stage:
each of the 13 rallies is made up of 6 special stages, choose the one you want!

Single rally:
compete on 6 special stages to set your lowest overall time;

Championship:
experience the excitement of one of the 4 championships of the WRC circus and claw your way to the top of the rankings, point by point!

Time Attack: race against time, against your ghost or one you have downloaded from Playstation®Network, Xbox® Live™ or GameSpy®.

Rally Academy: you will learn how to drive on the various surfaces you will come up against – in various weather conditions – on the Special stages from all over the world. Once you complete the final stage of the Basic Academy, you will be able to access the Advanced Academy. Here you can learn more sophisticated techniques, which set the average driver apart from a real champion: from hairpin turns to the so-called “Scandinavian flick”, from jumps to water crossing.

Road to the WRC (offline and online): this is definitely the most compelling game mode that every WRC enthusiast will love to pass through.
You’ll be asked to start your career as a beginner from the lower support class in order to raise your awareness worldwide and win the World Rally Championship. This is a non-linear and well-constructed game mode representing the true career path that many of WRC top drivers have followed.
You can create your own team and manage every aspect of your career, through the WRC support championships…right up to your dream of debuting in the WRC, to become a true champion. You personally decide challenges to try and how to progress through the game. The team will give you objectives at the start of every challenge.
Achieve the objectives and you will earn the money and fame you need to enter new competitions and buy new cars, which you can customise with liveries and logos.

Multiplayer Modes

Hotseat (offline): this multiplayer mode lets you challenge up to three of your friends, taking turns in a Single stage, a Single rally or an entire Championship. One after another, you will race against each other’s times. This is the essence of true rallying!

Online: all modes let you experience challenges against up to 15 players. You can try your hand at a Single stage, a Single rally (made up of two or more special stages) or a Championship.
You can create your own lobby and select the rally type, rally class, the maximum number of players and whether to limit the room to only your friends or allow access to everyone.

Online Ranking
Who is the world’s fastest virtual driver? Find out using this section. Here you will find the times for each single Special stage, as well as download the ghosts of other players to use in the time challenge mode.
The icing on the cake in the ranking section is the WRC World Rally Championship Global Game Ranking, which brings together all the world’s virtual drivers! Every time you participate in an online race you have the chance to earn experience points, the amount you earn will depend on your place, lead and results in the individual sections of a stage.
Point by point, your level will increase and you will become a true legend: will you succeed in reaching the 100th level and top spot in the rankings?

You’ll discover more very soon on the upcoming product website http://www.wrcthegame.com. Also check http://blog.milestone.it/ regularly to get more technical information behind the project.
WRC World Rally Championship is being developed by Milestone and will be available in store on the 8th of October 2010 for PlayStation®3, Xbox®360 and PC.

VIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=cD6nNTtM ... r_embedded

10 Aug 2010 16:19
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Vat see ametlik treiler selle ülevaatliku teksti lõpus ongi see, mis pani õlgu kehitama oma füüsika ja graafika kohapealt. Loodetavasti on siiski see screenshotidel nähtav õige asi.

10 Aug 2010 22:11
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Milestone SBK mängud on küll väga kõva graafikaga. Mängust tehtud videod on alati sellise kehva kvaliteediga. Muidugi füüsikast ei saa ennem aimu kui mäng käes ja mingi katse läbi kimatud. Olgu mis ta on aga see on mäng mille ma kindlasti soetan omale. Kuna olen juba selline WRC vänt :mrgreen:

11 Aug 2010 11:53
Profiil
master
master
Kasutaja avatar

Treilerid on mõttetud, gameplay järgi juba saab aru, millega on tegemist.
Aga jah, kõige õigem on omal käel järgi proovida ;)

11 Aug 2010 19:01
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Paar videot

1. http://www.youtube.com/watch?v=9JoipoBXHYQ&feature=player_embedded

2. http://www.youtube.com/watch?v=Jw3M5bu40GI&feature=channel

3. http://next.videogame.it/wrc-2010/video/6680/#media

Üks pildike ka :D
Pilt

26 Aug 2010 19:42
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Seda mängu on võimalik juba ette tellida.
539 EEK-u eeltellimisega Gamestarist.

30 Aug 2010 15:25
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Game.co.uk-st PC versioon umbes 400.- kanti koos postikuludega :) Aga noh, ei tea millal ise mängu sebin kuna Mafia on ka alles teel ja mitut mängu korraga mängida on ka jama :_m

Pilt

30 Aug 2010 15:53
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Vaatsin, et ka nii ongi, et kui täie lennuga rajalt välja paned, siis ei pane pambusesse, vaid viskab kohe rajale tagasi?

30 Aug 2010 19:39
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Sanchez Wrote:
Vaatsin, et ka nii ongi, et kui täie lennuga rajalt välja paned, siis ei pane pambusesse, vaid viskab kohe rajale tagasi?

See oleks üks tohutu miinus :roll:

Kui vea teed ja laksu paned siis võikski nii olla. Päris paljudes mängudes muutud rajale tagasi enne kui mingile objektile pihta saad.

Pilt

30 Aug 2010 20:17
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

UUS Video:

WRC 2010: Single Player 3 Stage Rally - Skoda Fabia @ Vallée De Munster, Rallye De France

Selles videos on näha tegelikult kui palju saab autot seadistada.

Ning selle rajale tagasi viskamise kohta arvan seda, et iga rajale tagasi viskamine paneb kindasti mingit aega automaatselt juurde. See võib isegi 10-20 sekki äkki olla. Muidu pole asjal pointi.

31 Aug 2010 11:08
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Olen postitatud teise video täna WRC 2010 Pre-Release Ehita alates augusti alguses, et olen mänginud. See ei ole lõplik versioon mäng.

Mul oli mõned taotlused näidata teenuse park ja kuidas see toimib WRC. Valisin "Ühe mängija" ralli S-WRC klassis.
Autode: Skoda Fabia s 2000
Ralli: Rallye de France - Wet asfalt - 3 etapid - Vallée de Munster
See video näitab ka kahju remont võimalusi "Service Park" etappide vahel.
Ma jooksin sellest 1920 × 1080 kõik graafika võimalused kontrollida. Olen kogenud head kaadrisagedus kõikides etappides, kõik aga see tundus luksumine veidi, Im eeldades tõttu vihma. Ei piisa, et toime sõitmist.
Rääkides juhtimisstiil, nagu mul oli juba eespool mainitud, ma seaks füüsika kohta võrdsustada Forza 3 või GT5. Crash füüsika ja rehvid mudeleid on kindlasti rohkem andestav kui Richard Burns Rally. Ma ütleksin, et see on hea sisenemise tase Rally sim kus nagu Richard Burns on kuningas tuumik simulatsioonide ja see jääb nii pikaks ajaks tulla, kui tundub.
Olen põhjalikult nautida seda küll. On palju erinevaid ja pikaajalisi mängitavuse hoiab mind tulla tagasi rohkem. Ma tean, et imeda halb see ralli, kuid see oli minu esimene kord läbi ja tahtsin näidata mõningaid kahjustusi.
Tänu verstapostiga ja Blackbean on võimaldanud juurdepääsu pre-release koopia mängu näidata teile. Veel videoid tulema samuti täis käed eelvaadet Toas Sim Racing!
Mis auto ja etapi combo soovid vt järgmine? Esimene inimene seda kommenteerida blogi saab valida.
Enjoy!

Inglise keelne verioon
I’ve posted another video today of WRC 2010 , the Pre-Release Build from early August that I’ve been playing. This is not the final version of the game.

I had some requests to show of the service park and how it works in WRC. I chose the “Single player” rally in the S-WRC class.

Car: Skoda Fabia S 2000
Rally : Rallye de France – Wet Tarmac – 3 Stages – Vallée De Munster

Wheel: Fanatec 911 GT3 RS with Clubsport Pedals – 270 degrees of rotation
No In Game Aids

This video also shows damage repair options in the “Service Park” between stages.

I ran this in 1920×1080 with all graphics options checked. I am experiencing good frame rates throughout all stages, all though, this one seemed to hiccup slightly, Im assuming due to the rain. Not enough to effect the driving.

Speaking of the driving, like I had mentioned previously, I would put the physics on par with Forza 3 or GT5. The crash physics and tires models is definitely more forgiving than Richard Burns Rally. I would say that this is a great entry level Rally sim where as Richard Burns is the king of hard core simulations and will remain so for a long time to come it seems.

I am thoroughly enjoying it though. It has a lot of variety and long term playability to keep me coming back for more. I know I sucked bad in this Rally, but it was my first time through and I wanted to show some damage.

Thanks to Milestone and Blackbean for allowing us access to the pre-release copy of the game to show to you. More videos to come as well as a full hands on preview on Inside Sim Racing !

What car and stage combo would you like to see next ? The first person to comment on this blog will get to choose.

I’ve also added the latest images below the video for you guys to check out as well..

Enjoy !

31 Aug 2010 16:00
Profiil
WRC VÄNT
Kasutaja avatar

Vigane tõlge aga nats saab aru ikka.

nagu sellest jutust aru võib saada siis see ei ole veel lõplik versioon mängust.

31 Aug 2010 16:01
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Nagu aru saan siis omab ta promoplaati?

Ma oleksin saanud kuu aega tagasi Mafia 2 promo, aga otsustasin mängu ära oodata.

Iseenesest need promod ei ole midagi muud kui originaal. Lihtsalt ilma karbita ja plaat on promo kirjadega.

Pilt

31 Aug 2010 16:20
Profiil
tehnikafoorum 24/7
Kasutaja avatar

Kui nüüd lugeda mida fännid selle sama video alla kirjutavad, siis kommentaarid pole just mitte kõige kiitvamad. Kurdetakse, et paljudel ralli mängude tootjatel on see laia raja sünrdoom. Ehk siis rajad on ebanormaalselt laiad.

"looks like a fun game, but RBR will remain the most autentic rally experience."

Ise vaatasin, et kaselles videos on näha see rajale tagasi viskamine. Äkki annab selle ka välja lülida või seadistud see vastavalt raskusastmele. Aga see on minu jaoks kõige suurem ämber. Aga elame näeme.

01 Sept 2010 14:45
Profiil
MotoGP Spec 2009
Kasutaja avatar

Jah. Kaks olulist miinust tõesti.

Saksamaa ralli ülekandeid vaadates tekkis kohe pähe mõte, et oi kui lahe oleks WRC mängus neid kitsaid rajalõike läbida. Ilmselt jääb see siiski unistuseks. Ja teine miinus siis tõesti nagu varem öeldud sai, et see rajale muutumine on veidi jama.

Aga ilmselt soetan mängu siiski kunagi ära kuna WRC mänge pole ammu mängida saanud.

Mingit demo pole tulekul sellest?

Pilt

01 Sept 2010 16:22
Profiil
Näita postitusi viimasest:  Sorteeri:  
Postita uus teema Vasta teemale  [ 52 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik ajad on UTC + 3 tundi

Kes on online

Kaustajad vaatamas seda foorumit: Pole registreeritud kasutajaid ja 1 külaline

Sa ei saa postitada uusi teemasid siia foorumisse
Sa ei saa vastata teemadele siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada manuseid siin foorumis

Otsi:
Hüppa lehele: